Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak még azt lenne jó tudni kb hol a szint?Igazából attól félek keveset kap aztán nehogy motorkárosodás legyen.Nagy fordulaton néha nem akar kipörögni pl 10 ből 1 szer de nem mindíg. Az a baj a moci most került hozzám igy nincs viszonyítási alapom.Kb 2 órát mentem vele az is csak az állítgatásról szólt
Nagyon köszi!
Én csináltam hozzá egy fasza kis célszerszámot.
Azt hogy tudom megnézni?
Az úszó beállítása után nem ellenőrizted a benzinszintet?
Hali
Lassan összeáll a kép bár jól el volt cseszve a karburátor, sok órát töltöttem
szereléssel de már látom az alagút végét.Úgy néz ki a tűszelep problémát is sikerült megoldani bár csak hasonlót tudtam venni igy egy kis házi barkácsolással tudtam csak az úszóhoz illeszteni, de most frankón lezár. Még annyi a bibi hogy néha 80-90% gázon nagy fordulaton dadog kicsit lehet hogy nem sikerült eltalálnom az úszószintet és nincs elég anyag? A gyertya az szép sötétbarna.Az alapjárati fúvóka az most 0,5-ös.
Hello!
9-10 bar nyomás kell bele legalább és azért nem jó a kompresszor mert nem levegővel szokták megtölteni ( annak a nyomása hő hatására sokat változik) hanem nitrogénnel. A guminyomás meg öreg rókák szerint akkor jó, ha a felni peremén kb. 3mm szélességben látszódik a gumi nyoma. Persze ehhez menni kell vele pár kört, hogy kiderüljön.
Koszi de ez mar megvolt nem talaltam a szamok alapjan semmit
Koszi megvettem.
pluszban vettem hot cams tengelyeket de nem talaltam rola semmi infot.
valami otlet?
szep napot mindenkinek.
Ilyen elpattanás tényleg lehet.
Szóval nem kell mosni
10 bár elég, kevesebb is, sok mástól függ...
Mehet bele levegő is, akár kompresszorral, de jobb a teló pumpa, bicósnál lehet kapni.
Gumira kevés 1 bar? én 0.3-0.4 el járok hátul, elől van tán 0.7
Szerintem elég neked krosszra is az 1 bar.

1:30 at ír szerintem 125 re keverési aránynak.

A hátsó telóba szerintem SS-25 van nem ss-05, persze lehet az első érdekel, nem a hátsó.
SS-25 valós viszkozitása 40C-n 12.5 mm2/s
Amit kérdeztél SHOWA SS05,valós viszkozitása 40C-on 15,7 mm2/s
(Pl. Castrol Light 5W, v Motoul light 2,5W felel meg ennek KB)
Az olaj adatlapján mindegyiknek ott van a viszkozitás.

Az megint rengeteg dologtól függ, mit kéne beletölteni meg mennyit, de ha a gyárinál szeretnél maradni akkor az adat adott.
Hali. Rm 125 motornál (91) központi rugóba mekkora nyomás kell ? és miért nem lehet használni kompresszort ? 9-10 Bar reális lehet ? máshol ilyen találtam... (180 cm vagyok és 85 kg)
Gyári leírásnál guminyomásra 10-16 psi-t ir (0,7-1,1 bar)
ez viszont kevésnek tűnik. Ti mennyit szoktatok fújatni a kerékbe ? Szintén fura 1:20 keverési arányt ír a benzinhez? igaz 90 oktános benzinnel. Eddig 1:30 al kevertem 95 el. Szerintetek mennyivel kellene? suzuki SS-05 ös villaolajnak mi felel meg ? mert a boltba nem igazán tudták h az milyen
A régi rm-125-el én is jártam így . Gyujtás tekercselés a megoldás. Megfő a gyujtás tekercs ,pára ,mosás miatt , majd amikor lehűlik megpattan a tekercsen a szigetelés. Pécsen első nap után beálltam a parcfermebe másnap reggel nem indult. Minden 2-t mosás után be kell indítani levenni kiszárítani a gyujtást akkor nem lesz ilyen.
Köszi.
Az mi a szartól szakad meg állásában.
Mechanikai sérülés látható rajta? Égésnyom? (Persze ez majd max letekeréskor derül ki)

Ha jól értem, még ment a motor, leraktad állni, s utána nem tudtad berúgni. Amikor rúgdostad, ha valami lezárlatolt kint pl vezeték, akkor talán elképzelhető, hogy a zárlat hatására keletkező nagy áramtól elégett a tekercs vezetéke valahol
Szia.

Generator az. Ezek szerint jol mertem a semmit, vagy rosszul mertem de igy is ugy is semmi nem.jott belole

Jon a tekercseles aztan meglatjuk vitt e magaval mast is.
Sziasztok! Suzuki rmz 450 blokkot keresek kompletan! :)
Oda csak gyárit vagy annak megfelelő utángyártottat rakj, csapágyboltosat még a vitonosat se ajánlom, de a te döntésed.

30x40x7
http://motoroswebaruhaz.hu/spl...

http://motoroswebaruhaz.hu/spd...

http://www.bike-parts-suz.com/...
Hello koszi a valaszodat.
Volna egy masik kerdesem meg tudnad nekem mondani a fotengely csapagy szimering meretet.
Szep napot Tibor
Mindenkinek aki irt nekem nagyon köszönöm a segítséget!
OK, az a tuti, ha megnézed

Hengerfejtől írtad, csak onnan néztem, arra értettem, hogy úgy szerintem nem, ezek szerint hengerrel már igen.
hali
koszonom a valaszodat
elmentem megnezni
ha hasznalod mindenet akkor jo
henger hengerfej tengelyek szelepfedel
Ősrégi 1999-es RMX cikk.
http://www.cycletorque.com.au/...

Ez alátámasztja azokat a tapasztalatokat, amikről írtam, hogy van benne jó pár RM alkatrész
Ki kell mosni a tankot, benzincsapot, meg kell nézni benne a benzinszűrőt, esetleg betenni plusz egy szűrőt a karbi elé.
Amikor pedig a bekevert benyát öntöd bele, csak rendes szűrős tölcsérrel, akkor elkerülhető ez a bajság.

Ha meg már nagyon meg van kopva a tűszelep vagy a háza, ki kell cserélni, mert folyton fel fog akadni.
Lassan összeáll a karburátor kb 95% os még finomhangolnom kell,kezd jól huuuzni a moci ennek nagyon örültem mire elkezdett folyni ismételten a tulfolyó a faszom kivan már a tűszeleppel.