Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Shtowee!ne hari meg senki ne hari de nem tudok menni ma.most telefonáltak h mennem kell melozni Pestre.de lehet elnézek majd arra ha idöben végzek.tényleg ne haragudjatok!
Szevasztok!

1 idényt motoroztam végig egy RF400-assal. Most előjött rajta egy hiba: a benzinpumpám nem működik megfelelően. Ha rajta vannak a benzincsövek, akkor nem berreg, ha nincsenek rajta, akkor tökéletesen megy. Szereztem egy új pumpát és azzal is ez a helyzet.
Szerintetek mi lehet a baja? Valaki találkozott már ilyennel?
Előre is kösz. Jah és szerelésmentes motorozást!
ok értem köhi..
nem mikor behúzom nem sir!
éppen ezért biztos(99%) hogy ez a lúdas...
A bnőm apjával ma szétszedjük megnézzük!

Majd irok hogy mit sikerült alkotni
Ma találtam gondoltam megosztom veletek....

Kuplung

Hirtelen gyorsításkor, induláskor a motor felpörög és az autó
nem gyorsul megfelelően.
A kuplungtárcsa dörzsbetétjei kopottak, olajosak vagy rosszul
van beállítva a kinyomócsapágy holtjátéka.
Nehézkes indulás, emelkedőn vagy előzésnél balesetveszély, a
kuplung alkatrészeinek túlhevülése, megégése, kilágyulása.

Nehéz I. fokozatba kapcsolni, kapcsoláskor (főként hátramenet)
recseg a váltó.
Nem megfelelő a kuplung kinyomócsapágy holtjátékának
beállítása, a kuplungtárcsa agya szorul a nyelestengelyen,
hibás a kuplungszerkezet, törött a kiemelő villa.
A kuplung tárcsa, kuplung szerkezet és a lendítőkerék fokozott
kopása, a szinkrongyűrűk idő előtti kopása, váltó
fogaskerekeinek tönkremenetele.

Induláskor rángat az autó.
A kuplungtárcsára olaj került, a kuplungtárcsa csillapító rugói
töröttek, a kuplungtárcsa vetemedett vagy sérült a surlódó
felülete, a kuplung szerkezet rugói töröttek.
A motor-, váltó- és kipufogó rendszer felfüggesztései
tönkremennek.

Benyomott kuplung pedálnál sivító hang hallatszik a
tengelykapcsolóból.
Tönkrement a kinyomócsapágy.
A kinyomó szerkezet laprugóinak elkopása a csapággyal érintkező
felületen, mely később a szerkezet tönkremenetelét okozza,
minek következtében nem fog egyáltalán kiemelni a kuplung.

Alapjáraton zörgő hang hallatszik a tengelykapcsolóból, mely
benyomott kuplung pedálnál megyszűnik.
A kuplungtárcsa csillapító rugói kilazultak, a nyelestengyely
csapágya kopott és ezért hangos.
A csillapító rugók kiesése, kiszakadása tönkre teheti a kuplung
szerkezetet is, a nyelestengely csapágy kopása a komfort
irzetünket rontja.

Nehéz sebességet váltani (főként hideg állapotban).
Nem megfelelő minőségű olajjal van a váltó feltöltve, nem
megfelelő az olajszint a váltóban, a tengelykapcsoló nem emel
ki eléggé, kopott vagy nem megfelelő a sebességváltó
mechanizmusa.
na ez a nem semmi

éppen ma néztem meg a taxi 1 et

Van 1 rész benne mikor a pizza futár a Danielnek arról hablatyól hogy rázott le 2 zsernyákot,erre megjelennek mögötte de ő meg csak mondja .....aztán mikor meglátja őket,megnyom 1 kapcsolot,és elkezd tólatni a rendőrők megcsak lesnek....
O02]

szeretem az RSV-t nagyon tetszik,mentem is vele,de az a baj hogy nehéz hozzá jutni normális darabhoz...pedig szerintem az RSV elég nagy ritkaság....nem sürün lát RSV-t az ember van bőven mindenből de V2 ami kevés....ebből is inkább a ducati meg az aprilia ami kevés mozog az utakon...

egyenlőre SV 650 lesz,ez is elég erős 2 személyel sem hiszem hogy gond lehetne

legszivesebben megtartanám,hidd el!
Nagyon jó kis motor,még van 1-2 hibája amit kikellene javitani,de ugydöntöttem eladóm inkább,most nyilt lehetőségem megvenni a motort ezért is vittem az árát ennyire le!
Igaz hogy 25 Kw os papirjai vannak,és sokan érdeklődtek ez miadt,de ha van lehetősége az embernek váltani szerintem mindenki váltana!
Mellesleg ettől függetlenül maradok itt a fórumon mert itt azért töbnyire jó arcók vannak

mellesleg lesz jan.1től akkor regadó?

csak azért kérdem mert utánna néztem 1 picit de nem vagyok biztos benne....elméletben nem törlik el de erről nov 20 án döntenek,és kaphatunk pontos felvilágositást...

szerintem nem szüntetik meg mivel túl sok bevételthoz a konyhára...
pl:Az unió 300 millióra bünteti M.O. évente,de M.O. kitermeli a kövit éves szinten!

napi 10 autó + 10 motor= 10* 60000+10 * 40000Ft

napi 1 millió!
1 év 365 nap....ebből kb munkanap 250 nap!
250 milcsi,de mivel ide csak a használt autót és motort irtam ráadásul szerintem még keveset is irtam darabszámban...
minimum 3x orosát kitermeli éves szinten a büntinek...Nem olyan hülye a kormány hogy ezt a pénzt kiengedje a kezei közül...ahelyet hogy jó utakat csinálnának....vagy a kórházakat felujitanák vagy tudom is én...

Mellesleg biztos azért ilyen xarok az utak mindenfelé mert ebből is jön be az államnak pinz...mivel ha a moci,autó megy az uton előbb utobb tönkremegy a sok rázkódástól,stb stb,akkor jön az alkatrész,amin rajta az áfa meg anyám kinnya,és még sorolhatnám...Csak tudnám akkor hova megy el az a sok pénz!
Nem RF, de talán tetszeni fog.

Jöttem haza, és olyan láttam, hogy percekig nem tértem magamhoz a röhögéstől.

Az utcában ahol lakom, van egy pizza házhozszállító cég. Bővült a járműflotta... HAYABUSÁRA RÁGUMIPÓKOZVA A PIZZASZÁLLÍTÓ SZETT! Nem tom mennyiért mérik itt a pizzát, de lehet, hogy elúszik a cég a szállítási költségen...

A kép sajnos telefonnal készült, ezért elég gyalázatos, de a lényeg talán látszik.
Csak a méret alapján sokféle csapágy lehet( pl. radiális; axiális stb.)ami nem mindegy!
Kuplungot behúzod akkor is sír?!
Citadellán hány órakor kezdődnek a dolgok?
Nagyon jó időt mond, erősen ráhangoltam magam.
Úgy látszik hasonló az ízlésünk.

Én is RSV-re gyúrok, de az RF előtt SV-t szerettem volna venni. Próbáltam is, és nagyon bejött. Csak közben egy jó barátom eladósorba adta az RF-et, én meg megvettem, hogy ne kelljen sokáig árulnia.

Azóta nálam ragadt. Az a baj, hogy nagyon nem szeretek semmilyen járműtől megválni. Lehet hogy majd úgy lesz másik, hogy az RF marad. Szépen sorban hozom rajta rendbe a dolgokat, tulajdonképpen kár eladni, mert a beletett pénzemet úgysem kapom vissza.
Köszi az infot.
Az 503 ml-re emlékeztem én is, mert egyszer már kitúrtam a szervizkönyvből. Sőt asszem már villaolajat is vettem valamikor, de én nem merek nekiállni ilyen műtétnek.
megszabad kérdezni

SV 650
Hali!

Azt hiszem ebben majd J3sus18 tud neked leginkább segíteni: neki is olaszból hozott 600asa van.

A gépről pedig a többiek szintén többet tudnak majd írni, de nekem első motorként első szezon után csupa pozitív benyomás: kellően sportos, de azért nem hasalós gép. Túrázni is kényelmes, jól pakolható. Döntögetni is lehet (bár ez még nem saját tapasztalat, de J3sus18-nak már ért le pályán a lábtartó ). A 600-as meg nyilván jobban megy mint a kistesó, szóval rosszabb nem lehet.

De majd a tapasztaltabbak is reagálnak!
Sziasztok!
Most készülök venni a jövő héten egy olasz papíros RF 600-ast.
Akinek van vagy volt ilyen írhatna valami konkrét beszámolót, pozítív - negatív dolgokat a vassal kapcsolatban, és hogy megy a forgalomba helyezés, és hogy tényleg eltörlik a regadót jan 1.-jén?

Köszi
Shtowee,

Nagyon sajnálom, de holnap nem tudok citadellázni.
Családi program közbejött.
Viszont jövőheti hétköznapi talin mindenképpen ott leszek !

Bocsi !
És Rambo, mit veszel ha szabad kérdezni? Lesz RSV Mille?
igen szerintem az lesz..köszi....
akkor ha a csapágy boltban ezt a méretet megadom akkor kapok 1 ilyet? vagy jobb ha viszek mintát?
Bocs nem 5,3 deci, hanem 5,03 deci kell száranként!
vagy mérd a szintet a felső éltől.
Ha a 20-as csapágyra gondolsz akkor igen.
Inkább mint a kuplungbovden!
Miért amugy te másra tippelnél?

csak azért kérdem mert bárhol néztem mindenhol ezt irták ez volt a gond....utánna beszéltem a szerelővel és ő is egyből ezt mondta hogy valószinü ez a lúdas....akkor most mégse?
hali

köszi a képeket és az infot....

igen mivel 25 KW os sokan jelentkeznek...és persze pofátlanul alkudoznak is....engem most jelen pilanatban nem zavar hogy ár alatt adom el mivel amit veszek az is ár alatt van nem kicsit...

igen a kupplung kinyomó csapágy a xar már utánna néztem,meg kérdeztem a szerelőt is...ő is azt mondta azért sipol a moci mert a kinyomó csapágy már xar,cserés,mivel csak kiemelésnél kap terhelést ez a szerkezet ezért sokáig kéne birnia....de mivel ha valaki sokat gyorsulgat,vagy egykerekezik,vagy csak behúzza a kuplungot és ugy gurul és ezt jó sokszor bizony nem tesz jót neki...

BIG THX

majd még irok csak sajna nincs 1 szabad percem se annyi a meló
A 25kw megnyomja az eladási esélyed!
kinyomócsapágy?
Telókat kiszeded, olajat kiöntöd, kimosod a belsejét (nem ultrás vízzel!), kiszárítod rendesen és felöntöd új lengéscsillapító olajjal.
Kb 3000Ft 1 liter, 0w; 5w; 10w; 15w; 20w a választék. 5,3deci kell száranként amit én a levett olajból pótoltam vissza ülepítés után.
Én megcsináltam mikor megvettem a motort, 15w-st kapott, nagyon jól bírja a rossz utakat. Nem koppant még eccese! Pedig rugóelőfeszítésem vissza van véve teljesen, hogy lejjebb legyen az orra. Hátulját nekem is teljesen elő kellett feszítenem mert 2 személlyel csomaggal belehintázott a csomagtartóba. csillapítást szokom tekerni hármas és négyes állásba szóló vagy családi terhelésnél (kb. 200kg). Állítólag a bölcsővázas GSXR rugóstagja beszerelhető ami nagyobb sújra van méretezve.
Látom Ő se VC-s mint az enyém.