bocs csak véletlenül elküldtem idő előtt....szóval vegyél egy aksi töltött majd kösd rá menet közben és ugy inditóz...ezt rajta hagyhatod,mivel ez cseptöltő és ne mtölti túl,nem bassza szét az aksit...
amugy nekem is volt olyan hogy gázt kellet huznom...decsak melegen...
hidegen pöcc röff...elsőre....
A problem a köv lehet...télen is nehezen indul?Igazából szerintem sok embernek akinek RF je van,talán IMITRIKES-nak egyedül nem mert szerintem ő már kicserélte az alapjárati fúvókát,vagy tévedek Imi? a lényeg az hogy dúsabb keverék kell...+ egy karbi tisztitás is akkor már
ha ezt kicseréled akkor hidd el jobb lesz...az a baj hogyezek a motorok JP.belpiacosok,és nem erre az éghajlatra vannak kalibrálva...sajnos..mellesleg akinek kopott a motorja,annak is nehezen indul általában,és az alapjárati fúvóka egy ideiglenes megoldás a generálig,vagy eladásig
Még ami javithat az a főfúvoka csere de tippem sincs az mibe fájhat...szerintem azt Imitrikes,talán tudja ...sok sikert
Szóval ha betolod ted 1 esbe kupplung be,fuss vele majd ugorj rá és ha lehet aszfalton csináld ne föld uton mert ott blokol a hátsó kerék(néha azért ott is megy),aszfalton meg megtapad és beindul a röfi.
Emberek, kérdés: most már másodszor játszotta el, hogy hidegen nem akart indulni. Eleinte szivatóval sem, így megpróbáltam betolni. Erre az történt, hogy amikor ráengedtem a kuplungot, akkor blokkolt a hátsó kerék.
Na de szó ami szó, így kezdte leszívni az akksit a sok indítózás. Utána mondjuk nem volt gond ha bemelegedett.
Kérdés: ilyenkor hogy érdemes indítani? Mert nekem alapvetően egy kis gázt mindig húzni kell. De szivatóval együtt ez nem egészséges gondolom.
Nem úgy van az!
Alacsonyabb sebességfokozatban több a szívóütem adott tempónál.
Ha 6-ban mész, tök mindegy a sebesség, adott távon ugyan annyi a főtengelyfordulat.
Magas fordulaton azé füstöl jobban mert kevesebb ideje van elégni.
Következő olajcserénél önts 1 vagy 2 liter 20W50es olajat a 10W40es mellé( de csak ha téli minuszokban nem hajtod).
Bocs, kicsit kusza lett, tehát nagy fordulaton több szívó ütem is
van, ezért több olajat szív át, és az jobban is látszódik.
A végén meg "új sztájl" akart lenni.
Na, ha lesz hétköznap tali akkor aki akar az gumit, én meg motort
füstöltetek nektek . Az égett olajszag úgyis jobb mint a gumi...
De most toltam neki, mert volt egy elméletem...
Szerintem szimplán annyi a helyzet, hogy mivel nagyobb fordulaton
többet szív át az ex-szimeringeken.
Erő bőven van benne, ma túráztunk 2 személlyel egy nagyot,
és nagyon jól húz 7000 felett, 130-140 nem gond.
És nem füstöl pl. akkor, ha 4-5000-nél ráhúzok egy keményet,
csak megy... Viszont 8000-től menet közben kicsit, üresben bazira
füstöl.
A fekete füst eltűnt amúgy. És a kipufogómból is ilyen kis
darabokban potyog ki a korom ha megpiszkálom.
Jó ez az adalék.
A motor meg... olajtüzeléses :P. Ez az új szájl :D.
2006-ban ott voltam az érdi találkozón a sportpályán.
Akkor lett leszűkítve a főfúvókám asszem 95-ösre, és 5000 fordulat környékén egyszerűen lehörgött mert nem volt benzin.
90-nel haladó teherkocsit nem mertem megelőzni mert elfogyott a szufla mikor melléértem.
Azóta se volt olyan lassú átlagtempóm mint akkor.
Van rá valami "okosság"? Hogy kisgáz-nagyszivató-közben 3 taps vagy valami?
Akkutöltőm meg van, csak itt Pesten koli előtt sem, meg a cimbi garázsában (mert egy mélygarázsban van egy parcellája) sem megoldható a 220...