Ez eléggé egyértelmű. Nem a reléddel volt a gond. Kezdd az árammal. Kap e a relé. Ha igen, szedd szét az irányjelző kapcsolót, oda felmegy e a szaggatott áram. (terhelés nélkül nem is az, hanem gyengén világít, vagy egész rövideket villog) Ha ott van, akkor már csak a négy indexet kell megnézned, persze a köztük lévő vezetékkel együtt... A hiba valahol a felsorolt szarokon belül bújkál...
ŐŐŐŐ Milyen tiltást?Van bennük tiltás?Szerintem...De ez csak elmélet.Ezek 2T gépek annyit forognak amennyire a CDI gyárilag be van lőve.Persze biztos lehet pl könnyítéssel növelni a ford számot.De olyan mit tiltás,vagyis leszabályozás.Olyan elektronika ezeknél nincs.Véleményem szerint.
Nekem van egy "jó" hangú dobom A gyári 25-ös dobnak a végét levágtuk,belülről kicuccoltuk a felét, a másik fele bennemaradt és visszahegesztettük a véget.Garantáltan morcsos nagy hangja van
Ebben van valami. Ha csak egy szaladgálómotor kell, akkor nem az van a birtokodban, amire szükséged van. Ha viszont sportmotor kellett, akkor mondj le a kényelemről, és még jópár praktikus dologról amik a súlycsökkentés oltárán lettek feláldozva...
Értem ,te tudod.De láttál már olyat,hogy amikor bandáznak a motorosok,valaki megáll egy cbr-el vagy gsxr-el és felrántja középsztenderre? Na hát mindegy hogy hányan gépelnének le a motorosok,de ha én olyat látnék...megfulladnék a röhögéstől Az persze más kérdés ha tárolás céljából szeretnél középállványt,de már eszembe jutott pont azt beszéltük.Mert én mondtam(írtam),hogy unokatesóm készített nekem egy középállványt amivel sokkal könnyebb a tárolás és a szerelés is..
Találtam a padláson,az új ár 50%-át szeretném érte,ha valakit érdekel!