Sziasztok!
Hűtővízet akarok cserélni. Nem tudjátok hol és mennyi fagyállót öntsek bele, ill. hol kell leengednem a régi vizet? Nagyon szét kell szedni az idomzatot?
Köszke.
Képek az adatlapomon.
jaja én pl lefelé nem mindig de azért szoktam váltani kupplung nélkül...de az aritka...felfelé ezzel nincs gond!
nem nem az én motorom dobálja ki a 2 est! Az ha jól emlékxem Gejzar-é.....de nem biztos...éppen REDONE menta géppel a fix...az enyém ritkán dobja ki nagyon ritkán....de a videó alapján már én is kitudom cserélni
RF találkozó dokumentum filmen beszélgettetek, ki hogyan vált fölfelé.
Én viszont arra vagyok kíváncsi, ki hogy vált lefelé magas fordulatnál (7-8ezer fölötti tartományban). Gondolok itt esetleges gázfröccsre.
nah én is fényképeztem akkor 1 et
és ilyen lett! teljesen más lett a motor hangja!
sokkal szebben jár,és remélem kevesebbet is fog fogyasztani!Bár igy is 260 km kb egy tank és azért elégé cibáltam neki útközben
Jah, alapból az 1.-es 2000-es forulaton 2 rovátkával feljebb
volt mint a többi...
Lehetne még rajta csiszolni, csak annyira gagyi az RF-eken az
állítási lehetőség, ha hozzáérek a csavarhúzóval már elnyomja
a rugót és csal valamennyit...
Sajnos pont akkor kaptam le, mikor a 4.-es fellendülőben volt,
de marha szépen egymás mellett mennek a videón...
Persze jobban kijönne, ha látszanának teljesen a 24cm magas
higanyoszlopok...
Angolul undertray, udertail vagy tail tidy néven fut ez a"tuning" cucc. A legtöbb moci esetében hátsó lámpa is van benne a gyári helyett, ezzel szokták "SV-síteni" a motorok hátsó felét, de hát erről az RF esetében természetesen szó sem lehet.
Sárvédőnek éppen nem nevezném, de olyasmi.
A farokidom alsó burkolata, a gyári fekete műanyag helyére. Elvileg van hozzá rendszámtartó és index rögzítés is, ezekről még várom a képet. Számomra ez az RF megjelenésének a gyenge pontja.
Hasonló piszkálódásnak értelmes ember nem ad jelentőséget.
Szerintem itt senki nem NEBÁNCSVIRÁG, hogy hasonlókon besértődjön.
Bár pár éve a motorlandon sikerült belegázolnom egyik fórumozótagunk lelkivilágába, amit erélyesen szóvá is tett utána. Aztán magyarázkodhattam, hogy szerintem....
No de itt komoly emberkék vannak remélem, akik tűrik az esetleges kritikát. Vagy ha valaki úgyérzi mégis NEBÁNTSVIRÁG az jelezze, hogy megkíméljék a többiek.
400; 600 tárcsái megegyeznek a 900-é más.
A másik kép az hátsó sárvédő akar lenni?
900-as lengővillája más mint a kisebbeké, bár attól még lehet rá lehet faragni.
A felmelegedési problémára úgyfest, hogy megtaláltam a megoldást,
de egyelőre nem kiabálom el.
Valószínűleg sokunknak 600-ashoz való termosztát van benne,
de ameddig nem győződök meg az igazamról addig ne kezdjetek
bele cserélgetésbe.
A kevés fogyasztás a magas páratartalomtól is lehet, vagy
hőmérséklet csökkenéstől.
Nekem is kevesebbet eszik nagyon párás időben.
Volt hogy 210-nél villant először a tartalék.
Azt ne kérdezzétek miért, majd olvasgatok utána.
(Gyanítom Japán körülmények miatt, ott is nagy a pára.)
De az is biztos, hogy a hideg levegő sűrűbb ==- több oxigén
==- lehet, tökéletesebb égés ==- kevesebb benya...
hátha hó lesz akkor szerintem hagyuk.....de ha szép idő lesz...akkor lehet róla szó...
vagy majd a köv héten!
hát nem tom tavaly télen hóesésbe,-10 be, meg mikor 180 al mentem a nagytétényi úton ,akkor nem fáztam ennyire mint ma haza jövet Redone-tól!pedig repesztettem vagy 50-60 al
Hűtővízet akarok cserélni. Nem tudjátok hol és mennyi fagyállót öntsek bele, ill. hol kell leengednem a régi vizet? Nagyon szét kell szedni az idomzatot?
Köszke.
Képek az adatlapomon.