Én viszont meg vagyok elégedve a világítással. Mentem már vele nagyon éjszaka is és tök jó volt. Erdőben is mentem, mármint nyilván aszfalton, csak fölöttem összeértek a fák.
Viszont ami nekem érdekes, nemtudom ez gyárilag ilyen, vagy csak az enyém: amikor refit kapcsolok, akkor a tompított lekapcsol. És akkor szép hosszan előrevilágít, de előttem az utat kevésbé. Ha sikerül bejátszanom félállásba a kapcsolót, akkor is-is. De néha úgy volt az igazi, hogy refi + tompított együtt legyen. Amikor fénykürtöt használom, akkor meg ugye marad a tompított is.
Mondhatni ilyesmi van nekem is benne...és messzebb világit de nem sokkal...viszont az fix hogy vakít!
A szomszédom GSX-f750 ese is eléggé hasonlit ehez a mocihoz sok mindenben....de hogy most a fényszoróknál maradjunk,neki 2 lámpás,és az érdekes az hogy alapból(tompitot)gyengébb a fénye neki...viszont ha távolságira kapcsol,akkor elégütös neki a cucc...nekem viszont távolságin nagyon szét szórja a fényt...neki meg ez tetszik
Mondjuk ez is csak beállitás kérdése
Fényszóró izzót a METRÓban vettem, made in chajn szuper fehér fényű, az izzó üvege erős kék. kb 800 Ft volt
Ha szemből nézed kék az egész foncsor tőle. http://www.azsio2001.hu/index....
Ehhez hasonló H4
Tisztelt fehérre fényező RF-es márkatársak!
Egy apróságra hívnám fel a figyelmeteket: Ne feledkezzetek meg a felniről sem!
Ha csak a lenti képeket nézitek, egyértelműen látszik, hogy mennyire kurva jobban néz ki, ha a felni is fehérre van fényezve. Összevetve monnyuk a rendőrmocival.
Akkor szerdán kellene talizni, csütörtök nem jó, és utána
meg 3 napos ünnep.
Nekem Tungsram emelt fényerejű van. A vége úgy 10mm hosszan
kék. Az eredetihez képest sokkal sokkal jobb és nem villognak rám
rendszeresen esténként így gondolom még nem is vakító...
tudom hogy a fényerőt kevesled,én is arra gondoltam...
nekem most xenon hatású van benne,és picivel világit csak messzebb,de ha jól bevan lőve akkor ez a tutti...a gyárival nem volt valami jó..
Viszont ami REDONE-nak van,vagy lesz valami ilyesmi: H4
Hát igen ebben van valami,néha én is keveslem...de már rájöttem mit kell tenni,majd ha lesz megint tali,megmutatom,szerintem legalább 7-8 méterrel messzebb fog világitani mint bármelyik RF-nek,kivéve REDONE-ét mert neki különleges izzója van
Majd meglátjuk milyen lesz gondoltam mivel ugyis van 1 fölös törött fejidom akkor már érdemes lenne kiprobálni rajta 1-2 ujitást..ennyi
Termosztátot akármelyik autósboltban kapsz. Olcsóbb mint márkaszervízben!
Mivel a termosztátház van legmagasabban, elég döntögetned jobbra balra a motort, felső hűttőcsöver összenyomkodni és előkerül belőle a levegő.
Közben megjáratni, hogy kikergesse a légzsákot a vízpumpából! Termosztáton levő furatnak felül kell lenni! ! !
Motort meg fényezd át kék-fehérre és megoldódik minden műszaki problémád!
Hát pedig lehet hogy a sok fehér között is elég nagy lenne az eltérés nem?
amugy neonmagenta..hmmm...akkor jobb ha beszerzel mellé 1-2 apróságot jaa és tettem fel képet hogy akkor szerintem hogy fog kinézni a géped .
Hát igen mindegyiknek van 1 fillingje,és igen tényleg megtöri a motorharmoniáját,de éppen ez a cél! mivel a hátulja különleges és mais divatós,az oldala különleges,akkor már az eleje is legyen az mert,ugye az az egyetlen 1 dolog ami a régmultat idézi a motoron...szerintem...mindenmás még most is eléggé oda b.szos
Jövő héten megejtünk egy találkát amikor neked is jó! Nekem hét vége felé lenne jobb megint csak (sz-cs). Reméljük addigra az idő is enged valamit, mert motort most Pesten hagytam.
Rambóbá: amúgy én is terveztem az átszínezést, és fehérre. De így már túl sok fehér RF lesz és nem tűnik ki a tömegből majd...
Úgyhogy a neonmagenta is szóba jött.
Fejidom pedig: első igen VFR beütés, a többi meg olyan "érdekes", egyik Mito, másik 954RR. De alapvetően szerintem sem illik annyira a motorhoz egyik sem, mert eléggé megtöri a "harmóniát". De ha van időd és kedved és egy felesleges fejidom azon fúrsz faragsz felteszed max vissza a régi.
amugy a fogyasztásom eddig igy alakult!
Kiüritettem a tankomat 5 litert kimértem,majd kifurikáztam...közel 100 km!és mikor haza értem kiüritettem a tankot,még kb 3 dl volt benne + ami a rendszerbe...csak 1 gebasz van....elég furcsán indul.....meg sajna néha fogja magát 1 vagy 2 henger és leáll....ma ahogy jöttem haza elkezdett leállni a moci..és nem tudtam miért hiába huztam csak lassult...elkezdtem vissza pakolni a sebességeket..de nem nagyon használt...aztán vissza 1 esbe és 12000 ig kipörgettem...majd be végre normális hangja lett,ment az összes henger!Hát nem tom mi a helyzet...de eléggé agasztó!
REDONE amugy megvettem a szilikon csöveket,az üzemanyagrendszerhez,és a teszterhez is!
Medve az ucsót adta oda
Viszont ami nekem érdekes, nemtudom ez gyárilag ilyen, vagy csak az enyém: amikor refit kapcsolok, akkor a tompított lekapcsol. És akkor szép hosszan előrevilágít, de előttem az utat kevésbé. Ha sikerül bejátszanom félállásba a kapcsolót, akkor is-is. De néha úgy volt az igazi, hogy refi + tompított együtt legyen. Amikor fénykürtöt használom, akkor meg ugye marad a tompított is.