hát pedig nekem nagyon úgyrémlett hogy te voltál az de akkor lehet hogy nem de egy itteni fórumtársunktól vettem régen toro17 (talán) néven volt fent de láttam már itt más nick nevekkel is
Nálam most voltak először ilyen alkatrészek. Bontós ismerősöm kísértem ki külföldre, és egy rg-s ismerősömnek hoztam ezeket be. Nekem rg-m sem volt soha, úgyhogy nem tudom. Utánvéttel árulok csak.
Üdv.! Nekem van egy Rg henger, igaz hogy sérült, de talán tudsz vele mit kezdeni. Power törés miatt az a vékony elválasztó fal repedt. Bár szerintem elég gyakori probléma. Pár hete hoztam be külföldről pár alkatrészt, ez még megmaradt.
Jó kis talány, basszus...
Nem te vagy az első viszont,,, aki felújítás után egy szarabb motort kapott vissza,,, mint amilyen volt.
Igazából lövésem sincs...
Hali!
Egy kis tanácsot kérnék.
Ma hazahoztam a gépsárkányt (Suzuki RG 125 ) a szerelőtöl
Kapott némi generált ( új whössner dugó, kuplung lamellák, powermotor, karbiba főfúvóka a gyárira, meg még 1-2 jelentéktelen apróság, és picit meglett variálva a fogaskerék áttétel.)
Na tehát hozom el, és azt érzem hogy olyan harmatag gyenge 4 ezer környékékén hogy az valami nemigaz. Ha kinyit a power akkor egészen jó.....de járatós lenne még, nemigen kellene nekem magas tartományba hajtani egyenlőre.
Mintha valami lefogná. 5-6 ezres tartomány egy örökkévalóság.
Én valami beállításra tippelek hogy eléggé bele lett trafálva.
Más ötletem nincs. henger nemvolt vészes, új dugó, másik powermotor.( enyémneka fogaskereke menthetetlen volt).
Mielőtt elvittem a kukás dugóval lényegesen jobban ment.
Ha valakinek van tippje azt szívesen veszem.
Keress rá Fészen Volosinovszki Péterre,,, ő tud csinálni neked...
Lehet, hogy az alakja miatt el kell küldened az eredetit, de egy ilyen régebbi modellnél legalább 20%-ot is tud jelenteni egy jól hangolt kipu...
Részleteket beszéld meg vele,,, hivatkozzál rám.
Légy türelemmel hozzá,,, ne faragd szét + 2,5 lóerőért az egészet,,, annyit nem ér meg.
Max csináltass rá egy értelmes sport kipuffogót,,, az sokat dobhat rajta, és a motorját se kell megbontani, csak a karbit hozzáállítani, max fúvókázni.;)
Nem értem most a problémát én sem.
Köszi Zoli hogy válaszra méltattál.
Nem te vagy az első viszont,,, aki felújítás után egy szarabb motort kapott vissza,,, mint amilyen volt.
Igazából lövésem sincs...
Egy kis tanácsot kérnék.
Ma hazahoztam a gépsárkányt (Suzuki RG 125 ) a szerelőtöl
Kapott némi generált ( új whössner dugó, kuplung lamellák, powermotor, karbiba főfúvóka a gyárira, meg még 1-2 jelentéktelen apróság, és picit meglett variálva a fogaskerék áttétel.)
Na tehát hozom el, és azt érzem hogy olyan harmatag gyenge 4 ezer környékékén hogy az valami nemigaz. Ha kinyit a power akkor egészen jó.....de járatós lenne még, nemigen kellene nekem magas tartományba hajtani egyenlőre.
Mintha valami lefogná. 5-6 ezres tartomány egy örökkévalóság.
Én valami beállításra tippelek hogy eléggé bele lett trafálva.
Más ötletem nincs. henger nemvolt vészes, új dugó, másik powermotor.( enyémneka fogaskereke menthetetlen volt).
Mielőtt elvittem a kukás dugóval lényegesen jobban ment.
Ha valakinek van tippje azt szívesen veszem.
1994-es suzuki rg 125F hez keresek hengert lehetőleg sérülésmenteset vagy hüvelyezettet de lehet sérült is
e-mail: pori92@vipmail.hu
Lehet, hogy az alakja miatt el kell küldened az eredetit, de egy ilyen régebbi modellnél legalább 20%-ot is tud jelenteni egy jól hangolt kipu...
Részleteket beszéld meg vele,,, hivatkozzál rám.
Max csináltass rá egy értelmes sport kipuffogót,,, az sokat dobhat rajta, és a motorját se kell megbontani, csak a karbit hozzáállítani, max fúvókázni.;)