Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is ott néztem. Nem vagyok nagy szakértő, mivel még csak 9 hónapja van nálam és eddig nem kellett szinte hozzányúlni. De van itt sok tapasztalt kolléga, akik biztosan tudnak segíteni.
Hali! Van vkinek tippe hogy szedjek ki egy szétdarált fejű csavart a karbiból (van ám több is nem csak egy...)? A kép elég szar de látszik a különbség az egészséges fej és a beteg között.
vagyis a motosvet.sk-ról....
én vettem,és jó... olejshop.sk-ról. nekem is lenne akkor egy kérdésem... mennyire értel az RF600-hoz?
Moci készen a következő szezonra. Köszönöm a sok jótanácsot a hozzáértőktől. Már csak 20+ fok lehetne holnap és lehet menni. De azért még lenne itt kérdés. Most akcióban van a Dunlop D 220 as hátsó gumi, de annyira olcsó, hogy nekem már gyanús. Valakinek van vele tapasztalata? (50 euróért árulják és vadonat új)
És tényleg... nemtudom miért emlékeztem kilencven egy-két fokra...
Még egy részlet a motor javítási könyvéből az olajos témához:
Az 105-nél be; 100-nál ki kapcsol.
Zárt rendszerről van ugye szó, ahol a víz nem 100 fokon forr, hanem jóval fölötte!
Na az király! Akkor sok sok hiba és baleset mentes km-t még hozzá!
Én még mindig a GSX-F 650.es után csorgatom a nyálam 2008-as tól...

De én még ki pofozom az RF-t még 2-3 éve van nálam. Szerencsére nincs sok bajom vele gumi meg ilyenek amik minden motoron amit használnak!
Nagyon bevált, nagyon szeretem .
5.3 - 5.8 között eszik nálam, ennél se többet se kevesebbet nagyon.
De ehhez hozzátartozik az is, hogy míg az RF-el elég visszafogottan
közlekedtem, addig ezzel néha mikor hazaérek imádkozok,
hogy "ugye csak most nem fotóztak le ". ÉÉÉS, még így se
pörgettem még soha 6000 fölé .

Persze most ezen is dolgozok mint a gép, hogy még szebb és még jobb
legyen...
Nekem is ilyen analóg órám van. Ilyen tájt (pl. ma) -1fok volt városban, félig letakart hűtővel 80-100 fok között volt. Egyébként addig el se indulok míg legalább az alsó kék vonalat (te képeden fehér) el nem éri a mutató. Az kb. 2-3 perc dekkolás reggelente, de addig úgyis be kell öltözni rendesen, meg kicsit idegesíteni kell a fogászati rendelőt! (okádja a gőzt magából a vas és az istenbarma azt hiszi hogy füst...)
nem melegszik nehezen! A hűtése van túlméretezve! Valamit valamiért!
nekem is 88as termo van benne. A gyári "beragadt" állandóan nyitva volt, lófasznyit nem melegedett a motor, de akkor szerencsém volt mert tavaly már novemberben letettem a gépet és akkor még bőven plusz fokok voltak. Idén nyáron bütyköltem jobban a motort és figyeltem fel, hogy 40 fok van aszfalton bazzz és nem melegszik a qúrva blokk. Vettem egy 88as termót betettem a régi helyére, elindultam és nem kellett neki 2km már üzemi hőfokon volt.
De akkor mit basztak el az RF-nél hogy ilyen nehezen melegszik?
Tényleg bevált a nagy gép? Szereted? Mennyit eszik a vas?
Egyébként tökmindegy... nekem meg pláne, mert se hőmérőm, se
ventillátorom. Ellenben a váltó szól, ha már szaunázik a főtengely.
Akkor kb jó mert én valahogy így volt!
Hőgombára tettem rá...
Miért lenne kuka?

Hol mérted azt a hőt ? A hengerfej oldalán hőmérővel ?

Gondolkodj... a venti 92 fokon kapcsol vagy hogy... Imi egyszer leírta.
Az előbb azt is írtad, hogy a fehér tetejénél kapcsol.
Szerinted logikus, hogy 100++++ fokon kapcsoljon a venti ?
Pont azért kapcsol be, hogy véletlen se menjen 105 fok fölé a vízhő.
Az alsó fehé felet van 2-3mm-erel... Olyan tartós 140 -150es tempónál szokót feljebb kuszni. Gondolom azt már kicsit észre veszi! De nem szokott ingadozni... Csak városba szokót meg indulni és ott is 3-4. lámpa mire látom hogy elindult félre! Persze nem dugóba! Mivel Veszprémbe nem nagyon szokott lenni!
Jaja, na akkor az ahova neked is beáll, az a 76 fok.
Nekem is oda állt a gyárival országúton.
82-essel picivel vízszintes alá, 88 meg már nyáron sok volt, hamar
kapcsolt a venti.
76,5 fokos van tudtommal az az eredeti 4 lyukú...
Nyáron ki szedtem meg mértem és faszán működik is és valóban ennyi hőnél fullra kinyitott!
Akkor kuka blokkom :P

Vízszintesen csak nyáron városba és lassú forgalomban lesz...(Venti viszont a felső fehér előtt kicsivel indul az tuti )

Én úgy mértem hogy az alsó fehértől 2-3mmre volt 80fokon a gép vízszintesnél nekem 100fok körül volt!
Neked még gyári termód van ?
Jaja, a Digit műszerfalas órája tökmás... ott a vízszintes állás volt
emlékeim szerint olyan 86 fok környéke és a fehér alatt 2mm-rel
kapcsolt a ventillátor.
Nos amit az olajnak tudnia kell azt tudja! Főleg ha motult veszel! A vastag olaj "átka" hideg indításnál nincs "olyan precíz" kenés mint meleg normál állapotban! Ezért télen pl kocsiban én 5W30-as elfel közlekedek...(Meg most már nyáron is ezt fog kapi mert valvoline nem vált be) Tehát míg egy vékonyabb olajjal indítasz rögtön lesz tuti olaj nyomás és minden hová be csapkodja blokk. Míg egy vastagbbnál is meg van ez csak nem olyan mennyiségbe. Ezért kell egy kicsit hagyni ketyegni és amíg nem mozdul be a vízhő mutató addig nagyon óvatosan kell vele menni. A másik szerintem motoroknál újnál is ez így van sokkal érzékenyebb mint egy autó. Én ami hideg 4-5e fölé soha nem pörgetem! És ez van hogy tavasszal akár 5Km is mire meg jön a hő...

És ezért sajnos rizikósak a használt motorok... Mert sokan nem így gondolkodnak hanem ami kifér a kéményen aztán 3év múlva úgy is eladom! mondattal szét gyilkolják...

Nekem ebben szerencsém volt talán de ezt nem akarom el kiabálni le is kopogom...

Én 15W50-el járok néha ilyen időben is elő veszem és teljesen jó!

A vízhőfokkal meg vigyáz mert ha digitesed van akkor ott kicsit más a skála!

A zöldnél olyan 80foknál meg szokott állni országúton! és az normális... Városban szokott félre fell menni és háromnegyednél indul a venti! Amit eddig Harley Davidson felvonuláson 1-er sikerült be kapcsoltatnom vele meg 2X-er Pesten 3év alatt :D