Értem de nekem úgy sikerült hogy a jobb oldalba maradt a váltó és a bal oldalba bele raktam a tengelyt amin forognak a váltókarbigyók és be akasztottam rugót és szépen ráfordítottam a bal oldalt és bele a helyére a tengelyt csak így sikerült
Szia!
Igen,de nem csak szétszedtem hanem össze is raktam Nos az a rugó beakasztási művelet az úgy zajlik,hogy amikor széthúztad a blokkot akkor annak úgy kellett szétjönni,hogy a bal oldali blokkfélbe marad benne a váltó(fogaskerekek)és az egész minden.Na már most ezt az egész mindent szépen ügyesen,körültekintően átpakolod a jobboldali blokkfélbe és ott könnyedén be tudod akasztani a rugót a helyére.(a blokkon belül lévő kis pöcsbe ) És ugye értelemszerűen az összerakásnál a bal oldali blokkfelet illeszted rá a jobb oldalira ,amiben már bele van rakva a váltó és a helyére akasztott rugó is. Majd keresek fényképet a munkafolyamatról(ha megtalálom őket)
Nem, törni nem tört az biztos, az ülepítő pohár alján csöpög le, de fentebb szivárog, a tömítésre gondoltam én is, de másik tömítéssel is folyik és jól illeszkedik. Félhomályban néztem múltkor teszek még egy próbát honnan folyhat. Köszi!
A vízhőfokmérő bekötése a mellékelt fotón jól látható.Alapjáraton a karnak alaphelyzetben kellene lennie elvileg mert olyankor is van pumpa funkció, én így olvastam és az enyémen is így volt.Feltöltöd az olaj tartályt,lehúzod az olajpumpáról a betápláló csövet,amikor odaér az olaj(gravitáció) akkor visszadugod.A henger beömlőjébe vezető csövet vagy feltöltöd injekciós tűvel,(henger felöli végét befogod)vagy pedig nem nyúlsz hozzá és egy jó pár km-t keverékkel közlekedsz amíg fel nem tölti olajjal a hengerhez vezető csövecskét a pumpa.De azt neked kell ellenőrizni,hogy működik-e már a különolajzás.Az pedig nem olyan hamar lesz,mert szinte majdnem üveghangon járatod, olyankor fogod észrevenni,hogy egy kis olajat lök ki a cső végén.
ÖÖÖÖ meg kell keresni ,hogy honnan folyik.Benzincső töve(nincs-e kitörve) karbi alja megfelelően illeszkedik e?Amikor elestél vele nem sérült e véletlenül valamilyen módon az ülepítő pohár(repedés) vagy maga a karburátor.Igaz "jól védett" helyen van,de találkoztam már egy pár furcsasággal.Nem tudom,mert én nem látom.Ezt igazából csak alapos szemrevételezéssel fogod megtalálni azt a helyet ahonnan folyhat a benzin.Kövesd le.Igazából(értelemszerűen) mindig fentebb keresd a folyás kezdetét mint ahol látod. Lehet nem is a karbi folyik, benzincsap alól is jöhet a drága "vér"(üzatank csere). Mi a jelenség egyébként?Hol látod a benzinfolyást?A blokkon,vagy a karburátoron?
Hogyan kell bekötni a hőmérőt (87-es rg 125) legfelülre a narancs középre a fekete-zöld és legalulra a fekete-fehéret? (fordított esetben gyújtáskapcs elfordítása után maxra ugrott a mutató),
Más, különolajozás légtelenítését hogy érdemes csinálni? és a pumpa bowdent hogy kell beállítani, alapjáraton a pumpa karja is alaphelyzetben legyen?
Elkallódott az email címed szóval itt írok, meg itt többen látják. Annyiban megoldódott a probléma hogy elsőre indul pörög ahogy kell, viszont most nem a leeresztő csövön folyik a benzin hanem nem tudom honnan :D karbitömítést próbáltam ugyanúgy folyik. Hol máshol folyhat még?
Hello!
A levegő azóta penge lett, úgy pörgött ahogy kell, valószínűleg a tank volt a gond. Behorpadt a másik, így tettem rá egy "újat" amit az előző tulaj kifújt benzinálló festékkel ami feloldódott mert zöldes sárgás színe volt a benzinnek, olyan mint amilyen a tank belülről de este 9-kor nem akartam kútra járkálni tehát nem próbáltam ki, de karbit kitakarítottam volt benne egy kis szutyok, holnap tankolok és remélem semmi probléma nem lesz mert pénteken jelenése van a gépnek :D
Hali!
A túlfolyás az lehet felakadt úszó,vagy a tűszelep koszosodása esetleg kopása,de a kopást szerintem cinkes,mert jó állapotban volt emlékszem.Inkább egy karbi tisztítás,fúvókák stb lehet megoldotta volna a kezdeti problémát(hörgés).Kár,hogy elállítottad a levegőt,pöpin be volt állítva.Inkább valaki hozzáértőt kérj meg a levegő beállításra.Ott van az ülés alatt a levegőszűrő azt sem árt megnézni...
Igen,de nem csak szétszedtem hanem össze is raktam Nos az a rugó beakasztási művelet az úgy zajlik,hogy amikor széthúztad a blokkot akkor annak úgy kellett szétjönni,hogy a bal oldali blokkfélbe marad benne a váltó(fogaskerekek)és az egész minden.Na már most ezt az egész mindent szépen ügyesen,körültekintően átpakolod a jobboldali blokkfélbe és ott könnyedén be tudod akasztani a rugót a helyére.(a blokkon belül lévő kis pöcsbe ) És ugye értelemszerűen az összerakásnál a bal oldali blokkfelet illeszted rá a jobb oldalira ,amiben már bele van rakva a váltó és a helyére akasztott rugó is. Majd keresek fényképet a munkafolyamatról(ha megtalálom őket)
Pacsiii
Köszi szépen a válaszodat, am meglepett a helyes bekötés mert igy biztos nem kötöttem volna:),
Hogyan kell bekötni a hőmérőt (87-es rg 125) legfelülre a narancs középre a fekete-zöld és legalulra a fekete-fehéret? (fordított esetben gyújtáskapcs elfordítása után maxra ugrott a mutató),
Más, különolajozás légtelenítését hogy érdemes csinálni? és a pumpa bowdent hogy kell beállítani, alapjáraton a pumpa karja is alaphelyzetben legyen?
Üdv
már csak a dugót várom
A levegő azóta penge lett, úgy pörgött ahogy kell, valószínűleg a tank volt a gond. Behorpadt a másik, így tettem rá egy "újat" amit az előző tulaj kifújt benzinálló festékkel ami feloldódott mert zöldes sárgás színe volt a benzinnek, olyan mint amilyen a tank belülről de este 9-kor nem akartam kútra járkálni tehát nem próbáltam ki, de karbit kitakarítottam volt benne egy kis szutyok, holnap tankolok és remélem semmi probléma nem lesz mert pénteken jelenése van a gépnek :D
A túlfolyás az lehet felakadt úszó,vagy a tűszelep koszosodása esetleg kopása,de a kopást szerintem cinkes,mert jó állapotban volt emlékszem.Inkább egy karbi tisztítás,fúvókák stb lehet megoldotta volna a kezdeti problémát(hörgés).Kár,hogy elállítottad a levegőt,pöpin be volt állítva.Inkább valaki hozzáértőt kérj meg a levegő beállításra.Ott van az ülés alatt a levegőszűrő azt sem árt megnézni...