Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem, most nem mehetek, a motor se lesz nálam.

Sajnos sok kép sz@r lett a sötét miatt, úgyhogy csak ennyi van:
ááá, péntek este van, és itthon ülök egyedül a gép előtt...
Azt hiszem megyek egy kört a városban, mert így leunom a ....
Én a parkolóra gondolta, mert bent nagy sor van a kasszánál.
Bár húzok egy kövér gázt, és mindenki kiugrik majd a sorból
Ha nem esik az eső, én bizti ott leszek, de lehet hogy előtte megyek gokartozni
Én ott leszek csak ne essen......
Térképen a B pont a tali hely?
Auchanba hol találkozunk?
Jó lenne a parkolóban nem sok kedvem lenne bemenni a sorok közé..
már csak azért mert csúszik a csempe....
Megoldjuk a problémát. Nem gond
RedOne Te is gyere már el!
Ha jössz akkor én is megyek!
Találkozhatunk a Mambo bár mellett 4-kor......?
Emptyspace! tennél fel képet a megragasztott tükrödről? Nekem is halott mindkét oldali(az egyik az én hibám, de a jobbos ilyen volt).
Valahogy meg kellene heftelni ragasztóval, hogy tartson is, mert így elég "ergya"

Imi tükreid is odalettek, vagy azok esetleg megvannak még, eladóak, vagy megtartod talonba az új RöFire?
Ha eladóak, egy árat mondj már legyél szíves(/db).
Előre is kösz mindkettőtöknek.
Ha két személlyel is szeretnél hobbimotorozni akkor ne vegyél 400-at.
Egyáltalán nem tudja azt amit a 600-as.

A fogyasztás az rendben van, 5-5.2 között eszik egy jól beállított 400.
Tényleg... hát, elvileg ja... lezárja, de gyakorlatilag mikor leállítod, még
marad nyomás a tűszelepek és a pumpa közt.
Elég pár ml ami időnként lejut.

De egyszerű a képlet, meg kell szaglászni az olajat...
Legközelebb szagravételezzük Pistabááá betöltő sapkáját, mert neki
egy csepp olajat nem eszik a masina, és összevetjük mondjuk
az enyémmel, ami meg csipeget.
érdekelne a beznicsap-állító tárcsa, ha külön nem megy akkor benzincsappal együtt is kéne.... Olyan csúnya így a Csinikém :(
Látom a lábtartót már lestoppolták :) Gyorsabb volt :) Jobbos tükör is esetleg, bár amióta megragasztottam rendesen, azóta 180-nál sem konyult le....
Szevasz!
A racsidepoban van RF váz? Mert nekem érdemes lenne cserélnem . A kiárusításról pedig annyit h engem érdekelne egy pár dolog. Pl:Első lábtartó párban, kapaszkodó párban, jobboldali alsó testarossa idom. Ezekre adhatnál egy irányárat akár egyben akár külön külön is. Köszi!
Méretbeli különbségek sztem nincsenek, tehát magasságod szempontjából mindegy a ccm. Szerintem 400-600 különbségekről IMIt kérdezd. Az a +35-40LE jól jöhet, ha asszonnyal, felcuccolva mentek túrázni, de ezt is elmondják a 400as tulajok.
Motoroztam a városban 2órahosszat, aztán megálltam a törzshelyünkön (a motoros hawerokkal a Kossuth téren szoktunk gyülekezni). Ücsörögtem 1-2 órát és mikor indultam volna haza nem hajtotta meg az önindító. Aztán betoltam, hazamentem, de nem akart menni normálisan. Akksit feltettük a töltőre---majd másik akksit kerestünk---megforgatta---elmentem motorozni---lemerült---betoltam hazamentem. Asszem 7Ah-sat tettünk bele(ilyet találtunk), de csak addig tudtam motorozni amíg volt szufla az akksiban. Elvittem egy szerelő hawerhoz, aki megmérte és csak 1-1,5v jött fel a generátortól, pedig asszem 13körül kéne neki tölteni fordulaton. Otthagytam nála a mocit, szétszedte, felhívott, hogy ez a baj, megrendelte, kicserélte az alkatrészt. Azóta jó (kopp-kopp-kopp)!
Sziasztok!

Szemezgetek az RF-ekkel, szeretnék venni egyet. Tudnátok esetleg egy-két jó tanácsod adni: Mire figyeljek? Mik az esetleges típus hibák? ,stb...

A másik kérdésem: 400 vs. 600?
Én egy 192 cm magas 96 kg-os ember volnék.... Most egy 600-as Hondát használok (terepen), de az egyhengeres és enduro, szóval az más világ. Állítólag a 400-as RF is tudja amit a 600-as nagy testvér csak kevesebbet eszik. Nem akarok száguldozni (abból már kinőttem ), csak túrázgatni, azt viszont sokat.

Köszönöm megtisztelő figyelmeteket, és a válaszokat pedig külön!

u.i.: Szóljatok az indiánoknak az aluljárókban, hogy fejezzék már be az eső táncot!
Már elszoktam zárni... szóval ez nem annyira lehet, de azért köszi, hogy gondolkodtál rajta :)
Jobban belegondolva nem tűnik vészesnek ez az olajfogyasztás, szóval majd odafigyelek, és töltögetek 500 km-ként 1-2 decit :)
Ma reggel megáztam... (megint) ...
A Citadella még képlékeny, attól függ holnap mi lesz a program.
De holnap délelőtt még beírom ide, hogy mi a helyzet
Kösz. a manuált nézegetve sehol nem látok láncot. A hibának nálad mik voltak a tünetei?
De a benzínpunpa lezárja az utat ha leállítod, nem?
Csak egy ötlet, bár megbeszéltük, hogy nem vészes a dolog:

Eszembe jutott valami az olajfogyasztásoddal kapcsolatban...
Te rendszeresen nyitva hagyod a benzincsapot ha jól emlékszem.
Ha szivárog akármelyik tűszeleped a karbisorban, akkor belecsorog
a hengerbe a benzin, átszivárog a gyűrűkön és higítja az olajat,
amit aztán a motor elkezd enni.
Vedd le az olajtöltő sapkát, szagold meg, ha benzinszagú az olaj,
akkor zárd a csapot ezerrel, akárhányszor megállsz.

Érdemes odafigyelni erre.
Én csak a 900aséban tudok segíteni, mert szívtam vele.
Nem tudom, hogy mennyire egyeznek meg, de leírom, meg teszek be képet. Van egy külső fém ház, amibe belülről bele van sütve egy gumi. Ebbe a gumiba belülről bele van sütve egy másik fémdarab, ami egy belülről bordás hüvely. A belső bordás hüvely megy a generátorra. Nekem a gumi adta meg magát. kb 6-7000forintos költség.
Holnap akkor megyünk a Citadellára?
Mikor, hol találkozunk?
Úgy döntöttem megnézem, mert kell pihenni a tanulás közben! :D
Kérdés:
600 ason a vezérműláncon kívül van lánc a blokkban? Generátort hogy hajtják meg?
Még friss az ötlet, még nem tudom. Persze egyben jobb lenne. 60 ér megheggesztve.