Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Dédestapolcsány
Tehát power felett, de nyugiba. Elméletileg értem. Köszi
Akkor melegítsd meg a blokkot és vedd ki a tengelyt csapágyastul, majd utána üsd ki a tengelyt a csapágyakból. A zégert ne feledd el kivenni a csapágyak fölött.
Gyári alkatrészként biztosan meg lehet bele rendelni, felújító szett szerintem nem igen van, csak csapágyat csapágyboltban tuti kapsz, tengelyt csináltatni gépműhelyben ha nagyon be van nyalódva.
Durva, óvatos mi ez?
Olajban dúsabb keverékkel menjél vele egy tankot úgy, hogy nem nyelezed koppig a gázt(csak nyugisabb közép fordulat tartományon), utána mehetsz ahogy akarsz
teljesen attól függ, hogy milyen keveréket akarsz.
1:33 nál 10L benzinbe kell 0,3L olaj, nagyjából annyi 1L-hez, amennyit írtál.
Pontosan. Én 30ml-t rakok, a cumisuvegen pont ennyi egy osztás, és még pontos is... :-D
Üdv.
Most vettem egy Suzuki rm 125-ös krosszmotort és azt szeretném megkérdezni ,hogy a benzinbe ti mennyi szintetikus olajat javasoltok? (én olyan 30-35 ml-t gondolok literenként)
előre is köszi :)
Megint kockára olvastam a fejem, de cross bejáratàsról nem esik szó...főleg a durva bejáratàsnál, mert az óvatos kivitelezhetetlen. Vagyis?
hát az újra nekem is várnom kell, ha egyáltalán ...

Az állítgatást meg egyenlőre élvezem (annyit beszéltünk az alapjáratról, hogy tegnap meghülyült :-) igaz a gázbowden volt az ok, nem a karbi).
Hát a kétténél pontosan így van, sosem lehet normálisan beállítani, csak kompromisszummal... Ettől függetlenül az vicc, ha valaki a gyári beállítást használja egész évben, vagy a saját "tuti" beállítását.
A kéttét 5 fokos hőmérséklet változásonként lehetne állítgatni, de 10 fokonként illene, és akkor légnyomásról és páratartalomról nem is beszéltünk...

Én több mint 5 évet vártam az új gépemre, de megérte, ráadásul van lehetőség 3-400 ezerrel szalon ár alatt megvenni, az pár éve még egész jó ár volt. Kb a keveset használtak árában lehetett újat venni.
Sajna picit macerásabb a helyzet mint ahogy azt én lojális fejjel elgondoltam ugyanis a tömbszelence alól hiányzik a lemez tehát ott már nem tuti a dolog.Nekem normál egy zárógyűrüs szimering volt benne ,azt ki is szedtem csavarhúzóval minden gond nélkül ,de a tengely MEG SEM MOCCAN !És még a csapágy is egy picit lóg tehát így nem merem visszatenni egy új szimeringgel csapágycsere nélkül.A propeller csak a tengelyről jött le ,ott nem lesz gond asszem.
Ha melegítem akkor lehet hogy a csapágy fog megindulni a tengellyel a belsejében ?
Lehet ehhez felújítókészletet venni amiben van tengely is ?Mit tudsz erről ?Ha igen akkor inkább beadom egy szervizbe ahol már ismerik az ilyen csökönyös alkatrészeket és van kiforrott nagykalapácsuk a dologhoz.
A választ már megírták, csak most találtam egy galériát ahol kék benzincsövet árulnak, ha már ilyesmit kérdezted :-)
http://www.sportmotor.hu/motor...
Beállítás és használat függő lenne... gyári karbi beállítással, nem üvegen használva simán elég az 1:40-es keverék is a 800-as Motullal. A gyár azt az 1:30-at versenyzésre adta meg, mivel arra készült a moci
Maradj a 800-asnál, az nagyon jó minőségű és bevált, nem véletlen ajánlja a gyár, de minőségi benzinhez keverd, ne olcsó MOL-os szarhoz vagy még olcsóbb pancsolt léhez.
Ja, újat nem engedhetem meg és igazából kár is lenne alám.
Mert az ember mindig azt hiszi van jobb beállítás. Az autómnál tényleg jobb lett, de azt nem is én csináltam :-)

Nyilván szét szokták a 2t is, csak azokat olcsóbb helyrerakni/rakatni, és ez nálam szempont volt.
És akkor még finoman is fogalmaztál

Befecsis RMZ 450-est miért is kellene "karburálni" hobbi használatnál (meg akár hobbi versenyzésnél) ?

Ha nem bízol a használtban akkor vegyél újat, de szerintem a kéttéket még inkább szét szokták barmolni, mert azt hiszik az olyan egyszerű, h akárki meg tudja oldani ...
Ja, igen így lehet, így értettem én is.
Nézd meg rozsdás e a csavar, ha az, akkor kap vizet.
Tömítés állapotától függ, hogy mehet e vissza vagy nem, de inkább cseréld ki, ha már ott a másik, hengerfejet nem sűrűn szedi le az ember.
Szia. A robbantott ábrán a két gumi gyűrű közt van a csavart, tehát a viztérben. Most nem szó szerint, de nem a tömitéseken kívül esik. Mindegy mert szét kell szedjem, viszont a régi tömitéssel ha csak a csavar ereszt, össze szabad rakni újból?
Pont egyik nap láttam valakinek az oldalán, mindenféle színű hűtés csövet, csak most nem találtam meg még egyszer. Ha meg lelem megírom.
víztérben a tőcsavar
Vagy arra gondolsz, hogy a gumigyűrű miatt ott nincs tömítés a 125 nél?
Kend be valami hőálló szilikonnal
Egyébként jó kérdés, de ha meg van húzva a tőcsavar a helyére és a hengerfej csavar, és zár az anya, szerintem nem lenne szabad elnyomnia ott a vizet
bocs, gumi
nem festett, hanem műanyag sárga hűtőVÍZ cső, de miért nem jó a gyári fekete
A propellert kár volt levenni, bízzunk benne vissza tudod úgy tenni, hogy nem fog megforogni a tengelyen...
Mivel leszedted a propellert, így ki tudod szedni alóla a szimeringet, ha ügyes vagy, de arra készülj, hogy speci 2 irányba záró szimering van ott, vagy ilyet teszel be, vagy beraksz két db szimeringet ellentétes irányba.
És bocs kihagytam, de erős lenne üzemanyag vezetéknek... Az vízcső.
Szia. Visszább a fórumba valaki árult is ugyanilyet asszem 20 körül, de nem festék az tuti biztos...