Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem most teljesen csupasz a motor, hozzáférek a fejidom konzolhoz.
Hétvégén megpróbálok róla rajzot készíteni, de nagyon nem egyszerű elem.

Vagy ha tudjátok melyik méret hiányzik, akkor skicceljetek egyet és
mérek... (most 2 hétig csupasz lesz, úgyhogy jövőhéten még meg
tudok mérni bármit rajta)
Sziasztok!
Szeretnék érdeklődni, hogy tudtok-e esetleg eladó fejidomtartó konzolt? Ha nem akkor a méreteit tudja valaki? Már csak az hiányzik ahhoz, hogy kész legyen! (és tudjak motorozni)
Előre is köszönöm annak aki hasznos infót tud nyújtani!
szia Imi!

Váltókart mennyiért adnád?
Imi!

A tuning dob valóban 40mm, ahogy RED írta, most mértem le. Az is belement a csonkba rendesen, úgy hogy ez alapján dönts.
Nem folyt bele mind. a 2 deci benne maradt csak a tűszelep nem zárt el és addig folyt amíg észre nem vettem. Nem hiszem h sok belement volna mindenesetre benzinszagú az olaj. Mondjuk lehet h előtte is az volt mert sose szagoltam még.
Szerintem az én sportdobom is 40mm és bele lehetett nyomni.
Majd lemérem holnap, ha nem felejtem el.
Pont ma csináltuk meg a gyárit rendesen, igaz, hogy az 38.5, de
egy plusz 0.5-ös alulemezt simán elviselt még a leömlő és a dobcsonk
közé, még bilincsel rá is kellett szorítani....

Úgyhogy 40 lesz az, csak a füleket kell a leömlő csonkján kicsit szétnyitni.
Köszönöm a kimerítő választ, azóta kikísérleteztem a megoldást: A jelet a jeladó két végén veszi, nekem meg középen futott a mágnes. Beraktam középre, és a hézag egy miliméternél is kevesebb, igy már működik rendesen, 101ig mért, gyorsabban még nem mentem. Nálam működik másik gyorskötözővel is, szereti a fehéret.
Hmmm az baj! Az enyémen 40mm. ...Akkor egyben adom az egész rendszert.
Kipróbáltam az "rbklub" felhasználónkat, töltöttem is fel pár képet
a szelephézag állításról, de feltöltöm majd a karbikról készült fotókat
és az egyéb műszaki fotókat is, hogyha valakinek kérdése van, ne
kelljen 1000 oldalt visszaolvasni.

Azt sajnálom csak, hogy a galéria szövegén nem lehet változtatni.
Na, olyan a generátorunk, hogy 3x70+ AC Voltot állít elő.
Ez megy egyenesen rá a fesszabályzóra, ami az az aluminium hűtő-
bordás cucc.

A mérést ha nem jön össze a holnap, majd elmagyarázom itt, vagy
telefonban, de az is egyszerű...
Hát a karbikban 2 deci benzin van... mind belefolyt ?
Nekem folyton benzinszagú az olaj, úgyhogy én erre nem mondok
inkább semmit...
Ja, elég kényes cuccok.
Csak vezetékeset tudsz használni mert a rádiós elindul a gyujtás jelére. Gyerek biciklije is mindig begyorsul óra szerint ha elmegy mellette egy robbanómotoros akármi.
Mágnest a küllő lyukjához tudtam tenni, de jobb megoldás az agyhoz közelebb ragasztani mert ott kissebb a kerületi sebesség, tovább érzékeli a jelfogó.
Jelfogót csak a mellékelt fekete gyorskötözőkkel rögzítheted, mert a sima tucat fehérrel már nem is veszi a jelet.Nem tudom miért, de nekem csak a tartozékkal működik. Küllőn lévő jeladó sebességét kb 60-as tempóig veszi, utána már olyan gyors a mágnes, hogy nem látja meg. Végülis én a pontos idő miatt tettem rá, meg lakott területen pontosan mutatja a tempót. Esetleg nagyobb erösebb mágnes, vagy közelebb tenni a tengelyhez, hogy tovább mérjen a megoldás.
Van minden ami kell mindkettőtöknek.

Rossz hír, hogy a fesszabáylzót nem kapod meg bontottan se 15000 alatt(nekem is ennyi volt 3 éve) de azóta jól működött. Ennyiért a tiéd postával. Előző 15,5 voltig engette a töltést- 6 csatlakozója van(elektronikáról meg volt csapolva egyik vezeték), amit vettem rá az 13 körülig engedi, -5 csatlakozója van.Mérjétek meg RedOneét mennyit enged.
Van kapaszkodó, lábtartó de elég kopott a gumija. Kopoltyútól nem válok meg, benzíncsap is van kompletten, de ha eljössz érte megkapod szuvenyírnek a tárcsát.
Szia Imi!
Ha jól emlékszem, van a motorodon biciklis kilóméter óra.
Felraktam tegnap, azonban pár száz méter után nem mért, addig működött. Blokk mellett van elvezetve, első körben melegedésre gondolok, vagy valami zavarja a jelet, Nálad ez hogy működik?
Pistabá, adj egy mailcímet, és küldöm az FTP dolgait.Ha minden igaz, akkor mostmár jó kell legyen.
Amúgy sry, de tegnap leolvadt a fagyasztó a hűtőmben, és elúszott a lakás, szóval ezért is késett a dolog...
Tudja valaki hogy ha benzin kerül az olajba akkor az egyből olajcsere vagy esetleg ki lehet párologtatni. Nem sok ment bele csak a karbiból ami kifolyt.
A brushless nem új találmány, inkább a frekvenciaváltók voltak drágák...
Mostmár annyira nem vészes.
De generátornál ugye ez pont fordítva van.
A brushless az nem valamivel újabb találmány? Vagy csak az RC világban jött be később?

Egyébként elég pontosan az a hiba, amit azon a fórumon írtak: gázadásra csökken a feszültség.
Na, így asszem eléggé be lehetne határolni a hiba forrását: a srác is kimérte a generátor feszkóit. Ha azok gyáriak, akkor sanszosan a fesszab lesz a ludas.

Viszont nemsokára el kell indulnom Pestre. De akkor a hétvége felé lehet RedOne megkeresnélek egy ilyen diagnosztizálás miatt, ha úgy alakul a programod.
Lehet hülyeség, de 3 fázisú generátorról beszélünk, amiből létezik
kefétlen is (brushless).
Nemtudom megmondani, hogy ebben vannak-e kefék,
de ha vannak akkor lehet kefe is.
Az biztos, hogy a generátor külső részének a lehúzatásához kell valami
speckó szerszám, ezt a használati írja is.

Ezt nézd meg, talán segít a mérésnél (ha kefés):
Link
Hm, találtam egy érdekes threadet ebben a témában.
Köszi ezt az infót is!

A generátornál még gondolom azért lehetnek gondok, pl. ha a kefe elkopott vagy ilyesmi.

Ezek mennyire orvosolhatók szervizen kívül?
A 400 generátora MÁS mint a 600-é !
A 400-on a generátor forgórésze a főtengely (jobb) végén van,
így ha a meghajtása ha nem jó, akkor nagy gáz van mert nem
forog a főtengelyed ...
Szerintem ha kiméritek a 3 ágon az ellenállást és nincs szakadás,
akkor fesszabályzó !
(Ehhez nagyon szét se kell szedni, valahol ott van a csati a blokk
hátsó felénél, 3 ér.)

Amúgy tényleg, simán fulladozhat emiatt !
Szia Imi!
Kérdeztem néhány napja egy pár alkatrészt h eladóak-e. Első lábtartó kapaszkodók jobboldali felső testarossa idom. Fontos lenne h ebből bármit el tudsz-e adni mert ha nem akkor máshol kell keresgélnem. Előre is köszi!
Üdv,

Köszi, megvan a hsz., meg a fényképek meg minden. Ez sokat segít, holnap felhívom a szervizes ismerősömet, hogy mit mond, meg tudják-e kukkantani. Ha tényleg ilyen 20as körüli összeg, az nem jó. Remélem nekem is inkább az 5höz lesz közel.