Ha megvan neked ilyen szép képekkel az egész RF 600 service
manual, akkor azt kééééééééreeeeeem ! Utánlom, hogy én az
értelmezhetetlen képekkel álmodok már minden este....
Rambo:
Nagy valószínűséggel túl sok benzint kap alapjáraton.
Ezért fullad be szivatóval. Nekem tuti ez van, mert alapjáraton
kormol már csak. Ezt meg onnét tudom, hogy 3perc alapjárat
után gázadásra rosszabb mint egy lestrapált 260-as Ikarus.
Fúvókázni meg értelmetlen, ha a 600-asban hasonló a karbi,
akkor elég az alapjárati csavarokon állítani. Ezt is szépen
végigolvastam...
Tali ? Na mikor lesz tali ?
Ha van valamelyikőtöknek kedvezménye valahol ahol lehet kapni
400-as tömítésgarnitúrát (amit Imi belinkelt) az írhatna, mert
veszek olyat :).
A 6os csavar a sebváltótengelyen van, és ha sebességberakod, megakasztod a kereket a lengővillához akkor nem forog a tengely. Ha jól emlékszem bár rég szedtem szét a simót.
Amit én próbáltam az csak 6-ban süvített inkább mint duruzsolt.
REggel 12fok volt, fél szivatóval gáz nélkül nyik-nyik-nyik-röfröfröfröf.
5-6 litert eszik, de ha korán visszanyomom a szivatót gázadáskor 2-3 másodpercet megtorpan. Tartós fix gázos 50es tempó utáni hirtelen gázadáskor is gondolkodásra hajlamos a kicsike.
DOBJATOK FÖL HIRDETÉST A MOTOROTOKRA, ÉS AKIÉT LEGHAMARABB ELVISZIK AZ MEGVEHETI AZ ENYÉMET.
Na jó, most jó sok infót olvastam, majd valahogy megemésztem, illetve hát a "rendszeres heti találkozón" - mert ugyebár ilyenünk is van, lesz - is megnézi pár hozzáértőbb RF-es. Remélem.
Szar volt 3 napig net nélkül :D
Nekem sem volt gondom soha az indítással, melegben nem kell a szívató, hidegben kis szívató kell, ha nagyon makacsa, akkor egy pici gázfröccs.De szerencsére a negyedórás köszörülést nem kell eljátszatnom .
Olvastam hogy valaki olaszból hozott RF-et akar. Ha aktuális, akkor tudok még pár szót írni.
amugy ha majd olvasod a köv a lényeg,és ez mindenkinek szól,akinek elkezd dúrúzsolni a moci a sebességkben!
szóval csak katt az előzményre és megértitek!
szétszedtük a mocit a hétvégén,és ami a robantott ábrán látható 20 as számmal jelölve,az a kinyomó csapágy!
Egy szemét kis csapágy ez...ilyet nem kapsz csapágy boltban...
Szóval ha jobban megnézitek,van még 1 csapágy a 2es számú képen csak ahoz szét kell húzni az egészet hogy hozzá férjél...és bizony ez nem valami egyszerü dolog! a 6os szám alatti tárgy egy anya amit lekell vadászni....igen ám de elforog bármit is csinálsz....nah de ha azt sikerül leszedned akkor onan szinte már célba is értél hogy letud szedni,a 2es számú csapágyat ami a gondot okozza és ha jól tudom ezt hivják váltó csapágynak....vagy ez a sima kuplung csapágy? a 2ő közül valamelyik...nem lényeg a gond akkor is ez a xaaar.....
ha jól tudom eddig REDONE jelzett csak hogy neki is elkezdett ilyen hangot adni a moci....ha másnak is akkor már legalább tudjátok a problémát
megkértem 1 jó barátot hogyszerváljon nekem...mivel ő Sárbogárdi és ott nálluk van 1 hely ahol elég olcsó
110 Ft ért hozza dbját a alapjárati fúvókának,ebből ugyebár 4 et!
És méghoz 4db főfúvókát is...de az nem tudja mennyibe fáj...
Ha ne mtom eladni a motort akkor beleteszem majd kap 1 karbi szinkront....ha meg megveszik akkor adom mellé!
kb 1/2 max 1 literrel többet fog enni!DE ez mindig indulni fog,erre a legjobb példa IMITRIKES Rfje nem emlékxem neki mennyi eszik,de minimálisabban eszik többet mint a többi RF...és mégis pöccc röffff mindig!
REDONE igazad van ezek az aksik tényleg nem erre vannak kitalálva
Mellesleg kitud még olcsón csepptöltőt? mert amit linkeltem az nem rosz,de ugy emlékxem valakik emliteték hogy ALD----I ban vagy hol vagy SPÁR(TÁBAN) vettek olcsón 1500-2000 Ft ért...1 re beneveznék ennyiért vagy ha valaki lát akciót vagy tudom is én linkelhetne előre is BIG THX
Én azt írtam ha jól rémlik, hogy magasabb fordulatszámnál
többet eszik. 3000-es fordulat 1500 szívóütem, 9000-es ==- 4500.
És igen, abban igazad van, hogy kevesebb ideje van égni, erre nem is gondoltam.
Olajat mostmár hanyagolom, jövőhéttől szét lesz bontva a motor.
A megoldás tök egyszerű, gyengék ezek az 8 amperórás
akksik (kivéve ha atomállat akkud van és nem kínai).
Arra lettem figyelmes, hogy ha rákötöttem az autónkat
(bika), akkor simán beforgatta és hoppá, már röffent is.
Sajnos minden akkumulátor hidegben veszít a teljesítményéből,
ezek alapból gyengék, még ráadásul ég hozzá egy pár watt
izzó is, amitől csak kapcsolóval tudsz megszabadulni.
Nagyon ki van hegyezve az akku teljesítménye, és az indítómotor
fordulatszáma.
Én simán vettem egy új akkut, és tettem be lámpakapcsolót.
Ez segített. Ha meg-megragad és nem forgat (blokkol), akkor tedd be
2-esbe, tolj rajta egy kicsit (1-2 méter) majd indítózz megint.
Kicsit elforog a hajtáslánc meg a kuplung és nem fog ragadni.
Nekem ez mindig bejön. Gázt pedig csak akkor húzz, legalább is
nekem hidegben csak akkor szabad, amikor meghallom az első
1-2 robbanást. És akkor is csak meg-megrántom picit.
Az én kis olajkályhám ezután simán indul.
(Szivatót sose használom, mindig befullad tőle, mondjuk már
tudom miért... de mostmár nem érdekel, jövőhéttől úgyis
boncasztalon hever majd.)
Betolni az ETZ250est se lehet egyesbe mert megfogja.
Tolásnál 2est kapcsolj szivató, kicsi gáz ha anélkül nem megy.
Nekem valóban nincs indítási gondom télen nyáron.
Önindítózásnál ha nem indul szintén egy kis gáz mehet a szivató mellé, nekem legalábbis nem szokott panaszkodni.
Nade most megyek éccakára melózni, majd reggel meglátom hogyan indul a parkolóban!
Mélygarázsban meg szólj valakinek segítsen megbikázni ha második próbára nem akaródzik dorombolni.
mérjél kompresziót ha mind kb 9 környékén van akkor okés amoci...de veszteséget is kell mérni veszteség mérővel....abból majd tudod hogy hol lehet a bibi amocidon...pl kipufogó szelep/henger!
vagy valamelyik szelepbesült....kikadt mert koszos..akkor kell azt csinálni mint a REDONE azt a tisztitó cuccost venni...ha jó jó ha nem nem
Tölcsed csak, már szedem is :).
Amúgy ha becsomagolod ZIP-be (tömörített mappa),
és elküldöd az email-emre tuti átjön...
redone kukac muhaha.hu
Ha megvan neked ilyen szép képekkel az egész RF 600 service
manual, akkor azt kééééééééreeeeeem ! Utánlom, hogy én az
értelmezhetetlen képekkel álmodok már minden este....
Rambo:
Nagy valószínűséggel túl sok benzint kap alapjáraton.
Ezért fullad be szivatóval. Nekem tuti ez van, mert alapjáraton
kormol már csak. Ezt meg onnét tudom, hogy 3perc alapjárat
után gázadásra rosszabb mint egy lestrapált 260-as Ikarus.
Fúvókázni meg értelmetlen, ha a 600-asban hasonló a karbi,
akkor elég az alapjárati csavarokon állítani. Ezt is szépen
végigolvastam...
Tali ? Na mikor lesz tali ?
Ha van valamelyikőtöknek kedvezménye valahol ahol lehet kapni
400-as tömítésgarnitúrát (amit Imi belinkelt) az írhatna, mert
veszek olyat :).
Amit én próbáltam az csak 6-ban süvített inkább mint duruzsolt.
REggel 12fok volt, fél szivatóval gáz nélkül nyik-nyik-nyik-röfröfröfröf.
5-6 litert eszik, de ha korán visszanyomom a szivatót gázadáskor 2-3 másodpercet megtorpan. Tartós fix gázos 50es tempó utáni hirtelen gázadáskor is gondolkodásra hajlamos a kicsike.
DOBJATOK FÖL HIRDETÉST A MOTOROTOKRA, ÉS AKIÉT LEGHAMARABB ELVISZIK AZ MEGVEHETI AZ ENYÉMET.
Nekem sem volt gondom soha az indítással, melegben nem kell a szívató, hidegben kis szívató kell, ha nagyon makacsa, akkor egy pici gázfröccs.De szerencsére a negyedórás köszörülést nem kell eljátszatnom .
Olvastam hogy valaki olaszból hozott RF-et akar. Ha aktuális, akkor tudok még pár szót írni.
szóval csak katt az előzményre és megértitek!
szétszedtük a mocit a hétvégén,és ami a robantott ábrán látható 20 as számmal jelölve,az a kinyomó csapágy!
Egy szemét kis csapágy ez...ilyet nem kapsz csapágy boltban...
Szóval ha jobban megnézitek,van még 1 csapágy a 2es számú képen csak ahoz szét kell húzni az egészet hogy hozzá férjél...és bizony ez nem valami egyszerü dolog! a 6os szám alatti tárgy egy anya amit lekell vadászni....igen ám de elforog bármit is csinálsz....nah de ha azt sikerül leszedned akkor onan szinte már célba is értél hogy letud szedni,a 2es számú csapágyat ami a gondot okozza és ha jól tudom ezt hivják váltó csapágynak....vagy ez a sima kuplung csapágy? a 2ő közül valamelyik...nem lényeg a gond akkor is ez a xaaar.....
ha jól tudom eddig REDONE jelzett csak hogy neki is elkezdett ilyen hangot adni a moci....ha másnak is akkor már legalább tudjátok a problémát
110 Ft ért hozza dbját a alapjárati fúvókának,ebből ugyebár 4 et!
És méghoz 4db főfúvókát is...de az nem tudja mennyibe fáj...
Ha ne mtom eladni a motort akkor beleteszem majd kap 1 karbi szinkront....ha meg megveszik akkor adom mellé!
kb 1/2 max 1 literrel többet fog enni!DE ez mindig indulni fog,erre a legjobb példa IMITRIKES Rfje nem emlékxem neki mennyi eszik,de minimálisabban eszik többet mint a többi RF...és mégis pöccc röffff mindig!
REDONE igazad van ezek az aksik tényleg nem erre vannak kitalálva
Mellesleg kitud még olcsón csepptöltőt? mert amit linkeltem az nem rosz,de ugy emlékxem valakik emliteték hogy ALD----I ban vagy hol vagy SPÁR(TÁBAN) vettek olcsón 1500-2000 Ft ért...1 re beneveznék ennyiért vagy ha valaki lát akciót vagy tudom is én linkelhetne előre is BIG THX
?
H*masitában vettem, STP szeleptisztító adalék.
Sárga flakon, fehér kupak, 250ml. 10L-hez kell adni 50ml-ert.
többet eszik. 3000-es fordulat 1500 szívóütem, 9000-es ==- 4500.
És igen, abban igazad van, hogy kevesebb ideje van égni, erre nem is gondoltam.
Olajat mostmár hanyagolom, jövőhéttől szét lesz bontva a motor.
A megoldás tök egyszerű, gyengék ezek az 8 amperórás
akksik (kivéve ha atomállat akkud van és nem kínai).
Arra lettem figyelmes, hogy ha rákötöttem az autónkat
(bika), akkor simán beforgatta és hoppá, már röffent is.
Sajnos minden akkumulátor hidegben veszít a teljesítményéből,
ezek alapból gyengék, még ráadásul ég hozzá egy pár watt
izzó is, amitől csak kapcsolóval tudsz megszabadulni.
Nagyon ki van hegyezve az akku teljesítménye, és az indítómotor
fordulatszáma.
Én simán vettem egy új akkut, és tettem be lámpakapcsolót.
Ez segített. Ha meg-megragad és nem forgat (blokkol), akkor tedd be
2-esbe, tolj rajta egy kicsit (1-2 méter) majd indítózz megint.
Kicsit elforog a hajtáslánc meg a kuplung és nem fog ragadni.
Nekem ez mindig bejön. Gázt pedig csak akkor húzz, legalább is
nekem hidegben csak akkor szabad, amikor meghallom az első
1-2 robbanást. És akkor is csak meg-megrántom picit.
Az én kis olajkályhám ezután simán indul.
(Szivatót sose használom, mindig befullad tőle, mondjuk már
tudom miért... de mostmár nem érdekel, jövőhéttől úgyis
boncasztalon hever majd.)
RedOne:
nem akarok rengeteget visszaolvasni, ezért megkérnélek, leirnád ide mi is az az adalék, amit használtál? Előre is köszi.
Tolásnál 2est kapcsolj szivató, kicsi gáz ha anélkül nem megy.
Nekem valóban nincs indítási gondom télen nyáron.
Önindítózásnál ha nem indul szintén egy kis gáz mehet a szivató mellé, nekem legalábbis nem szokott panaszkodni.
Nade most megyek éccakára melózni, majd reggel meglátom hogyan indul a parkolóban!
Mélygarázsban meg szólj valakinek segítsen megbikázni ha második próbára nem akaródzik dorombolni.
vagy valamelyik szelepbesült....kikadt mert koszos..akkor kell azt csinálni mint a REDONE azt a tisztitó cuccost venni...ha jó jó ha nem nem
na lépek majd még irok páá
akkor a mélygarázsban vezess el egy hosszabitót
Igazából ha ezt este rá teszed reggel elveszed szerintem okés lesz 1 napja!
De mondom a megoldást leirtam,cask ugye ez költség...tippem sincs hogy mennyi lehet a fuvóka bele....megy azt se tudom mekkora van bennük..sajna...
találtam a bembomotor.hu-n de itt pl simsonhoz volt de igazából ha jól tudom ez univerzális!
az alapjárati...de lehet jobb ha viszel mintát
51 -PL FŐFÚVÓKA TARTÓ 600.- 50 -TW FŐFÚVÓKA TARTÓ /2X80/ 500.- 50 -TW FŐFÚVÓKA TARTÓ /4X80/ 500.- 53 -D FŐFÚVÓKA TARTÓ BING 3800.- UNIVERZÁLIS -IND FÚVÓKA 35 70.- UNIVERZÁLIS -IND FÚVÓKA 50 70.- UNIVERZÁLIS -IND FÚVÓKA 60 70.- UNIVERZÁLIS -IND FÚVÓKA 62 70.- UNIVERZÁLIS -IND FÚVÓKA 65 70.- UNIVERZÁLIS -IND FÚVÓKA 67 70.- UNIVERZÁLIS -IND FÚVÓKA 70 70.- UNIVERZÁLIS -IND FÚVÓKA 72 70.- UNIVERZÁLIS -IND FÚVÓKA 75 70.- UNIVERZÁLIS -IND FÚVÓKA 78 70.- UNIVERZÁLIS -IND FÚVÓKA 80 70.- UNIVERZÁLIS -IND FÚVÓKA 85 70.- UNIVERZÁLIS -IND FÚVÓKA 90 70.- UNIVERZÁLIS -IND FÚVÓKA 110 70.- UNIVERZÁLIS -IND FÚVÓKA 135 70.- 53 -D FÚVÓKA 65 BING 1200.- 53 -D FÚVÓKA 68 BING 1200.- 53 -D FÚVÓKA 70 BING 1200.- 50 -IND FÚVÓKA ALAPJÁRATI 250.- 53 -D FÚVÓKA ALAPJÁRATI BING 2000.-
első motor, első szezon, télről nem tudok nyilatkozni, de nyáron melegben nem volt gond sosem.
Karbi pucolás volt nyáron (július), motorja is elvileg jó állapotban van.