Az összes elko-t cseréld ki benne, mert ki vannak száradva és a kapacitásuk felét sem éri el némelyik.
Tuti valami táphibája lehet, a bemenő tápnál még találsz egy varisztort is, én még azt is cserélném.
Nah nagyon jól hangzik! :D Mi lehet a problémája szerinted a gyújtás boxnak? Mert ha javítható akkor jó lenne ha lenne kettő működő. Én szétszedtem, műszaki érdeklődésből, annyit tudtam megállapítani hogy szemét módon kiöntötték műgyantával az egészet, nehogy rámérj valahova, és hogy minden kondi és ellenállás hibátlan, nem púpos és nem szakadt. :D
Szia,
Ez nem így működik, h melyik színű kábel hova esik. Ez nem hangfal, h van piros meg fekete aztán jóvan...
2 megy a trafókhoz, 2 jön a főtengely jeladótól, 1 táp 1 föld ez a minimum, aztán még vannak a tiltó körök vezetékei...
Ez lemaradt de mindegy. A lényeg hogy valaki visszafejtette a gyári elektronika bemenetét, és próbálgatta szimulátorban. Az R4-R3-R2 úton jut a DC gerjesztés a tekercsre, ami a bal oldalon van modellezve, az impulzusok meg a vout környékén jön ki amit feldogoz a processzor. Ennyit a villanymérnökösködésről ma estére
Én inkább a jeladó tekercset cserélném ki...
Hogy pontosítsak: A jeladó nem mágneses alapból, az elektronika átfolyat a jeladó tekercsen gyenge egyenáramot, így a jeladó tárcsa elsuhanó mágnesezhető anyagból (vas) készült bütykei áramváltozást okoznak a tekercsben, amit érzékel az elektronika.
Továbbra is ellenőrizném a jeladótekercs kábelezését, érinkezését, esetleg gyújtótrafót. Minden olyan dolgot ami melegedve megszakadhat, menetzárlatos lehet. Annó a Romet ponymon a gyújtótekercs volt melegen menetzárlatos.
Szedtem szét RF600 Denso elektronikát, de eléggé bombabiztos belülről. Ínyenceknek egy kapcsolás a bemenő fokozatról, egy Gixxer 1100-as fórumról bugáztam régebben ahol épp injektorosra alakította valaki saját elektronikával. Nekem is sok dolog megfordult a fejemben akkor.
Sziasztok! Na végre jó kezekbe került a gép, el is készült, brutál jó lett, teljesen megváltozott a járása is, mintha teljesen gyári lenne újra, simábban is duruzsol, hétvégén még tesztelem, de nagyon jónak tűnik :) a szervizes srácok is ledöbbentek, hogy hasonló teljesítményű mocik közel nem mennek így :) akkor ezekszerint nem véletlenül adják ki a gyári service manual-t sem, mert a számok nem hazudnak :)
Amikor dadogott valószínűleg akkor adott szikrát a gyújtásbox. A többi alkalommal én szerintem az is lehetséges hogy egyáltalán nem adott. Jeladó csere talán nem annyira drága móka, és amúgy is jobb ha új, utána ha mégsem az a baj, még lehet tovább menni, mást keresni.
Lassan 3 év után szerelőhöz került a gép. Elvileg a karburátorom már össze van rakva, de a tankot nem tudják rátenni, mivel tiszta rozsda, mert belerohadt a benzin. Nagyon szeretem ezt az új X%-os bio üzemanyagot. Jó hogy nem kell hűtőben tárolni. Meglátom milyen érzés lesz újra vezetni. Ettől függ, hogy elbúcsúzom -e tőle, vagy marad. Sajnos nincs időm motorozni (1500km/5 év) és most már látom, hogy nem tesz jót neki ha sokáig áll.
Rendi, megy a levél. Figyelni a következőre ha nem indul be hidegen full szívatóra azonnal, akkor gyújtás le/fel, újra próbálkozni egészen addig amíg ad szikrát. Ez a hibája a cuccnak. Tolásra illetve menet közben mindig ad szikrát. 10 alkalomból több mindössze 2x-3x ad szikrát, tehát erre figyeljetek oda. Viszont ha jár a moci, utána elmentem vele 100-150km-t is hiba nélkül. üdv
Tuti valami táphibája lehet, a bemenő tápnál még találsz egy varisztort is, én még azt is cserélném.
Ez nem így működik, h melyik színű kábel hova esik. Ez nem hangfal, h van piros meg fekete aztán jóvan...
2 megy a trafókhoz, 2 jön a főtengely jeladótól, 1 táp 1 föld ez a minimum, aztán még vannak a tiltó körök vezetékei...
Hogy pontosítsak: A jeladó nem mágneses alapból, az elektronika átfolyat a jeladó tekercsen gyenge egyenáramot, így a jeladó tárcsa elsuhanó mágnesezhető anyagból (vas) készült bütykei áramváltozást okoznak a tekercsben, amit érzékel az elektronika.
Továbbra is ellenőrizném a jeladótekercs kábelezését, érinkezését, esetleg gyújtótrafót. Minden olyan dolgot ami melegedve megszakadhat, menetzárlatos lehet. Annó a Romet ponymon a gyújtótekercs volt melegen menetzárlatos.
Szedtem szét RF600 Denso elektronikát, de eléggé bombabiztos belülről. Ínyenceknek egy kapcsolás a bemenő fokozatról, egy Gixxer 1100-as fórumról bugáztam régebben ahol épp injektorosra alakította valaki saját elektronikával. Nekem is sok dolog megfordult a fejemben akkor.
Meghálálom!!!