Ilyen a fojtószelep felől a szívó oldal. 135000km.
Gyűrűk ne ragadnának be a horonyba, még nem is lenne veszélyes a hibaelhárítás.
Elég lenne a hengerfejet felújítani, pucolni mindent, bár így hidrotőke nélkül ez pont olyan
mint egy RF korongozás csak itt a kupakokat kell cserélni korongok helyett.
De a dugattyúkról már szépen kezdte leoldani az olajat.
Újabb probléma ütötte fel a fejét.A sebesség mérő mutató megáll 120-nál és ha tovább gyorsítok akkor még visszafelé ereszkedik.Kicseréltem a spirált és a keréknél a lehajtást is,a hiba megmaradt.Volt már vkinek hasonló problémája?
valszeg ez a mazda 1:1 ben olyan mint a ford (2001-2007 mondeo- focus) motorja.... karter olajat kapja vaszleg rendesen...lamellákon van belőle + EGR felöl is a koszt ha jól látom a dolgot....
Eddig csak hittem a SPURI-ban, de most meggyőzött a cucc.
Vettem tavasszal egy megkímélt Mazdát Pesten.
Kiderült, füstmentesen 7 liter olajat eszik 1000 km-en, de addigra lement a 3 nap és már a nevemen is volt.
Belenéztem a hengerekbe a gyertyanyílásokon keresztül,
és szép csillogó vastag lerakódás volt mindegyikben mint a szívósorban.
Kb 1500 km spurizás, és mikor szét lett szedve már látszott a hatása rendesen.
Engem meggyőzött!
ha nincsen forgatva és kényelmes nyugodt modon jár vele az ember, nem kér sokat , nálam bár én a várós és dugós főut után egy 3 Km szakaszon oda szoktam huzni neki rendessen néha egész a végéig kihuzatva, akor is olyan 6 liter körül elvan. Bár ma huztam mindenhol , hogy a meccsre haza érjek, nem bántam meg , hogy megnéztem . :D
Én is spurizok rendszeresen, és csak próba volt a prémium üzemanyag. Érezhetően szebben jár, és szebben forog, de jelentős fogyasztás növekedés van. Viszont a 95-ös üzemanyag + piros spuri, tökéletes. :) Nekem sem volt az elmúlt két évben olyan hogy ne indult volna be azonnal, imádom. :) Most ahogy be van állítva, illetve a leovince dobbal, középen erős lett, de fent sem fogy el. Nagyon szeretem a karakterét.
Én nem tankolok prémiumot.
SPURI-t használok rendszeresen. https://www.google.hu/?client=...
Pöcc-röff, nyomatéklyuk nem szűnt meg 120 környékén, de vissza kettőt és már át is lépte.
Viszont hamarosan 100000 kilóméternél megint szétbontom a karbisort és megnézem mit szedett össze 2,5év és 20Ezer km alatt.
Lesz gyertyacsere is szűrőkkel.
Grat :D spórolós vezetés vagy dinamikus vezetés vagy nagyon dinamikus vezetés? :D
Nekem eddig egyszer volt 5,5liter a fogyasztás, de akkor barátommal és barátnőjével motoroztunk, akinek egy 50-es 2T motorja van és 60-70-80aztunk.
Egyébként mostanában jobban alakul, 90-100-110 es túra üzemmódban 6-6.5 körül beéri, ha 10fölé pörgetem akkor 7 körül kér.
Ma végül tankoltam, kijött a fogyasztás 5.48-ra, várossal+városon kívüli használattal. 200km-nél elkezdett halványan világítani, 220km-nél tankoltam a biztonság kedvéért.
Most egy időre elégedett vagyok magammal.
Persze, konkrét galériát akarok feltölteni róla ide, a tartós teszt most indul.
A legjobb a mai napban, a reggeli tankolás után, este feljöttem BP-re Szegedről, jelenleg a km számláló 190-en áll, de még nem világít a sárga. (Elvileg már pedig jó, mert reggel működött )
Úgy néz ki hogy a fogyasztás is kezd normalizálódni ezek szerint, rég láttam már ilyet ettől a motortól.
A karburátorokkal kapcsolatban elég lelkes vagyok az elején ha hozzá kell nyúlni, sokat olvastam már a CV-sek beállításáról, de azt be kell látnom a jó beállításhoz azért kellene tapasztalat, na az nincs, meg nem is adják ingyen... De mondjuk így megy ez bármilyen szakmában. De próbálok mindig tanulni a bénázásaimból
Pilot... :) nekem most kb 1,75 re vannak kitekerve de tutti valami nem kóser mert hidehen zakatolja az alapjárat magát (1v2 hengerre más pilot kell úgy látszik... kopottabb lehet talán)
Amúgy igen ... több kell mint a gyári ahogy látszik is. mert kopott gépek ezek azért már ...
Ne már....még mindig az üza mérő ?
ha 4 X el nem lett már mesélve akkor 1X se :) A kis fémdobozba kell rakni egy 1K ohm os , NTC -t ... lehet van 200 ft is...
Ennyi.
Azért remélem legalább privátban elmondod a megoldást az üzemanyag szintjelzőre, hogy mit tettél bele alkatrészileg, meglátásod a tartósságáról a jövőben, és ha van pár képed is az még jobb lenne...nem sürgős.
Gyűrűk ne ragadnának be a horonyba, még nem is lenne veszélyes a hibaelhárítás.
Elég lenne a hengerfejet felújítani, pucolni mindent, bár így hidrotőke nélkül ez pont olyan
mint egy RF korongozás csak itt a kupakokat kell cserélni korongok helyett.
De a dugattyúkról már szépen kezdte leoldani az olajat.