Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Volt piros motorom is 14 évet! Még fiatal koromban1988 - 2002ig.
Majd keresek róla képet és digitalizálom
Nekem is lötyi volt az első villa és sokszor koppant...
Vettem hozzá olajat, 10-est ? talán... meg megvettem a
szimeringeket meg porvédőgyűrűket, felgurtniztuk a motort
Apukámmal, aztán hipp-hopp kiszedtük-szétkaptuk a telókat,
olajat kifolyattuk, régi szimering ki, új be, olaj be (600-as leírása
szerint), aztán hagytam egy éjszakát nyitva állni, hogy a levegőbubik
kibujjanak, majd másnap össze, és most szuper.

Más:
Ha valakinek van otthon gyári kipufogó 400-ashoz és csak porfogó
akkor engem érdekelne.
halihó


Csapágyat a csapágyboltban minta alapján, vagy motorkereskedésben bandit400hoz katalógusból.
Első telóhoz: nekem amikor megvettem és szervízben volt akkor ezt is megcsináltattam, mert igen puha volt. Került bele sűrűbb olaj (kb. 3dl-t leszívtak az előzőből és annak a helyére) illetve egy távtartó. Igaz nekem előtte nem ütött fel, csak azért puha volt eléggé. Vételkor régi motoros ismerős jött el segíteni csekkolni az állapotát, na ő olyan 100kg körül van, neki sikerült az akkori olajjal lekoppantani helyben hintázva. Azóta nem.
Nekem is felütött kétszeméllyel, illetve egyszemélye is erősebb fékezésnél, ha nem volt egyenes az út,de most sűrűbb olaj van benne, és azóta nincs ez a gond.Én a helyedben megpróbálnék valami nagyon sűrű olajat, mielőtt rugót cserélnék.
halihó!

Imitrikes hol tudok beszerezni kupplung kinyomócsapágyat?
ugyanis ezért sipol 4-5-6 ban a moci....leszedem és bemegyek egy csapágy boltba?ez hülyekérdés tudom

Látom volt RF találkozó,ennek örülök!
És igen árulom a mocit....elég sokan jelentkeztek már rá...a legtöbb emailben....de nem kevesen telefonon is...

majd lesz valahogy...
Valamennyit biztos segítene rajta, meg egy progresszív rugó, de tényleg komolyan gondolkodom egy szervátültetésen.
Mázli nekem nincs ilyen gondom, bár az utak nálunk is problémásak.
Lehet más olaj kéne bele....
nekem gyenge, sokszor lekoppan, pattog az úton, nem lehet miatta rendesen fékezni.

A nem állítható villák nyilván optimalizálva vannak valamilyen útviszonyokra, vezetősúlyra stb.

Itt szarok az utak, én meg 110 kiló vagyok. Ez nem jó kombináció az RF villájával.
Milyen bénasága?
imitrikes
Nagyon vágod a Témát!
Na tessék! Itt van a fordított villa. Minden RF-be ilyet!
Vagy titeket nem idegesít a teló bénasága?
Iár.:490eFt
Remélem nem kövez meg érte az EuroRing... Felteszem, mert az oldalára heveredő röfi szép.

Csak az én hólyag bélésem randítja a képet
És még a helyet is elírtam.
Na, racsi. Hát a lakihegyből gondoltam, hogy L. =P

Köszi!
Na, racsi. Hát a lakitelekből gondoltam, hogy L. =P

Köszi!
GejzaR
Jössz citadellára?
Nagyon csúnya pénzköltési gondolatokat ültetsz el az ember fejébem... de pont az általad vázolt módosítások izgassák az én fantáziámat is egy ideje.

Beszéltünk rugócseréről, de az ugye csak félmegoldás a full nemállítható villánál. A hátsó gátlóm meg olyan puha, hogy csak teljesen feszítve használható.

Technikailag kivitelezhető műtét lenne ez? Az enyémen még mechanikus a kilométerszámláló is.

Ha megyek karbiállításra erről még beszéljünk.
a lacsidepo az RACSIDEPO!Kersd csak,meg lesz az!A bajai bontót pedig a "motorbontoók itthon és külföldön" topicban megtalálod Sugo-Motors néven!
racsidepo...
Neked tényleg a kék a kedvenc színed :)
Na hali gyerekek!
Hazajöttem ma. Kicsi rapszódikusan vezettem: volt 100as átlag is, de 160as is. Így 184nél villant egyet a FUEL lámpa, de csak kanyarban, amikor "ledöntöttem róla a benzint", egyébként 190 körül. Szóval nice.

A talin említett bontót viszont nem találtam meg neten: lacsidepo.hu rémlett.

Illetve a bajai (?) bontót említettétek még: tudnátok ezekhez elérhetőségeket dobni?
oksi!ott várlak akkor majd!kik jönnek még?Hahó mindenkinek!Aki jön jelezze!