Olvasd el ezt a cikket, eléggé jól leírja, hogy max. 6000-ed bánja,
ha a vizsgán belekötnek, de azt is leírja, hogy a biztosításod és a
teljesítmény adód hogy befolyásolja, ha később át kell iratnod a
korrekt számadatra.
Ma végre a nevemre került a motor és haza fele nézegetem az új forgalmit és csak 73 kw szerepel a forgalmin azaz csak 98 lóerő de én néztem az interneten az adatokat ott mindenhol 135 lóerőt irt műszakinál nem lesz gond?
Következő téma a levegőszűrő cseréjéhez kapcsolódik. Megrendeltem a tavaszkezdéshez elengedhetetlen levegőszűrőt. Évjárat és ccm alapján rendelte meg a "srác", meg is jött 4 nap alatt. De mikor a kezembe vettem otthon a dobozból kivéve, sokkal kisebbnek tartottam, a motorban lévő darabhoz képest, mert emlékeimben nagyobbnak rémlett. Ezek után elhatároztam szétkapom a gépezetet, hogy összemérjem és ha nem jó, visszavigyem kicserélni, reklamálni. Neki is veselkedtem, azaz átöltöztem "játszósba" és nekifogtam a szétbontásnak. Hátsó kapaszkodó, farokidom alsó rögzítő kis csavarkái, felső összetartó csavarok, idom első részét rögzítő 6lapfejű csavarok kivételével, idomokat kipattintottam a helyéről, majd hátratoltam kicsit, hogy férjek a tankkal bíbelődni, ne karcoljak össze semmit semmivel. Benzincsap le, cső lehúz, benya --- kannába. Eez után tank le és már hozzá is fértem a kívánt alkatrész házához. Azt is szétkapva, rá kellett döbbennem, sajnos én emlékeztem rosszul, egyezik az újonnan kapott(vételezett) alkatrész és a régi. Viszont mivel ezt ajándékba kapom, így visszakerült az új a csomagba, a régi pedig a helyére, majd minden idom, tank, stb vissza + a benya is és be is RöFfentettem kicsit hadd melegedjen... Össz-vissz 45 perc volt a teljes művelet: motorozható formából való szétbontás és visszaöntés motorozható formába.
Kis karácsony előtti szerelgetésről adok én is egy kis leírást. Sajnos a képek amiket készítettem a telefon képernyőjén elég jó minőségűnek tűnt, de a sz.gép monitorán nagyon gyenge minőséget kaptam vissza, ezért elnézéseteket kérem!
Úgy kezdődött, hogy nem jó helyre világított a lámpácskám, mert mikor a helyzetjelzőt cseréltem még tavasz körül, akkor eltekergettem a pozícionáló csavarokat. A sima helyzetjelző közelre világított (2 személlyel is) és kicsit balra. Ezzel szemben a távolsági fény fókuszpontja a szemközti sávban volt kb. 15 méteres távolságban.
Hiába tekergettem a csavarokat a takarólemezek alatt még a helyén, nem lett jó, csak jobb. Ekkor jött az ötlet, leveszem a fejidomot, hogy megnézzem jól van-e a helyére téve az izzó. Természetesen jól volt betéve. Mikor már a kezemben volt a fejidom a lámpával belülről nézve nem volt szimmetrikus a lámpatest a külső fekete tokhoz képest. Na kézben tartva belőttük találomra, feltettem a helyére és HIHETETLEN, DE JÓ LETT. Ezutás jött a szívás: 1 órán át próbáltam összerakni a fejidomot, hogy minden elem passzoljon; kisműanyag plexitartó, plexi, fejidomrögzítő csavarkák, visszapillantó tükrök, műanyag takaró elemek...kb 4-edjére sikerült összerakni. Huhh!
Szerencsére rögtönöztem egy asztalkát, mikor a szomszéd srác áthozta a ZX9Rjét légszűrőház átnézésre, így volt hely az idomoknak, szerszámoknak. A minőségért mégegyszer bocsi.
Gondoltam megosztom veletek a karbiba való tömítések méretét, hátha valaki még neki akar állni így télen a bütykölésnek. Szal itt vettem: http://www.oring.hu/ aki pesti annak kapóra jön. Tehát: tűszelep fészek: 7,5x1,5 VITON
úszó: 6,07x1,3 VITON
a vákuumnál: 4x1 VITON
Valamivel kevesebb mint 1000 ft-ból kijön a garnitúra. Akár fel is lehetne dobni az adatokat RF klubba az aktuális részhez
Előtte, és minél előbb, mert ha 3-4 napnál régebbi a dátum az adásvételin, kemény büntetődíjat szednek a fedezetlen napokra!
Hamar kalkulátor elé és GO!
Okmányirodában is ha nagyon sokára kapsz időpontot, egyeztess az agyintézővel mert abba is képesek belekötni.
Jaa.... félre ne értsd, tényleg nagyon szépek azok a dobok, én a káros
hatásaival nem tudnék együtt aludni .
Bár mondom ezt én, aki kinyitottam egy dobot.... igaz, utána le is
fojtottam, mert egyrészt majd beszakadt a dobhártyám, másrészt
mondták, hogy ez nem túl egészséges.
nekem így tetszik két dobbal de kinek a pap kinek a ............. a szerelő aszt mondta hogy ez egy elég jó minőségű dob de majd megnézi de aszt mondta hogy a hangja brutális lesz ha be indul mind a négy henger egy kicsit rendbe kel vágni és jó kis motor lesz
Hát... nem volt egy műszaki főnyeremény az a motor, de
azthiszem akárhány RS2 megfordult itt, mindnek kilógott a bele.
Viszont amennyiért vette, azért megérte, ha ott van mögötte az az
anyagi tartalék, amennyivel motort tud belőle faragni.
Mondjuk én azokat a nyitott dobokat hajítanám messzire miután összeáll a gép.
Ha az a két kipufogó a végén még fojtva is van mondjuk átmérő 40-re,
akkor is kettő van belőle, ami olyan mintha nem is lenne dob.
Vagy közel olyan... ez meg tudtommal nem egészséges, növeli a
kipufogószelepek hőterhelését, ettől simán beéghetnek.
De ha valaki ezt másképp tudja nyugodtan javítson ki.
ha a vizsgán belekötnek, de azt is leírja, hogy a biztosításod és a
teljesítmény adód hogy befolyásolja, ha később át kell iratnod a
korrekt számadatra.
autonavigator-hibajavítás a forgalmiban
Kis karácsony előtti szerelgetésről adok én is egy kis leírást. Sajnos a képek amiket készítettem a telefon képernyőjén elég jó minőségűnek tűnt, de a sz.gép monitorán nagyon gyenge minőséget kaptam vissza, ezért elnézéseteket kérem!
Úgy kezdődött, hogy nem jó helyre világított a lámpácskám, mert mikor a helyzetjelzőt cseréltem még tavasz körül, akkor eltekergettem a pozícionáló csavarokat. A sima helyzetjelző közelre világított (2 személlyel is) és kicsit balra. Ezzel szemben a távolsági fény fókuszpontja a szemközti sávban volt kb. 15 méteres távolságban.
Hiába tekergettem a csavarokat a takarólemezek alatt még a helyén, nem lett jó, csak jobb. Ekkor jött az ötlet, leveszem a fejidomot, hogy megnézzem jól van-e a helyére téve az izzó. Természetesen jól volt betéve. Mikor már a kezemben volt a fejidom a lámpával belülről nézve nem volt szimmetrikus a lámpatest a külső fekete tokhoz képest. Na kézben tartva belőttük találomra, feltettem a helyére és HIHETETLEN, DE JÓ LETT. Ezutás jött a szívás: 1 órán át próbáltam összerakni a fejidomot, hogy minden elem passzoljon; kisműanyag plexitartó, plexi, fejidomrögzítő csavarkák, visszapillantó tükrök, műanyag takaró elemek...kb 4-edjére sikerült összerakni. Huhh!
Szerencsére rögtönöztem egy asztalkát, mikor a szomszéd srác áthozta a ZX9Rjét légszűrőház átnézésre, így volt hely az idomoknak, szerszámoknak. A minőségért mégegyszer bocsi.
úszó: 6,07x1,3 VITON
a vákuumnál: 4x1 VITON
Valamivel kevesebb mint 1000 ft-ból kijön a garnitúra. Akár fel is lehetne dobni az adatokat RF klubba az aktuális részhez
Bocs
Hamar kalkulátor elé és GO!
Okmányirodában is ha nagyon sokára kapsz időpontot, egyeztess az agyintézővel mert abba is képesek belekötni.
Na meg remélem tényleg nincs nagy baja - egy rendbe hozott 900-as igen jó lehet!
Olvastam a márc. 15-ös terveket, hajrá hajrá - nálam most kezdenek előjönni az elvonási tünetek.
(u.i.: Ger, megoszthatnál egy how-to-sell-suzuki-rf400 tutorialt velünk :P)
hatásaival nem tudnék együtt aludni .
Bár mondom ezt én, aki kinyitottam egy dobot.... igaz, utána le is
fojtottam, mert egyrészt majd beszakadt a dobhártyám, másrészt
mondták, hogy ez nem túl egészséges.
Úgyhogy ha eljön az ideje majd feldobom a kérdést és megyünk valamerre.
De tuti, hogy könnyed lesz, és lehetőleg olyan, ahol már jártunk és
legalább nagyjából ismerjük az útminőséget.
Majd előben is megnézném valamikor jövőre !
Esetleg egy Március 15.-i túra mint idén ?
azthiszem akárhány RS2 megfordult itt, mindnek kilógott a bele.
Viszont amennyiért vette, azért megérte, ha ott van mögötte az az
anyagi tartalék, amennyivel motort tud belőle faragni.
Mondjuk én azokat a nyitott dobokat hajítanám messzire miután összeáll a gép.
Ha az a két kipufogó a végén még fojtva is van mondjuk átmérő 40-re,
akkor is kettő van belőle, ami olyan mintha nem is lenne dob.
Vagy közel olyan... ez meg tudtommal nem egészséges, növeli a
kipufogószelepek hőterhelését, ettől simán beéghetnek.
De ha valaki ezt másképp tudja nyugodtan javítson ki.
Különben kinéztem Ger 9kilósát is de hál istennek elvitte előlem:)
Az alapján amit írt róla!