Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valaki ismeri a moci tulaját? Itt hirdetik de nem válaszol az email-re telefonszám meg nincs.
Vicc ez az ország.Mivel motort szeretnék venni 4T az elképzelés,felhívtam jó párat volt aki nem vette le a hirdetést már rég eladta, a másik beleröhög a telefonba he he mégse adom el megmarad, utána kérdezem a következőt azt se tudja hány óra van a motorba hajtókarba dugóba.Mondjuk isten mentsen meg az ilyen motortól főleg a 4T-nél sztem kuurvára figyelni kell az üzemórára olajcsere szűrőcsere stb.Valoszínüleg maradok a 2T-nél nagyon úgy néz ki.
Üzemóra hajtókar dugó?
a heten at nezek mindent es irok :)
06 os rmz? :)
Légszűrőt mikor pucoltál utoljára?
Egyéb jelenségek, problémák? Bővebben kifejtve? Mit csinál hidegen, ott van alapjárat? Melegen fordulaton megy, csak alapjárat nincs?
Előtte volt, csak egyik napról a másikra ment el?
Milyen módon áll le ilyenkor? Hirtelen, vagy ingadozva?

Nézd meg a gyertyádat, miután így ledöglik melegen, ha ki van fehéredve, másutt meg jó, akkor valahol falsot szív melegen vagy nem kap benyát, ha csepeg a benyában, akkor eldúsul. A kevés benya az karbi probléma is lehet vagy nem megfelelő légsebesség(csökkent depresszió) a fals levegő meg lehet más is, pl szimering. Lehet gond az elektronikával is, ha jó a gyertya és hirtelen áll le, csökkent kopressziótól is megbolondulhat, utóbbi mennyi melegen, tudod mérni, érzel valami gyengülést?
Ha a karbi pucolás, meg állítgatásra nem érzékeny, akkor más baja lesz.
Akkor vedd le a karbit és pucolgasd át. Mert ez a pj karbi a legcsöcsösebb a világon :D
Ugyan is itt az alapjárat nem a subert emeli illetve engedi le, hanem itt folyamatosan zárva van és egy külön résen szívja a kaját meg a levegőt az alapjárathoz. De majd meglátod te is. De ha nem vagy magadban biztos inkább vidd el egy szakemberhez !
Ha valakinek van CRF 250 4t honda 2006-2008 nem leharcolt a haveri körébe eladó az szóljon előre is köszi.
Meg most itt a "szezon" kezdés és megvettek már minden értelmes gépet a piacon. Jó persze mindig vannak újabbak, de tényleg eléggé lerabolták a felhozatalt.
Ja ahogy néztem az árakat nem mertem többet kérni érte,de már megbántam kuurva sokan hívtak.Nem gondoltam volna!
nem reagal semmire :(
hello
irtam emailt nezd meg legyszives :)
Nem csoda. Kép alapján szép és nem adtad drágán.
A motorom elkelt
Sziasztok!

lenne egy kérdésem hozzátok!nézegetem az rm 250 és az rmx250 et mert szeretnék venni egyet. mI a különbség a kettő közt?Azt néztem a képeken hogy a blokkja,henger ugyan az mindkettőnek legalább is kép alapján.az rmx az is üzemórás?Cross pályát hogy bírja az rmx és az ugratókat?Szervizigénye milyen?

akinek van tapasztalata szívesen meg oszthatná velem.

köszönöm:

Üdv
Rmz 450-es komplett blokkja van valakinek gyújtással együtt? Ha lehet injektoros.
A szivatót kell tekerni kifelé, az egyben az alapjárat is nekem is az volt :D Csak óvatosan tekerd mert nekem nem sokat kellet.
hello
eltunt az alapjarat 93as rm 250emrol hogyan lehet allitani ? keihin 38pj karbi van rajta es nincs alapjarat allito csavar rajta :S vagy csak en nem talalom :( segitsetek ! csak melegen nincs
köszönöm a válaszod :D
hát igen 150 ezerért nem igazán szeretnék rá hengert venni de ha nem lessz más hamarosan akkor kénytelen leszek mert itt a szezon.
esetleg valakit nem érdekel RMX 250 ? van hozzá két hengerem is az eggyik rgátrepedt a másik gyűrűtöréses megszorult :D :D és szegényke most ott áll a garázsban :(
Nekem van elvileg. Adj egy elérhetőséget és megtárgyaljuk!
Azzal tudod feszíteni a power nyelvet mikor nyisson asszem :D
Nekem is mondták szóval ha kamuztak én is hazudok :D
Szia!

Nem tudom mi a +-, meg szerintem attól is függ, hogy van feltéve az alkatrész, amire rá van írva.

Írd be a keresőbe, hogy oramutato, s katt a keresés ebben a topikban gombra, az kidob neked egy rakat leírást a power szelep állításáról, remélem abból megérted. Ha nem, kérdezd újra.
Ja és pro Circuit rezó