Ez egy ilyen ország, ilyen megoldásokkal...
Az RGV-met 130-ért vettem anno,,, hát,,,azon is volt pár nem oda illő dolog,,,5 kilóban volt,,,mire egy évre rá gyári állapotba került...
Ezekre ennyit már csak megszállottak költenek...
gesztésnek tartania kellene.Nem nagyon van hozzá alkatrész,lehet hogy újra kéne heggesztetni.A főtengely szimmeringről gőzöm sincs a blokkom egyben van.
Köszi!Kipróbálom.Most még csak a"race"Pannóniához kell...Egyszerű D.I.D.lánc van rajta,vigyázni akarok rá!Nem a futás a sok,az igénybevétel nagy !Az RG-re gumigyűrűs láncot vettem,egy életen át tart(+1napnde az már nem érdekel).A lánckerekeket most szemlézem.A Pinkmotors.nál van JT aránylag jó áron.
Hát sajnos nem sikerült semmit csinálni rajta! Ugyanis indítani akartam és eltört a berugókar! Aztán ránézek és rá volt hegesztve ami eltört! Felbasztam az agyam rajta és azóta nem is néztem. Nem értem, 1 ilyen motorra ki volt képes felhegeszteni a kart?! Elmebetegek!
Engem is érdekel ám.
Mazsolmány kolléga!
Láttam,,, normális láncspray-t keresel...
A Würth száraz sprayet feltétlen próbáld ki,,ha teheted, és soha nem fog kelleni más.
Mielőtt először ráfújnád, fémtisztára kell pucolni, de teljesen átlátszó, és, mire visszateszed a helyére, már meg is száradt...
A hiányát is max,hallani fogod,,, olyan 5-600 km után, kicsit zajosabbá válik a lánc...
Saját anyagára nyugodtan fújhatod, csak tiszta legyen...
Ez volna az... https://www.google.hu/search?h...
Szia!Oszd meg mi volt a hiba!Én is úgy kezdtem hogy nem indul...Most meg már teljes krampácsolásba vagyok.Tégy fel fotót légyszives!Nem sok 250-es rg van már!
Halli rg fanok!Valaki nem tudja miért nem indul a motorom?Olyat csináll hogy míg benzint befecskendezek neki addig szépen jár,utánna mikor elfogy az a kis benzin nem képes felkapni a tankba lévő benzint,hiába a csap rá van nyitva,mondjuk 6-hónapja kb be sem volt indítva!Valakinek sejtése esetleg?Én karbi pucolásra gondolok talán!
nah szevasztok gyerekek :D itt egy oldal ahol mm-er pontosan mindent meg találsz a blokktól kezdve a elektronikáig az idomok futómű igaz nem magyar de le lehet fordítani minden gyári beállítítás ami csak létezik a suzuki rg 125-höz 1991 4-hótól http://rg125.webs.com/workshop...
Főtengelyszimeringtől ordít,,, nem tudod lejjebb vinni az alapjáratát,,,power csak magas fordulaton szól bele a működésbe,,, ha rendeltetésszerűen működik.
A karburátornak meg legalább 3, típustól függően akár 4 üzemi rendszere is lehet,,, szóval attól, hogy kap kaját,,, még nem kell kizárni a karburátorhiba lehetőségét,,, mert az alapjárati, és (vagy) az átmeneti rendszered simán szar lehet...
Hello mindenkinek! A problémám egy 250 RG-vel a következő: csak akkor indul ha beöntök 1 pici benzint a hengerekbe és utána leáll.
Na most egyből karbit mondanék, de nem az mert anyagot kap.
Ha beindul és sikerül nem leállnia, akkor alacsony fordulaton alig indul el. Erre azt mondaná az ember hogy kevés kaja/sok levegő,de elér egy bizonyos fordulatot akkor meg irgalmatlanul megindul. Kérdem én ha főtengelyszimeringnél falsot szív, produkálhat ilyet? Ja és a power miatt esetleg?
Előre is köszi!
Az RGV-met 130-ért vettem anno,,, hát,,,azon is volt pár nem oda illő dolog,,,5 kilóban volt,,,mire egy évre rá gyári állapotba került...
Ezekre ennyit már csak megszállottak költenek...
gesztésnek tartania kellene.Nem nagyon van hozzá alkatrész,lehet hogy újra kéne heggesztetni.A főtengely szimmeringről gőzöm sincs a blokkom egyben van.
Mazsolmány kolléga!
Láttam,,, normális láncspray-t keresel...
A Würth száraz sprayet feltétlen próbáld ki,,ha teheted, és soha nem fog kelleni más.
Mielőtt először ráfújnád, fémtisztára kell pucolni, de teljesen átlátszó, és, mire visszateszed a helyére, már meg is száradt...
A hiányát is max,hallani fogod,,, olyan 5-600 km után, kicsit zajosabbá válik a lánc...
Saját anyagára nyugodtan fújhatod, csak tiszta legyen...
Ez volna az...
https://www.google.hu/search?h...
Asszem meglesz a hiba!
Sokat segítettél!
28LE, sebességeket veszi, 6 gangos, vízhűtés, powerszelep, gyújtással karbival 43000Ft a képen látható állapotban.
http://rg125.webs.com/workshop...
A karburátornak meg legalább 3, típustól függően akár 4 üzemi rendszere is lehet,,, szóval attól, hogy kap kaját,,, még nem kell kizárni a karburátorhiba lehetőségét,,, mert az alapjárati, és (vagy) az átmeneti rendszered simán szar lehet...
Na most egyből karbit mondanék, de nem az mert anyagot kap.
Ha beindul és sikerül nem leállnia, akkor alacsony fordulaton alig indul el. Erre azt mondaná az ember hogy kevés kaja/sok levegő,de elér egy bizonyos fordulatot akkor meg irgalmatlanul megindul. Kérdem én ha főtengelyszimeringnél falsot szív, produkálhat ilyet? Ja és a power miatt esetleg?
Előre is köszi!
Van egy sérült hengerem. Állítólag javítható. Ha érdekel írj.