pár honapja vásároltam egy korrekt állapotú 92es 125öst.
nagyon meg vagyok vele elégedve,picit tűgörgős de majd megkapja a télen. tegnap elkövettem egy kisebb hibát.
mivel kb 8at eszik, nem néztem a tankot és leállt a benzinkút elött bemeligités közben.
betoltam kb 500m de a szivatót nem vettem le ,tankolás minden elindulok rajtamaradt a szivató
és kb 4 km után vettem észre hogy miért nem megy hát ekkora barom még nem voltam .
azóta azt tapasztaltam hogy 11500 nál megéll a motor nem forog tovább nagyon aggasztó!
én csak a gyertyára gondolok hopgy beköpte de szerintetek mi lehet?
vágjátok amikor 10e től fel kéne ugrania 13 ig most nem olyan.
előre is köszi a segítségetek hali
7.5.
Ennyit közöl a japán,a kipufogó nyílás zárásától.Szóval erről ennyit.Nem tudod kimérni.
Tudok segíteni hüvelyben is,nikasilban is.
atisrace@ freemail.hu ott megadom a számom,munkaidőben hívhastz nyugodtan.
Jah meg különben fura dolgokat is művelt bejáratás után... Pl. kifejezetten emelkedőn elkezdett rohadtul torpanni, mintha kifogyott volna a benzin (nem fogyott), azt hittem fel se érek...közben meg a karburátor rendesen be van állítva..
Sziasztok!
megint a szerelőnél van a motor, mert elszakadt a láncom és mivel nemrég lett vége a bejáratási időnek megkértem mérjen benne egy kompressziót..
(találtam a neten suzukiRG 125wolf-ról gyári adatot, aszerint 7,5bar-nak kéne lenni)
Erre azt mondta később , hogy az ő kompressziómérője csak egészeket mér és ezért csak 7bar-t mért. Nekem így nem tiszta a dolog...tehát felhívtam egy(sajna rohadt messze lakó szerelő)- haveromat aki közölte velem, hogy 2T125ösnél vadi új dugóval minimum 8 bart kéne mérni.... Szerintetek hol a hiba?Mennyinek kéne lenni a kompresszióviszonynak az RG-nél?
Már teljesen be vagyok fordulva, hogy szarakodok vele, heteket várok, költök rá mint állat, bejáratom tőlem tellhetően normálisan azt elszállt belőle a kompresszió?
Vason sincs nikasil,csak aluminiumon.Ezen hüvelyezéssel,vagy nikasilozással lehet segíteni csak.A hüvely két héten belül produkálható,a nikasil minimum egy hónap,holland vagy olasz nikasil,amilyet szeretnél.
Randy, 2db power szelep van, a kipuff leömlője el van választva és két fél darab van benne.
Csuka, de ha felfúratom, utána már nem lehet nicasilozni?
vagy újraperselyezni kéne, sőt egyáltalán mennyire fontos a nicasil bevonat, nélküle nem is lehet teflondugó?
És hol lehet nicasilozatni, esetleg nem tudsz olcsón powert? nekem 15-öt mondtak egy használtra, állítólag az új 30
hali!
ismerős ez a dolog... nem egy ilyenről hallottam már, h eltört a power és berágta. sajna én is így jártam. a hengeren csak nicasil bevonat van. ha sérült lehet nicasiloztatni, de akkor kb. ott vagy, mint ha vennél egy használt hengert. dugót tudomásom szerint nem nagyon lehet kapni(jó minőségűt). de az rgv 250-é tökéletes bele. a powert meg én is próbáltam heggesztetni, de nem mertem bele rakni, ha a gyári eltört akkor szerintem nem nagyon fogja bírni... de meg lehet csináltatni az biztos. én szerencsére olcsón hozzájiutottam egy havertól.
Nagyon rossz dolog történt velem
szétszedtük a motoromat RG II. 125, kopogós alapjárat miatt.
Borzalmas látvány fogadott, hengerfaj szétkarcolva, dugó kipuff felöli része megégve, eggyik power szelep eltört.
Mivel ez egy Nicasilos hengerfal (volt), a Nicasil a vasba van beleötvözve vagy csak egy réteg a hüvely külső részén?
Kapható túlméretes gyári teflondugó, és ha már nincs rajta nicasil így is felrakható?
A Powerszelepet meg lehet heggesztetni?
sziasztok.
a subimotort szerettem volna elérni, de a honlapon megadott telefont nem vették fel, az e-mailre meg nem válaszoltak. nem tud valaki egy elérhetőséget?
Helló mindenkinek!
Eladó egy 94-es évj. 80-as rg-m. gyújtótrafó hibás. Egyben vagy bontva. Egybe 70e ft.
ha valakinek kell, vagy alkatrész kell belőle az csörögjön a 06703294095 re.
pár honapja vásároltam egy korrekt állapotú 92es 125öst.
nagyon meg vagyok vele elégedve,picit tűgörgős de majd megkapja a télen. tegnap elkövettem egy kisebb hibát.
mivel kb 8at eszik, nem néztem a tankot és leállt a benzinkút elött bemeligités közben.
betoltam kb 500m de a szivatót nem vettem le ,tankolás minden elindulok rajtamaradt a szivató
és kb 4 km után vettem észre hogy miért nem megy hát ekkora barom még nem voltam .
azóta azt tapasztaltam hogy 11500 nál megéll a motor nem forog tovább nagyon aggasztó!
én csak a gyertyára gondolok hopgy beköpte de szerintetek mi lehet?
vágjátok amikor 10e től fel kéne ugrania 13 ig most nem olyan.
előre is köszi a segítségetek hali