Tévedsz, segíteni próbáltam, mert hát ha ennyire el vagytok foglalva az alapjárattal akkor feltételezhetően nem értitek rendesen a karburálást!
Ez a hsz-ed viszont megerősített a feltételezésemben, szóval marad az önérzeteskedés, ez a ti bajotok.
Értem, hogy nincs hátsó keréktengely, bár nagyon nem örülök neki, mert ki tudja honnan és mikor tudunk majd szerezni... Na de a lengővilla tengelyre nem írtál semmit, pedig az is jó lenne. Lábtartó kompletten érdekelne lebontva, h csak fel kelljen rakni.
Majd elküldöm a számodat a havernak és ő elmegy a motyókért.
Az évjáratos célzás nem csak rád érvényes, az szinte törvényszerű manapság, hogy az eladók fiatalítják a portékát, nagyon észnél kell lenni ha veszel valamit.
Pl a 96-97-es modellnél teljesen más az első-hátsó futómű :
Pártod fogtam, ezért írtam.... Mindegy mert ha olyan profi lennék nem itt könyörögnék alapjáratért, pláne nem osztanám a semmit... Szóval ahhoz hogy közép és nyél gázon pályán teljesitsen, lehet optimális állásba elmehet az alapjárat? Vagyis üthetik egymást?
Szerintem nincs itt semmilyen erősebb kutya. Én pusztán nem tetszésem fejeztem ki, hogy a fórumtárs konkrét segítséget nem ad, ellenben erőteljesen kritizál.
Amúgy miért nekem írtad amit? Én is alapjárat párti vagyok.
Különböző karburálások: pl krosszpályán tényleg nincs szükség alapjáratra és a cél hogy közép és főképp magas fordulaton minél több benyát kapjon a gép, hiszen szinte kivétel nélkül nyélgázon mennek vele. Ez viszont nem ideális az enduróhoz. stb.
Milyen êrdekes beszélgetések folynak itt, megy ám az erősebb kutya ciméért a talpalás.... Szóval sok szerencsét alapjárat nêlkűl, gondolom minden vagány eltekergeti nehogy legyen. Hát nekem lesz.:-D Mesélnél a különböző karburálasokról a különböző motorozási stílusokhoz?
Szia.
a hátsó tengelyt eladtam kerékkel együtt.
lábtartom van párba 5,000 több fajta is van.
Látod hogy jó állapotba vannak az alkatrészeim igazából az évjáratot nem mindig tudom normálisan belöni de rósz dolgokat nem igazán adok el mert ez által nem szeretném rontani nevemet meg kicseszni az emberekkel.
Azok vannak amiket le írtam ha esetleg biztos szeretnél lenni a dolgokba itt vagyok pesten 17 kerbe gyere el megmutatok mindent és ennyi.
láb tartom van párba 5,000 több fajta is van.
A laza gurulastol nagyon messze van amirol en irtam.
A szilikon sem arra lett kitalalva hogy nok mellkasaba gyomoszkoljek megis jo moka tud lenni ha mar ott van en sem azert vettem krosszmotort hogy barkinek megfeleljek vele hanem hogy szorakozzak.
Igen így van, de leginkább a laza gurulás teljesen másik motort igényele...lehetőleg 4T-t.
Régebben az RM-el többször sötétedett rám erdőben endurozás közben, mire poroszkálva hazaértem jó ha nem köpte be a gyertyát mert nem erre van kitalálva a 2T cross.
Az alapjárat meg teljesen felesleges akárhogy használod.
Arról nem is beszélve, hogy ha beállítod "jól" az alapjáratot akkor feljebb nem lesz igazán jó az a lev.csav beállítás, annak meg marha sok értelme van
De ha ti ettől vagytok boldogok, próbálkozzatok vele.
Értem! Viszont nem szeretek olyan dolgokat venni amire nincs szükségem, főleg külső gyűrű nélküli csapágyat amit használni sem tudok.
Hogy érthetőbb legyen : Igazából nem is nekem kell, hanem egyik Pesti havernak. Át építek 2 mocit amibe a 95-ös RM futómű elemeit rakjuk, ehhez már megvannak a méretek az enyém alapján, a váz félkész. Az első villád már ránézésre is eltér a 95-ödtől, ezért azt most nem erőltetném. A lengővilla és a himbák képről teljesen megegyeznek, azok érdekelnének, de jó lenne hozzá a lengővilla és a hátsó tengely, mert nem hiszem, hogy ezeket külön meg tudnám venni. Meg egyébként sem szeretnék szívni az ilyen apróságokkal , mert az eladók által szinte törvényszerű a tévesen mondott évjárat, ezért jobb megvenni egyben.
Lábtartó megvan, mennyi lenne?
Sziasztok!
Cross motort keresek 450ezer forintig,megkimélt szép állapotút,ha lehet 2002 utánit!Ha van eladó motorod,ne tartsd magadban:)
Email cimem: caprys.massage@gmail.com
Képet mellékeljetek!
ELőre is köszönöm!
Ugy velem mindenki a sajat igenyeihez igazitsa a motorjat. Az enyem igaz krossz palyat nem surun lat, viszont rendszeresen maszok vele es endurozom. Ezekhez nem art az alapjarat. Hogy akkor miert nem endurot vettem, mert ez jott szembe szamomra elfogadhato arban es allapotban.
Nyilvan teljesen mas karburalast igenyel a palya mint egy hegyi kaptato vagy egy kislaza gurulas.
A teleszkóp csak kompletten eladó úgy ahogy látod a képen.
Kormány befogó már nincs meg.
Tengelyek csak azok vannak amiket a himbába látsz.
Meik méretekre lennél kíváncsi ?
Mikor letolta a nikaszilt a hengerről, vagy eltört, akkor már tutira vége a dugónak (is)!
A gyűrű(k)re figyelj, mert abból van a legtöbb baj, a dugó esetleg az extrém használattól repedhet, de a gyűrű papifasz tempóban is előbb utóbb elkopik, és akkor jön a "meglepetés"...
Az RM versenymoci, kicsit több odafigyelést és hozzáértést kívánna...
Amúgy meg mit görcsöltök az alapjáraton? Az túristáknak jó ha van, na de krosszoszni minek? Be sem lehet úgy rendesen karburálni.
Értem. Vagyis kb, mert angol tudásom kevés értelmezni. Ezek szerint az alapjárati kör csak a levegő csavart, alapj fuvoka teszi ki. Màr alig várom hogy megint kitakaritsam, nagyon hiányzik az alapj... Egyébként köszi ismét, lánc meglazitva, olajozva, és màr csak a motor, kuplung zaja van... De az meg csak később lesz megkukkantva... Csak nagyon alacsony fordulatrol hirtelen gàzra torpan mêg, de többször se. Persze nyilvàn a teknikámba is lehet gond, ugye csak nem 4t. De akkor a levegővel játszok picit, mert 1/4 gáz alatt van a hiba.... Néha mennyivel előrébb lennék ha átugranál kipróbálni...meghallgatni...Szép estét!
Helló. Még kérdezek: elolvastam majdnem végig az rm egész fórumát...Na most akkor a levegő csavar állitó az csak alapjáratba szól bele? Vagy menetbéli teljesitménybe is? Köszi
315ert, de gatya volt a hatso gumi. (4ert vettem ra egy egyfutamot futottat egy versenyzo sractol).
Kep mar volt fenn de aztan inkabb levettem. Gondoltam ra ma ikor hazaertem hogy kuldok neked kepet, de be oell valljam ma nem mostam le mert holnap is menni akarok vele es saros kepet meg nem akartam.
Ez a hsz-ed viszont megerősített a feltételezésemben, szóval marad az önérzeteskedés, ez a ti bajotok.