Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Legjobb szándékommal is 144e:D de gondoljuk csak végig. ~20éves, legyen csak évi 5ezer km és 100on áll az óra. Viszont magamból kiindulva 5ezer kilométer csukott szemmel is belekerül. Ha csak hétvégente használnám akkor lenne 7-8 ezer /év. De mivel jó időben, sokszor mocival dolgozom, máris beleugrik az évi 15-18e.

Nem érdemes az órából kiindulnod. Ez most neked arra lesz jó csak, hogy tudd kb mennyi km kerül bele amióta nálad van és ez alapján szervizelt. (Olajcsere, szinkron, gyertya, lánc stb). Lábtartó gumik állapota, gyáriak-e? Gyári fény? Gyári matricázás? Gyári tárcsák? 207psi a hengerekben?:D stb stb, szóval egy valósan 44 ezret futott japán motornál nem a fórumon kérdezgetnéd miért rossz, hanem az jó lenne. :D
Halihó, írjatok ha kiderül valami infó és akkor én is tudok intézkedni.
Csinálj galériát a javításokból, és az mehet a Fotó oldalra.
igen igen ora szerint 44ezer van benne nem tudom ez mennyire realis de remelem majd kis finomitas utan jol fog viselkedni :)
tennek fel en kepeket de miota megvettem szetvan szedve szal majd tavaszal lesz tobb kep addigra biztos osszerakom :D
Igen, másfél volt a beállítása mikor még új volt. Nem kevés kilométer lehet már a tiédben is, és lehet még nyitnod kell ezen is szinkron után mert úgy fogja jól érezni magát.
Adatlapodra most már pakolhatnál igazán adatokat, képeket.
Szia! Okés akkor én már nem zargatom vele.
Azért ha tudok segíteni szóljatok.
hat kerlek szetszedtem osszeraktam 125djere is a karbisort minden faszsa volt benne de nem indult aztan nyitottam felet a pilot csavarokon és attol meggyogyult! pedig masfelre volt rakva az osszes csavar...
ha majd jon a jobb ido akkor majd finomitok rajta de addig meg van vele millio mas dolog ugyis :D
Nincs benzinpumpa a tiédben?
zépétől kérdeztem
ilyenkor előfordul az, hogy a pillangó éle alatti furatok részlegesen vagy teljesen el vannak dugulva, ha ilyenkor Pilottal rá lehet egy pict kopenzálni, de gondolom részterhelésen csuklik egy kicsit...
Persze a tévedés joga fenntartva.
Ennek nagyon örülök! Annak meg főleg, hogy így sikerült belopni magam a szíved rejtett zugába is! :)
Amúgy maradjunk annyiban, hogy ágyúval lövöldözöl galambra... azt érdemes lesz megjegyezned ha a porlasztó körül kotorászol majd, hogy a Pilot csavarral ezen a porlasztón biztos nem dúsítasz annak működési intervallumában. Ha ugyanis figyelmesen megnézed a csatolt ábrákon a porlasztó metszeti rajzát láthatod, hogy az alapjárati és részterhelés ütemben a levegő egy fix fúvókán, jut be és a alapjárati fúvóka is fix méretű. A Pilot csavar kúpjához meg a pillangó éle alatti kis furatokhoz ezen fix fúvókák által meghatározott keverék jut. Azzal hogy ki vagy betekered, nem fog dúsulni a keveréked. Azzal teljesen mást állítasz. A hosszasan tanulmányozod az ábrákat akkor erre magadtól is rá fogsz jönni, és utána az is világos lesz, hogy miért van szükség a szinkronizálásra, és azt miért szoktuk egy picit emelet fordulaton végezni...
Mi volt a probléma?
Teljes nyugalommal irtam,a problema pedig vegul megoldodott igy nem kell szakihoz se vinnem hala egnek :)
Istvánt többen nem kedvelik pedig ő csak egyedi stílusban fogalmazza meg azt amit én is, és többen is, vidd el szakihoz a gépet, ha nem tudod pontosan hogyan kell oldani meg a hibát. :D Nem kell ezen felháborodni, hanem nyugiban végig gondolni mi a legjobb megoldás.
elöször is az hogy nem válaszoltam a te kerdesedre h h allnak a tuszelepek az meg nem jelenti azt h nem tudom ertelmezni h mit irsz le! masodszor pedig kepzeld el h tudom h mirol van szo és barmennyire is tunik a kepen ugy h benyomva van a tuszelep rugoja nem volt benyomva az uszoszint beallitasakor es nincs benne elfaradva a rugo sem es a helyes uszoszint beallitasa utan sem indult el a paripa egeszen mostanaig! ugy oldodott meg a dolog hogy a pilot/co csavaron adtam neki egy kicsit dusabb kevereket es akkor majd ha jon a jobb ido meg a szezon akkor finomhangolom meg szinkronizalom is! lényeg a lényeg h jar! :) köszönöm szépen mindenkinek a segitseget de külön köszönet neked azert mert egy ien igazan épitojellegu gentleman hangvetelu hozzaszolast irtal!
Majd megpróbálom felvenni vele a kapcsolatot csak előbb a mostani szervizet ki kell hevernem.
Okés, köszi.e
Olvastam a történeted közben hogy hogyan jártál. Nagyon sajnálom én is azt tapasztaltam hogy a legtöbb szerviz nem igazán ért az öreg vasakhoz. Egy karburátor beszabályozása jól viszonylag összetett feladat, mert tudni kell az adott típus sajátosságait és azt is hogy mit miért csinálsz. Gondolni kell ezer apróságra, ugyanis ezek a 14-15ezret forgó benzin motorok jóval finomabb beállítást igényelnek mint egy autó például. Nagyon kényesek ebből a szempontból egy csomó mindenre. Szerintem Zsolti bácsi beállított már több ezer motort, több ezer karburátort szedett szét és újított fel, ebből a típusból is járt nála több is, mindenféleképpen ajánlom hogy vidd el ha lehetőséged van rá! És megmondja neked mi a helyzet a motoroddal.
Köszönöm szépen.
https://www.facebook.com/Tasch...

Ha nyomás problémáid is vannak, kideríti mi lehet az oka és el fogja neked mondani, hogy megéri-e felújítani illetve pontosan hogyan csináld. :)
Szia, ki az a tasi bácsi és hogy lehet vele felveni a kapcsoatot?
Hali, egészen biztosan sokat kap a gép. Amiket leírtál nálam is ilyesmi állapot volt amikor megvettem. Elb*szott úszó szintek, túlságosan sok üzemanyag ment le a torkán + befolyt álló helyzetben is gyakran. CR9EK volt benne, mert a 8as gyertya 10°C alatt nem volt elég erős. Tasi bácsi beállította, azóta csak CR8EK van benne, már a harmadik szett, márciustól november végéig használom legutóbb 15ezer párszáz kilométert mentem vele, 0°C ban is indul, 30°C ban is indul. :D Soha sem ment tönkre azóta gyertyám, soha sem három hengerezett azóta. Nem kell otthon tekergetni ha fogalmunk sincs róla mit tekergetünk. Vidd el Tasihoz tavasszal, költs rá pár tíz ezer forintot.

Egyébként a múlt héten -11°C volt a garázsban, betettem az otthonról hozott feltöltött akksit, ON-ra csavartam a csapot, vártam pár percet amíg a karbikba lefolyt az üzemanyag, csutka szívató, és pöccre indult négy hengerrel. ( CR8EK )

Na amikor bekapcsol a kényszerhűtő akkor ~65°C os az olaj a hőmérő szerint.
Már nagyon mennék találkozora, még nem voltam soha azt modják nagyon tutis
Majd ha jobb idő lesz probálkozom meg veszek bele 8-as gyertyát,+10 fok az már ideális indításnál?
Manual szerint akkorák.