Leveszed a rugót, összenyomod, ha magától visszajön, akkor van benne gáz, ha nem jön vissza, nincs benne.
Vagy szimplán a gáztartály végén lévő szelepet megnyomod kicsit, ha szisszent, volt benne gáz, utána meg ráfújsz megfelelő teleszkóp pumpával(bicósoknál lehet kapni) annyi nyomást ami neked jó és jó napot.
Jó bele a sima levegő is, nem muszáj 100% nitrogén, érzékenyebb lesz a hőmérséklet változásra, de hogy ezt nem veszed észre az tuti.
Ha kint a teló és rajta a rugó, az szétnyomja teljesen ütközésig a két befogó pontot, mind1, hogy van e benne gáz vagy olaj, az a hossz a lényeg.
A hátsó kerékkel mi gondod?
A felni agy mérete a lényeg a ráf mind1 olyat teszel amit akarsz, de nem tudom megmondani, hogy milyen más motorok agya ugyanilyen.
Elvileg belerakhatsz bármit, ha átcsapágyazod utána a te hátsó tengelyedhez, de jobban jársz ha olyat szerzel, aminek ugyanaz a csapágy mérete, s ez csak az egyik dolog.
Kiindulási alapnak azt nézd meg, hogy melyik másik motoréba jó az a kerékcsapágy szett, ami jó a tiedbe, onnan következő lépésben az agy szélessége a KÉRDŐJEL...
S nagy a KÉRDŐJEL!
Az agyon lévő hátsóféktárcsa és lánckerék síkja nem mind1 hova esik, meg mekkora a mérete... ha már nem jó síkba jön ki nagy eltérés, a hátsó nyereg annyit nem fog engedni, továbbá ha átmérőben eltér a tárcsa, akkor is cumi van.
Nehéz ügy, ezt megint el kell menni rendesen átméricskélni
Ezt is láttam.igazad van. A teljes hossz nemtudom mennyi lehet mert nekem se gáz se olaj benne igy mást mutat. Illetve még egy kérdés. Hátso kerék most honda kerék benne igy vettem. Milyen motorokkal eggyezik meg a felni? V mit kell nézni ha veszek bele másikat?
Az a lényeg be tudd rakni, nem?
Ezeken felül a két befogó pont távolságát is írtam, mint lényeg, persze a rugóút is lényeg lenne, de nem hiszem, hogy vészesen eltérne.
Az hogy belül mi van és hogy csillapít tök mind, át lehet állítani.
Ilyen esetben részemről tuti megmérném alaposan, csak az után venném meg.
Ez a lényeg csak? A 2 felfogatás és a tartály beférjen? ( a 125 felfogatása és mérete ugyaz az) drz vel állitolag nem eggyezik mert azt is találtam most meg eg teljesen uj rmz hez valot 42.000 be ami nemtudom jo ár e.
Nem tudom, hogy jó-e bele.
Meg kell méretni 3 helyen legalább, alsó-felsó befogó méretek, meg a két befogó közötti távolság, ha bele tudod rakni, akkor jó lehet.
A gáztartály szerintem elférhet, de meg kell nézni.
Ja hogy neked komplett hátsó teló kéne, akkor bocsi, az nincs, azt hittem csak a rugó kell belőle.
Tapasztalatból mondom, kopóból ne vegyél használtat, mert csak rosszabbul jársz hosszútávon, ha fizikailag eltört valami akkor talán használt, de hosszútávon ott is olcsóbb az új.
Törő alkatrészből érdemes használtat venni, az sokkal olcsóbb, mint az új.
Visszatérve a telóra, egy használt nagy eséllyel ugyan olyan kopott lesz mint a tied, vagy még rosszabb, persze benne van, hogy lehet jobb is.
A felújítással jársz a legjobban hosszútávon.
Jó sok munkája lehet a szakinak, ha 3 hetet mondott.
Látatlanba mondott 25-30 at?
Ha rendesen meg akarja csinálni, lehet az sokkal több is, meg jó esetben kevesebb is, bár az nagyon ritka, hogy elég egy olaj meg karmantyú csere.
Szerintem csináltasd meg a tiéd, akkor jársz a legjobban, esetleg kérdezz meg másik futóművest is, hátha előbb meg tudják oldani,
olcsóbb nemigen lesz, mert ha nem volt karbantartva, ki kell benne cserélni sok dolgot, hogy használható legyen, de ha már a házat is megette a kosz, akkor annak annyi, hiába cserél benne akármit nem lesz jó, max elfogadható.
Itt is igaz a mondás, hosszútávon olcsóbb karbantartani, mint javíttatni.
1994 es a motor. Azért akarom cserélni mert elment az olaj és a gáz is melőle. Felujítasra 25-30 ezret mondtak illetve 3 hét mire kész. Ezért probálok használtat hátha olcsobb illetve gyorsabb.
Robbantott ábra kép alapján talán, de a típusszám nem stimmel, tehát tuti van valami eltérés, valószínű pont a mérete, elvileg a 125 blokknak kisebb hely is elég, de a tuti, ha elmész és megméred, ha ilyet tudsz szerezni.
Alternatíva:
Vegyél egy aluvázas RMZ-t blokk nélkül, s tedd be abba az RM blokkod Persze ott meg a vázat kell vágni a leömlő miatt, de megcsinálták már páran, nem lehetetlen RMZ 250 AF néven fut, ilyesmi, ha kész ld a kép.
Itt talán van is egy komplett cucc: http://www.kepesmotor.hu/motor...
Ezt inkább csak viccnek szántam, vehetsz 2 másik használt motort, amiből ezt megcsinálnád, mert az RMZt blokk nélkül se adják ingyen...
96-00 ig ugyanaz az RM 250 és 125 hátsó teló rugója is, de erősségre van többféle! Mi a csere célja?
RMX-é is jó lehet bele, nálam van egy sérült teló, amiból szerintem elbótolható, de nem az enyém, Pálfitól kell megkérdezni, hogy eladja-e, meg mennyiért.
Írj emailt, ha érdekel, lemérem neked a szabad hosszt, átmérőt huzal vastagságot esetleg a rugóállandót, meg megkérdezem eladja-e.
Email cím az adatlapomon.
Részemről mindent kis gázlámpával szoktam, blokkfél, csapágyházak, stb.
Nem kell neki lánghegesztő által bevihető hő, annyira nem nagy, hogy gyorsan elvezesse a hőt, próbálkozni kell, lehet egy gyertyával is simán át tudod annyira melegíteni, hogy eleget táguljon, fene tudja, próbálkozni kell.
Vagy szimplán a gáztartály végén lévő szelepet megnyomod kicsit, ha szisszent, volt benne gáz, utána meg ráfújsz megfelelő teleszkóp pumpával(bicósoknál lehet kapni) annyi nyomást ami neked jó és jó napot.
Jó bele a sima levegő is, nem muszáj 100% nitrogén, érzékenyebb lesz a hőmérséklet változásra, de hogy ezt nem veszed észre az tuti.
Ott bele van ütve egy méret pl. 18x2.5, az a lényeg, meg a küllőszám,
meg esetleg a felnibe fúrt lyuk mérete, hogy ne kelljen másik küllő szett.
A hátsó kerékkel mi gondod?
A felni agy mérete a lényeg a ráf mind1 olyat teszel amit akarsz, de nem tudom megmondani, hogy milyen más motorok agya ugyanilyen.
Elvileg belerakhatsz bármit, ha átcsapágyazod utána a te hátsó tengelyedhez, de jobban jársz ha olyat szerzel, aminek ugyanaz a csapágy mérete, s ez csak az egyik dolog.
Kiindulási alapnak azt nézd meg, hogy melyik másik motoréba jó az a kerékcsapágy szett, ami jó a tiedbe, onnan következő lépésben az agy szélessége a KÉRDŐJEL...
S nagy a KÉRDŐJEL!
Az agyon lévő hátsóféktárcsa és lánckerék síkja nem mind1 hova esik, meg mekkora a mérete... ha már nem jó síkba jön ki nagy eltérés, a hátsó nyereg annyit nem fog engedni, továbbá ha átmérőben eltér a tárcsa, akkor is cumi van.
Nehéz ügy, ezt megint el kell menni rendesen átméricskélni
Ezeken felül a két befogó pont távolságát is írtam, mint lényeg, persze a rugóút is lényeg lenne, de nem hiszem, hogy vészesen eltérne.
Az hogy belül mi van és hogy csillapít tök mind, át lehet állítani.
Ilyen esetben részemről tuti megmérném alaposan, csak az után venném meg.
Itt már 30000 ért van hátsó teló, 450es RMZ 06 os.
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Meg kell méretni 3 helyen legalább, alsó-felsó befogó méretek, meg a két befogó közötti távolság, ha bele tudod rakni, akkor jó lehet.
A gáztartály szerintem elférhet, de meg kell nézni.
Tapasztalatból mondom, kopóból ne vegyél használtat, mert csak rosszabbul jársz hosszútávon, ha fizikailag eltört valami akkor talán használt, de hosszútávon ott is olcsóbb az új.
Törő alkatrészből érdemes használtat venni, az sokkal olcsóbb, mint az új.
Visszatérve a telóra, egy használt nagy eséllyel ugyan olyan kopott lesz mint a tied, vagy még rosszabb, persze benne van, hogy lehet jobb is.
A felújítással jársz a legjobban hosszútávon.
Jó sok munkája lehet a szakinak, ha 3 hetet mondott.
Látatlanba mondott 25-30 at?
Ha rendesen meg akarja csinálni, lehet az sokkal több is, meg jó esetben kevesebb is, bár az nagyon ritka, hogy elég egy olaj meg karmantyú csere.
Szerintem csináltasd meg a tiéd, akkor jársz a legjobban, esetleg kérdezz meg másik futóművest is, hátha előbb meg tudják oldani,
olcsóbb nemigen lesz, mert ha nem volt karbantartva, ki kell benne cserélni sok dolgot, hogy használható legyen, de ha már a házat is megette a kosz, akkor annak annyi, hiába cserél benne akármit nem lesz jó, max elfogadható.
Itt is igaz a mondás, hosszútávon olcsóbb karbantartani, mint javíttatni.
Mást is foglalkoztat a kérdés:
https://www.google.hu/search?q...
Alternatíva:
Vegyél egy aluvázas RMZ-t blokk nélkül, s tedd be abba az RM blokkod Persze ott meg a vázat kell vágni a leömlő miatt, de megcsinálták már páran, nem lehetetlen RMZ 250 AF néven fut, ilyesmi, ha kész ld a kép.
Itt talán van is egy komplett cucc: http://www.kepesmotor.hu/motor...
Ezt inkább csak viccnek szántam, vehetsz 2 másik használt motort, amiből ezt megcsinálnád, mert az RMZt blokk nélkül se adják ingyen...
96-00 ig ugyanaz az RM 250 és 125 hátsó teló rugója is, de erősségre van többféle! Mi a csere célja?
RMX-é is jó lehet bele, nálam van egy sérült teló, amiból szerintem elbótolható, de nem az enyém, Pálfitól kell megkérdezni, hogy eladja-e, meg mennyiért.
Írj emailt, ha érdekel, lemérem neked a szabad hosszt, átmérőt huzal vastagságot esetleg a rugóállandót, meg megkérdezem eladja-e.
Email cím az adatlapomon.
Nem kell neki lánghegesztő által bevihető hő, annyira nem nagy, hogy gyorsan elvezesse a hőt, próbálkozni kell, lehet egy gyertyával is simán át tudod annyira melegíteni, hogy eleget táguljon, fene tudja, próbálkozni kell.
http://www.ebay.com/itm/97-RM2...
Nem értem miért nem akarnak Angliából épkézláb áron postázni, minden szarnál 10x annyi a postaköltség, mint amennyibe az áru kerül
Ez a váz dettó ugyanaz mint az én RMX gépemben