Krisz!
Szvsz vedd meg a gyertyákat, aztán ha nem lesz jó (amit kétlek), akkor meg kell nézni, hogy nincs e valahol kh. Akár az AC pumpánál, akár valamelyik gyertyakábelnél, vagy trafónál. Minden esetre egyenlőre X akta
kösznöm a választ,csak most kerültem gépközelbe, lebontottam a mocit, karbisort szétszetem öszeraktam, most beindult, igaz nehezen de beteg a hangja 1500 felett kell tartani, hogy ne áljon le, ha alapjáraton ketyeg elkezd leesni a fordulat, és ha húzok neki gázt nem reagál, hanem leáll. Vettem egy új aksit, ez kizárva, gyertya 500 km-rel ezelött lett cserélve olajal együtt, kétpólusu gyertya van benne, megnéztem az sem szmötyis. Még mindig sokat kell indítózni, hogy beinduljon. A hűtőtartó érdekel majd, csak legyen jó a gép , ha nem jövőhéten, akkor késöbb egy kicsivel többet megyek, mégegyszer kösz
Ha nyertek a lottón - persze nagyon sokat - akkor gondoljatok Rám is Van mit "csinosítani" a motoron...
Ha én nyerek, a vendégeim vagytok egy-egy kisebb (vagy nagyobb) felújításra .
Igen, a hangja abszolút olyan, mintha nem menne egy henger.
Volt ilyenem is... (mi ne lett volna...)
Tavaly valamikor még a 3 féle gyertyás sorral egyszer elmentem vele
a Megyeri Hídig 3 hengerrel, akkor abszolút ilyen hangja volt.
A slusszpoén, hogy nekem is egyszercsak megjavult, persze utána
gyertyapucolás, gyertyahézag, bár jó sose lett, csak jobb.
Viszont nem nagyon szabad 3 hengerrel használni...
videót most raktam fel a videók közé mert ide nem engedte beilleszteni,ahogy fent lesz dobok linket..
Cső nincs megtörve ez tuti!Csak tartalékon használom és átnéztem átmostam a csap körüli dolgokat is..
olyan mint ha kihagyna egy henger,,lehet az ngk cr8 már annyira nem új gyertyák miatt szarakszik?de akkor kb fél út után miért nem volt semmi baja?nem dadogott jól ment meg minden nem értem
Hmm...
Nem törik meg a benzincsöved ?
Amúgy hol van az a videó ?
Nekem akkor volt olyan, hogy mentem kb. 5-7km-et, majd lehörgött,
dadogott aztán meg is állt. Vártam kb. 2-3 percet majd megint jó
voltam 5-7km-ig.
Vagy esetleg AC pumpa szorul meg időnként ?
Nincs ötletem. Ha nem tudnám, hogy kipucoltad még mindig azt
mondanám, hogy kosz van a karbiban.
ha már a szívásról esik szó..
kukk rá a videjóra..igazából nem értem miért,de a motor megint elkezdte a dadogást karbiszinkron és takarítás után..
kb 20km és szar volt!tankolás kb 10km és még mindíg egyszer jól megy egyszer dadog össze-vissza.. és utána mint ha elvágták volna semmi baja!na ilyenkor mi van?csináltam egy menet közbeni videót amin hallanai nagyjából a hangját milyen mikor elkezdem húzni neki és csak dadog a helyett, hogy menne..
Eszméletlen szép minőségben dolgoztak a szakik, a dugattyúhoz képest
egyenként 3.5 századra betűrték a hüvelyeket.
Ez egy picit még szorosabb tűrés mint a gyári 4 század.
Nem tudom milyen kompresszióm lesz, de most egy darabig nem
hajthatom az tuti. Valamikor rakok fel képeket.
Mindenki a gyertyára tippel tehát ez lesz!Nem bízok már az ngk-ban denso lesz belőle mint Rednek..
csak hát nyaralás miegyéb és már minusz 20e a karbifelújítás
Esetleg jut nekem is a sok zsetonból ha úgy alakul kedves hölgy?
Szvsz vedd meg a gyertyákat, aztán ha nem lesz jó (amit kétlek), akkor meg kell nézni, hogy nincs e valahol kh. Akár az AC pumpánál, akár valamelyik gyertyakábelnél, vagy trafónál. Minden esetre egyenlőre X akta
Bár 2-be gázra emeli az elejét,dehát a zember telhetetlen ugye
Ui:amíg rá nem b@szik
50-ES LÁNCCAL JOBBAN LEHETNE VARIÁLNI.
http://www.jtsprockets.com/52....
-1
Mindig mondták, egyszer a fene jó szívem visz a sírba
Valakinek még valami?
Kéne még néhány paci
Ha én nyerek, a vendégeim vagytok egy-egy kisebb (vagy nagyobb) felújításra .
Ja, valamelyiknek be kell jönnie, mert nem vagyok hajlandó elfogadni,
hogy ennyi erőfeszítés mind hiábavaló...
Most már jónak kell lennie !
Persze ettől függetlenül azért nyerhetsz a lottón, biztos ami biztos !
Persze ahogy elnézem a szívásaidat,akkor kezdődne a :index,helyzetjelző,karosszéria,tükör,.........stb problémák
Kitartás! :Én valszeg nem nyerek ,Te valszeg szívsz a géppel
Adná az ég hogy ne így legyen
Ui:Legalább az egyik
ahogy látom az U24 ETR-el váltják ez van neked is?
Meteor Kft.
Igen, a hangja abszolút olyan, mintha nem menne egy henger.
Volt ilyenem is... (mi ne lett volna...)
Tavaly valamikor még a 3 féle gyertyás sorral egyszer elmentem vele
a Megyeri Hídig 3 hengerrel, akkor abszolút ilyen hangja volt.
A slusszpoén, hogy nekem is egyszercsak megjavult, persze utána
gyertyapucolás, gyertyahézag, bár jó sose lett, csak jobb.
Viszont nem nagyon szabad 3 hengerrel használni...
Cső nincs megtörve ez tuti!Csak tartalékon használom és átnéztem átmostam a csap körüli dolgokat is..
olyan mint ha kihagyna egy henger,,lehet az ngk cr8 már annyira nem új gyertyák miatt szarakszik?de akkor kb fél út után miért nem volt semmi baja?nem dadogott jól ment meg minden nem értem
Nem törik meg a benzincsöved ?
Amúgy hol van az a videó ?
Nekem akkor volt olyan, hogy mentem kb. 5-7km-et, majd lehörgött,
dadogott aztán meg is állt. Vártam kb. 2-3 percet majd megint jó
voltam 5-7km-ig.
Vagy esetleg AC pumpa szorul meg időnként ?
Nincs ötletem. Ha nem tudnám, hogy kipucoltad még mindig azt
mondanám, hogy kosz van a karbiban.
kukk rá a videjóra..igazából nem értem miért,de a motor megint elkezdte a dadogást karbiszinkron és takarítás után..
kb 20km és szar volt!tankolás kb 10km és még mindíg egyszer jól megy egyszer dadog össze-vissza.. és utána mint ha elvágták volna semmi baja!na ilyenkor mi van?csináltam egy menet közbeni videót amin hallanai nagyjából a hangját milyen mikor elkezdem húzni neki és csak dadog a helyett, hogy menne..
szerintetek?
mostmár MINDEN keveset futott lesz benne és nem csak "rá lesz írva".
Eszméletlen szép minőségben dolgoztak a szakik, a dugattyúhoz képest
egyenként 3.5 századra betűrték a hüvelyeket.
Ez egy picit még szorosabb tűrés mint a gyári 4 század.
Nem tudom milyen kompresszióm lesz, de most egy darabig nem
hajthatom az tuti. Valamikor rakok fel képeket.