A kormánycsapágy, csak akkor jön elő, ha sokat keróznak vele, és erősen teszik le, bár ez minden gépnél előjön.Csak ugye a TL-el nem éppen nehéz kerekezni, sőt inkább nem kerekezni nehéz vele :)
A gumi ugyanaz a téma mint a busán, csak szenved az erő alatt
De a hangja ...ahh, egyszer kell vennem egy TL-t !
komanycsapagy problemarol nem hallottam, hatsogumi tenyleg kopos de ez a tomeg es ero miatt van nem a motor hibaja, viszont nem ring a hatlja es az erzes mindent karpotol!
Én is TL1000R-t akarok a röfi után.Amit emlegettek, hogy nagyon eszi a hátsó gumikat, az első kormánycsapágy is hajlamos megadni magét, ha szét1kerózzák.Illetve a hátsó rugóstag is behimbálózhat, ha felmelegszik, és nagyon küldöd neki pályán.Bár ezt állítólag utccán nehéz belőle előcsalni...
A hátsó futómű problémákat (rugóstag kiszáradása és hegesztés eltörése) én is hallottam. Az inyektor bohóckodását is csak az elsőéves 97-98as modelleknek hallottam mint probléma. De megoldásként is az általad említett fiatalabb verzió vezéslési agyának cseréjét írták sok helyen (csak nyilván ésszel kell csinálni).
Köszönöm az infókat újat nem tudtam meg, csak az nyugtat, hogy egy "volt TL tulaj sem írja le ezt a gépet). Am. nekem az első próbakörön volt szerencsém betolni, mert haldoklott az akksija . Szép napot polgárok!
Nem volt vele semmi gondom azon kívül, hogy az előző gazdi okos volt és megíratta a vezérlő chipjét ennek hatására kis fordulaton sokat kapott nagyon meg keveset!Néha szeretett egyhengerezni ez V2 betegség SVknél meg tleknél de egyébként nem volt gáz vele!motorikussan a V nagyon megbízható mind a V2 mind a V4 nyomaték hegy volt benne sor4hez képest..viszont ha már kicsit hideg volt nagyon nem szeretett indulni..én főlleg a chip miatt adtam el 60e lett volna a másik plusz feltenni padra beállítgatni..kb 150e-et mondott rá a szerelő mindennel együtt..kis fordulaton kb 2-3e-nél rángatott kapkodott de 3e felett olyan 10eig leszakadt a fejem
nagyléptekben ennyi..ha egyszer cselélném a röfit csak Res TL jöhetne szóban..kb700e lenne nem olyan vészes áron mozognak..2001-2ig gyártották csak őket.sokan szidják a rotációs hátsó futóművet de csak le kell védeni a kipuff hőtöl és ha nem melegszik át semmi baja sem lesz..
Elég ramatyul néz ki szerencsétlen a képen.
Szerintetek ki járt ezzel?
Valami feltuningolt Barbie, magassarkú motoros csizmában? Mást nem igazán tudok elképzelni rajta...
Üdv Mindenkinek!
Motoroskrisz! Érdeklődni szeretnék a TL 1000 után. Láttam az adatlapodon, hogy volt ilyen masinád. MIlyen véleménnyel vagy róla? Sokat szívtál, vagy sikerült egy jó állapotút kifogni? Van egy ismerősömnek is, őt már kifaggattam az övével kapcsolatban mindenről. MINDEN RF-EST MEGNYUGTATNÉK: A RÖFI MARAD ALATTAM MÉG JÓ PÁR ÉVIG...MERT SZERETEM Azért kérdem, mert nekem ez a gép az Isten. Már megfogadtam, hogy egyszer lesz egy TL-em .
Na akkor nem leszólni a rózsaszínt Az lenne csak egyedi
Habcsókos
Hát én az enyémmel kapcsolatban is meg voltam győződve egy ideig, hogy ilyen szín nem is létezik. Mikor azt mondták a "shopping centerben" , hogy tudnak nekem mutatni egy igazán csajos színű motort majdnem elsírtam magam, ahogy megláttam. Ja, mert előljáróban mondták hogy kékes (ma sem értem hol van ezen kék), én meg mondtam hogy ez zöööld De ma már az egyik legszebb a vlágon
Úgy is kell !
Neked még kompressziód is van hozzá.
Már alig várom, hogy nekem is úgy induljon.
Pedig ahogy néztem a Tieden még nincs vissza tererve a kilóméter számláló.
Ez nagyon bíztató számomra !
Jó az... nekem tetszik az a padlizsán szín.
Én amúgy sem szeretem a hétköznapi színű járműveket, manapság
ezek a színek elég ritkák.
Ma minden trendi színű, mert azokat veszik a legtöbben .
Öööö, na jó egye fene, legyen padlizsán.
És akkor most a forgalmiban átiratod a színt padlizsánra?
Na de bármennyire padlizsán, vagy lila vagy akármi, attól még röfi és szééép
Köszi Shtowee, de inkább hengersort cserélek.
Ma jött mail, hogy megjöttek a tömítések, a héten kihozza a posta.
A gyűrűk is már rég készen vannak, az idomok is megjöttek, már
csak az a nyavajás hengersor készüljön el, elvileg már síkolják...
A gumi ugyanaz a téma mint a busán, csak szenved az erő alatt
De a hangja ...ahh, egyszer kell vennem egy TL-t !
Köszönöm az infókat újat nem tudtam meg, csak az nyugtat, hogy egy "volt TL tulaj sem írja le ezt a gépet). Am. nekem az első próbakörön volt szerencsém betolni, mert haldoklott az akksija . Szép napot polgárok!
Nem volt vele semmi gondom azon kívül, hogy az előző gazdi okos volt és megíratta a vezérlő chipjét ennek hatására kis fordulaton sokat kapott nagyon meg keveset!Néha szeretett egyhengerezni ez V2 betegség SVknél meg tleknél de egyébként nem volt gáz vele!motorikussan a V nagyon megbízható mind a V2 mind a V4 nyomaték hegy volt benne sor4hez képest..viszont ha már kicsit hideg volt nagyon nem szeretett indulni..én főlleg a chip miatt adtam el 60e lett volna a másik plusz feltenni padra beállítgatni..kb 150e-et mondott rá a szerelő mindennel együtt..kis fordulaton kb 2-3e-nél rángatott kapkodott de 3e felett olyan 10eig leszakadt a fejem
nagyléptekben ennyi..ha egyszer cselélném a röfit csak Res TL jöhetne szóban..kb700e lenne nem olyan vészes áron mozognak..2001-2ig gyártották csak őket.sokan szidják a rotációs hátsó futóművet de csak le kell védeni a kipuff hőtöl és ha nem melegszik át semmi baja sem lesz..
és vége a mesének megint litániát írtam
De ez a szín tuti világít a sötétben.
A sokk hatása...
Szerintetek ki járt ezzel?
Valami feltuningolt Barbie, magassarkú motoros csizmában? Mást nem igazán tudok elképzelni rajta...
látom magam előtt a tulajt, ahogy kiválasztja a Pantone skálából a színt...
meg a fényező arcát is
Rózsaszín Még az ülés is!
Azt a narancssárgát sötétben, részegen is megtalálja a gazdája
Motoroskrisz! Érdeklődni szeretnék a TL 1000 után. Láttam az adatlapodon, hogy volt ilyen masinád. MIlyen véleménnyel vagy róla? Sokat szívtál, vagy sikerült egy jó állapotút kifogni? Van egy ismerősömnek is, őt már kifaggattam az övével kapcsolatban mindenről. MINDEN RF-EST MEGNYUGTATNÉK: A RÖFI MARAD ALATTAM MÉG JÓ PÁR ÉVIG...MERT SZERETEM Azért kérdem, mert nekem ez a gép az Isten. Már megfogadtam, hogy egyszer lesz egy TL-em .
Habcsókos
Hát én az enyémmel kapcsolatban is meg voltam győződve egy ideig, hogy ilyen szín nem is létezik. Mikor azt mondták a "shopping centerben" , hogy tudnak nekem mutatni egy igazán csajos színű motort majdnem elsírtam magam, ahogy megláttam. Ja, mert előljáróban mondták hogy kékes (ma sem értem hol van ezen kék), én meg mondtam hogy ez zöööld De ma már az egyik legszebb a vlágon
Neked még kompressziód is van hozzá.
Már alig várom, hogy nekem is úgy induljon.
Pedig ahogy néztem a Tieden még nincs vissza tererve a kilóméter számláló.
Ez nagyon bíztató számomra !
Én amúgy sem szeretem a hétköznapi színű járműveket, manapság
ezek a színek elég ritkák.
Ma minden trendi színű, mert azokat veszik a legtöbben .
Ma indítottam friss szinkron után kb felet fordult hidegen és pöccccc
tiszta boldogság ez 3 hét tömény szívás után
Az enyém tökre nem így áll... sokkal beljebb, holnap fotózok.
És akkor most a forgalmiban átiratod a színt padlizsánra?
Na de bármennyire padlizsán, vagy lila vagy akármi, attól még röfi és szééép
Ma jött mail, hogy megjöttek a tömítések, a héten kihozza a posta.
A gyűrűk is már rég készen vannak, az idomok is megjöttek, már
csak az a nyavajás hengersor készüljön el, elvileg már síkolják...
maradunk a padlizsánnál és békesség boldogság