A csütörtök-szombat eddigi termése:
Csüt. (óra szerint) 250 4.ben
Szombat: álló helyből való megfordulás közbeni motorlefullasztás ebből 1 karc az idomon 3*3mmes. Jól megúsztam, ha nem keresed a hibát nem veszed észre... Tiszta ideg voltam, reméltem, hogy sikerül még egy darabig halogatni a mocc feldöntését. Szép napot mindenkinek.
Tegnap jött meg az emil a racsitól, váz van 50000 HUF. De ha vázat akarsz cserélni ki kell vonatni a régi vázat és az újat forgalombahelyezni (eredetvizsga, műszaki, átírás forgalmi törzskönyv c.35000+műszaki a törzslappal11-12000HUF)De mindent megcsinálnak a RACSIban csak lé legyen.
Van náluk jobbos tükör 6000-ér, SHOXnál kapsz 7 körül.
A jobbos tükrök nekem is rosszak, lábtartógumik elég kopottak, de majd lefényképezem őket. Múltkor tettem linket 2500-ér volt párban valamejyik oldalon, annál olcsóbban nem kapsz még bontóban se!
MARTIN úgy van hangolva, hogy ne kelljen belenyúlni a karbikba ezt személyesen a gyértó mondta mikor felrakta.
Ülésbőrt asszema LOUIS katalógusban láttam több félét, de motorosboltban tudnal hozzátok közelebbi kárpitost aki meg is csinálja jó pénzért. Itt a fotók oldalon is van 2 emberke aki rendszeresen publikálja munkáit. Üléseim nem rosszak, csak jobban tetszik a régi bőrözése.
Hello Pajti!
1. képet nem tok feltenni, mert nincs fotoapparat, a telefonom meg nem tud kommunkiálni a laptoppal. Az egyiken infra a másikon bluetooth nincs :P
2. felesleges a kép. Következőképpen csináltam. a baloldalit beállítottam forgalomba rendesen, tökéletesen, majd otthon kinéztem egy pontot(egy autó, kis tégla kerítsés, tehát egy viszonyítási alap), és beállítottam rossz tükröt. Nekem lehet szerencsém van, de ilyenkor jól be lehet állítani, nem mozdult el, ha nem nyúltam hozzá. Aztán Loctite pill.ragasztó(direkt nem vmi noname szarral csináltam)és nyomtam, és nyomtam, és nyomtam be a kis"résen", ahol ugye elfordul a száron, ott a "gömb"-nél.(Redone ne röhögj vazz ). Készíts rongyot, mert alul csöpögni fog, de sebaj. Mindig kicsiket nyomtam és olyan bentre ahogy csak lehet. Megcsináőlhatod 2-3 szor is egymás után! Vársz míg szárad, és utána ismét. Vagy fogj egy régi pákát és olvaszd össze a 'csába :P:D:D:D Na ennyém télleg jó így, menetszél mehet a sunyiba :D
Most pedig irány Gödöllőről Tiszafüred, a Mátrán keresztül
Nos egyelőre csak nagyon érdeklődés szinten (majd meglátjuk, meló, stb. hogy jön össze), de MARTIN úr lehet, hogy érdekelne. Kérdés, hogy te felrakás után állítottál valamit utána, vagy érdemes? Karbik, akármi? Mert sok véleményt hallottam-olvastam már, de talán kicsivel többen vannak, akik szerint semmit nem kell a motoron buherálni, mert a gyári értékekhez tervezik ezeket a slip-on jellegű dobokat.
Más: az ülést ha jól olvastam áttetted a 600-ra ugye? Mert annak valami kib* jó anyaga van. Esetleg meg tudod mondani, merre csináltattad, vagy hol lehet kapni olyan "ultra grip" anyagot?
Bár így jobban belegondolva engem nem zavar, hogy ott a rendszám.
Nem tilosban parkolok, de ha Téged zavar Pistabácsi, akkor leszedetem
valahogy, ha rájövök, hogy hogy kell...
Itt volt zenekar, meg ingyen bogrács a motorosoknak...
Erről van video ha akarjátok feltöltöm....
+RF Találka
Jó volt!
Amikor megérkeztünk....
Ezt mind a fényezés miatt?
Végig vigyorogtam az utat
Csüt. (óra szerint) 250 4.ben
Szombat: álló helyből való megfordulás közbeni motorlefullasztás ebből 1 karc az idomon 3*3mmes. Jól megúsztam, ha nem keresed a hibát nem veszed észre... Tiszta ideg voltam, reméltem, hogy sikerül még egy darabig halogatni a mocc feldöntését. Szép napot mindenkinek.
Van náluk jobbos tükör 6000-ér, SHOXnál kapsz 7 körül.
MARTIN úgy van hangolva, hogy ne kelljen belenyúlni a karbikba ezt személyesen a gyértó mondta mikor felrakta.
Ülésbőrt asszema LOUIS katalógusban láttam több félét, de motorosboltban tudnal hozzátok közelebbi kárpitost aki meg is csinálja jó pénzért. Itt a fotók oldalon is van 2 emberke aki rendszeresen publikálja munkáit. Üléseim nem rosszak, csak jobban tetszik a régi bőrözése.
1. képet nem tok feltenni, mert nincs fotoapparat, a telefonom meg nem tud kommunkiálni a laptoppal. Az egyiken infra a másikon bluetooth nincs :P
2. felesleges a kép. Következőképpen csináltam. a baloldalit beállítottam forgalomba rendesen, tökéletesen, majd otthon kinéztem egy pontot(egy autó, kis tégla kerítsés, tehát egy viszonyítási alap), és beállítottam rossz tükröt. Nekem lehet szerencsém van, de ilyenkor jól be lehet állítani, nem mozdult el, ha nem nyúltam hozzá. Aztán Loctite pill.ragasztó(direkt nem vmi noname szarral csináltam)és nyomtam, és nyomtam, és nyomtam be a kis"résen", ahol ugye elfordul a száron, ott a "gömb"-nél.(Redone ne röhögj vazz ). Készíts rongyot, mert alul csöpögni fog, de sebaj. Mindig kicsiket nyomtam és olyan bentre ahogy csak lehet. Megcsináőlhatod 2-3 szor is egymás után! Vársz míg szárad, és utána ismét. Vagy fogj egy régi pákát és olvaszd össze a 'csába :P:D:D:D Na ennyém télleg jó így, menetszél mehet a sunyiba :D
Most pedig irány Gödöllőről Tiszafüred, a Mátrán keresztül
Nos egyelőre csak nagyon érdeklődés szinten (majd meglátjuk, meló, stb. hogy jön össze), de MARTIN úr lehet, hogy érdekelne. Kérdés, hogy te felrakás után állítottál valamit utána, vagy érdemes? Karbik, akármi? Mert sok véleményt hallottam-olvastam már, de talán kicsivel többen vannak, akik szerint semmit nem kell a motoron buherálni, mert a gyári értékekhez tervezik ezeket a slip-on jellegű dobokat.
Más: az ülést ha jól olvastam áttetted a 600-ra ugye? Mert annak valami kib* jó anyaga van. Esetleg meg tudod mondani, merre csináltattad, vagy hol lehet kapni olyan "ultra grip" anyagot?
Szóval maradhat. És jók lettek!
Redone kért megrá
Feléledtem hamvaimból és újra Re
ebből indultam ki +1-2 munkafolyamat.
Ha oda megírod a hozzászólás számát, akkor sztem leszedik egy idő után...
Nem tilosban parkolok, de ha Téged zavar Pistabácsi, akkor leszedetem
valahogy, ha rájövök, hogy hogy kell...
Ilyenkor mi van ? Hogy lehet leszedetni a képet ?