nekem is ez volt....csak nekem elhagyták a bal powerről azta ki bisz baszt ami nem engedi becsúszni....csak nekem szépen lassan esztergálta meg a dugó
Már megjött a dugóm meg a tömíéts henger megfúrva, a power megheggesztettem, és leszedtem a heggesztési varratot....remélem jólesz, ha minden jól megy holnap rakom össze
am szét is volt égve a dugó power felöli része...
remélem a power elég erős lesz és nem csúszik be még1x:S
ha te is megheggeszteted, és sztem ezt csináld próbáld be többször a hengerbe, és kb egy órát csiszolgattam mire mégha szét is törik véletlenül sem csúszik be a hengerbe.
sok sikert
ja egyre fogyunk! eggyüt motorozni pedig szerintem kötelező szinten fogunk a máté meg már eladta a hondát- most mindenkire rájött az autózhatnék- Én is szeretném majd eladni nyár végén és venni egy 400 ast. Ez a baj a 125-el hamar megunod de viszont fontos h legyen fokozatosság a lóerőben. Szerintem a Feró is eladja a mitot pláne most h elvették a jogsiát. (vegyél fel msnre szerintem mert csak itt bosszantjuk a népet nem mintha nagy forgalom lenne erre) kreiszlercsabi@freemail.hu
Élek a lehetőséggel,tavaszra majd lehet jó kis közös gurulásokat szervezni,féltem,hogy mire én megint motorra ülök már alig lesznek 125-ösök a városban De így vagyunk páran,mondjuk csak a Goofyt meg a Ferót ismerem,bár ő eladja,Rigó is eladja,Máté is asszem eladja a CBR-t,még a Tominak(fehér NS) lesz majd asszem NSR-e. Szóval ez így velünk 4. Kinek van még itt 125-ös sportgépe?
Nem mintha nagyobbakkal nem lehetne együtt menni,csak múltkor a Goofy bátyjával(CBR 600:D) mentünk és hát eléggé vissza kellett vennie sztem
Hát elég szarul jött ki az egész! ugy volt h pont bejárattam a vadiujj dugót és mondom: megyek egy kissem nagyobb karikát a városban. aztán egyszercsak ilyen 4 ezres fordulaton álló helyben csattant egy nagyot.
aztán kiderült h a bal power becsuszott a dugó fölé és összeverték egymást egy körömnyi pici alátét miatt ami elkopott
Mi a baja,a poweren kívűl? Enyémmel is akad pár gond,de a váltó kivételével nem nagy problémák. Szívesen megnézném majd az RG-t,élőben még nem láttam közelről ilyen mocit
Szeva,nem ezt Érdről vettem,milyen Lacika? Mitosok közül csak Goofy,Feró meg a Rigóról tudok itt a városban. Amelyik képen a wagonR van,pont Veled szembközti garázsban szokott állni a Mito:D A robesszal sokat láttalak,de az RG-vel még nem.
Jaaaaaaaaaaa,a szőlősi srác? Nem,ez nem az övé,az nem is volt rendszámos.
ha sok olajat eszik és főleg ha 600kmen eszik akkor lehet h benzinből is sok megy bele...és akkor megvan miért...
Én azt csináltam h leengedtem az olajat
és 50ml ként visszatöltöttem és jelöltem az olajtartályon....azon kívül volt benne 5liter benzin....
de fontos hogy nagyon pontosan mérj ki mindent!
Aztán tekertem az olajpumpa távtartóján 3kockányi fordulatot és mértem megint...nekem bejött, miután kevesebb olajjal ment erősebb is volt....ahogy a közmondás tartja....jóbó is megárt a sok
De a gyári kézikönyv azt írja hogy:
Magyarosítva....
1.Keress egy injekciós tubust vagy vmi mérőeszközt ami be van rovátkáza(lökettérefogat)
2.Tartsd a motor ford számát 2000-ren(nehéz lesz )
3.Nyitsd ki teljesen az olajpumpát(kábel teljesen felhúzva)
Ha jól van beállítva az olajpumpád 3 és 3.6dl között eszik olajat.
Gondolom Suzukiék azért találták ki ezt hogyha esetleg nagyon kevés olajjal menne a masina tutira ne süljön be!
Aki a tankbakeverés mellett voksol....örömmel jelzem hogy befizetett agy kipuff kiömőoldali dugóégésre mert az olajzópumpa nem csak a benzinbe hanem a henger első részén lévő kipuffleömlőhöz is olajat adagol!
sok sikert, remélem tudtam segíteni!
Már megjött a dugóm meg a tömíéts henger megfúrva, a power megheggesztettem, és leszedtem a heggesztési varratot....remélem jólesz, ha minden jól megy holnap rakom össze
am szét is volt égve a dugó power felöli része...
remélem a power elég erős lesz és nem csúszik be még1x:S
ha te is megheggeszteted, és sztem ezt csináld próbáld be többször a hengerbe, és kb egy órát csiszolgattam mire mégha szét is törik véletlenül sem csúszik be a hengerbe.
sok sikert
Nem mintha nagyobbakkal nem lehetne együtt menni,csak múltkor a Goofy bátyjával(CBR 600:D) mentünk és hát eléggé vissza kellett vennie sztem
Mondjuk nekem sincs melegem!
aztán kiderült h a bal power becsuszott a dugó fölé és összeverték egymást egy körömnyi pici alátét miatt ami elkopott
Jaaaaaaaaaaa,a szőlősi srác? Nem,ez nem az övé,az nem is volt rendszámos.
Én azt csináltam h leengedtem az olajat
és 50ml ként visszatöltöttem és jelöltem az olajtartályon....azon kívül volt benne 5liter benzin....
de fontos hogy nagyon pontosan mérj ki mindent!
Aztán tekertem az olajpumpa távtartóján 3kockányi fordulatot és mértem megint...nekem bejött, miután kevesebb olajjal ment erősebb is volt....ahogy a közmondás tartja....jóbó is megárt a sok
De a gyári kézikönyv azt írja hogy:
Magyarosítva....
1.Keress egy injekciós tubust vagy vmi mérőeszközt ami be van rovátkáza(lökettérefogat)
2.Tartsd a motor ford számát 2000-ren(nehéz lesz )
3.Nyitsd ki teljesen az olajpumpát(kábel teljesen felhúzva)
Ha jól van beállítva az olajpumpád 3 és 3.6dl között eszik olajat.
Gondolom Suzukiék azért találták ki ezt hogyha esetleg nagyon kevés olajjal menne a masina tutira ne süljön be!
Aki a tankbakeverés mellett voksol....örömmel jelzem hogy befizetett agy kipuff kiömőoldali dugóégésre mert az olajzópumpa nem csak a benzinbe hanem a henger első részén lévő kipuffleömlőhöz is olajat adagol!
sok sikert, remélem tudtam segíteni!