Már régóta figyelem passzívan a fórumot, és mint védőangyal, minden találkozóra és gurulásra elkísérlek titeket.
Persze az ilyen eseményeket rendszerint alaposan dokumentálom is, így a múltkori, történelmi jelentőségű túra képeit is feltöltöttem már.
De most nagyon trendi dolog ez a web 2.0... Mindenki lájkol, megosztja a barátaival a képeit, videóit, hangulatát. Gondoltam én is fejlődök ilyen téren: ha szeretnéd alakítani a magyarországi RF Klub arculatát itt a SportMotoron, akkor írj egy mailt a pistabaaa[kukac]gmail[pont]com címre ez ügyben, de ne felejts el valamilyen egyértelmű azonosítót is mellékelni (a nickneven kívül), mert akárki nem buherálhatja az oldalt!
Továbbá úgy hallottam, igen terveztétek a következő gurulást. Nos, segítek egy kicsit: tessék szépen ellátogatni ide jól, és bepipálgatni azokat a napokat, amelyek jónak tűnnek. Fórumos nick használata ajánlott.
Végül, de nem utolsó sorban egy kis fórumon belüli szavazásra is kérnélek titeket: a profiloldal "arcképe" melyik lenti kép legyen? (bocsi a szürke és arany RF tulajoktól, de persze küldhetnek be pályázat anyagot ők is! )
Köszönöm a figyelmeteket, csillagfényes, derűs, Isten áldásával kísért, szépjóéjszakát kívánok!
Beletöltöttem ezt a Wynn's trutyit az enyémbe, és nem lett kemény
a váltó, viszont sokkal csendesebb lett a blokk, bár nehezebben
is pörög... meglássuk hogy viseli a tartós tesztet
Nándi lánca nem csak laza, de egy takarítást is elviselne, mert amikor mellette mentem akkor recsegett, ropogott, mint az én régi láncom csere előtt.
De mondta, hogy a hétvégén akar rajta húzni, és le is fogja takarítani......
Pár észrevétel a közös motorozást illetően:
Ahogy Shtowee mondta, ha előz valaki, előzés után annyira menjen
előre, amennyire csak tud, hogy a többiek is beférjenek.
Ha zippzár alakzatban haladunk, úgy kell helyezkedni, hogy az előttünk
mögöttünk haladóval szemkontaktust (lásssuk a fejét) tudjunk
tartani. Ekkor biztosan lát minket a tükörben és mi is látjuk őt.
Sokszor előfordult, hogy elbújtatok a holttérben, ez veszélyes.
Ha együtt megyünk valahova, akkor ha esetleg elveszítjük
a csapat egy részét, aki lemarad ne aggódjon, menjen tovább,
aki meg elöl van, az a legközelebbi lekanyarodásnál várja be
a többit, előbb nem kell. (Ezt én is elrontottam rögtön a benzinkút
után.)
Legközelebb ha bármi miatt megállunk, szerintem akárhogy is,
de EGY oldalra parkoljunk, mert Shtowee nagyon igazat mondott,
hogy bámészkodnak egy irányba és nem néznek a másikba.
KJNándi: feszíts a láncodon, mert szerintem laza. Max 3-4cm-ert
lötyöghet a laza (alsó) ág.
Ahogy néztem a motornak nem lett semmi baja,csak a joboldali idom + fejidom 1picit+1 kopoltyú ennyi.
Én még szagatottnál kezdtem el előzni,csak ugye,mint látható ahogy mellé értem,azonnal rám rántotta....azért örülök hogy nem mással történt ez,mert lehetnem járt volna ilyen szerencsésen...Mindenesetre köszönöm mindegyikötöknek a segitséget és a sisak hálót is,azthiszem Bassfan tól kaptam,de nem nagyon rémlik semmi a tegnap estéről....
Belenéztem a videóba. Bár az eset pont nem látszik, ez a ráhúzósdi mégis durva. Korábban már említettem egy Gyöngyösi polgárőrt, aki dettó ugyanezt csinálja a mátrai kanyargókkal.
Kill'em all!
Más.
Ki volt ma reggel fél 8 körül az új M0 szakaszon a 3-as út körül, a Megyeri-híd felé fekete motorral (UH*-***) szürke kopoltyúkkal hátsó dobozzal PÓLÓBAN MEG RÖVIDGATYÁBAN?
Szegény Anett. Remélem nem bánja, hogy felraktuk róla azt a képet. Mert a motoros társadalom tuti nem bánja.
Egy kicsit kutakodtam így őrangyalként, és feltöltöttem a klub oldalát mindenféle földi jóval: képek, statis... De inkább nézzétek meg!
Egyenlőre ugynézki oldalidomok nélkül hibátlanul megy...kap uj teló szimeringeket és kész...Minden más ok!
Már régóta figyelem passzívan a fórumot, és mint védőangyal, minden találkozóra és gurulásra elkísérlek titeket.
Persze az ilyen eseményeket rendszerint alaposan dokumentálom is, így a múltkori, történelmi jelentőségű túra képeit is feltöltöttem már.
De most nagyon trendi dolog ez a web 2.0... Mindenki lájkol, megosztja a barátaival a képeit, videóit, hangulatát. Gondoltam én is fejlődök ilyen téren: ha szeretnéd alakítani a magyarországi RF Klub arculatát itt a SportMotoron, akkor írj egy mailt a pistabaaa[kukac]gmail[pont]com címre ez ügyben, de ne felejts el valamilyen egyértelmű azonosítót is mellékelni (a nickneven kívül), mert akárki nem buherálhatja az oldalt!
Továbbá úgy hallottam, igen terveztétek a következő gurulást. Nos, segítek egy kicsit: tessék szépen ellátogatni ide jól, és bepipálgatni azokat a napokat, amelyek jónak tűnnek. Fórumos nick használata ajánlott.
Végül, de nem utolsó sorban egy kis fórumon belüli szavazásra is kérnélek titeket: a profiloldal "arcképe" melyik lenti kép legyen? (bocsi a szürke és arany RF tulajoktól, de persze küldhetnek be pályázat anyagot ők is! )
Köszönöm a figyelmeteket, csillagfényes, derűs, Isten áldásával kísért, szépjóéjszakát kívánok!
A legújabb Quicktime player játszotta csak le nekem is !
Töltsd le, googliba beírod, hogy "quicktime player download"...
Nagyon nem jóó:
Köszi a sisakhálót,amint tudom vissza juttatom!Egyhamar úgysem lesz rá szükségem
Van bőven hidd el, csak nem mindenki netfüggő. A sok apróhirdetés között is alig akad klubtag.
Vajon hány RF-es van az országban?
Piros 600-assal ki Ő? A kopasz.
a váltó, viszont sokkal csendesebb lett a blokk, bár nehezebben
is pörög... meglássuk hogy viseli a tartós tesztet
De mondta, hogy a hétvégén akar rajta húzni, és le is fogja takarítani......
Ahogy Shtowee mondta, ha előz valaki, előzés után annyira menjen
előre, amennyire csak tud, hogy a többiek is beférjenek.
Ha zippzár alakzatban haladunk, úgy kell helyezkedni, hogy az előttünk
mögöttünk haladóval szemkontaktust (lásssuk a fejét) tudjunk
tartani. Ekkor biztosan lát minket a tükörben és mi is látjuk őt.
Sokszor előfordult, hogy elbújtatok a holttérben, ez veszélyes.
Ha együtt megyünk valahova, akkor ha esetleg elveszítjük
a csapat egy részét, aki lemarad ne aggódjon, menjen tovább,
aki meg elöl van, az a legközelebbi lekanyarodásnál várja be
a többit, előbb nem kell. (Ezt én is elrontottam rögtön a benzinkút
után.)
Legközelebb ha bármi miatt megállunk, szerintem akárhogy is,
de EGY oldalra parkoljunk, mert Shtowee nagyon igazat mondott,
hogy bámészkodnak egy irányba és nem néznek a másikba.
KJNándi: feszíts a láncodon, mert szerintem laza. Max 3-4cm-ert
lötyöghet a laza (alsó) ág.
Szerintem hétfőn (szabin vagyok), nekilátok (kis türelmet ).
A közös Sportmotor galériából lesz valami? Mindenképpen meg kellene csinálni.
Rambo
Jó, hogy egyben vagy, a gépet meg gyógyítsd meg a következő etapra.
Én még szagatottnál kezdtem el előzni,csak ugye,mint látható ahogy mellé értem,azonnal rám rántotta....azért örülök hogy nem mással történt ez,mert lehetnem járt volna ilyen szerencsésen...Mindenesetre köszönöm mindegyikötöknek a segitséget és a sisak hálót is,azthiszem Bassfan tól kaptam,de nem nagyon rémlik semmi a tegnap estéről....
REDONE neked is köszi mindent.
Belenéztem a videóba. Bár az eset pont nem látszik, ez a ráhúzósdi mégis durva. Korábban már említettem egy Gyöngyösi polgárőrt, aki dettó ugyanezt csinálja a mátrai kanyargókkal.
Kill'em all!
Más.
Ki volt ma reggel fél 8 körül az új M0 szakaszon a 3-as út körül, a Megyeri-híd felé fekete motorral (UH*-***) szürke kopoltyúkkal hátsó dobozzal PÓLÓBAN MEG RÖVIDGATYÁBAN?
Bátor...