Nekem most teljesen csupasz a motor, hozzáférek a fejidom konzolhoz.
Hétvégén megpróbálok róla rajzot készíteni, de nagyon nem egyszerű elem.
Vagy ha tudjátok melyik méret hiányzik, akkor skicceljetek egyet és
mérek... (most 2 hétig csupasz lesz, úgyhogy jövőhéten még meg
tudok mérni bármit rajta)
Sziasztok!
Szeretnék érdeklődni, hogy tudtok-e esetleg eladó fejidomtartó konzolt? Ha nem akkor a méreteit tudja valaki? Már csak az hiányzik ahhoz, hogy kész legyen! (és tudjak motorozni)
Előre is köszönöm annak aki hasznos infót tud nyújtani!
Nem folyt bele mind. a 2 deci benne maradt csak a tűszelep nem zárt el és addig folyt amíg észre nem vettem. Nem hiszem h sok belement volna mindenesetre benzinszagú az olaj. Mondjuk lehet h előtte is az volt mert sose szagoltam még.
Szerintem az én sportdobom is 40mm és bele lehetett nyomni.
Majd lemérem holnap, ha nem felejtem el.
Pont ma csináltuk meg a gyárit rendesen, igaz, hogy az 38.5, de
egy plusz 0.5-ös alulemezt simán elviselt még a leömlő és a dobcsonk
közé, még bilincsel rá is kellett szorítani....
Úgyhogy 40 lesz az, csak a füleket kell a leömlő csonkján kicsit szétnyitni.
Köszönöm a kimerítő választ, azóta kikísérleteztem a megoldást: A jelet a jeladó két végén veszi, nekem meg középen futott a mágnes. Beraktam középre, és a hézag egy miliméternél is kevesebb, igy már működik rendesen, 101ig mért, gyorsabban még nem mentem. Nálam működik másik gyorskötözővel is, szereti a fehéret.
Kipróbáltam az "rbklub" felhasználónkat, töltöttem is fel pár képet
a szelephézag állításról, de feltöltöm majd a karbikról készült fotókat
és az egyéb műszaki fotókat is, hogyha valakinek kérdése van, ne
kelljen 1000 oldalt visszaolvasni.
Azt sajnálom csak, hogy a galéria szövegén nem lehet változtatni.
Ja, elég kényes cuccok.
Csak vezetékeset tudsz használni mert a rádiós elindul a gyujtás jelére. Gyerek biciklije is mindig begyorsul óra szerint ha elmegy mellette egy robbanómotoros akármi.
Mágnest a küllő lyukjához tudtam tenni, de jobb megoldás az agyhoz közelebb ragasztani mert ott kissebb a kerületi sebesség, tovább érzékeli a jelfogó.
Jelfogót csak a mellékelt fekete gyorskötözőkkel rögzítheted, mert a sima tucat fehérrel már nem is veszi a jelet.Nem tudom miért, de nekem csak a tartozékkal működik. Küllőn lévő jeladó sebességét kb 60-as tempóig veszi, utána már olyan gyors a mágnes, hogy nem látja meg. Végülis én a pontos idő miatt tettem rá, meg lakott területen pontosan mutatja a tempót. Esetleg nagyobb erösebb mágnes, vagy közelebb tenni a tengelyhez, hogy tovább mérjen a megoldás.
Rossz hír, hogy a fesszabáylzót nem kapod meg bontottan se 15000 alatt(nekem is ennyi volt 3 éve) de azóta jól működött. Ennyiért a tiéd postával. Előző 15,5 voltig engette a töltést- 6 csatlakozója van(elektronikáról meg volt csapolva egyik vezeték), amit vettem rá az 13 körülig engedi, -5 csatlakozója van.Mérjétek meg RedOneét mennyit enged.
Van kapaszkodó, lábtartó de elég kopott a gumija. Kopoltyútól nem válok meg, benzíncsap is van kompletten, de ha eljössz érte megkapod szuvenyírnek a tárcsát.
Szia Imi!
Ha jól emlékszem, van a motorodon biciklis kilóméter óra.
Felraktam tegnap, azonban pár száz méter után nem mért, addig működött. Blokk mellett van elvezetve, első körben melegedésre gondolok, vagy valami zavarja a jelet, Nálad ez hogy működik?
Pistabá, adj egy mailcímet, és küldöm az FTP dolgait.Ha minden igaz, akkor mostmár jó kell legyen.
Amúgy sry, de tegnap leolvadt a fagyasztó a hűtőmben, és elúszott a lakás, szóval ezért is késett a dolog...
Tudja valaki hogy ha benzin kerül az olajba akkor az egyből olajcsere vagy esetleg ki lehet párologtatni. Nem sok ment bele csak a karbiból ami kifolyt.
Na, így asszem eléggé be lehetne határolni a hiba forrását: a srác is kimérte a generátor feszkóit. Ha azok gyáriak, akkor sanszosan a fesszab lesz a ludas.
Viszont nemsokára el kell indulnom Pestre. De akkor a hétvége felé lehet RedOne megkeresnélek egy ilyen diagnosztizálás miatt, ha úgy alakul a programod.
Lehet hülyeség, de 3 fázisú generátorról beszélünk, amiből létezik
kefétlen is (brushless).
Nemtudom megmondani, hogy ebben vannak-e kefék,
de ha vannak akkor lehet kefe is.
Az biztos, hogy a generátor külső részének a lehúzatásához kell valami
speckó szerszám, ezt a használati írja is.
Ezt nézd meg, talán segít a mérésnél (ha kefés): Link
A 400 generátora MÁS mint a 600-é !
A 400-on a generátor forgórésze a főtengely (jobb) végén van,
így ha a meghajtása ha nem jó, akkor nagy gáz van mert nem
forog a főtengelyed ...
Szerintem ha kiméritek a 3 ágon az ellenállást és nincs szakadás,
akkor fesszabályzó !
(Ehhez nagyon szét se kell szedni, valahol ott van a csati a blokk
hátsó felénél, 3 ér.)
Szia Imi!
Kérdeztem néhány napja egy pár alkatrészt h eladóak-e. Első lábtartó kapaszkodók jobboldali felső testarossa idom. Fontos lenne h ebből bármit el tudsz-e adni mert ha nem akkor máshol kell keresgélnem. Előre is köszi!
Köszi, megvan a hsz., meg a fényképek meg minden. Ez sokat segít, holnap felhívom a szervizes ismerősömet, hogy mit mond, meg tudják-e kukkantani. Ha tényleg ilyen 20as körüli összeg, az nem jó. Remélem nekem is inkább az 5höz lesz közel.
Hétvégén megpróbálok róla rajzot készíteni, de nagyon nem egyszerű elem.
Vagy ha tudjátok melyik méret hiányzik, akkor skicceljetek egyet és
mérek... (most 2 hétig csupasz lesz, úgyhogy jövőhéten még meg
tudok mérni bármit rajta)