Hello!
Nekem is LTZ-m volt, apumnak most is az van és teljesen meg vagyunk vele elégedve. Ismerek egy pár quadost Vácról, szóval lenne társaságod
Amúgy az évjáratot az alvázszám 10. karaktere jelöli.
Sok sikert a vételhez
Szerintem a legegyszerűbb ha ezt a helyi közlekedés felügyeletnél érdeklődöd meg. Szerintem ha minden rendben van, akkor forgalomba helyezhető, bár nem tudom, hogy milyen papírok szükségesek a mutatványhoz!
Sziasztok!
Tudja esetleg valaki,hogy 2007 -es Ltz 400 at, ha rendelkezik km órával, indexel, tükrök szóval ami kell hozzá le lehet vizsgáztatni valahol, esetleg van aki ezzel foglalkozik? Csak azért érdekelne, mert ha nem lehet, akkor nem szerelem fel őket, meg nem idegesítem magamat, hogy becsületes legyek. Típus bizonyítvány nincsen.
Köszi előre is és Boldog Újévet mindenknek.
szerintem az évszám a legutolsó ami érték rendű , már bocs... oszt ha 2 év alatt csak nyelelte a hülye meg most eladás elött cserélt olajat elsször ...... ,a légszűrőtisztításról nem is beszélve.......... akkor aztán....
a lényeg hogy rendbe legyen a vas! A gázos teló állítólag össze sem hasonlítható a régi elődjével.......(váltás 2004-2005:ez némi támpont adó)
Oké, meglesz, már találtam magamnak most egy srácot aki nagyon toppon van a témában, kiokosított rendesen, már csak a megfelelő alanyt kell levadásznom!
Hali! ha nézel vmi gépet ami szimpatikus, az alvázszámot írd fel és kérdezd meg 1 suzukis boltba ,vagy szerintem sima motoros boltosok is meg tudják nézni mikori kiadás. Istibalinak igaza van, jó tanácsokat adott!
Hali!
Vannak nálam rutinosabb quadosok,de megosztom veled a tapasztalataimat!INGYÉÉÉÉÉÉ!
Nekem ez a 2. Ltz-m,az első egy 2003-as 440-es volt,most egy 2006-os van.
Ahogy Lordos bácsi mondta kínai szart soha! Nekem volt az is!
Én az ltz-t csak dícsérni tudom,nekem bevált, mentem 450-es yamahával,meg 660-as raptorral is.Ltr-hez még nem volt szerencsém.
Az Ltz ereje pont elég,nyomatékos,elnyűhetetlen,fogyasztás jó,jó olaj,rendszeresen cserélve és ennyi.Esetleg,még a vezérműlánc cserét említhetném(a 2003-ason cseréltem).
Automata feszítős,könnyen lehet ellenőrizni hogy mennyire nyúlott(vásárlásnál előny).
Az első felniket is ajánlatos megnézni,mert a gyári felni,nem valami erős.
A csapágyakat,gömbfejeket is meg lehet nézni,de ezek cseréje nem egy nagy összeg,meg asszem itt a fórumon már valaki kitalálta,hogy mivel lehet helyettesíteni a gömbfejeket(valami régi peugeot asszem).Jóval occsóbb!
Csapágyat meg minden csapágyboltba kapni,meg persze szimeringet is,csak abból se kinai utángyártottat.
Ha meg valami kell hozzá itt a fórumon kapsz mindent,nem egy uccsó szempont vásárlás előtt.
Amire szerintem nagyon oda kell figyelni,amivel vakítani szoktak az az évjárat!
Nagyjából ennyit!
Ha konkrét kérdésed van nyugodtan írj!
Köszi a gyors választ. Igazából eszem ágában se volt kínai f*st venni.
Mivel DRZ-E-m volt, LTZ-re gondoltam, mert nem volt vele baj, csak parázok hogy gyengus lesz, mert hát ha jól tudom ezeket DRZ-S-es blokkal szerelik, ami lássuk be, nem egy erőmű. Szakembert sajnos nem ismerek quad téren, ezért szeretnélek titeket megkérni, hogy lássatok el néhány tippel. Hogyan ellenőrizzem a kerékcsapágyakat, vagy ehhez hasonlók, amiket ti is leellenőriznétek alaposan vétel előtt.
Hali! Suzukit vagy Yamaha qvadot vegyél szerintem! Kínait ne! Szakembert a vásárláshoz vigyél mindenképpen! Amelyik qvadot ugy hírdetik, (kb 5-6 éves) 20-30 üzemora az kamu , azt 1 hét alatt simán belenyomod te is. Szakembert vigyél! A Lord legyen veled!
Quad vásárlás előtt állok, de mivel eddig csak enduroztam és ez lesz az első 4kerekű gépem, semmi műszaki tapasztalattal nem rendelkezem quadok terén. Ezért szeretnélek titeket rutinos quadosokat megkérni, hogy lássatok el néhány jótanáccsal, hogy mégis mire figyeljek oda, miket ellenőrizzek mielőtt beleugrom egy vételbe.
Válaszotokat nagyra értékelem és előre is köszönöm szépen!
Üdv: Zsolti
Köszi a hasznos infót, már rajta vagyok a dolgon
Nekem is LTZ-m volt, apumnak most is az van és teljesen meg vagyunk vele elégedve. Ismerek egy pár quadost Vácról, szóval lenne társaságod
Amúgy az évjáratot az alvázszám 10. karaktere jelöli.
Sok sikert a vételhez
Tudja esetleg valaki,hogy 2007 -es Ltz 400 at, ha rendelkezik km órával, indexel, tükrök szóval ami kell hozzá le lehet vizsgáztatni valahol, esetleg van aki ezzel foglalkozik? Csak azért érdekelne, mert ha nem lehet, akkor nem szerelem fel őket, meg nem idegesítem magamat, hogy becsületes legyek. Típus bizonyítvány nincsen.
Köszi előre is és Boldog Újévet mindenknek.
a lényeg hogy rendbe legyen a vas! A gázos teló állítólag össze sem hasonlítható a régi elődjével.......(váltás 2004-2005:ez némi támpont adó)
Vannak nálam rutinosabb quadosok,de megosztom veled a tapasztalataimat!INGYÉÉÉÉÉÉ!
Nekem ez a 2. Ltz-m,az első egy 2003-as 440-es volt,most egy 2006-os van.
Ahogy Lordos bácsi mondta kínai szart soha! Nekem volt az is!
Én az ltz-t csak dícsérni tudom,nekem bevált, mentem 450-es yamahával,meg 660-as raptorral is.Ltr-hez még nem volt szerencsém.
Az Ltz ereje pont elég,nyomatékos,elnyűhetetlen,fogyasztás jó,jó olaj,rendszeresen cserélve és ennyi.Esetleg,még a vezérműlánc cserét említhetném(a 2003-ason cseréltem).
Automata feszítős,könnyen lehet ellenőrizni hogy mennyire nyúlott(vásárlásnál előny).
Az első felniket is ajánlatos megnézni,mert a gyári felni,nem valami erős.
A csapágyakat,gömbfejeket is meg lehet nézni,de ezek cseréje nem egy nagy összeg,meg asszem itt a fórumon már valaki kitalálta,hogy mivel lehet helyettesíteni a gömbfejeket(valami régi peugeot asszem).Jóval occsóbb!
Csapágyat meg minden csapágyboltba kapni,meg persze szimeringet is,csak abból se kinai utángyártottat.
Ha meg valami kell hozzá itt a fórumon kapsz mindent,nem egy uccsó szempont vásárlás előtt.
Amire szerintem nagyon oda kell figyelni,amivel vakítani szoktak az az évjárat!
Nagyjából ennyit!
Ha konkrét kérdésed van nyugodtan írj!
Van egy fölös páncélom, ha érdekel, küldök róla képet. 4000Ft-ot megér szerintem.
Köszi a gyors választ. Igazából eszem ágában se volt kínai f*st venni.
Mivel DRZ-E-m volt, LTZ-re gondoltam, mert nem volt vele baj, csak parázok hogy gyengus lesz, mert hát ha jól tudom ezeket DRZ-S-es blokkal szerelik, ami lássuk be, nem egy erőmű. Szakembert sajnos nem ismerek quad téren, ezért szeretnélek titeket megkérni, hogy lássatok el néhány tippel. Hogyan ellenőrizzem a kerékcsapágyakat, vagy ehhez hasonlók, amiket ti is leellenőriznétek alaposan vétel előtt.
Quad vásárlás előtt állok, de mivel eddig csak enduroztam és ez lesz az első 4kerekű gépem, semmi műszaki tapasztalattal nem rendelkezem quadok terén. Ezért szeretnélek titeket rutinos quadosokat megkérni, hogy lássatok el néhány jótanáccsal, hogy mégis mire figyeljek oda, miket ellenőrizzek mielőtt beleugrom egy vételbe.
Válaszotokat nagyra értékelem és előre is köszönöm szépen!
Üdv: Zsolti