Üdv Pistabaaa^!
Ez esetben(ha nem fesszab lesz), sztem szedjétek szét addig a masinát, hogy megnézhessétek a generátor meghajását is. Néhány oldallal visszább írtam ról IMInek(meg nov. vége, dec. eleje körül), hogy nekem(mocimnak) mi volt a bajom(a), meg tettem fel képet, keress vissza. Ha van valami ügyes "elektromos" szaki ismerősöd méress rá a fesszabra is, meg a generátorra is. Fesszabra én 20000es összegeket is hallottam már. Az én RöFimbe 7000 volt az alkatrész asszem(vagy 5 és postaköltséggel volt7000, nem tudom már.).
Fejlemény: megcsináltuk a már régóta halogatott mérést. Most telinyomtam az akksit csepptöltővel, rámértünk, 100%, kóboráram nincs. Aztán jött a meglepi: indítás után (ami igen pöcc-röff volt), gázadásra nem hogy felkúszott volna 15-16V-ra, hanem még csökkent is...
Szóval itt mérnökökkel tanakodva arra jutottunk, hogy fesszab, rosszabb esetben generátor. És hogy akár emiatt is lehet a dadogás (ez holnap kiderül), mivel hogy nem kap megfelelő energiájú szikrát. És igaz ami igaz, hazafelé nagyon rottyon volt szegény, alig pislákolt a lámpa meg a műszerfal.
Egy fesszab csere, ne adj Isten egy generátor felszabályoztatás / javítás milyen anyagi vonzatú, és időben milyen hosszú művelet lenne?
A leszedett gyűrű mérete 6x1-es. De lehet megpróbálom a 6x1,5-est, mivel totál tönkrementek csak sejteni tudom h mekkora lehetett. Mindkettőből veszek aztán majd meglátom h melyikkel szuperál
Megoldhatjuk, megbeszélem előre, hogy mi lesz hétvégén, ha semmi
extra és neked is jó lesz, akkor szétkapjuk és a mélyére nézünk.
Feltéve, ha Érdre ki tudsz evickélni...
Az mindegy h hengeres vagy szögletes a tömítőgyűrű? Mert nekem négyzet keresztmetszetű volt benne. Te kör keresztmetszetűt raktál?
Holnap mennék tömítést nézni azért értetlenkedek itt merrt nem akarok rosszat venni
Az "fasza".
Most már csak egy kérdés: valaki Pesti / Pest közeli, ilyeneket már végzett kolléga tudna nekem segíteni? Mármint ilyen totális guideolásra gondoltam, mert egyedül megbontani nem merem. Akár a hétvégén is. Természetesen valami ellenszolgáltatásért - ami azért nem vetekszik a szervizes költségekkel.
A 3 hengeres téma és a ledadogás valószínűleg közös eredetű lesz...
Simán elképzelhető, hogy egy lerakódás először eltorlaszolt valamit
valamelyik karbidban, aztán picit továbbgördült és ott rostokol....
Én teljes karbi és gyertyapucolással kezdeném, hagyni had szellőzzön
át a hengersor... még egy kis légszűrőtisztítás is beleférhet ha koszos.
Az ilyen dadogós dolog 99% hogy karbi probléma.
1/4 gázig a pilot csavarok a ludasak és az alapjárati és átmeneti
fúvókák (ezek picik), 1/2 gázig a schubertű aztán nyélgáznál már
csak a főfúvóka...
Persze a levegőfúvókák is eltömődhettek, de azok nagyok.
Na kiderült a turpiszság A szerelőm elfelejtette visszakötni a jelzőlámpát, így nem láttam, hogy elfogyot a benzin azaz, hogy tartalékra kéne raknom Bocsánatot kért, de legalább csak ennyi a történet. megyek bekötöm, aztán irány tankolni.
Imi! nem eladó akkor a benzincsapod? (vagy a kis fekete tárcsa róla? ) Vagy nem tud csinálni ilyet egy műanyagos? Mert akkor csak kölcsönkérném mintának, aztán visszaadnám...
A verseny mindenképpen nagyon nívós és jó volt, és ennyit
egyhuzamban még sose ültem motoron (16h).
Az biztos, hogy átlag motoros szinten ilyen motorral indulni önherélés.
Végig csúszkáltunk a hordalékokon, míg a jónéhány GS1200-es csapat úgy
ment át rajtunk mint csigán a vonat.
Ja, sok mindennek lenne még ott helye. Csak tényleg jobb szeretném, ha nem az lenne, hogy valakinek mindig el kell küldözgetni a képeket, az majd megkapja, valamikor ráér, stb., hanem tényleg dobtok nekem egy mailt, és kapjátok a jelszót (azért így publikba mégsem kívánom kirakni), és akkor lehet tolni fel az ismereteket, képeket-videókat! Lehet írni teszteket is, stb. stb., legalább így tényleg egy helyen lesz, ráadásul egy elég stabil oldalon.
Sorry kicsit csúszik az FTP, mert a melóhelyről akartam megcsinálni, de a routerem megadta magát, és most nem érem el a gépet. 4.ig dolgozom, utána megyek haza, akkor nekiállok beállítani.Amint kész van írok ide a fórumra
@shtowee: a videót feltöltheted majd hozzám, ha végre kész lesz a server
Legalább mindegyikünk be volt öltözve rendesen a perecnél!
Gondold át mi maradt volna a farmernadrágból mire megállsz a csúszásból ha annyira elvásott az idom!
Május elseje óta mindíg felveszem már a gerincvédőt, pedig addig csak a kabátban levő vékony szivacsot hordtam.
Rajtam is ha nem lett volna, hát a hátamon nem csak izomláz lett volna napokig.
Hát sajnálom, pedig tényleg olyan jó kis "versenynek" írtad le nekem, amikor meséltél róla. Lehet, hogy túra géppel kell ilyen típusú megmérettetésre jelentkezni... Minden esetre, gondolom az a 720 km-nyi táv is tele volt jó örömmel és izgalommal, szóval az biztos jó volt
Ez sehogy se jó, de azért köszi .
Az zavar a legjobban, hogy fel kellett adni miattam a versenyt, dehát
duck powertape tartotta fent a kipufogót meg a dobozt, azokon az
utakon meg ez nem volt valami biztos rögzítés.
Na mindegy, ez van, lesz ez még így se .
A videóimat betömörítem, feltolom egy FTP-re (sajátra), adok linket,
aztán felhasználhatod az anyagot szabadon klipphez, aki pedig a
nyerset akarja, az letölti.
Jó így ?
Tényleg vigyázzunk magunkra, főleg városban... tegnap 1x én is majdnem elnyaltam egy aszfalt fagyit, de szerencsére sikerült kikerülni... Szerintem mondjuk ezt pont a vezetéstechnikai tréningnek köszönhetem, szóval most is elmondom, hogy aki csak teheti menjen el, mert sok hasznos dolgot tanulhat még...
Számomra nem volt egyértelmű az előző kommentből, hogy akkor most estél/nem estél, de ezek szerint igen. Jó hogy nem lett nagyobb bajotok. Legközelebb ne keveredj rossz társaságba!
Az olajfogyás megszűnése legalább valamit javít a hétvégéd mérlegén.
Ez esetben(ha nem fesszab lesz), sztem szedjétek szét addig a masinát, hogy megnézhessétek a generátor meghajását is. Néhány oldallal visszább írtam ról IMInek(meg nov. vége, dec. eleje körül), hogy nekem(mocimnak) mi volt a bajom(a), meg tettem fel képet, keress vissza. Ha van valami ügyes "elektromos" szaki ismerősöd méress rá a fesszabra is, meg a generátorra is. Fesszabra én 20000es összegeket is hallottam már. Az én RöFimbe 7000 volt az alkatrész asszem(vagy 5 és postaköltséggel volt7000, nem tudom már.).
Szóval itt mérnökökkel tanakodva arra jutottunk, hogy fesszab, rosszabb esetben generátor. És hogy akár emiatt is lehet a dadogás (ez holnap kiderül), mivel hogy nem kap megfelelő energiájú szikrát. És igaz ami igaz, hazafelé nagyon rottyon volt szegény, alig pislákolt a lámpa meg a műszerfal.
Egy fesszab csere, ne adj Isten egy generátor felszabályoztatás / javítás milyen anyagi vonzatú, és időben milyen hosszú művelet lenne?
Sima "O" gyűrű jó oda, csak okvetlen VITON anyagút vegyél.
A többit szétszedi a benzin se-perc alatt.
extra és neked is jó lesz, akkor szétkapjuk és a mélyére nézünk.
Feltéve, ha Érdre ki tudsz evickélni...
Legalább megnézed milyen egy "naked" RF.
Holnap mennék tömítést nézni azért értetlenkedek itt merrt nem akarok rosszat venni
Most már csak egy kérdés: valaki Pesti / Pest közeli, ilyeneket már végzett kolléga tudna nekem segíteni? Mármint ilyen totális guideolásra gondoltam, mert egyedül megbontani nem merem. Akár a hétvégén is. Természetesen valami ellenszolgáltatásért - ami azért nem vetekszik a szervizes költségekkel.
Simán elképzelhető, hogy egy lerakódás először eltorlaszolt valamit
valamelyik karbidban, aztán picit továbbgördült és ott rostokol....
Én teljes karbi és gyertyapucolással kezdeném, hagyni had szellőzzön
át a hengersor... még egy kis légszűrőtisztítás is beleférhet ha koszos.
Az ilyen dadogós dolog 99% hogy karbi probléma.
1/4 gázig a pilot csavarok a ludasak és az alapjárati és átmeneti
fúvókák (ezek picik), 1/2 gázig a schubertű aztán nyélgáznál már
csak a főfúvóka...
Persze a levegőfúvókák is eltömődhettek, de azok nagyok.
Komoly baja szerintem nem lehet...
Nem emlékszem már melyik volt a sok közül... sajnos.
De szó szerint filléres téma, talán 40-60Ft/db...
Imi! nem eladó akkor a benzincsapod? (vagy a kis fekete tárcsa róla? ) Vagy nem tud csinálni ilyet egy műanyagos? Mert akkor csak kölcsönkérném mintának, aztán visszaadnám...
Tudná vki h pontosan milyen mérete van újonnan ennek az o-gyűrűnek? És h esetleg hol lehet beszerezni?
egyhuzamban még sose ültem motoron (16h).
Az biztos, hogy átlag motoros szinten ilyen motorral indulni önherélés.
Végig csúszkáltunk a hordalékokon, míg a jónéhány GS1200-es csapat úgy
ment át rajtunk mint csigán a vonat.
A külső átmérő 38,5mm a gyári dobnál. Legalább is RED mociján. Épp most szedtük szét, hogy du. tudja vinni a cuccokat.
Hány miliméter átmérőjű a kipufogócső csatlakozása a 400-asotokon?
(Aki éppen pont hozzáfér tolómérővel, meg tudja mérni)
@shtowee: a videót feltöltheted majd hozzám, ha végre kész lesz a server
Gondold át mi maradt volna a farmernadrágból mire megállsz a csúszásból ha annyira elvásott az idom!
Május elseje óta mindíg felveszem már a gerincvédőt, pedig addig csak a kabátban levő vékony szivacsot hordtam.
Rajtam is ha nem lett volna, hát a hátamon nem csak izomláz lett volna napokig.
az összegnek... ($$$)
Az zavar a legjobban, hogy fel kellett adni miattam a versenyt, dehát
duck powertape tartotta fent a kipufogót meg a dobozt, azokon az
utakon meg ez nem volt valami biztos rögzítés.
Na mindegy, ez van, lesz ez még így se .
A videóimat betömörítem, feltolom egy FTP-re (sajátra), adok linket,
aztán felhasználhatod az anyagot szabadon klipphez, aki pedig a
nyerset akarja, az letölti.
Jó így ?
Az jutott eszembe, hogy az újságokból beszkennelt cuccokat is fel kéne tölteni...
Tényleg vigyázzunk magunkra, főleg városban... tegnap 1x én is majdnem elnyaltam egy aszfalt fagyit, de szerencsére sikerült kikerülni... Szerintem mondjuk ezt pont a vezetéstechnikai tréningnek köszönhetem, szóval most is elmondom, hogy aki csak teheti menjen el, mert sok hasznos dolgot tanulhat még...
Addig is ajánlom figyelmetekbe ezeket a képeket!
RedOne: jó hogy megúsztad akkor kisebb károkkal. De így se jó...
Az olajfogyás megszűnése legalább valamit javít a hétvégéd mérlegén.