Csak még azt lenne jó tudni kb hol a szint?Igazából attól félek keveset kap aztán nehogy motorkárosodás legyen.Nagy fordulaton néha nem akar kipörögni pl 10 ből 1 szer de nem mindíg. Az a baj a moci most került hozzám igy nincs viszonyítási alapom.Kb 2 órát mentem vele az is csak az állítgatásról szólt
Hali
Lassan összeáll a kép bár jól el volt cseszve a karburátor, sok órát töltöttem
szereléssel de már látom az alagút végét.Úgy néz ki a tűszelep problémát is sikerült megoldani bár csak hasonlót tudtam venni igy egy kis házi barkácsolással tudtam csak az úszóhoz illeszteni, de most frankón lezár. Még annyi a bibi hogy néha 80-90% gázon nagy fordulaton dadog kicsit lehet hogy nem sikerült eltalálnom az úszószintet és nincs elég anyag? A gyertya az szép sötétbarna.Az alapjárati fúvóka az most 0,5-ös.
Hello!
9-10 bar nyomás kell bele legalább és azért nem jó a kompresszor mert nem levegővel szokták megtölteni ( annak a nyomása hő hatására sokat változik) hanem nitrogénnel. A guminyomás meg öreg rókák szerint akkor jó, ha a felni peremén kb. 3mm szélességben látszódik a gumi nyoma. Persze ehhez menni kell vele pár kört, hogy kiderüljön.
10 bár elég, kevesebb is, sok mástól függ...
Mehet bele levegő is, akár kompresszorral, de jobb a teló pumpa, bicósnál lehet kapni.
Gumira kevés 1 bar? én 0.3-0.4 el járok hátul, elől van tán 0.7
Szerintem elég neked krosszra is az 1 bar.
1:30 at ír szerintem 125 re keverési aránynak.
A hátsó telóba szerintem SS-25 van nem ss-05, persze lehet az első érdekel, nem a hátsó.
SS-25 valós viszkozitása 40C-n 12.5 mm2/s
Amit kérdeztél SHOWA SS05,valós viszkozitása 40C-on 15,7 mm2/s
(Pl. Castrol Light 5W, v Motoul light 2,5W felel meg ennek KB)
Az olaj adatlapján mindegyiknek ott van a viszkozitás.
Az megint rengeteg dologtól függ, mit kéne beletölteni meg mennyit, de ha a gyárinál szeretnél maradni akkor az adat adott.
Hali. Rm 125 motornál (91) központi rugóba mekkora nyomás kell ? és miért nem lehet használni kompresszort ? 9-10 Bar reális lehet ? máshol ilyen találtam... (180 cm vagyok és 85 kg)
Gyári leírásnál guminyomásra 10-16 psi-t ir (0,7-1,1 bar)
ez viszont kevésnek tűnik. Ti mennyit szoktatok fújatni a kerékbe ? Szintén fura 1:20 keverési arányt ír a benzinhez? igaz 90 oktános benzinnel. Eddig 1:30 al kevertem 95 el. Szerintetek mennyivel kellene? suzuki SS-05 ös villaolajnak mi felel meg ? mert a boltba nem igazán tudták h az milyen
A régi rm-125-el én is jártam így . Gyujtás tekercselés a megoldás. Megfő a gyujtás tekercs ,pára ,mosás miatt , majd amikor lehűlik megpattan a tekercsen a szigetelés. Pécsen első nap után beálltam a parcfermebe másnap reggel nem indult. Minden 2-t mosás után be kell indítani levenni kiszárítani a gyujtást akkor nem lesz ilyen.
Köszi.
Az mi a szartól szakad meg állásában.
Mechanikai sérülés látható rajta? Égésnyom? (Persze ez majd max letekeréskor derül ki)
Ha jól értem, még ment a motor, leraktad állni, s utána nem tudtad berúgni. Amikor rúgdostad, ha valami lezárlatolt kint pl vezeték, akkor talán elképzelhető, hogy a zárlat hatására keletkező nagy áramtól elégett a tekercs vezetéke valahol
Ki kell mosni a tankot, benzincsapot, meg kell nézni benne a benzinszűrőt, esetleg betenni plusz egy szűrőt a karbi elé.
Amikor pedig a bekevert benyát öntöd bele, csak rendes szűrős tölcsérrel, akkor elkerülhető ez a bajság.
Ha meg már nagyon meg van kopva a tűszelep vagy a háza, ki kell cserélni, mert folyton fel fog akadni.
Lassan összeáll a karburátor kb 95% os még finomhangolnom kell,kezd jól huuuzni a moci ennek nagyon örültem mire elkezdett folyni ismételten a tulfolyó a faszom kivan már a tűszeleppel.
Lassan összeáll a kép bár jól el volt cseszve a karburátor, sok órát töltöttem
szereléssel de már látom az alagút végét.Úgy néz ki a tűszelep problémát is sikerült megoldani bár csak hasonlót tudtam venni igy egy kis házi barkácsolással tudtam csak az úszóhoz illeszteni, de most frankón lezár. Még annyi a bibi hogy néha 80-90% gázon nagy fordulaton dadog kicsit lehet hogy nem sikerült eltalálnom az úszószintet és nincs elég anyag? A gyertya az szép sötétbarna.Az alapjárati fúvóka az most 0,5-ös.
9-10 bar nyomás kell bele legalább és azért nem jó a kompresszor mert nem levegővel szokták megtölteni ( annak a nyomása hő hatására sokat változik) hanem nitrogénnel. A guminyomás meg öreg rókák szerint akkor jó, ha a felni peremén kb. 3mm szélességben látszódik a gumi nyoma. Persze ehhez menni kell vele pár kört, hogy kiderüljön.
http://www.hotcamsinc.com/Prod...
pluszban vettem hot cams tengelyeket de nem talaltam rola semmi infot.
valami otlet?
szep napot mindenkinek.
Szóval nem kell mosni
Mehet bele levegő is, akár kompresszorral, de jobb a teló pumpa, bicósnál lehet kapni.
Gumira kevés 1 bar? én 0.3-0.4 el járok hátul, elől van tán 0.7
Szerintem elég neked krosszra is az 1 bar.
1:30 at ír szerintem 125 re keverési aránynak.
A hátsó telóba szerintem SS-25 van nem ss-05, persze lehet az első érdekel, nem a hátsó.
SS-25 valós viszkozitása 40C-n 12.5 mm2/s
Amit kérdeztél SHOWA SS05,valós viszkozitása 40C-on 15,7 mm2/s
(Pl. Castrol Light 5W, v Motoul light 2,5W felel meg ennek KB)
Az olaj adatlapján mindegyiknek ott van a viszkozitás.
Az megint rengeteg dologtól függ, mit kéne beletölteni meg mennyit, de ha a gyárinál szeretnél maradni akkor az adat adott.
Gyári leírásnál guminyomásra 10-16 psi-t ir (0,7-1,1 bar)
ez viszont kevésnek tűnik. Ti mennyit szoktatok fújatni a kerékbe ? Szintén fura 1:20 keverési arányt ír a benzinhez? igaz 90 oktános benzinnel. Eddig 1:30 al kevertem 95 el. Szerintetek mennyivel kellene? suzuki SS-05 ös villaolajnak mi felel meg ? mert a boltba nem igazán tudták h az milyen
Az mi a szartól szakad meg állásában.
Mechanikai sérülés látható rajta? Égésnyom? (Persze ez majd max letekeréskor derül ki)
Ha jól értem, még ment a motor, leraktad állni, s utána nem tudtad berúgni. Amikor rúgdostad, ha valami lezárlatolt kint pl vezeték, akkor talán elképzelhető, hogy a zárlat hatására keletkező nagy áramtól elégett a tekercs vezetéke valahol
Generator az. Ezek szerint jol mertem a semmit, vagy rosszul mertem de igy is ugy is semmi nem.jott belole
Jon a tekercseles aztan meglatjuk vitt e magaval mast is.
30x40x7
http://motoroswebaruhaz.hu/spl...
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
http://www.bike-parts-suz.com/...
Volna egy masik kerdesem meg tudnad nekem mondani a fotengely csapagy szimering meretet.
Szep napot Tibor
Hengerfejtől írtad, csak onnan néztem, arra értettem, hogy úgy szerintem nem, ezek szerint hengerrel már igen.
koszonom a valaszodat
elmentem megnezni
ha hasznalod mindenet akkor jo
henger hengerfej tengelyek szelepfedel
http://www.cycletorque.com.au/...
Ez alátámasztja azokat a tapasztalatokat, amikről írtam, hogy van benne jó pár RM alkatrész
Amikor pedig a bekevert benyát öntöd bele, csak rendes szűrős tölcsérrel, akkor elkerülhető ez a bajság.
Ha meg már nagyon meg van kopva a tűszelep vagy a háza, ki kell cserélni, mert folyton fel fog akadni.