Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak ízelítő. Mindene megvan, kivéve már az olajszivattyú, gyújtáskapcsoló.
Te mondod az árat, én egyben adnám el az egészet, de ha jót mondasz, akkor viheted.
Üdv!
Mennyiért adnád a komplett blokkot?
Úgy látom a képekkel bajban van a rendszer. Akit érdekel, elküldöm mail-en.
Annyira friss, hogy még olajos. Eladó RG80 gamma, egyben vagy alkatrészenként. Hengert fúrni kell, de alapméretes alatti. Főtengely fasza. Váltó, stb stb stb, minden van.
Üdv!
Valaki tud nekem egy olyan oldalt, ahol rg 80-hoz tudnék rendelni dugattyu szetet, tömitéseket, szimeringet stb...
Köszi!
Sziasztok, van egy komplett RG80 96-os gammám szétszedve darabokra. Eladnám egyben, vagy ha jó ajánlatot kapok külön is alkatrészenként. Csapágyhiba miatt lett szétszedve, a dugattyú is megszorult, de nem rég lett hengerpersely cserélve a hengerben, még kisebb mint a gyári alapméret, van hova fúrni renden. Főtengely is nagyon jó, váltó is, kuplung is. Idomok is, bár azok horzsoltak, de nem vészesek. Megvan az egész motor. Aki elviszi annak adok ajándék jó minőségű főtengelycsapágyakat is. Beszereztem hozzá, de nekem már nem éri meg felújítani, van másik. kaszatothdavid kukac gmail.com - kérlek inkább a mail-emre írjatok, itt ritkán fordulok meg, de a mailt sűrűn nézem, naponta többször. Kecskeméten. Valamelyik nap teszek fel képeket is, kiterítem a dolgokat.
Eladó!
Érd: 06-70-367-27-10
Igen, eléggé lehetetlen megoldás..
Pont ott van a csati (az egyik) ahol a kormány forog. Ha rosszul fűzte be mondjuk korábban bárki, akkor hamarosan megszakad tőben pont ahogy nektek.
Köszi az ötleteket, de éppen az összedugós csati tréfált meg, minket.
Gond nélkül a helyére ment, de a saru tövében szakadás volt.
Nem dicsekszem vele, de csak véletlenül jöttünk rá.
Köszönöm mindenkinek, aki segíteni kívánt!
Első körben célszerű volna a gyújtáskapcsolót kiiktatni.
Bár, ha nem szedtétek szét,mivele csak összedugós,nemigen lehet elrontani.
Heló!
Kimértetek mindent?Gondolok itt a tekercsekre, transzformátorra.Esetleg azt próbáljátok meg hogy a pipát leveszed és úgy szikráztatod le!
Nem biztos csak egy tipp.
Hali mindenkinek van eladó suzuki rg 125 89-es évjáratúhoz hengerem dugóval csapszeggel együtt,plusz van még egy gyújtótrafóm.Ha valakit érdekel hívjatok.06302972436
Üdv a Fórumozóknak!
Bár én Pannoniás, Danuviás és az MZ-s fórumban szoktam írni, de most itt kérnék segítséget a fiam RG 80-as (nc11) gépével kapcsolatban.
Felújítást kezdett a fiam, teljes szétbontás mellett. Most a visszaépítés során a vezetékélessel készen van, de nincs szikrája.
Tételesen ellenőrizve, nem találtunk hibát, de ennek ellenére nem ad szikrát. Minden ötletet, segítséget köszönettel vennénk!
Sziasztok!
1994-es Rg 125-höz keresnék gyújtótekercset!Ha valakinek van ne tartsa magába!
Hali.
Kérdezősködtem már itt néha erről arról.
Múltkor elregéltem hogy 10 ezernél a kuplungom elcsúszik pedig fel lett újítva. Adtatok tanácsokat rá, de nem sokat segített. Kapott időközbe egy olajcserét is de mondjuk ez nem annyira lényeges. A hétvégén felszereltem a GPS-t mert ugye ha motort veszek a kilométer óra sose jó. na gondoltam le végelem. Tavaly 136-ot gurigáztunk. Idén-re az első fogaskereket cseréltük mert az előző tulaj valami érdekes áttételezést használt. Na hát ezzel a variációval 126 lett belőle. mondjuk magasabb fordulatot ért el 6.ba mint tavaly. Gyári kipufogóval mennyit kellene gurulnia a RG 125-nek? Mert ahogy hozzányúltunk a szerelővel így telente mindig valami kacifántos megoldások jöttek elő....ez-az nincs bekötve. más fúvóka, fogaskerék áttétel összevissza. Mondjuk nem a végsebesség a lényeg hanem a motorozás élménye, de azért jólenne ha kilenne aknázva a gépben rejlő esetleges tartalék.
Köszönöm a segítő szándékot, sajnos, ez már max a MÉH-ben hasznosítható. (újra)
jaja. már rájöttem...:D am azért kérdeztem mind ezt mert én már javítottam hasonlót, gondoltam tudnék segíteni.... ;)
Teli fém van alatta,a gyári is ugyanilyen.
azt a tömítést te vágtad rá? mert mintha a víznek nem lenne kivágva a járata...
értem.
Itt a galéria, utolsó képen talán látsz ezt,azt.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Kép nem adja vissza az alakváltozást egyrészt, másrészt meg nem szedtem szét jobban, mert a még használható dolgokat nem akarom szétszórni a 4 égtáj felé.
Legyen elég annyi, hogy a hengertalpnál valami brutálisan szerteszét repedezett, meg maradandó alakváltozást szenvedett...
szóval nem csak a forgattyúsház szakadt át?
esetleg képed nincs róla?