Akkor valami turpisság van.,mert ha jól emlékszem a 2006 os már titán szelepes volt. a 4 es, 5 ös volt acél szelepes.Bár javítsatok ki ha nem így van.
A szeleprugó lehet hunyó az ügyben,ezt a crf hondáknál már tapasztaltuk. de azért én a szelepfészket is rendbe rakatnám.
Szia Úgy vettem a Motort hogy Gatyák voltak benne a szívó szelepek Ezért az egyből cserére szorult. Teljesen Ki voltak lépcsősödve....
Vettem Titán szelepeket és most ezzel megint az van... De elvileg megtaláltuk a hiba okát.... (amúgy Szelephézagot olajcserénél mindíg ellenőriztük azaz 10üzemóránként)!
Valószinű az a baj hogy az előző Tulaj valami oknál fogva kicserélte az Acél Szelepeket Titánra de a szelepRugókat nem cserélte csak a szelepeket... És mivel az acél Szelep "nehezebb" így erősebb a Rugó is amit hozzá adnak ami ugye benne maradt a motorba...
És a Titán Szelepeket Sokkal jobban kilökte az erősebb Rug óezért annyira beverődtek hogy cserére szorulnak...
Teendő: Vennem kell kettő Szívó szelepet hozzá való Rugókkal együtt...
Helló!
A napokban hozok egy RMX-et,lehet hogy majd szükségem lesz pár alkatrészre.Adhatnál egy Email-címet.A papírjait külön nem adod el? Vagy esetleg a vázat és a papírokat? :)
Szia., Szelephézag mekkora volt, és milyen időközönként ellenőrizted?. Miért kellet szelepet cserélni? Amikor kicserélted a szelepeket a szelepfészket ellenőriztétek,ill helyreállítottátok?
Sajnos belebuktam az RMX felújításában így a képen látható alkatrészek nagy része még eladó
Érdeklődni: 0670/291harmicnégytíz
De sok helyen megtaláljátok majd a hirdetést.
Ami hiányzik: első teló, első sárvédő, gyújtás, dugattyú, rezonátor, kuplungkosár, gázbovden, reed szelep.felnik ,fejidomok,bovdenek,karok
Ja és amit eddig nem írtam le hogy a frissen por-festett váz hoz tartoznak papírok is forgalmi törzskönyv
van még egy kb 200 km használt újra perselyezett hengerem és hozzá készített power szelepekkel kérek mindenkit hogy ne kérdezze hogy milyen anyagból készült mert olaszból jött és semmit nem tudok róla ha valakit érdekel akkor ezt úgy is személyes találkozó keretein belül megbeszéljük de ha meglátod a kidolgozás minőségét nem lesz több kérdésed.
Rezo le és megnézni a dugót+power szelepet(hengert) a nélkül RMX-et ne hozz el, mert 100-150eFt-os power szelep kiadással kezdheted, ha gubanc van Más extra baja nem nagyon van, csak a szokásos, ami más motoroknál is.
Évjárat szinte majdnem mindegy, fontosabb az állapota, de stimm a 96-os,
Vázszám alapján suzuki márkaker meg tudja erősíteni az infót.
Ezek alapján mondom:
A fotógalériában tettél fel a bal oldaláról is képet, ott látszik a oldal támasz felfogató, azaz tuti minimum 95 ös, vagy 96 os. 97 től már más a teló és a hűtő idom is, stb.
A fékcső meg műanyag körben csúszik, ezért 96 os, 95 nél még négyzet volt.
Tapasztalatot olvashatsz kismilliót itt a fórumban.
Röviden: strapabíró, de nem egy erőmű. Powerre kell figyelni a többi a szokásos 250es 2T motor.
Nekem 5 éve van meg egy 98as RMX 250.
Sziasztok Tanácsra lenne szükségem mit csinálhatok rosszul van egy 2006-os RM-Z 250-em.
Tavaly nagy Generált csináltam rajta (dugattyú,hajtókar,/TITÁN SZÍVÓ SZELEPEK / tömítések,Szűrők,Csapszeg,Gyűrűk) minden ami kell.
Egy Év alatt pontosan 60 üzemórát tettem az ÚJ alkatrészekbe kifejezetten csak Endurózom... Olajat 10 üzemóránként lecserélem, Levegőszűrőt 5 óránként takarítom!
Most szezonra felkészítés előtt újból széthúztam a Blokkot hogy ellenőrizzek mindent és Igen csak melepődve tapasztaltam a következőket.....
A Kettő Szívószelep amit egy éve cseréltem 22.ooo ft os DARABÁRON Olyan szinten ki van lépcsősödve hogy kuka mind kettő ami számomra érhetetlen.... Megint 44.ooo azokat kicserélni Tudom hogy bivalyerősek a szeleprugók hogy ne ússzon a szelep de ezekszerint annyira erősek hogy Ennyire beverődhetnek a Szelepek? Minden Évben cserélnem, kell WTF?
Ha a váltó fogaskerék oldalán a 3 "bütyök" ferdére van elkopva azt lehet javítani?
Marás,köszörülés...ilyesmire gondolok utána meg lehetne cementálni.
Vélemény valakinek?
Köszönöm
Üdv Mindenkinek!
A napokban szert tettem egy Runner FXR 180ra de hamar túl akarok adni rajta.Ma este kaptam egy RMX 250-es cserét érte.A hírdető szerint 96os évjárat,erős pörgős motorral, októberben generálozta, ad hozzá +gumit, világítás jó rajta. Első kérdésem lenne,hogy valós e az évjárat kép alapján? Kinek milyen véleménye,tapasztalata van ezekkel a motorokkal kapcsolatban?
Üdv:Viktor
motorvásárlás előtt állok, és az rmx is a lehetséges jelöltek között van, de még soha nem volt hozzá szerencsém, ha le tudnátok írni, hogy mire érdemes odafigyelni vásárlás előtt(meg után), milyen típushibákra lehet számítani, azt megköszönném. A 250es variáns játszik csak, korábban 25ös mtx em volt, és belátható időn belül kevésnek bizonyult a teljesítménye.
Eddig csak jókat olvastam róla, de egy élménybeszámoló azért általában elfogultabb, mint amit ilyenkor válaszolnak a tulajok.
eladó cross felszerelésem
csizma tcx új 43 mas 35 eft
airoh sisak 1 szer használt és új scott szemüveg egybe 25 eft
fm ruha 34 l-xl 12 eft
fm racing protektoring xxl 20 eft
A szeleprugó lehet hunyó az ügyben,ezt a crf hondáknál már tapasztaltuk. de azért én a szelepfészket is rendbe rakatnám.