Vicc ez az ország.Mivel motort szeretnék venni 4T az elképzelés,felhívtam jó párat volt aki nem vette le a hirdetést már rég eladta, a másik beleröhög a telefonba he he mégse adom el megmarad, utána kérdezem a következőt azt se tudja hány óra van a motorba hajtókarba dugóba.Mondjuk isten mentsen meg az ilyen motortól főleg a 4T-nél sztem kuurvára figyelni kell az üzemórára olajcsere szűrőcsere stb.Valoszínüleg maradok a 2T-nél nagyon úgy néz ki.
Légszűrőt mikor pucoltál utoljára?
Egyéb jelenségek, problémák? Bővebben kifejtve? Mit csinál hidegen, ott van alapjárat? Melegen fordulaton megy, csak alapjárat nincs?
Előtte volt, csak egyik napról a másikra ment el?
Milyen módon áll le ilyenkor? Hirtelen, vagy ingadozva?
Nézd meg a gyertyádat, miután így ledöglik melegen, ha ki van fehéredve, másutt meg jó, akkor valahol falsot szív melegen vagy nem kap benyát, ha csepeg a benyában, akkor eldúsul. A kevés benya az karbi probléma is lehet vagy nem megfelelő légsebesség(csökkent depresszió) a fals levegő meg lehet más is, pl szimering. Lehet gond az elektronikával is, ha jó a gyertya és hirtelen áll le, csökkent kopressziótól is megbolondulhat, utóbbi mennyi melegen, tudod mérni, érzel valami gyengülést?
Ha a karbi pucolás, meg állítgatásra nem érzékeny, akkor más baja lesz.
Akkor vedd le a karbit és pucolgasd át. Mert ez a pj karbi a legcsöcsösebb a világon :D
Ugyan is itt az alapjárat nem a subert emeli illetve engedi le, hanem itt folyamatosan zárva van és egy külön résen szívja a kaját meg a levegőt az alapjárathoz. De majd meglátod te is. De ha nem vagy magadban biztos inkább vidd el egy szakemberhez !
Meg most itt a "szezon" kezdés és megvettek már minden értelmes gépet a piacon. Jó persze mindig vannak újabbak, de tényleg eléggé lerabolták a felhozatalt.
lenne egy kérdésem hozzátok!nézegetem az rm 250 és az rmx250 et mert szeretnék venni egyet. mI a különbség a kettő közt?Azt néztem a képeken hogy a blokkja,henger ugyan az mindkettőnek legalább is kép alapján.az rmx az is üzemórás?Cross pályát hogy bírja az rmx és az ugratókat?Szervizigénye milyen?
akinek van tapasztalata szívesen meg oszthatná velem.
hello
eltunt az alapjarat 93as rm 250emrol hogyan lehet allitani ? keihin 38pj karbi van rajta es nincs alapjarat allito csavar rajta :S vagy csak en nem talalom :( segitsetek ! csak melegen nincs
köszönöm a válaszod :D
hát igen 150 ezerért nem igazán szeretnék rá hengert venni de ha nem lessz más hamarosan akkor kénytelen leszek mert itt a szezon.
esetleg valakit nem érdekel RMX 250 ? van hozzá két hengerem is az eggyik rgátrepedt a másik gyűrűtöréses megszorult :D :D és szegényke most ott áll a garázsban :(
Nem tudom mi a +-, meg szerintem attól is függ, hogy van feltéve az alkatrész, amire rá van írva.
Írd be a keresőbe, hogy oramutato, s katt a keresés ebben a topikban gombra, az kidob neked egy rakat leírást a power szelep állításáról, remélem abból megérted. Ha nem, kérdezd újra.
Egyéb jelenségek, problémák? Bővebben kifejtve? Mit csinál hidegen, ott van alapjárat? Melegen fordulaton megy, csak alapjárat nincs?
Előtte volt, csak egyik napról a másikra ment el?
Milyen módon áll le ilyenkor? Hirtelen, vagy ingadozva?
Nézd meg a gyertyádat, miután így ledöglik melegen, ha ki van fehéredve, másutt meg jó, akkor valahol falsot szív melegen vagy nem kap benyát, ha csepeg a benyában, akkor eldúsul. A kevés benya az karbi probléma is lehet vagy nem megfelelő légsebesség(csökkent depresszió) a fals levegő meg lehet más is, pl szimering. Lehet gond az elektronikával is, ha jó a gyertya és hirtelen áll le, csökkent kopressziótól is megbolondulhat, utóbbi mennyi melegen, tudod mérni, érzel valami gyengülést?
Ha a karbi pucolás, meg állítgatásra nem érzékeny, akkor más baja lesz.
Ugyan is itt az alapjárat nem a subert emeli illetve engedi le, hanem itt folyamatosan zárva van és egy külön résen szívja a kaját meg a levegőt az alapjárathoz. De majd meglátod te is. De ha nem vagy magadban biztos inkább vidd el egy szakemberhez !
irtam emailt nezd meg legyszives :)
lenne egy kérdésem hozzátok!nézegetem az rm 250 és az rmx250 et mert szeretnék venni egyet. mI a különbség a kettő közt?Azt néztem a képeken hogy a blokkja,henger ugyan az mindkettőnek legalább is kép alapján.az rmx az is üzemórás?Cross pályát hogy bírja az rmx és az ugratókat?Szervizigénye milyen?
akinek van tapasztalata szívesen meg oszthatná velem.
köszönöm:
Üdv
eltunt az alapjarat 93as rm 250emrol hogyan lehet allitani ? keihin 38pj karbi van rajta es nincs alapjarat allito csavar rajta :S vagy csak en nem talalom :( segitsetek ! csak melegen nincs
hát igen 150 ezerért nem igazán szeretnék rá hengert venni de ha nem lessz más hamarosan akkor kénytelen leszek mert itt a szezon.
esetleg valakit nem érdekel RMX 250 ? van hozzá két hengerem is az eggyik rgátrepedt a másik gyűrűtöréses megszorult :D :D és szegényke most ott áll a garázsban :(
Nekem is mondták szóval ha kamuztak én is hazudok :D
Nem tudom mi a +-, meg szerintem attól is függ, hogy van feltéve az alkatrész, amire rá van írva.
Írd be a keresőbe, hogy oramutato, s katt a keresés ebben a topikban gombra, az kidob neked egy rakat leírást a power szelep állításáról, remélem abból megérted. Ha nem, kérdezd újra.