Erre viszont a szerelőmnek van egy tuti ragasztója, amit persze nem tett közkinccsé, de azt mondta, a Gixxerem hátsó idomját meg lehet ragasztani, és nem kell műanyagosnál lecsiszolni a fél idomot hozzá,de mégis megmarad a gyári feeling...
Belső oldalra valami üvegszálrács, meg rá a ragacs,,, és fogja az idomot,,, ami pedig nem jellemző
Köszi,mindenképp jobban néz ki.A műanyagok hiánya ilyen korban talán elfogadható.Én is próbáltam javíttatni,azt mondták:mint a újévi álarc,meleget kap és összedeformálódik.
Már hogyne bírna..
Kifárad, és csnedes motornál hallatszik is ahogy a kifáradt lap, kitéréstől kitésérig csörömpöl még kis gázon is.
Iylenkor hamarosan eltörik.
szia nekem ugyan így viselkedett és sok mindet elkövetem vele az úszó tűszelepet kicseréltem és helyre állt a gép azért pörög fől mert elfogy a benzin és nem rendesen nyit az úszó alatt a tűszelep és le áll vagy felpörög remélem tudtam segíteni én már ezen át estem sok sikert üdv
szia nem tudom meg javult-e géped az a gond ha huzodneki csutkán akor egy darabig megy mint a mérgezet egér azután lefulad le áll egy kicsit vársz és berugod megytováb
Hali
Most olyan gondom lenne hogy:
Szerelőm szerint a Henger nagyon elvan kopva ott ahol a power szelep helyezkedik el.
Szerinte cserés lesz lassan.
Valami trükk nincs a javítására?
Végülis ha nincs akkor új henger, de azért jólenne ha nemkellene szezon után "újra" költeni.
csak esztétikai baja van motorja most lett felújitva még járatós csak a falumat megszálták a Kékek nem tudok vele kimozdulni :( igy lehet eladom vagy lebontom
Sziasztok a régi 125-os RG hez lenne pár eladó alkatrészem van egy komplett blokkom frissen honolt hengerrel fel újitott hengerfejel új dugatyú új csapszegel még nem ment bejáratos karbi nélkül,elsö-hátso kerék,elsö-hátso futomü,tank, olaj tartály
Hátha csoda történik, és kimondja a mester.