én is wössner dugót használok minden motoromba emelt kompresszióst . nagyon megvagyok elégedve a márkával ! az előző tulaj jobban is odafigyelhetett volna a dolgokra . remélem nagyobb siker/élettartalom jellemzi majd az új kompozíciót .éles bütyköt
Szia Én is Acélt vettem most Rugókkal együtt plusz honoltatnom kell a hengert és ki kell maratnom a szelepfészket plusz dugattyú szettet is vettem Úgyh gyakorlatilag kis Generált csináltam... Kiderítettem hogy mi volt a baja....
Az előző Tulaj valami oknál fogva kicserélte az Acél Szelepeket Titánra de a szelepRugókat nem cserélte csak a szelepeket... És mivel az acél Szelep "nehezebb" így erősebb a Rugó is amit hozzá adnak ami ugye benne maradt a motorba...
És a Titán Szelepeket Sokkal jobban kilökte az erősebb Rugó ezért tulságosan beverődtek.
Sokat várok az Acél Szelepektől Mivel már Sokat szívtam a titán szelepek miatt... De legalább okosabb lettem... :) Dugattyút amúgy Wössner-t vettem.
szia . nekem is hasonló tüneteket csinált az rmz-250-em . nekem 05-ös volt kétszer eljátszottam a titánszelepekkel ugyan ezt a mókát . a második garnitúra már a szelepfészket is beverte és azt is ki kellett cserélnem utána vas szelepet tettem bele és hibátlanul működött majd 2 évig . nekem ez a tapasztalat/vélemény : jó a vas szelep az rmz-be és olcsobb
Sziasztok,valamikor régebben itt valaki elénk tárt egy megoldást RMX power biztonságos beszerelésére,hogy a nyelvek sikeresen elkerüljék a találkozást a dugattyúval. Dew,ha te voltál az,légyszi,segíts megtalálni. Köszi.
Sziasztok kérdesem lenne hogy valaki ismeri ennek a motornak az előéletét,vagy aki volt már megnézni miket vélt rajta felfedezni
válaszokat kösz előre is!
holnap veszek bele újjat a csapágí boltba
lehet az is de ott mintha anyaghibás lenne sebaj ez legyen a legnagyobb baja
A lengés csillapítók felújítva, csapágyak gumik fék tárcsa/ pofa is új nagyon jól mükszik
Szasz-ám
ha jól letudod tőmiteni a gyujtás felőli oldalt akkor megy így is egész türheztően de kinyomta a tömítő pasztát is
Vissza raktam a felújítás előtti szimeringet muszály volt vele mennem
Nekem is ugyan így néztek ki a szelepeim. Annyi az egész hogy be kell látni a titán szelep ilyen, lejár az üzemóra és ki kell dobni. Ha nem teszed, így beverődik meg elszakad stb. Lehet venni acél szelepet ami nem szakad, meg soha a büdös életben nem fog ilyen L-alakúra verődni, de ahhoz erősebb rugó kell akkor nagyobb a vezérlés ellenállása, csökken a teljesítmény és jobban nyírja az alkatrészeket.
Ha szelepcsere van, igazíttasd meg a fészkeket is!
Még hozzátenném, hogy a titán szelepeket kézzel megtudod nyitni olyan erős az a rugó.
Legolcsóbb kivitel meg PVC cső félbevágva, némi hőlégfúvó után munkálatokkal
Még jobb/olcsóbb lehet fehér 2mmes PP(polipropilén) lemezből kivágni és hőlégfújóval meghajtani olyanra, amire akarod
Műanyag vacak alulra?
RM125/250 89-95 ig ugyanaz, mint az RMX 250-en.
Persze ilyenhez se igen gyártanak...
Esetleg megpróbálni ráhekkelni egy 00 os RM250t, de azt meg kéne nézni, mielőtt megveszed, bár szerintem szemből meg lehet fúrni akárhol, vagy bontottan próbáld meg.
Az előző Tulaj valami oknál fogva kicserélte az Acél Szelepeket Titánra de a szelepRugókat nem cserélte csak a szelepeket... És mivel az acél Szelep "nehezebb" így erősebb a Rugó is amit hozzá adnak ami ugye benne maradt a motorba...
És a Titán Szelepeket Sokkal jobban kilökte az erősebb Rugó ezért tulságosan beverődtek.
Sokat várok az Acél Szelepektől Mivel már Sokat szívtam a titán szelepek miatt... De legalább okosabb lettem... :) Dugattyút amúgy Wössner-t vettem.
Nekem meg lett perselyezve és a kettő csuszka össze lett csavarozva leszedtem a hosszából ha megnyulna, de ha eltörik vége mindennek
ár 25 000ft fix
http://www.sportmotor.hu/motor...
válaszokat kösz előre is!
Rm 250-re endurozáshoz milyen láncot javasoltok?
lehet az is de ott mintha anyaghibás lenne sebaj ez legyen a legnagyobb baja
A lengés csillapítók felújítva, csapágyak gumik fék tárcsa/ pofa is új nagyon jól mükszik
Olyat láttam már, hogy kilöki a helyéről, ha nem ragasztóval teszik be, de hogy így elszakadjon
Nem lehet, h kicsípted, amikor tetted bele?
de szerencsére a tablettán csavaros vég volt
ha jól letudod tőmiteni a gyujtás felőli oldalt akkor megy így is egész türheztően de kinyomta a tömítő pasztát is
Vissza raktam a felújítás előtti szimeringet muszály volt vele mennem
Ha szelepcsere van, igazíttasd meg a fészkeket is!
Még hozzátenném, hogy a titán szelepeket kézzel megtudod nyitni olyan erős az a rugó.
Még jobb/olcsóbb lehet fehér 2mmes PP(polipropilén) lemezből kivágni és hőlégfújóval meghajtani olyanra, amire akarod
Műanyag vacak alulra?
RM125/250 89-95 ig ugyanaz, mint az RMX 250-en.
Persze ilyenhez se igen gyártanak...
Esetleg megpróbálni ráhekkelni egy 00 os RM250t, de azt meg kéne nézni, mielőtt megveszed, bár szerintem szemből meg lehet fúrni akárhol, vagy bontottan próbáld meg.
Hol tudnák első teló védőt venni, megegyezik a japó belpiacos az importal szerinted rmx250 94' fém tankos
köszi