Pont ugyanilyenem van, csak nincs rajta csomagtartó.
Jó gép, 2 személyel is kényelmesen lehet vele közlekedni, van benne elég erő, hogyha az ember forgatja egy kicsit.(100Le). A futómű nekem nagyon puha, ezért koppra be van tekerve minden, illetve elöl sűrűbb olaj van.ha fanatikus vagy(mint én) akkor akár 200Kmt is lehet vele egyhuzamba menni.Szerintem tanulómotornak tökéletes, én szimó után ültem fel rá.
Igazából ha van még kérdésed, akkor tedd fel, szívesen válaszolok.
Szerintem meg mérj kompressziót ha lehetőséged van rá.
Ha nincs kompresszió, akkor tökéletes féktárcsával és lánccal se vedd meg.
Amúgy ja... egyet értek az előttem szólóval :).
Üdv.
Ezen a héten Szerda Du 5-óra BP. Lurdi, Campona, Érd, ........
Kinek jó?
2-
Ezen a héten Szombaton Citadella 16óra felvonulás?
Ez jó lenne látványos meg jó alkalom lenne egy nagyobb
összeR ö Fenésre....
Vidékieknek is javaslom főleg ha még nem voltak!
Bár Én is vidéki vagyok de már voltam
A SHELL V-Púderrel csak az a bajom, hogy elég gyengusz lesz
tőle a mocim. Van aki esküszik rá, de az én véleményem az,
hogy karburátoros járművekbe azt kell használni
amire karburálva van.
A tankolás árkülönbözetéből meg veszek egy adag STP szeleptisztítót
(1400Ft), amiben tuti több adalék van mint a V-Powerben,
ráadásul kb. 5 tankolásig elegendő (50 literre, de ugye 10L után
világítunk így kb. 5 tankolás....).
Engem is érdekelne a dolog, akkor azt a napomat én is úgy alakítom.Hétvége nekem sajnos kilőve, mert Kalocsán leszek pályanapon (akit érdekel, az jöhet akár oda is www.kaloring.hu).
De a hétköznapot tudok úgy manipulálni a munkahelyemen, meg asszonynál, hogy jöjjek
engem is érdekelne az összezörrenés!ha van konkrét hely és idö irjátok meg azt mondom hogy jó-e vagy sem.megpróbálom úgy alakítani a dolgaimat hogy jó legyen!
Részemről a következő a helyzet: hétközben Pesten vagyok, hétvégén Miskolcon. Hétközben gondolom mindenkinek van elfoglaltsága, de ha gondoljátok, egy kis levezető gurulásban én benne lennék a Pest közeliekkel. Illetve a nem közeliekkel is ha meg tudják oldani. Keddre rossz időt jósolnak, de pl. szerdán déltől nekem jó bármikor.
Vagy tudok ajánlani jó kis szerpentineket a Bükkben hétvégére.
Szóval valamikor össze futhatnánk egy páran, ha az idő is jó.
Támogatom az ötletet!
Bár párszor már én is feldobtam ez a témát, ha jól emlékszem még Rambó is.
De nem igazán vette a fáradságot senki, hogy reagálna rá valamit....
Pedig RF Klubnak nevezik ezt a fórumot.
Ez a név nem fedi a valóságot......
Szerintem ez gáz!
Szeretném ha erre mindenki reagálna valamit, elsősorban a hol és mikor érdekelne....
Ja, mp4-ben van, szóval akinek van QuickTime lehet megpróbálja a böngészőben lejátszani, de javaslom inkább a letöltést (Jobb klikk -- Mentés másként...) mert 77mega.
Shtowee!Ahogy lesz időm,elugrok Érd fele is,ígérem!Azt berepülöm a 600-asodat! Jövő hét végén,ha minden jól alakul,és az időjárás is engedi,elugrok felétek,persze csak ha neked is jó!De erre majd még visszatérünk.
na szép jó estét mindenkinek!Szóval jó a gépem!De nem volt egyszerű!Megjött az új gyújtás-jeladóm,hamar neki is álltam szerelni.Kicseréltem aztán inditanám,hát pöffent kettöt azt ennyi!De amikor meghallottam h pöffent akkor már örültem mert az azt jelenti hogy van szikra,tehát a gyújtás-jeladó jó!Igen ám,de akkor miért nem indul?Anyagot kapott.Hamar tank le,megnéztem van e szikra!Volt!De csak a 4-es hengernél.Hamar elökerestem a régi gyertyáimat,kicseréltem mindet,tankot hamar vissza raktam és inditom el!És mi történt?Nah mi?MŰKÖDÖTT! Volt ám öröm ezerrel!Az egészben az a furi hogy a rossz gyujtás-jeladóm kinyirt egyszerre 3 gyertyámat.De az a lényeg hogy ujra müködik!Azt másnap megint szereléssel telt a délutánom mert kicsit szivárgott az olaj a deklinél.Ez lett a kapkodás eredménye.De hamar leengedtem az olajat megint,csináltam normális tömétést,szakszerüen,nyugodtan összeraktam,olaj vissza aztán go!Mentem vele egy karikát,mert már nagyon hiányzott!Hazaértem utána lemostam jó alaposan,és azóta le sem lehet robbantani róla!
Megbeszélhetjük, de várjuk akkor meg ameddig esztergálok
hozzá adaptert, mert ez a gumidugós mérővég ez elég nagy
szenvedés.
Az egyik kocsinkon megmértük adapterrel, volt vagy 10 perc
az egész erőlködés nélkül.
Hát a kocsiban 250e km van de ennek ellenére hihetetlen 12bar
van mindegyik hengerben... 10-12 a gyári érték mivel turbós...
Asszem egy darabig nem lesz vele gond :P.
Viszont mociba vettem szeleptisztító adalékot (STP).
Hétvégéig megpróbálok kimotorozni legalább 2 tankot és újra
lesz mérve (akkor már adapterrel).
Kíváncsi vagyok javít-e valamit...
Jó gép, 2 személyel is kényelmesen lehet vele közlekedni, van benne elég erő, hogyha az ember forgatja egy kicsit.(100Le). A futómű nekem nagyon puha, ezért koppra be van tekerve minden, illetve elöl sűrűbb olaj van.ha fanatikus vagy(mint én) akkor akár 200Kmt is lehet vele egyhuzamba menni.Szerintem tanulómotornak tökéletes, én szimó után ültem fel rá.
Igazából ha van még kérdésed, akkor tedd fel, szívesen válaszolok.