igen akkor is, de nyugi nem lesz annak baja, én csomó ideig jártam akksi nélkül nekem nem lett semmi baja, utánna meg full kuka akksival jártam mert nem tudtam árt e neki a dolog de bírta rendesen, szóval kuka akksival tuti hogy nem lesz baja, nekem akksi nélkül se lett, de ezt azért nem kockáztatnám meg...
Köszönöm ismét a felvilágosítást. Ma a szerelőt is felhíttam, azt mondta az akksi az biztosan kuka(fel volt púposodva és töltés után is csak 9,6 V volt a feszültsége), egyébként az 1 Volt töltőfeszültséget úgy mértem, hogy nem volt rákötve az akksi, ami a szerelő szerint nagyon veszélye, mert ha akksi nélkül járatom a motort akkor tönkremehet a villamossági rendszere(de úgy is 14 Volt körül kellett volna mutasson nem-e?).
ha minden igaz ez a rosz neked a légler. de mielot veszel hoza nezd meg szakadasmerovel hogy jok e a tekercseid mert az is lehet a baj.ere jo egy elem egy ego es par darab drot is
ez azt jelenti hogy rossz a leglered.ez azt szabajozza hogy menyivel toltse a batrid.megprobalhatod bealitani en auto vilanyszerelo vagyok nekem meg nem sikerult szerintem vegyel uj leglert
Sziasztok!
Az utóbbi időben(mióta megvan a motor) elég hamar lemerül az akksim. A gépkönyv 4 ah-s akksit ír elő, nekem csak 3-as van, de szerintem ez nem akkora különbség, hogy pár km után az akksi 4 V-ot veszítsen feszültségéből. Az emberiség eddig azt mondta, hogy egyszerűen szar az akksi, vegyek másikat. Na de gondoltam mielőtt ilyen költségekbe verem magam jól feltöltöm mégegyszer és megnézem, hogy mennyire csökken a feszültsége használat nélkül a napok múlásával. Na most 1 hét alatt 0,2 Volttal csökkent a feszültsége, amiből én arra következtetek, h az akku nem zárlatos. Inkább arra gyanakszom, hogy szar a töltése(a motor részéről). Szóval az volna az én nagy kérdésem, hogy miből de rül az ki, hogy jól tölti(tölti-e egyáltalán)az akksit? Eddig próbálkoztam járómotornál az akksi saruira rámenő kötegek végeire feszültségmérő kapcsolásával( 1 V-ot mutatott, ami a gáz húzására csökkent), ez vajon mit jelent? Nektek milyen akksi van benne?
NEM lehet, teljesen más a kettő keress rá google ba a 125ös rg re és láthatod hogy teljesen más a blokk, egy közös pontjuk van, a felfogatás, pont ugyanolyan a felfogatása a 80as és a 125s blokknak, mivel hajszálra ugyanaz a kettőnek a váza(sajna a 80asét kapta a 125ös, és nem fordítva )
Azt szertném megtudni még hogy egy 80-as blokra rá lehet-e tenni a 125-ös hengert hengerfejt. .vdani666 akkor kérlek kűldjél képet amiről van.A címem gallhs@vipmail.hu.Ellőre is mindent kösszönök
most nincs fényképezőm, tudod mit megkérem barátnőmet hétfőn hozzon magával, akkor csinálok neked képet róla, szervízbe azt mondták hogy még meg lehet fúrni... power motor van meg, ami mozgatja a hengert, az a kis fekete doboz az nincs meg, de olyat simán tudsz csinálni...
hello srácok!Vásárolnék régi rg-t idomsérült meg papir nem gond csak a blokk menjen vagy minimális ráforditással lehessen vele menni!bármi érdekel!msn-t emailt adatlapomon találtok!köszönöm
nekem vannak blokkfeleim, meg fogaskerekeim hozzá meg henger/hengerfej, meg valahol powerszelep meg a motorja is megvan... de ha jól emlékszem nem a blokkban vannak a fogaskerekek hanem külön, de már rég jártam arrafelé , ha kell alkatrész egyben megkapod egy 10 esért...
Suzuki rg 80-as motor egyben alkatrésznek eladó 70eft-ért!
Az utóbbi időben(mióta megvan a motor) elég hamar lemerül az akksim. A gépkönyv 4 ah-s akksit ír elő, nekem csak 3-as van, de szerintem ez nem akkora különbség, hogy pár km után az akksi 4 V-ot veszítsen feszültségéből. Az emberiség eddig azt mondta, hogy egyszerűen szar az akksi, vegyek másikat. Na de gondoltam mielőtt ilyen költségekbe verem magam jól feltöltöm mégegyszer és megnézem, hogy mennyire csökken a feszültsége használat nélkül a napok múlásával. Na most 1 hét alatt 0,2 Volttal csökkent a feszültsége, amiből én arra következtetek, h az akku nem zárlatos. Inkább arra gyanakszom, hogy szar a töltése(a motor részéről). Szóval az volna az én nagy kérdésem, hogy miből de rül az ki, hogy jól tölti(tölti-e egyáltalán)az akksit? Eddig próbálkoztam járómotornál az akksi saruira rámenő kötegek végeire feszültségmérő kapcsolásával( 1 V-ot mutatott, ami a gáz húzására csökkent), ez vajon mit jelent? Nektek milyen akksi van benne?
vdani666 a póver elekeronika megvan meg a henger milyen állapotban van.A Tudsz kűldjél már képet a gallhs@vipmail.hu címre
Kösszi
Tud valaki Új RGhez matrica szettet?