Tavasszal néztem Szombathelyen kereskedőnél 600ast, olaszból behozva, szezon elején. Első találkozásnál szépen beindult, de zárás és egyéb elfoglaltság miatt nem tudtam kipróbálni. Pár nap múlva visszamentem próbára de akkor 2 henger nem indult el sehogy se.
Rakott bele gyertyákat és már ment is szépen.
Nekem a mocimnak is valami hasonló gondjai vannak.
Már jelentkezett a jelenség régebben is,egy henger nem megy
Eddig még sikerült orvosolnom a problémát azzal,hogy városon
kívül meghajtottam mint a disznó,és mindig eltűnt a probléma.
Most viszont pár hete megint jelenkezett a dolog,és nem
lehetett orvosolni meg küldéssel a problémát.
A gyertya és gyertya kábelek újak,ezért szerintem a karbi körül
kell keresnem a hibát talán [O43
Szép hangja lesz ha kicseréled a gyertyákat. Ismerőstől kérjél kivett de jó gyertyát.
NGK CR9E kell bele és még sok másik motorba. http://www.biker-world.hu/kate...
A termék a következő motorkerékpárokhoz alkalmazható:
NA szétszedtem a mocit, tényleg nem melegszik a két belső kipuffom, na mondom bizti a gyertya. Levettem a tankot, kiszedtem, de az össz. gyertyám szikrázik mint a barom. A moci másfél, két évet állt, mielőtt hozzám került, lehet hogy a karbival van gond, mert pár napja még gyönyörűen ment mind a 4 henger. Csináltam videót a hangjáról, felraktam, nemsokára megjelenik az adatlapomon. hallgassátok meg és segítsetek már nekem légyszi, mert nem tudom hogy mi lehet a bibi...
Már csak azért is mert a srácnak krossz gépe van,nyitott dobbal,brutál hangos de krosszra minek nem értem azok amugyis iszonyú hangosak...mellesleg biztos hogy nem csinált karbi szinkront se semilyen állitást nem végzett el mikor rádobta a dobot
no de mind1...már párnapja én is visszaraktam a gyárit...jóóó az
még 1x THX EMU
Hát kitudja
Ezekszerint ha gyertyakéne valakinek,csak szoljon mert nekem ebből még lejön 10 % kedvezmény...ha meg több rendelés is összejön,akkor meg a posta is legalább ingyen lesz
A mocit külföldi papírral vettem 270 ezerért. Így nem sok dolgot tudok írni róla. Parkolóban próbálgatom, de ahoz képest hogy 600-as meg 100 Le, nekem egy kezes báránynak tűnik. Nagyon jó kis motor, van rajta egy X-racing Titanium sportkipufogó, nagyon imádom a hangját. más véleményt egyelőre nem tudok, majd tavaszal rákerül a rendszám, és szezon után már tudok véleményt róla.
Sűrű gyertyacsere a nyitott/kiégett kipufogó eredménye, különösen ha nem karburálják hozzá a motort, egyszerűen szétégnek a gyertyák, nem kormosak, semmi külső elváltozás, és tisztítás és égetés sem hoz eredményt.
Még a magasabb hőérték sem javít jelentősen a helyzeten.
Sajnos az én öreg CBm ezért ment nyugdíjba, illetve lett a RöFi.
Én nem találtam itthon 3200Ft-nál olcsóbban CR8EK gyertyát.
Iridiumosat nem néztem...
Azt tudom, hogy Denso-t tudok rendelni 7euro-ért U24-ETR-t.
CR8EK meg 8.5-9 euro.
De lehet én nézem rossz helyen.
naszóval...én pont forditva halllotam..a denso a drágáb az ngk az olcsobb...legalábbis az én motoromba valónál bizony igy van....akkárol néztem autosboltban vagy ismerősnél akitől már 2x vettem 1x magamnak,1x havernak. ezt irja azNGK iridiumoshoz:NGK Iridium gyertya 60000 km futásteljesítménye és egyedülálló technológiai kialakítása miatt elfelejtheti a gyertyacserét!A 0,6 mm iridium center electroda mindig a maximális szikrát biztosítja.Kivállóan alkalmas normál,sport és extrém használat mellett is.Használatával üzemanyagot takaríthat meg és megnő motorja rugalmassága és teljesítménye is.
ára-----2390Ft
a densohoz: Denso Iridium Power gyertya/NGK ref.:CR8EIX/ 100000 km futásteljesítménye és egyedülálló technológiai kialakítása miatt elfelejtheti a gyertyacserét!A 0,4 mm iridium center electroda mindig a maximális szikrát biztosítja.Kivállóan alkalmas normál,sport és extrém használat mellett is.Használatával 2-3% üzemanyagot takaríthat meg és 2-3%-al megnő motorja rugalmassága és teljesítménye is. ára-----3100Ft
hát én éppen ezért vettem NGK-t mert anno ez fért bele.....mellesleg ezek autohoz vannak tervezve,gondolom a 60-100 ezer KM-ert ugy értik...Motorba nem csodálom hogy kevesebbet mennek el...Bár kitudja lehet ez is motor függő...újjat biztos nem veszek mert fellesleges,ezeknek biztos hogy semi bajuk sincsen,csak egyszerüen nincs semmi tippem mivel lehet a bibi...mármint nemcsak nállam,nem ment 1-2 henger..tipp?
Nem azt írtam, hogy jobb, hanem azt, hogy érzékenyebb a hidegre.
A Denso nem drágább, olcsóbb...
Állítólag gyengébb minőségűek és nyűgösebbek mint az NGK.
Nemtudom ebből mi igaz, vagy mi nem, de az biztos,
hogy sok Japán autót Denso gyertyával exportálnak.
Nem szívesen mondok véleményt mert szánalmasan vegyes
gyertyáim vannak, a 4 hengerben 3 különböző, illetve mindegyik
atomöreg.
5-6 ezrenként gyertya csere ? Na abban a pillanatban adnám el
a motort... Szerintem az enyémekben most van úgy 20e.
A Densoban biztosan...
Én pakoltam bele 10-et idén, előttem meg 5 éve volt az országban,
ha 5 év alatt nem tettek bele 10-et legalább akkor semennyit.
Főleg hogy állítólagos 37e km-el vettem vidéken kereskedésben,
ahol előttem már 2x eladták és visszavették...
Denso gyertyát pedig vidéken nem fognak rendelni bele, főleg
nem 1 darabot, úgyhogy gyanítom ez még japánból csámpázott
be vele.
Menyivel jobb a DENSO?Mármint az fix hogy drágább,de jobb is?
Biztos hogy annyival nem jobb..csak tisztább az alapjáratod gondolom...nekem is az iridiumosnál jobb az alapjárat,és elméletben jobban is veszi a fordulatot...
Ugyanez volt nekem is nyugi...egy darabig igy mentem 1 ik nap...de azóta minden rendben...Simi barátom csak annyit mondot,hogy valószinü a gyertyával lesz valami,mert ő 5-6 1000 ként cseréli,mert rendszeresen ugyanezt játszák a gyertyák nálla...5-6 ezer után..
Nem tudom nekem azóta hibátlanul indul,és egyszerre melegszik mind a 4 henger,Jól mondta IMI nézd 1 esével végig a könyököket,és amelyik hideg ott a bibi...pontosabban hidegebb mint a más ik 2ő vagy 3om..
Az érdekes az hogy akkor jöt ez elő ahogy jött most ez a hirtelen hideg,eddig no problem!Valakinél valami probléma a hideg miatt?
Indítás után csak az a kipufogókönyök melegszik amelyik elindult.
Nyugodtan fogdosd végig nem melegszik túl hirtelen.
Határozottan hidegebb marad amelyik szabotál.
Biztosan valami üzemanyag rendszeri vagy gyertya hézag hiba, nekem hidegben minden reggel 3 hengerrel indult egy darabig.
Aztán kiszedtem a gyertyákat, beállítottam a hézagot, minimálisra
csökkent ez a jelenség.
A Denso gyertyás hengerem ugyan kicsit érzékenyebb, az néha
nem indul hidegen, de kb. 3 perc és magára talál... ez van...
Felírtam a "to do" listára egy sor NGK gyertyát is :).
Azt honnan lehet tudni, hogy 1 vagy 2 hengerem nem megy, mert ma hogy beindítottam, elég nehezen indult, furcsa volt, nem húzott úgy, meg olyan hangja volt alacsonyabb fordulaton mint egy V2-nek, de mást nem vettem észre. Miről lehet tudni hogy gáz van?
Jah, a reflektornál nekem is elveszi a tompítottat.
Szerintem is a refi túlságosan a távolba világít, engem nagyon
zavart, nem is nagyon használtam. Ezzel az emelt fényerejűvel
kicsit távolabbra állítva a fényszórót nekem tökéletes volt a
tompított...
És szemből se nagyon villogtak (kivéve két személynél).
Vicces de többet használtam nappal a reflektort mint este...
Inkább a sűrűbb fénykürt használat volt jellemző, ha olyan
szakaszra értem.
Amúgy légyszi írj nekem e-mailt: vorosegy kukac freemail pont hu.
Cseréljünk telefonszámot a szerdai találka miatt !
Más:
Találtam én is bőranyagot, frankó pirosat meg feketét, úgyhogy
be tudom húzni pirosra a hátsót ahogy egy-két 600 szérián volt
még a 90-es évek elején.
A tárcsáknak utánaolvastam, főként fórumokban.
Volt róla nagyon lesúlytó vélemény, (konkrétan központossági problémáról számolt be valaki, ami azért nagyon gáz) szóval én nem fogok ilyet venni, és nem ajánlom nektek sem.
Csak hát szemét módon csábító látni, amikor valamiből a szokásosnál olcsóbbat talál az ember.
Úgy látom elég jók nálad a munkakörülmények... Így azért könnyen megy a meló.
Holnap megyek gépátvételre. Valamikor 4 és 5 között. Kíváncsian várom a végeredményt.
Indy, mit gondolsz erről a pakkról: RF 600 - szervizcsomag
NGK gyertya és Hiflo szűrők.
Postázással együtt kb. 14000 HUF.
Tudsz ennél jobbat? Ha nem már klikkolok is.
Rakott bele gyertyákat és már ment is szépen.
Már jelentkezett a jelenség régebben is,egy henger nem megy
Eddig még sikerült orvosolnom a problémát azzal,hogy városon
kívül meghajtottam mint a disznó,és mindig eltűnt a probléma.
Most viszont pár hete megint jelenkezett a dolog,és nem
lehetett orvosolni meg küldéssel a problémát.
A gyertya és gyertya kábelek újak,ezért szerintem a karbi körül
kell keresnem a hibát talán [O43
NGK CR9E kell bele és még sok másik motorba.
http://www.biker-world.hu/kate...
A termék a következő motorkerékpárokhoz alkalmazható:
Honda CBR 125R 2004 (JC34)
Honda CBR 125R 2005 (JC34)
Honda CBR 125R 2006 (JC34)
Kawasaki KLX 250E 1993 (LX250E)
Kawasaki KLX 250E 1994-1995 (LX250E)
Kawasaki W 650 2004 (EJ650AC)
Kawasaki ZR 1100 Zephyr 1992 (ZRT10A)
Kawasaki ZR 1100 Zephyr 1993 (ZRT10A)
Kawasaki ZR 1100 Zephyr 1994 (ZRT10A)
Kawasaki ZR 1100 Zephyr 1995 (ZRT10A)
Kawasaki ZR 1100 Zephyr 1996-1997 (ZRT10B)
Kawasaki ZX-10 1988 (ZXT00B)
Kawasaki ZX-10 1989 (ZXT00B)
Kawasaki ZX-10 1990 (ZXT00B)
Kawasaki ZX-6R 600 Ninja 1995 (ZX600F)
Kawasaki ZX-6R 600 Ninja 1996 (ZX600F)
Kawasaki ZX-6R 600 Ninja 1997 (ZX600F)
Kawasaki ZX-6R 600 Ninja 1998 (ZX600GG)
Kawasaki ZX-6R 600 Ninja 1998 (ZX600GH)
Kawasaki ZX-6R 600 Ninja 1999 (ZX600GG)
Kawasaki ZX-6R 600 Ninja 1999 (ZX600GH)
Kawasaki ZX-6R 600 Ninja 2000 (ZX600JJ)
Kawasaki ZX-6R 600 Ninja 2001-2002 (ZX600JJ)
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja 2002 (ZX636AA)
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja 2003 (ZX636BB)
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja 2004 (....)
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja 2005 (....)
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja 2006 (....)
Kawasaki ZX-7R Ninja 1996 (ZX750P)
Kawasaki ZX-7R Ninja 1997 (ZX750P)
Kawasaki ZX-7R Ninja 1998 (ZX750P)
Kawasaki ZX-7R Ninja 1999 (ZX750P)
Kawasaki ZX-7R Ninja 2000 (ZX750P)
Kawasaki ZX-7R Ninja 2001 (ZX750P)
Kawasaki ZX-7R Ninja 2002 (ZX750P)
Kawasaki ZXR 750H 1989 (ZX750H)
Kawasaki ZXR 750H 1990 (ZX750H)
Kawasaki ZXR 750J 1991 (ZX750J)
Kawasaki ZXR 750J 1992 (ZX750J)
Kawasaki ZXR 750L 1993 (ZX750L)
Kawasaki ZXR 750L 1994 (ZX750L)
Kawasaki ZXR 750L 1995 (ZX750L)
Kawasaki ZXR 750R 1991-1992 (ZX750K)
Kawasaki ZXR 750R 1993 (ZX750K)
Kawasaki ZXR 750R 1994-1995 (ZX750K)
Kawasaki ZZR 1100 1990 (ZXT10C)
Kawasaki ZZR 1100 1991 (ZXT10C)
Kawasaki ZZR 1100 1992 (ZXT10C)
Kawasaki ZZR 1100 1993 (ZXT10D)
Kawasaki ZZR 1100 1994 (ZXT10D)
Kawasaki ZZR 1100 1995-1996 (ZXT10D)
Kawasaki ZZR 1100 1997 (ZXT10D)
Kawasaki ZZR 1100 1998 (ZXT10D)
Kawasaki ZZR 1100 1999-2000 (ZXT10D)
Kawasaki ZZR 1100 2001 (ZXT10DG)
Kawasaki ZZR 1200 2002 (ZXT20CC)
Kawasaki ZZR 1200 2003 (ZXT20CC)
Kawasaki ZZR 1200 2004 (....)
Kawasaki ZZR 1200 2005 (....)
Kawasaki ZZR 600 1990 (ZX600D)
Kawasaki ZZR 600 1991 (ZX600D)
Kawasaki ZZR 600 1992 (ZX600D)
Kawasaki ZZR 600 1993 (ZX600E)
Kawasaki ZZR 600 1994 (ZX600E)
Kawasaki ZZR 600 1995 (ZX600E)
Kawasaki ZZR 600 1996 (ZX600E)
Kawasaki ZZR 600 1997 (ZX600E)
Kawasaki ZZR 600 1998 (ZX600E)
Kawasaki ZZR 600 1999-2000 (ZX600E)
Kawasaki ZZR 600 2001 (ZX600E)
Kawasaki ZZR 600 2002 (ZX600E)
Kawasaki ZZR 600 2003 (ZX600E)
Kawasaki ZZR 600 2004 (ZX600E)
Kawasaki ZZR 600 2005 (....)
Kawasaki ZZR 600 2006 (....)
Suzuki DR 650SE 1996 (SP46B)
Suzuki DR 650SE 1997 (SP46B)
Suzuki DR 650SE 1998 (SP46B)
Suzuki DR 650SE 1999 (SP46B)
Suzuki DR 650SE 2000 (SP46B)
Suzuki GSF 650N Bandit 2007 (CJ122)
Suzuki GSF 650N Bandit ABS 2007 (CJ124)
Suzuki GSF 650S Bandit 2007 (CJ111)
Suzuki GSF 650S Bandit ABS 2007 (CJ113)
Suzuki GSR 600 2006 (B911)
Suzuki GSX 1300R Hayabusa 1999 (A11)
Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 (A11)
Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2001 (A11)
Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2002 (A11)
Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2003 (A11)
Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2004 (A11)
Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2005 (A11)
Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2006 (A11)
Suzuki GSX-R 1000 2001 (BL11)
Suzuki GSX-R 1000 2002 (BL11)
Suzuki GSX-R 1000 2003 (BZ11)
Suzuki GSX-R 1000 2004 (BZ11)
Suzuki GSX-R 1000 2005 (B61)
Suzuki GSX-R 1000 2006 (B61)
Suzuki GSX-R 1100W 1993 (GU75C)
Suzuki GSX-R 1100W 1994 (GU75C)
Suzuki GSX-R 1100W 1995 (GU75C)
Suzuki GSX-R 1100W 1996-1997 (GU75C)
Suzuki GSX-R 600 1997 (AD31)
Suzuki GSX-R 600 1998 (AD31)
Suzuki GSX-R 600 1999 (AD31)
Suzuki GSX-R 600 2000 (AD31)
Suzuki GSX-R 600 2001 (BG11)
Suzuki GSX-R 600 2002 (BG11)
Suzuki GSX-R 600 2003 (BG11)
Suzuki GSX-R 600 2004 (B21)
Suzuki GSX-R 600 2005 (B21)
Suzuki GSX-R 600 2006 (CE11)
Suzuki GSX-R 750 1995 (GR7BB)
Suzuki GSX-R 750 1996 (GR7DB)
Suzuki GSX-R 750 1997 (GR7DB)
Suzuki GSX-R 750 1998 (GR7DB)
Suzuki GSX-R 750 1999 (GR7DB)
Suzuki GSX-R 750 2000 (BD11)
Suzuki GSX-R 750 2001 (BD11)
Suzuki GSX-R 750 2002 (BD11)
Suzuki GSX-R 750 2003 (BD11)
Suzuki GSX-R 750 2004 (B31)
Suzuki GSX-R 750 2005 (B31)
Suzuki GSX-R 750 2006 (CF11)
Suzuki RF 600 1993 (GN76B)
Suzuki RF 600 1994 (GN76B)
Suzuki RF 600 1995 (GN76B)
Suzuki RF 600 1996 (GN76B)
Suzuki RF 900 1994 (GT73B)
Suzuki RF 900 1995 (GT73B)
Suzuki RF 900 1996 (GT73B)
Suzuki RF 900 1997 (GT73B)
Yamaha FZR 600 Genesis 1989 (3HE)
Yamaha FZR 600 Genesis 1990 (3HE)
Yamaha FZR 600 Genesis 1991 (3HE)
Yamaha FZR 600 Genesis 1992 (3HE)
Yamaha FZR 600 Genesis 1993 (3HE)
Yamaha FZR 600 Genesis 1994 (4JH)
Yamaha FZR 600 Genesis 1995 (4JH)
Yamaha FZS 1000 Fazer 2001 (RN06)
Yamaha FZS 1000 Fazer 2002 (RN06)
Yamaha FZS 1000 Fazer 2003 (RN06)
Yamaha FZS 1000 Fazer 2004 (RN06)
Yamaha YZF 600R Thunder Cat 1996 (4TV)
Yamaha YZF 600R Thunder Cat 1997 (4TV)
Yamaha YZF 600R Thunder Cat 1998 (4TV)
Yamaha YZF 600R Thunder Cat 1999 (4TV)
Yamaha YZF 600R Thunder Cat 2000 (4TV)
Yamaha YZF 600R Thunder Cat 2001 (4TV)
Yamaha YZF 750R 1993 (4HN)
Yamaha YZF 750R 1994 (4HN)
Yamaha YZF 750R 1995 (4HN)
Yamaha YZF 750R 1996-1998 (4HN)
Yamaha YZF 750SP 1993 (4HT)
Yamaha YZF 750SP 1994 (4HT)
Yamaha YZF 750SP 1995 (4HT)
Yamaha YZF 750SP 1996-1998 (4HT)
Yamaha YZF-R1 1998 (RN012)
Yamaha YZF-R1 1999 (RN012)
Yamaha YZF-R1 2000 (RN041)
Yamaha YZF-R1 2001 (RN041)
Már csak azért is mert a srácnak krossz gépe van,nyitott dobbal,brutál hangos de krosszra minek nem értem azok amugyis iszonyú hangosak...mellesleg biztos hogy nem csinált karbi szinkront se semilyen állitást nem végzett el mikor rádobta a dobot
no de mind1...már párnapja én is visszaraktam a gyárit...jóóó az
még 1x THX EMU
Ezekszerint ha gyertyakéne valakinek,csak szoljon mert nekem ebből még lejön 10 % kedvezmény...ha meg több rendelés is összejön,akkor meg a posta is legalább ingyen lesz
Még a magasabb hőérték sem javít jelentősen a helyzeten.
Sajnos az én öreg CBm ezért ment nyugdíjba, illetve lett a RöFi.
Pistabával...
Én nem találtam itthon 3200Ft-nál olcsóbban CR8EK gyertyát.
Iridiumosat nem néztem...
Azt tudom, hogy Denso-t tudok rendelni 7euro-ért U24-ETR-t.
CR8EK meg 8.5-9 euro.
De lehet én nézem rossz helyen.
ára-----2390Ft
a densohoz: Denso Iridium Power gyertya/NGK ref.:CR8EIX/ 100000 km futásteljesítménye és egyedülálló technológiai kialakítása miatt elfelejtheti a gyertyacserét!A 0,4 mm iridium center electroda mindig a maximális szikrát biztosítja.Kivállóan alkalmas normál,sport és extrém használat mellett is.Használatával 2-3% üzemanyagot takaríthat meg és 2-3%-al megnő motorja rugalmassága és teljesítménye is. ára-----3100Ft
hát én éppen ezért vettem NGK-t mert anno ez fért bele.....mellesleg ezek autohoz vannak tervezve,gondolom a 60-100 ezer KM-ert ugy értik...Motorba nem csodálom hogy kevesebbet mennek el...Bár kitudja lehet ez is motor függő...újjat biztos nem veszek mert fellesleges,ezeknek biztos hogy semi bajuk sincsen,csak egyszerüen nincs semmi tippem mivel lehet a bibi...mármint nemcsak nállam,nem ment 1-2 henger..tipp?
Campona találkozó?
Szerda vagy csütörtök?
17óra
Érdekel valakit?
Várom a véleményeket!
A Denso nem drágább, olcsóbb...
Állítólag gyengébb minőségűek és nyűgösebbek mint az NGK.
Nemtudom ebből mi igaz, vagy mi nem, de az biztos,
hogy sok Japán autót Denso gyertyával exportálnak.
Nem szívesen mondok véleményt mert szánalmasan vegyes
gyertyáim vannak, a 4 hengerben 3 különböző, illetve mindegyik
atomöreg.
5-6 ezrenként gyertya csere ? Na abban a pillanatban adnám el
a motort... Szerintem az enyémekben most van úgy 20e.
A Densoban biztosan...
Én pakoltam bele 10-et idén, előttem meg 5 éve volt az országban,
ha 5 év alatt nem tettek bele 10-et legalább akkor semennyit.
Főleg hogy állítólagos 37e km-el vettem vidéken kereskedésben,
ahol előttem már 2x eladták és visszavették...
Denso gyertyát pedig vidéken nem fognak rendelni bele, főleg
nem 1 darabot, úgyhogy gyanítom ez még japánból csámpázott
be vele.
Biztos hogy annyival nem jobb..csak tisztább az alapjáratod gondolom...nekem is az iridiumosnál jobb az alapjárat,és elméletben jobban is veszi a fordulatot...
Nem tudom nekem azóta hibátlanul indul,és egyszerre melegszik mind a 4 henger,Jól mondta IMI nézd 1 esével végig a könyököket,és amelyik hideg ott a bibi...pontosabban hidegebb mint a más ik 2ő vagy 3om..
Az érdekes az hogy akkor jöt ez elő ahogy jött most ez a hirtelen hideg,eddig no problem!Valakinél valami probléma a hideg miatt?
Mennyit adtál érte?
Nyugodtan fogdosd végig nem melegszik túl hirtelen.
Határozottan hidegebb marad amelyik szabotál.
Biztosan valami üzemanyag rendszeri vagy gyertya hézag hiba, nekem hidegben minden reggel 3 hengerrel indult egy darabig.
Aztán kiszedtem a gyertyákat, beállítottam a hézagot, minimálisra
csökkent ez a jelenség.
A Denso gyertyás hengerem ugyan kicsit érzékenyebb, az néha
nem indul hidegen, de kb. 3 perc és magára talál... ez van...
Felírtam a "to do" listára egy sor NGK gyertyát is :).
Azt honnan lehet tudni, hogy 1 vagy 2 hengerem nem megy, mert ma hogy beindítottam, elég nehezen indult, furcsa volt, nem húzott úgy, meg olyan hangja volt alacsonyabb fordulaton mint egy V2-nek, de mást nem vettem észre. Miről lehet tudni hogy gáz van?
Jah, a reflektornál nekem is elveszi a tompítottat.
Szerintem is a refi túlságosan a távolba világít, engem nagyon
zavart, nem is nagyon használtam. Ezzel az emelt fényerejűvel
kicsit távolabbra állítva a fényszórót nekem tökéletes volt a
tompított...
És szemből se nagyon villogtak (kivéve két személynél).
Vicces de többet használtam nappal a reflektort mint este...
Inkább a sűrűbb fénykürt használat volt jellemző, ha olyan
szakaszra értem.
Amúgy légyszi írj nekem e-mailt: vorosegy kukac freemail pont hu.
Cseréljünk telefonszámot a szerdai találka miatt !
Más:
Találtam én is bőranyagot, frankó pirosat meg feketét, úgyhogy
be tudom húzni pirosra a hátsót ahogy egy-két 600 szérián volt
még a 90-es évek elején.
Volt róla nagyon lesúlytó vélemény, (konkrétan központossági problémáról számolt be valaki, ami azért nagyon gáz) szóval én nem fogok ilyet venni, és nem ajánlom nektek sem.
Csak hát szemét módon csábító látni, amikor valamiből a szokásosnál olcsóbbat talál az ember.
Holnap megyek gépátvételre. Valamikor 4 és 5 között. Kíváncsian várom a végeredményt.
Indy, mit gondolsz erről a pakkról:
RF 600 - szervizcsomag
NGK gyertya és Hiflo szűrők.
Postázással együtt kb. 14000 HUF.
Tudsz ennél jobbat? Ha nem már klikkolok is.
Kész a motorod Bass ;)