imitrikes
Csak vicceltem.
De ezeket a dolgokat nem akarom kitárgyalni a fórumon.
Redone -és Én beszéltünk arról milyen frankó lenne jövőre elnézni felétek....Vagy Balaton ....tudom is én.....
A lényeg valahogy összehozunk egy vagy több találkát. És akkor megmutogatok mindent....
Köszi a választ! Tegnap arra rájöttem én is le szedtem a deknit és rá jöttem hogy ezt nem lehet elrontani!
Hát most már csak a karbik maradtak mert új gyertya van meg az elektronikát is cseréltem mert rossz volt... Nem ment a fordszám mérője stb ki cseréltem azóta jó!
Hát majd akkorkerítek valakit aki betudja állítani nekem a közelben!
Köszi Laci
Én nem vagyok otthon a gyújtásban, mert még nem olvastam
róla eleget, de ezeken a gyújtást nem a gyújtás elektronika
szabályozza ?
Kicsit elképzelhetetlennek tartom, hogy ezt házilag állítgatni lehetne
mint a babettámon a tekercses tirisztoros gyújtást.
Mert ugye ott az adja a gyújtástjelet és ott tudod is állítani...
Itt maximum kereshetsz egy PIC-es csiptuningos műhelyt, ahol
talán tudnak rajta programozni, de kétlem, hogy a gyáron
kívül azt bárki is állította volna.
Esetleg kérj meg valakit egy elektronika csere próbára.
Szerintem nálad valami üzemanyag rendszeri probléma lesz.
Karburátorbeállítás, eltömődés, üzemagyagpumpa, esetleg
gyertyák (hézag) ?
Azthiszem sikerült végleg eldöntenem, hogy megtartom a motort :).
Pistabá lett a kipufogódíjas számomra, de nagyon élveztem, hogy
mindegyikőtök motorja szépen morog nem rezonál meg csörög.
És a váltótok is sokkal jobb, simán veszi az ürest, kuplung nélkül
se rángat meg csattan mint az enyém...
Még a beteg kettessel együtt is szebben tudtam váltogatni
mint a sajátommal.
Így már tudom milyen egy nem vezérműláncos, nem füstölgő
RF :) jó kuplunggal és váltóval.
Shtowee, neked külön köszönet mert a Tied volt életem 3. típusú
vezetett motorja, és egyben a legerősebb is. Nem is mertem
nagyon pörgetni, mert éreztem, hogy ott már rúgnak a lovak...
De alatta tényleg nem vészes, ha hamar felpakolgatom nem
nagy a különbség (bár nyilván két személlyel emelkedőn már
jobban szembeötlene...).
Hát még kell majd ilyen tali mert ez eszméletlen jó volt !
A képeket meg videókat meg valahogy küldjétek el !
Kár, hogy nem volt kameraman.....
nekem nem mosodott el mert képet nem csináltam arról hogy 10000 elmennek előttünk
Jól éreztem magam,Kösz mindenkinek!
Mert sok kö..ög nézi a netet......
Pl.:így
elintéztem amit akartam aztán go haza erre pont jöttél szembe,szép nyugodt tempóban
Idén lehetne szerintem még 1 ilyen tali,vagy egy kissebb túra hanem,akkor marad jövőre
szerintem vagy holnap vagy hétvégén feldobom,csak gyözétek kivárni
Ahogy elhúztál mellettünk nem úgy tűnt, hogy féltél volna a motoron
Csak vicceltem.
De ezeket a dolgokat nem akarom kitárgyalni a fórumon.
Redone -és Én beszéltünk arról milyen frankó lenne jövőre elnézni felétek....Vagy Balaton ....tudom is én.....
A lényeg valahogy összehozunk egy vagy több találkát. És akkor megmutogatok mindent....
Én is várom a videókat!
Hát most már csak a karbik maradtak mert új gyertya van meg az elektronikát is cseréltem mert rossz volt... Nem ment a fordszám mérője stb ki cseréltem azóta jó!
Hát majd akkorkerítek valakit aki betudja állítani nekem a közelben!
Köszi Laci
róla eleget, de ezeken a gyújtást nem a gyújtás elektronika
szabályozza ?
Kicsit elképzelhetetlennek tartom, hogy ezt házilag állítgatni lehetne
mint a babettámon a tekercses tirisztoros gyújtást.
Mert ugye ott az adja a gyújtástjelet és ott tudod is állítani...
Itt maximum kereshetsz egy PIC-es csiptuningos műhelyt, ahol
talán tudnak rajta programozni, de kétlem, hogy a gyáron
kívül azt bárki is állította volna.
Esetleg kérj meg valakit egy elektronika csere próbára.
Szerintem nálad valami üzemanyag rendszeri probléma lesz.
Karburátorbeállítás, eltömődés, üzemagyagpumpa, esetleg
gyertyák (hézag) ?
Megcsinálom a matricát, majd rápróbálom az eredetire
ami nekem van, ha arra stimmel, akkor simán fel tudod
ragasztani a sajátodra.
Köszi mindegyikőtöknek !
Azthiszem sikerült végleg eldöntenem, hogy megtartom a motort :).
Pistabá lett a kipufogódíjas számomra, de nagyon élveztem, hogy
mindegyikőtök motorja szépen morog nem rezonál meg csörög.
És a váltótok is sokkal jobb, simán veszi az ürest, kuplung nélkül
se rángat meg csattan mint az enyém...
Még a beteg kettessel együtt is szebben tudtam váltogatni
mint a sajátommal.
Így már tudom milyen egy nem vezérműláncos, nem füstölgő
RF :) jó kuplunggal és váltóval.
Shtowee, neked külön köszönet mert a Tied volt életem 3. típusú
vezetett motorja, és egyben a legerősebb is. Nem is mertem
nagyon pörgetni, mert éreztem, hogy ott már rúgnak a lovak...
De alatta tényleg nem vészes, ha hamar felpakolgatom nem
nagy a különbség (bár nyilván két személlyel emelkedőn már
jobban szembeötlene...).
Hát még kell majd ilyen tali mert ez eszméletlen jó volt !
A képeket meg videókat meg valahogy küldjétek el !