Ha nem gond szeretnék találkozni veled....
Azért mert nincs összehasonlitási alapom. Nem tudom jól megy a gép vagy sem. Régen /2001-ben/ volt egy 600-om/1994/. Az mint ha sokkal jobban ment volna mint ez a /97-es/.
Egy jó barátom mondta: -Az idő mindent megszépít!
Lehet.....
Okay, bár mondom így belegondolva, itt ugye postázás jönne szóba, csak annyiból elugrasz Pestre meg vissza és meg is van a cucc. + huzathatod oda vissza, hogy mire hazaérsz, épp pattanjon el.
Ma vagy holnap tolok fel vidit alkottunk bent 1 kamera tartót és gondoltam letesztelem
Hát nem lett rossz...csak sajna nem olyan úton mentem ahol kitudtam huzatni...na mind1
majd lesz hátsó kamerás rögzités is a mocin
hát megvárom Imitrikes véleményét is hogy jó e a 600 as...bowdenje is..ha jó akkor oké...hát ha nem találok vagy Imitrikes nem tud nekem linkelni mert ő sem tud,akkor ha neked is megfelelne megvenném azt amit te ajánlottál..nem tudom hogyan tudnánk megoldani de majd megbeszéljük
Tegnap jártam bent a szervízben ahova vittem a gépest és van mellette egy bolt részleg is. Namost mondta a szerelő, hogy szerencsém van, mert pont van egy km óra spirál, valaki megrendelte, csak nem vitte el. De sajna nem lett szerencsém, mert kuplungbowden volt, csak rosszul emlékezett.
Már csak azt nem tudom, hogy a 600-as bowdenje neked mennyire lenne jó.
De ha gondolod, itt megtalálod őket. Bár jobban belegondolva, te Pestről könnyebben és gyorsabban tudsz szerezni ilyesmit. Na nembaj, leírtam.
jaja mevan minden ami kell..majd akkor hivlak
szóval esetleg valaki tud kupplung bowden RF hez?
Nagyon ugynézki hogy kezdi megadni magát és azthiszem jobb lenne minnél előbb beszerezni 1 -et....előre is köszi mindenkinek.
Mellesleg jó látni hogy beindult a forum,remélem 1 túra,vagy találkozó összejön
Tudtommal nem volt még ilyen...de javitsatok ki ha tévedek...
Csak óvatosan, mert lehet belemegyek.
Na jó azért mégsem, mert bírom a gépet, de nem tagadom nekem sok a 900-as. Egyszer mentem 230-at, és többet talán sosem ment a mutatóm 180 fölé oda is csak ritkán.
Én a 130 körül érzem magam jól, de élvezem az iszonyatos nyomatékot, és az ebből eredő hatalmas tartalékot, mint lehetőséget.
Nem tagadom az Africa az első, de azt csak klubrendezvényekre használom, minden más esetben viszont az RF-t. És akkor jó, hogy ott a dobozrendszer, ha kell.Én megyek a sor végén, mert ha baj van, bármikor utolérem az elsőt, nem kell gondolkodni az előzésen, csak visszakettő, stb.
Szóval ez így jó.
Egyetkell értenem
én is mindig megköszönöm!
Ez a minimum....ha ugy alakul és nem megyek 200 fölé akkor még intek is a lábammal
de 200 körül ne probáljátok ki
Urak, urak! Azt azért tisztázzuk, hogy én azért voltam dühös, mert az RF-es kolega nem nagyon vette figyelembe az amúgy nem nagyon megeröltető kedvességemet... Amúgy mint kocsiba, mint motoron igyekszek betartani a hatályos kresz szabályokat, illetve ezeket kiegészítve segítem a közúti forgalomban részt vevő mindenkit(motor,autó,bicikli,elektromosmozgássérültk
ocsivalafőútközepén-néni,stb).Nem dudálok, nem szálok ki "majd én adok neked!" ember módjára, s ha velem szemben is előzékenyek a többiek, azokat én is meg köszönöm minden esetben...
Csak szomorú, hogy ilyen szép zöld ritkaságon ülő csapattárs nem nagyon foglalkozott velem...
ha adni öröm,akkor add nekem a 900 röfit!Kapsz helyette egy 400-ast! Mekkora boldogság lenne ez nekünk!Neked azért mert adhattál-hisz adni örörm-nekem meg azért mert lenne egy szép vasam!Amugy nagyon jól néz ki a géped!
Azért csak engedd el a motorosokat!
Egyrészt mert hátha ragad azokra az autósokra akik ezt látják, és esetleg ezek közül egyszer valaki téged is elenged, másrészt meg nem kerül semmibe.
És különben is adni öröm!
Az meg hogy valaki gyökér az ő baja.
Egyébként a taxisokkal rosszak a tapasztalataim, ha már csak ezért is külön értékeltem volna jóindulatodat.
Délután rakok fel képeket a csatlakozóról, de ránézésre az én csatlakozóm is olyan mint a tiétek. A különbség a típusok miatt lehet mert az enyém egy '94-es RF400R nem VC. Szerintem RedOne elektronikája a nyerő bikerman79-nek mert a motorjuk évjárata is azonos.
Csak egy ötlet:
Lehet a Magyar Suzuki tudna információt adni, hogy milyen elektronika való ehhez a motorhoz. Egy próbát megérne.
Sajnos nem találtam csak levelezési címet, de biztos van itt a fórumban nálam ügyesebb és talál egy gyorsabb kapcsolat felvételi módot. (A Suzuki oldalán ezt írják: "Amennyiben bármely okból szeretné felvenni a kapcsolatot a Magyar Suzuki Zrt-vel, levelét az alábbi címen várjuk: 2500 Esztergom, Schweidel J. u 52.")
e-mailben leirtam neki hova kell jönni,meg mondta azt is hogy veled jön,Vasárnap 9 körül indultok,de elötte majd még ide csörög.Gyertyáim vannak,csak gyertyakulcs kell mert az enyém eltünt,de ezt megirtam neki is hogy hozzon egyet ha tud,azt mondta hoz.Majd Székesfehérvár meg Zámoly között vigyázzatok,mert épp útfelujitás van folyamatban,és egy-két helyen még fel van marva az aszfalt,de ha csörög Rambo,majd ugyis elmondom neki is.Örülök amugy hogy szántok rám egy fél napot,és elmotoroztok hozzám.Legalább túráztok egyet.Rémélem ki tudjuk szürni hogy miért beteg a vasam,bár szerintem a gyújtásvezérlő elektronikám lesz a ludas.
mindenesetre köszönöm