Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az igazság az, hogy letettem róla.
Túlságosan szét kellene gányolni a lámpát, és nincs rá semmilyen
garancia, hogy szép is lesz.
Volt egy jó ötletem rá, mégpedig, hogy csak kb. 4mm vastagon
felmetszem a lámpatestet a búra mögött, majd egy polisztirol
lapra ültetett nagyfényerejű sűrű ledsort (kívánt mintában) egyszerűen becsúsztatok
mint egy kártyát.
Ez jó, mert aztán vissza is alakítható, csak félek,
hogy csomó meló, de értelme nem lesz sok...
(Így is szépen és eléggé egyedien világítanak a röfi lámpák.)
tgabi
véletlen.
De jó kép!
Remélem még találkozunk....
imitrikes ezt neked fotóztam...
Jó volt a citadellás gurulás:)
Vigyorgok a képen mint akinek ötöse lett a lottón, nem tudom hogy sikerült elkapnod egy ilyen pillanatot:) Ezüstszürke 400-as:)
Tetszik a járgányod, Nándinak meg sok sikert a jövőhétre a mocihoz!
Citadella Oktober.
Nagyon sokan voltunk, ez most olyan volt mint 2000 környékén.
Szentedre volt a vég cél. De mi most nem mentünk ki odáig.
Talán Várpalota.
Trianon múzeum. Zichy Kastély
Na, ma is elmaradt a motorozás!
Holnap menni kéne menni kéne!
Nem tudom hova, de menni kéne!
Ha nyomja a benzínt rendsen, akkor nem mindegy, hogy berreg vagy nem?
Köszi a tanácsokat
Megpróbálok vmit barkácsolni. Ha nem jön be, akkor irány a szervíz.
Valóban nem jó, de nem olyan nagy probléma.
Amíg csak éppen annyit kotyog, hogy egy kicsit csattan addig nincs gond .
Baj akkor lesz mikor már kb 1 mm-t tudsz rajt csavarni és oldalra is sokat játszik mert akkor már visszanyomhatja a fékbetétet a féknyeregben.
Észre fogod venni ha túl sűrűn megnő a fékkar útja ( beesik a kar ).
Suzukik nem olyan kényesek erre a dologra mint más márkák modelljei.
meglazultak a szegecsek a féktárcsákon, gondolom ez nem jó.
Köszönöm4
Villamosságról jut eszembe, valaki csinálja a ledes hátsólámpát.
Ha szabad érdeklődni hogy haladsz?
Suzuki GSF 400 Bandit 1991 (GK75B)
Suzuki GSF 400 Bandit 1992 (GK75B)
Suzuki GSF 600 Bandit 1995 (GN77B)
Suzuki GSF 600 Bandit 1996 (GN77B)
Suzuki GSF 600 Bandit 1997 (GN77B)
Suzuki GSF 600 Bandit 1998 (GN77B)
Suzuki GSF 600 Bandit 1999 (GN77B)
Suzuki GSF 600 Bandit 2000 (A81)
Suzuki GSF 600 Bandit 2001 (A81)
Suzuki GSF 600 Bandit 2002 (A81)
Suzuki GSF 600 Bandit 2003 (A81)
Suzuki GSF 600 Bandit 2004 (A81)
Suzuki GSX 600F 1989 (GN72B)
Suzuki GSX 600F 1990 (GN72B)
Suzuki GSX 600F 1991 (GN72B)
Suzuki GSX 600F 1992 (GN72B)
Suzuki GSX 600F 1993 (GN72B)
Suzuki GSX 600F 1994 (GN72B)
Suzuki GSX 600F 1995 (GN72B)
Suzuki GSX 600F 1996 (GN72B)
Suzuki GSX 600F 1997 (GN72B)
Suzuki GSX 600F 1998 (AJ1)
Suzuki GSX 600F 1999 (AJ1)
Suzuki GSX 600F 2000 (AJ1)
Suzuki GSX 600F 2001 (AJ1)
Suzuki GSX 600F 2002 (AJ1)
Suzuki GSX 600F 2003 (AJ1)
Suzuki GSX 750F 1989 (GR78A)
Suzuki GSX 750F 1990 (GR78A)
Suzuki GSX 750F 1991 (GR78A)
Suzuki GSX 750F 1992 (GR78A)
Suzuki GSX 750F 1993 (GR78A)
Suzuki GSX 750F 1994 (GR78A)
Suzuki GSX 750F 1995 (GR78A)
Suzuki GSX 750F 1996 (GR78A)
Suzuki GSX 750F 1997 (GR78A)
Suzuki GSX 750F 1998 (AK11)
Suzuki GSX 750F 1999 (AK11)
Suzuki GSX 750F 2000 (AK11)
Suzuki GSX 750F 2001 (AK11)
Suzuki GSX 750F 2002 (AK11)
Suzuki RF 600 1993 (GN76B)
Suzuki RF 600 1994 (GN76B)
Suzuki RF 600 1995 (GN76B)
Suzuki RF 600 1996 (GN76B)
Suzuki RGV 250 1989-1990 (VJ21A)
Suzuki SV 650N 1999 (AV13)
Suzuki SV 650N 2000 (AV13)
Suzuki SV 650N 2001 (AV13)
Suzuki SV 650N 2002 (AV13)
Suzuki SV 650S 1999 (AV11)
Suzuki SV 650S 2000 (AV11)
Suzuki SV 650S 2001 (AV11)
Suzuki SV 650S 2002 (AV11)

Bontókban ezek után érdeklődj. Ezek csereszabatosak az RF-ével.
http://dr350.bnet.hu/hu/node/4...

http://w
ww.hengerfej.com/mbont...
Hát erre én is kiváncsi lennék, a legolcsóbbat párban találtam
angol E-Bay-en 40.000 ropi. Itthon kb. darabja ennyi.

Amúgy ha csak a kopás a gondod, nincs eltörve, akkor nyugodtan
használd 3.5mm-ig. Ha nem vadulsz vele semmi bajod nem esik.
Nekem legalább is ezt mondták, az enyémek is 3.8mm-en vannak
és még élek, igaz nem wheely-zek vele minden piros lámpa előtt :).
Üdv Mindenkinek!
Segítségetek kérném hogy hol lehet beszerezni emberi árán rf400 hoz első féktárcsákat.Használt, felújított vagy új.
Segítek én is ha tudok, de inkább csak a villamossághoz tudok hozzászólni.
Köszönettel.
Tamás.
hali

nekem az inditó relém miadt csinálta ezt...olyan volt mintha az aksi lenne lemerülve....ahol van a 30 A biztositék oldalt,van 2 kábel!
1 azaksitól jön 1meg megy tovább...na ezt a 2 kábelt egy csavarhuzóval érintsd össze és bekell indulnia a mocinak,anélkül hogyy a benzinpumpa ilyen hülye hangot adna....hogyha beindul akkor ez a főbiztositék a gond....valószinü hogy valamelyik kábel xar,vagy oxidálodott a csati amibe belemennnek a kábelek vagy valami ilyesmi lehet!
Sziasztok!
Hánykor lesz ma a citadella?
Sajnos még nincs meg a mocim, de szerintem kinézek, hátha leszünk páran Röfisek. Jó lenne dumálni kicsit.
Istenem, végre valakinek van RF-je tőlem 1 órás úton belül !
Képeket dobjál föl lécci az adatlapodra!
Az enyém sose berregett!
Csendben teszi a dolgát és kész.
Figyú..... lehet megjavult a tiéd is eccecsak, vagy netán piros a kicsike?