Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bátorság volt azért ezt meghegesztetni. én nem mertem.áll jó ideig de megvettem bele az újakat.
Ja és néztem az adatlapodon h pályagumid van. Tudsz róla infótadni? pl: mennyi az ára, meddig birja közuti használatban meg ilyenek- milyen márka?...
Köszönöm az ötletet lehet h használni fogom a módszered nem hülyeség!
nekem is ez volt....csak nekem elhagyták a bal powerről azta ki bisz baszt ami nem engedi becsúszni....csak nekem szépen lassan esztergálta meg a dugó
Már megjött a dugóm meg a tömíéts henger megfúrva, a power megheggesztettem, és leszedtem a heggesztési varratot....remélem jólesz, ha minden jól megy holnap rakom össze
am szét is volt égve a dugó power felöli része...
remélem a power elég erős lesz és nem csúszik be még1x:S
ha te is megheggeszteted, és sztem ezt csináld próbáld be többször a hengerbe, és kb egy órát csiszolgattam mire mégha szét is törik véletlenül sem csúszik be a hengerbe.
sok sikert
ja egyre fogyunk! eggyüt motorozni pedig szerintem kötelező szinten fogunk a máté meg már eladta a hondát- most mindenkire rájött az autózhatnék- Én is szeretném majd eladni nyár végén és venni egy 400 ast. Ez a baj a 125-el hamar megunod de viszont fontos h legyen fokozatosság a lóerőben. Szerintem a Feró is eladja a mitot pláne most h elvették a jogsiát. (vegyél fel msnre szerintem mert csak itt bosszantjuk a népet nem mintha nagy forgalom lenne erre) kreiszlercsabi@freemail.hu
Élek a lehetőséggel,tavaszra majd lehet jó kis közös gurulásokat szervezni,féltem,hogy mire én megint motorra ülök már alig lesznek 125-ösök a városban De így vagyunk páran,mondjuk csak a Goofyt meg a Ferót ismerem,bár ő eladja,Rigó is eladja,Máté is asszem eladja a CBR-t,még a Tominak(fehér NS) lesz majd asszem NSR-e. Szóval ez így velünk 4. Kinek van még itt 125-ös sportgépe?
Nem mintha nagyobbakkal nem lehetne együtt menni,csak múltkor a Goofy bátyjával(CBR 600:D) mentünk és hát eléggé vissza kellett vennie sztem
a henger az ujj lessz meg hááát igazábóól majdnem minden ujj lessz most télen - ja a Mátétól vettem.
Megnézheted majd! de szerintem majd akkor ha készlessz mert most igen szétszort szegény.

Mondjuk nekem sincs melegem!
Pff,bazz részvét Akkor új dugó,powermechanika... Henger sérült? Ez az RG korábban nem a Máténál volt?
Hát elég szarul jött ki az egész! ugy volt h pont bejárattam a vadiujj dugót és mondom: megyek egy kissem nagyobb karikát a városban. aztán egyszercsak ilyen 4 ezres fordulaton álló helyben csattant egy nagyot.
aztán kiderült h a bal power becsuszott a dugó fölé és összeverték egymást egy körömnyi pici alátét miatt ami elkopott
Áhh,én már gyalog is fázok
Mi a baja,a poweren kívűl? Enyémmel is akad pár gond,de a váltó kivételével nem nagy problémák. Szívesen megnézném majd az RG-t,élőben még nem láttam közelről ilyen mocit
A robesz meg most streetfigther módba van. Most azt űzöm
Akkor jóó hogy igy egyásrataláltunk. Én is láttalak már párszor.Rg most beteg szegény! (akkor összetévesztettem a mocit az is ilyen aranyvillás volt)
Szeva,nem ezt Érdről vettem,milyen Lacika? Mitosok közül csak Goofy,Feró meg a Rigóról tudok itt a városban. Amelyik képen a wagonR van,pont Veled szembközti garázsban szokott állni a Mito:D A robesszal sokat láttalak,de az RG-vel még nem.
Jaaaaaaaaaaa,a szőlősi srác? Nem,ez nem az övé,az nem is volt rendszámos.
Hy ! igen. Te vetted meg a lacika mitoját ?
Csá,tatabányai vagy?
Nincs valakinek eladó sportkipuffja? vagy bal oldali powerdugatyúja ?
Háát ezzel sokan vagyunk így. mondjuk nekem 125-ös kellene.
Sziasztok! Szeretnék vásárolni 1 wolf 200-as hengert dugóval! Tud-e valaki segíteni?
nem fog az besülni...a benzinben van olaj az eljut oda is ha akarod ha nem
Jah még annyit(látom értessz a mostihoz,én kevésbé),ha hirtelen odarántom akkor befullad az mér lehet az is az olajjal álhat összefüggésbe?
Hali köszi szépen sokat segítettél,kiprobálom!
RG-knek 56-os vagy 54-es a furata?
ha sok olajat eszik és főleg ha 600kmen eszik akkor lehet h benzinből is sok megy bele...és akkor megvan miért...
Én azt csináltam h leengedtem az olajat
és 50ml ként visszatöltöttem és jelöltem az olajtartályon....azon kívül volt benne 5liter benzin....
de fontos hogy nagyon pontosan mérj ki mindent!
Aztán tekertem az olajpumpa távtartóján 3kockányi fordulatot és mértem megint...nekem bejött, miután kevesebb olajjal ment erősebb is volt....ahogy a közmondás tartja....jóbó is megárt a sok
De a gyári kézikönyv azt írja hogy:
Magyarosítva....
1.Keress egy injekciós tubust vagy vmi mérőeszközt ami be van rovátkáza(lökettérefogat)
2.Tartsd a motor ford számát 2000-ren(nehéz lesz )
3.Nyitsd ki teljesen az olajpumpát(kábel teljesen felhúzva)
Ha jól van beállítva az olajpumpád 3 és 3.6dl között eszik olajat.
Gondolom Suzukiék azért találták ki ezt hogyha esetleg nagyon kevés olajjal menne a masina tutira ne süljön be!
Aki a tankbakeverés mellett voksol....örömmel jelzem hogy befizetett agy kipuff kiömőoldali dugóégésre mert az olajzópumpa nem csak a benzinbe hanem a henger első részén lévő kipuffleömlőhöz is olajat adagol!
sok sikert, remélem tudtam segíteni!