Lehet tévedek és akkor feleslegesen szólok bele,
de szerintem a műszerfal bal oldalánál befér az ujjam,
illetve az orridom bal "oszlopának" a belső idomja alá
se fekszik be a bal rekeszes idom.
Az előzőek alapján gyanítom a bal oldali rekeszes idom
az új duplarekeszes digiműszerfalos verzióhoz tartozik nem
a régihez. Mintha a régin nem lenne ennyire domború a fedél...
Jól mondom Imi ?
Egyébként én csak 3 csomag papírzsepit tartok benne, de időnként
mindig ellopkodják én meg jókat röhögök... Bár inkább sírni
kellene, hogy embereknek zsepire van szükségük.
Jobban idegesít, hogy az órát boldog-boldogtalan elnyomkodja.
Kösz a helyreigazítást, így már tiszta :).
Tényleg nem voltam tisztában mikor melyiket hogyan,
csak itt-ott találtam angol fórumokat ahonnan néhány morzsát
összeszedtem, de azt is kevertem :P.
Rambo !
Kompressziót még nem mértem, mert nem jött még meg a
készlet. Fék infót kösz, valószínűleg decemberig én is ezekel fogom
használni, főleg mert a tömítéskészlet a gyertyákkal együtt
egyelőre lehúz anyagilag (feltéve persze ha megvan a kellő
kompresszió, mert ha nincs akkor....).
Amúgy találtam feliratot a kipufogómon, rákerestem és seggre
ültem, 76000 JPY (160e HUF) és direkt RF400-hoz készítették Japánban.
BEET márkájú és emilyen:
Látom nem egészen tiszta nálatok a típustörténelem. :
Hagyományos műszerfallal '95.ig gyártották simát és VC vezérlésűt egyaránt.
'96 -tól jött a digit műszerfal elektromos sebességjeladóval a bowden helyett. Fordulatszámmérő végig elektromos sose bowdenes!
Itt is létezik VC vezérlésű piros szelepfedéllel és állandó 16 szelepes vezérléssel natúr alu szelepfedéllel.
Ami még változott '96-tól: oldalrekeszek a műszerfalnál; megszűnt az állítható első villa; megváltozott a lengővilla a féknyereggel.
Itt egy elrettentő példa a takarórekeszekkel kapcsolatban!
erről csak annyit hogy egy volt kollegám 3.6 vagy 3.7 el használta és ne mvolt semmi problémája...
sőt akinek eladta,szintén érdi,és még mindig használja!
Szerintem kevés arra az esély hogy össze roppanjon!Szóval no para
Amugy a Csabinak van,szerintem ha rendes vag hozzá 30 ért eltudod hozni a 2őt tőlle
én benne lennék szivesen,de csk az alkatrész cserék után,addig necces.....mellesleg kihuztam a szöget és nem eresztet le..mázli...ugy ment végig a szög hogy oldalasan a mintákba
Örülök neki hogy nem kell se javitani se cserélni a gumát....még csak 2500 at tettem bele és 0 a füstölést! és ez nállam rekord mármint a füstmentesség
Akkor ja, tényleg nem digis. De akkor hogy lehet VC-s ?
Ez kicsit furcsa... ha a szelepfedél tetején van vezérlésed
-egy szürke "dobozka" egy villanymotorral az elejében és olaj
is megy bele-, akkor tényleg VC-s de tök furcsa.
Eddig VC-st csak digitális műszerfalasat láttam....
Ja, és az összes VC-snek vörös a szelepfedele, a simák feketék.
(Ez ugyan így igaz a GSF 400 Banditokra is.)
Gurulással kapcsolatban meg annyi van, hogy én hétköznap 3-ig
melózok, utána vevő vagyok bármire, ha legalább 2 nappal előre
tudom. Naptól függetlenül. Péntek vagy nem péntek nekem mindegy.
Még valami, féktárcsát tudtok olcsón ?
Nézegettem és 40 ropi körül találtam csak darabját, hát
félek 70-80e-et nem költök rá akkor inkább eret vágok magamon.
Mondjuk ebay-en láttam párban is 40 körül, de hátha Ti megmondjátok
a tutit. :)
Így a gyári féktárcsákkal 3.8-3.9mm körül már nem szívesen
kezdtek bele a következő szezonba...
Egyébként a többi érték stimmel, legalábbis a 6odikban 6ezren 100. Nekem a 4000 az mindig 70.
És igen, ez szerintem bowdenes, mert '95 12. havi, úgy tudom a pont az egy hónappal fiatalabbaktól kezdve van digitális műszerfal.
A takaróidomok meg: na igen, a baloldalit inkább nem is mutatom, az elég szörnyű, a jobbos legalább szépen illeszkedik az oldalához és jobb minőségű is, talán az gyári (szintén úgy tudom, '96 előttiekben csak a balos rekeszes). Szóval itt a takaró részek nem a legtutibbak, kis hézag van köztük ott is, ahol összeérnek, csak nem tudom, hogy az utángyártott mennyivel lenne jobb...
Az eladó persze váltig állította, hogy tuti gyári. Hát mondom azért persze, lehet madárnak nézni de... Na mind1, elég bunkó volt.
Amúgy gurulás: most sajna otthon kellett hagynom a mocit, mert eléggé dögrováson vagyok... DE: hétközben én Pesten vagyok, most amíg ilyen jó idő van, lehetne gurulni egyet. Ti úgyis sokan vagytok érdiek, az egy köpés innen. Aztán én itt nem is nagyon tudok ilyen jó kis utakat, valami budai hegyekre gondoltam, de lehet más is. Szobatársaim pl. most Visegrádra ugrottak le. Szóval valami ilyesmi is játszhat. Ja meg gondolom mindenki dolgozik hét közben, de akár egy péntek délután?
Nekem kereken 6000 a fordual 100-nál, 4000 körül 60-nál.
12000 200-nál kicsit nekem kevésnek tűnik, a tiltás meg pláne,
de elképzelhető, hogy neked még bowdenes a fordszámmérőd
nem jeladós ?
Ami furcsa, hogy a mocidon a fekete műanyag idomok a fejidom
mögött még a régiek pedig az oldalidomod azt sejteti, hogy VC-s
a mocid, amik már a domború rekeszfedelesek. Ez érdekes...
Amúgy nagyon szép, az első villáid is szép szürkék még az enyémen,
már szinte nincs is szükre szinter.
Amúgy majd összeröffenhetnénk valamikor, ha máskor nem
a következő szezonban egy ilyen normális sebességes túrázásra :).
Csak legyen már végre valami támpontom, hogy mi a rák miatt
füstölgök...
Rég jártam erre. Illetve rég szóltam hozzá, de azért nagyjából olvasgatom a topicot.
Pl.: RedOne, én is vigyázok a gépre, nem szoktam hajtani (jó, mivel első motor, néhány dolgot kíváncsiságból meg kellett nézni, de nem jellemző rám sem az állatkodás, mint ahogy szerintem itt sokunkra sem).
Mostmár kezdem megszokni a gépet, azért nem a kanyarokban, ott még mindig igen kezdő vagyok, de viszonylag egyenesen, túrázósan már kezdem kitapasztalni, mivel nagyjából minden héten tolok egy Miskolc-Bp odavissza utat. És tetszik nagyon. Az egyetlen dolog, ami zavar, hogy tényleg pörgetni kell szegényt. Mármint: a 3mason szoktam jönni-menni, általában próbálok kis forgalmú időszakban és lehetőségekhez mérten autópálya tempót tartok. A 130at így széljárástól függően 7500-8000 között tudja, bár újabban a 8000-es fordulat 135öt jelent óra szerint. És van egy valami, ami örök és sérthetetlen : hatodikban, 4000-es fordulaton 70-nel megyek. Pont. Akár van szél, akár nincs, ez mindig ennyi. =)
Szóval nemtudom, majd meglátjuk, mit hoz a jövő, de egy 600-ason lehet elgondolkozok. Illetve ezt már megtettem, a többi meg részben rajtam múlik, részben a körülményeken. =P
Ja és ha már adatoknál tartunk, nemrég megnéztem én is, "mit megy a gép": egyrészt 6-odikban nekem 12000-nél tilt (vagy talán kicsit felette, de az ekkor fennálló kereken 200-as tempónál (az utolsó vonás után még egy vonásnyit fordul az óra) talán elnézhető, ha nem pontosan 12139,57-et olvastam le. =P
Illetve ami tetszik: még nyáron voltam egy leányzóval túrázni. Mármint motorral és mármint ő ült mögöttem (naná, majd ide írom a gyalogtúrám kalandjait nem? =DD) és Eger felé van pár szép egyenes, vadiúj út, gyér forgalommal (pl. a Felsőtárkány - Eger szakasz), na itt 2 személlyel is simán tudná szerintem a végét, de 170-nél nem mentem többet. Mindezt trükközés nélkül, nem kell 5-ödikben kinyírni hogy 6-ban kínszenvedve fentebb tornázza a sebességet. 6-ba berakom és megy szépen. A 190-et is simán leforogja.
Fogyasztás pedig vegyesben: város 50-60 (meg néha gyökkettő a dugóban), országút 120-130 (illetve néha amikor kimegy a gyógyszer 140-160, de ez csak rövid időre) - 5.53L / 100km.
Nagyjából 180km-ert megyek el így, amíg elkezd pislákolni a fuel lámpa, onnantól nagyjából 50km-ert tudok megtenni tartalékig. Tartalékkal pedig egyszer játszottam csak (nem direkt, csak nem volt benzinkút), akkor kereken 50km-ert mentem vele.
Na, ennyit a számokról, a végére legyen pár kép is: napsütésben nagyon tetszik a színe az enyémnek, még ha napfény nélkül kicsit sötét is. De amikor csillan rajta, igen jó! 5*
(a vigyoris képen szobatársam '93-mas CBR 600F-je van és persze ő áll mellette. Azt hiszem, semmi okom a szégyenkezésre formatervben, sőt! =)
Nekem is szög volt a gumiban amivel vettem.
Felhívtam egy gumijavítót, majd közölték, hogy nem szokták
javítani, mert 200 felett gondot okozhat.
Erre én kacagtam egyet és mondtam nekik, hogy nyugodtan
csinálják. Hernyós megoldással javította az ürge, teljesen
hibátlan volt és 800Ft-om bánta. (Ott érden megcsinálták a Lőcsein kemény 5 perc alatt.)
Hát motorikusan én belenyúltam a tutiba...
Én nem tudom mi baja van, de már annyira várom a kompresszió
mérőt mint a megváltást. Ha megvan a minimum feletti érték
akkor nekifogok a felújításnak, ha nincs akkor jön egy másik moci...
Igazságtalanság, hogy nézem hogyan használjátok az RF-eitek én
meg vigyázok rá aztán mégis füstöl...
Sajnálom,de csak pár napja rakta fel a Csaba a hirdetést.és már rengetegen jelentkeztek nálla.
Amugy biztos olcsobban megusztad volna.Velem is korrekt volt.
Elmondtam neki hogy mennyi ha boltban veszem,mennyi az utángyártott,és annyit mondtam mivel ugyérzem elég korrekt vagyok,hogy ő szabja meg az árat.
A cuccokat ha boltban veszem 30 ropi,igy hogy most tőlle 15 ropi.
Szerintem korrekt.ok hogy használt meg minden,de a motorom is használt
Szerintem érdemes mindenkinek benéznie hozzá!
Egy egész komplett RF400 ast bont szét,és bizony ott van mit csemegézni
Elrettentő, hogy a régi műszerfal mellé tették a digitálishoz valót, és hatalmas rés van az óra mellett.
Ez a rekesz van '95-ig:
de szerintem a műszerfal bal oldalánál befér az ujjam,
illetve az orridom bal "oszlopának" a belső idomja alá
se fekszik be a bal rekeszes idom.
Az előzőek alapján gyanítom a bal oldali rekeszes idom
az új duplarekeszes digiműszerfalos verzióhoz tartozik nem
a régihez. Mintha a régin nem lenne ennyire domború a fedél...
Jól mondom Imi ?
Egyébként én csak 3 csomag papírzsepit tartok benne, de időnként
mindig ellopkodják én meg jókat röhögök... Bár inkább sírni
kellene, hogy embereknek zsepire van szükségük.
Jobban idegesít, hogy az órát boldog-boldogtalan elnyomkodja.
Illetve lehet hogy most csak nekem nem esik le, de mi az elrettentés a linkelt képeken?
Kösz a helyreigazítást, így már tiszta :).
Tényleg nem voltam tisztában mikor melyiket hogyan,
csak itt-ott találtam angol fórumokat ahonnan néhány morzsát
összeszedtem, de azt is kevertem :P.
Rambo !
Kompressziót még nem mértem, mert nem jött még meg a
készlet. Fék infót kösz, valószínűleg decemberig én is ezekel fogom
használni, főleg mert a tömítéskészlet a gyertyákkal együtt
egyelőre lehúz anyagilag (feltéve persze ha megvan a kellő
kompresszió, mert ha nincs akkor....).
Amúgy találtam feliratot a kipufogómon, rákerestem és seggre
ültem, 76000 JPY (160e HUF) és direkt RF400-hoz készítették Japánban.
BEET márkájú és emilyen:
Hagyományos műszerfallal '95.ig gyártották simát és VC vezérlésűt egyaránt.
'96 -tól jött a digit műszerfal elektromos sebességjeladóval a bowden helyett. Fordulatszámmérő végig elektromos sose bowdenes!
Itt is létezik VC vezérlésű piros szelepfedéllel és állandó 16 szelepes vezérléssel natúr alu szelepfedéllel.
Ami még változott '96-tól: oldalrekeszek a műszerfalnál; megszűnt az állítható első villa; megváltozott a lengővilla a féknyereggel.
Itt egy elrettentő példa a takarórekeszekkel kapcsolatban!
sőt akinek eladta,szintén érdi,és még mindig használja!
Szerintem kevés arra az esély hogy össze roppanjon!Szóval no para
Amugy a Csabinak van,szerintem ha rendes vag hozzá 30 ért eltudod hozni a 2őt tőlle
neked meg köszönöm Imitrikes :)
Örülök neki hogy nem kell se javitani se cserélni a gumát....még csak 2500 at tettem bele és 0 a füstölést! és ez nállam rekord mármint a füstmentesség
még nekem sem jöttek meg az alkatrészeim
Akkor ja, tényleg nem digis. De akkor hogy lehet VC-s ?
Ez kicsit furcsa... ha a szelepfedél tetején van vezérlésed
-egy szürke "dobozka" egy villanymotorral az elejében és olaj
is megy bele-, akkor tényleg VC-s de tök furcsa.
Eddig VC-st csak digitális műszerfalasat láttam....
Ja, és az összes VC-snek vörös a szelepfedele, a simák feketék.
(Ez ugyan így igaz a GSF 400 Banditokra is.)
Gurulással kapcsolatban meg annyi van, hogy én hétköznap 3-ig
melózok, utána vevő vagyok bármire, ha legalább 2 nappal előre
tudom. Naptól függetlenül. Péntek vagy nem péntek nekem mindegy.
Még valami, féktárcsát tudtok olcsón ?
Nézegettem és 40 ropi körül találtam csak darabját, hát
félek 70-80e-et nem költök rá akkor inkább eret vágok magamon.
Mondjuk ebay-en láttam párban is 40 körül, de hátha Ti megmondjátok
a tutit. :)
Így a gyári féktárcsákkal 3.8-3.9mm körül már nem szívesen
kezdtek bele a következő szezonba...
Egyébként a többi érték stimmel, legalábbis a 6odikban 6ezren 100. Nekem a 4000 az mindig 70.
És igen, ez szerintem bowdenes, mert '95 12. havi, úgy tudom a pont az egy hónappal fiatalabbaktól kezdve van digitális műszerfal.
A takaróidomok meg: na igen, a baloldalit inkább nem is mutatom, az elég szörnyű, a jobbos legalább szépen illeszkedik az oldalához és jobb minőségű is, talán az gyári (szintén úgy tudom, '96 előttiekben csak a balos rekeszes). Szóval itt a takaró részek nem a legtutibbak, kis hézag van köztük ott is, ahol összeérnek, csak nem tudom, hogy az utángyártott mennyivel lenne jobb...
Az eladó persze váltig állította, hogy tuti gyári. Hát mondom azért persze, lehet madárnak nézni de... Na mind1, elég bunkó volt.
Amúgy gurulás: most sajna otthon kellett hagynom a mocit, mert eléggé dögrováson vagyok... DE: hétközben én Pesten vagyok, most amíg ilyen jó idő van, lehetne gurulni egyet. Ti úgyis sokan vagytok érdiek, az egy köpés innen. Aztán én itt nem is nagyon tudok ilyen jó kis utakat, valami budai hegyekre gondoltam, de lehet más is. Szobatársaim pl. most Visegrádra ugrottak le. Szóval valami ilyesmi is játszhat. Ja meg gondolom mindenki dolgozik hét közben, de akár egy péntek délután?
Na, think of it, aztán majd összehozunk valamit.
Nagyon szép a mocid napfényben is :).
Nekem kereken 6000 a fordual 100-nál, 4000 körül 60-nál.
12000 200-nál kicsit nekem kevésnek tűnik, a tiltás meg pláne,
de elképzelhető, hogy neked még bowdenes a fordszámmérőd
nem jeladós ?
Ami furcsa, hogy a mocidon a fekete műanyag idomok a fejidom
mögött még a régiek pedig az oldalidomod azt sejteti, hogy VC-s
a mocid, amik már a domború rekeszfedelesek. Ez érdekes...
Amúgy nagyon szép, az első villáid is szép szürkék még az enyémen,
már szinte nincs is szükre szinter.
Amúgy majd összeröffenhetnénk valamikor, ha máskor nem
a következő szezonban egy ilyen normális sebességes túrázásra :).
Csak legyen már végre valami támpontom, hogy mi a rák miatt
füstölgök...
Üdv!
Elárulnád hol találom azt a bizonyos Csabát, akit emlitettél? Szükségem lenne pár apróságra a motorhoz.
Rég jártam erre. Illetve rég szóltam hozzá, de azért nagyjából olvasgatom a topicot.
Pl.: RedOne, én is vigyázok a gépre, nem szoktam hajtani (jó, mivel első motor, néhány dolgot kíváncsiságból meg kellett nézni, de nem jellemző rám sem az állatkodás, mint ahogy szerintem itt sokunkra sem).
Mostmár kezdem megszokni a gépet, azért nem a kanyarokban, ott még mindig igen kezdő vagyok, de viszonylag egyenesen, túrázósan már kezdem kitapasztalni, mivel nagyjából minden héten tolok egy Miskolc-Bp odavissza utat. És tetszik nagyon. Az egyetlen dolog, ami zavar, hogy tényleg pörgetni kell szegényt. Mármint: a 3mason szoktam jönni-menni, általában próbálok kis forgalmú időszakban és lehetőségekhez mérten autópálya tempót tartok. A 130at így széljárástól függően 7500-8000 között tudja, bár újabban a 8000-es fordulat 135öt jelent óra szerint. És van egy valami, ami örök és sérthetetlen : hatodikban, 4000-es fordulaton 70-nel megyek. Pont. Akár van szél, akár nincs, ez mindig ennyi. =)
Szóval nemtudom, majd meglátjuk, mit hoz a jövő, de egy 600-ason lehet elgondolkozok. Illetve ezt már megtettem, a többi meg részben rajtam múlik, részben a körülményeken. =P
Ja és ha már adatoknál tartunk, nemrég megnéztem én is, "mit megy a gép": egyrészt 6-odikban nekem 12000-nél tilt (vagy talán kicsit felette, de az ekkor fennálló kereken 200-as tempónál (az utolsó vonás után még egy vonásnyit fordul az óra) talán elnézhető, ha nem pontosan 12139,57-et olvastam le. =P
Illetve ami tetszik: még nyáron voltam egy leányzóval túrázni. Mármint motorral és mármint ő ült mögöttem (naná, majd ide írom a gyalogtúrám kalandjait nem? =DD) és Eger felé van pár szép egyenes, vadiúj út, gyér forgalommal (pl. a Felsőtárkány - Eger szakasz), na itt 2 személlyel is simán tudná szerintem a végét, de 170-nél nem mentem többet. Mindezt trükközés nélkül, nem kell 5-ödikben kinyírni hogy 6-ban kínszenvedve fentebb tornázza a sebességet. 6-ba berakom és megy szépen. A 190-et is simán leforogja.
Fogyasztás pedig vegyesben: város 50-60 (meg néha gyökkettő a dugóban), országút 120-130 (illetve néha amikor kimegy a gyógyszer 140-160, de ez csak rövid időre) - 5.53L / 100km.
Nagyjából 180km-ert megyek el így, amíg elkezd pislákolni a fuel lámpa, onnantól nagyjából 50km-ert tudok megtenni tartalékig. Tartalékkal pedig egyszer játszottam csak (nem direkt, csak nem volt benzinkút), akkor kereken 50km-ert mentem vele.
Na, ennyit a számokról, a végére legyen pár kép is: napsütésben nagyon tetszik a színe az enyémnek, még ha napfény nélkül kicsit sötét is. De amikor csillan rajta, igen jó! 5*
(a vigyoris képen szobatársam '93-mas CBR 600F-je van és persze ő áll mellette. Azt hiszem, semmi okom a szégyenkezésre formatervben, sőt! =)
Valakinek van otthon elfekvőben légszűrő szivacsa?
Ha igen, nekem nagyon kéne :) Megegyezünk? ;)
Felhívtam egy gumijavítót, majd közölték, hogy nem szokták
javítani, mert 200 felett gondot okozhat.
Erre én kacagtam egyet és mondtam nekik, hogy nyugodtan
csinálják. Hernyós megoldással javította az ürge, teljesen
hibátlan volt és 800Ft-om bánta. (Ott érden megcsinálták a Lőcsein kemény 5 perc alatt.)
Hát motorikusan én belenyúltam a tutiba...
Én nem tudom mi baja van, de már annyira várom a kompresszió
mérőt mint a megváltást. Ha megvan a minimum feletti érték
akkor nekifogok a felújításnak, ha nincs akkor jön egy másik moci...
Igazságtalanság, hogy nézem hogyan használjátok az RF-eitek én
meg vigyázok rá aztán mégis füstöl...
Amugy biztos olcsobban megusztad volna.Velem is korrekt volt.
Elmondtam neki hogy mennyi ha boltban veszem,mennyi az utángyártott,és annyit mondtam mivel ugyérzem elég korrekt vagyok,hogy ő szabja meg az árat.
A cuccokat ha boltban veszem 30 ropi,igy hogy most tőlle 15 ropi.
Szerintem korrekt.ok hogy használt meg minden,de a motorom is használt
Szerintem érdemes mindenkinek benéznie hozzá!
Egy egész komplett RF400 ast bont szét,és bizony ott van mit csemegézni
ha ugy veszük igen
szeretném most rendbe rakni motorikusan is a kicsikét,ezért 1 hónapon belül szét lesz szedve és rendbe lesz téve.
Sőt most a héten érkeznek meg az utolsó darabjai a mocinak
http://www.kepesmotor.hu/motor...
tőlle veszek pár cuccot elég korrekt szóval ha valakinek kell valami forduljon a Csabához!