Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali. Ltz-400-hoz keresek gyári, jó állapotú ülést ill gyári hátsó tengelyt( lehet rozsdás is csak olcsó legyen) :-))
üdv
Szia!
Hívd Zsé-t itt a száma biztos megoldja a dolgot 06 30 231 79 20
Köszi a hozzászólásokat.
SÜRGŐS! LTZ 400-hoz keresek jobb felső lengőkart jó állapotú érdekelne! Ha valakinek van kérem segítsen! Köszönöm!
miert nem irja be senki hogy hulyeseget irtam.........?
Bocs elbsztam, a 15 a yamaháé! de a többi akkor is érvényben van amit a kopásról írtam!
Ha kell holnap megtudom nézni az első alsóét, de szerintem az esztergályos mérje inkább hozzá a tiédhez!
vidd el a lengőkart az esztergályoshoz, a méret elvileg 15, de a kopás lehet hogy rá dob pár századot,tizedet és akkor ugyanúgy lötyögni fog
Szia Chaos.
Szerintem ne danamitból csináltasd, mert az víz hatására bedagad.
Van egy nagyon hasonló műanyag ami totál alaktartó, és árban is jó.
A nevét ha megkínoznak akkor sem tudom.
Az esztergályosom viszont igen, ha holnapig jó akkor szívesen segítek.
Na pá
Hali!
Tudja valaki, hogy danamidból az első lengőkarba milyen méretű perselyt kell esztergálni? Mert még nem szedtem szét és ha szétkapom már az újjal raknám össze egyből. Előre is köszi.
köszi a tippeket megnézem mindet amit mondtatok csak most nincs valami jó idő szerelésre.. :/ én amugy még a kapcsolóra gyanakszok mert semmi furcsa hangja motornak nem volt semmi, csak 1 szer megálltam és ráadom a gyújtást és a gombok se világítanak semmi lehet azzal van probléma nem tudom ha nem jövök rá akkor irány majd a szerelőhöz.. :/
Szia!
Én is elsősorban vezetékre gondolok.
Nézzétek át multiméterrel, hátha tényleg csak a vezeték.
Viszont az valóban furcsa, hogy behúzásra nem indul, hisz arra még akksi nélkül is indul (tapasztalat :) )...
Nézd meg a kuplung karnál a vezetéket vagy a piros gombot hogy rendesen kapcsol-e.
cash83 már néztük a bisztositék az jó nem tudom mi lehet ma megnézzük lehet valami vezeték vagy passz :/ aki tud még ötleteket irjon már Köszönöm!
nézd meg a főbiztosittékot,/ülés alatt hátha az a gond/
jó estét mindenkinek ! lenne 1 nagyon nagy kérésem vagyis kérdésem azt szeretném kérdezni ha ma kimentem pár körre csapatni fél2 fele majd kb 3 órakkor megáltam az erdőbe ahol motoroztam h dobok 1 sárgát.. :D és 1 szer csak indulnék elfele ráadom a gyujtást nem is néztem h világitanak e a gomobok csak inditanék semmi se tekerés semmi nézem ne világit se az üres jelző pedig abba volt se pedig az olaj gombja se..! (piros) és fogalmam sincs h mi lehet a baja de a motorozás allat sokszor leálítottam és inditottam mert videót csinált a haver és néztük közbe.. és behuzásra se indult.. aksi JÓ mert megnéztük 1 másikkal szerintetek mi lehet a gond? valami vezeték vagy a gyujtással van gond? Segitsetek mert mennék csapatni ming nincs nagyon nagyon hideg aki tud segiteni kérem segitsen HELP ! :/ :(
Rendbe ha az idő engedi mehetünk .
A masina alakul ?
Tyape!
8.-án hosszú hétvége osztrákiába!
Már beszéltem a soproniakkal,ha olyan lesz az idő mehetünk Ivánba vagy Vejkére a kis pályára meg az endurora is!
Arra már a gépet is rendbe rakom!
Szia Zsé!
Megkaptam!
Köszi!
De az enyém eladó!Sőt kérheted friss műszakival is,de akkor több az ára!
Be vallom öszintén hogy nem ltz lenne a kiszemelt hanem egy 660as raptor de mivel nem találtaolyan topic-ot igy itt tettem fel a kérdést. Azért is érdeklödnék elöször olyantól aki vizsgáztatott már le qvadot mert most hogy jobban utána néztem a dolognak irnak annyi félét az egyik üti a másikat.
Köszönöm a segítséget
csak olyat tudsz vizsgáztatni aminek van eu-s tip bize (ezeket regadóval együtt 180-190 ezerből vizsgáztatod) aminek nincs azokat is lehet, de az 2100 euró!
LTZ-nek nincs, úgyhogy vagy régi rendszámost keress(friss műszakival!) vagy gyüjtögess sok eurót
Ha van rendszamod hozza forgalmi akkor megy!ha nincsen felejtsd el!ha ideiglenessen ki van vonatva akkor eredetvizsga16e ujraforgalombahelyezes12e muszaki x10ezer biztosittas.....
Sziasztok
Tudna nekem valaki abban segíteni hogy qvadot hogyan lehet müszakiztatni milyen papírok kellenek hozzá?
Köszönöm
Csáó!
Ltz-nek a szervízigénye szinte nulla(legalábbis én ezt tapasztaltam), ha megfelelően karbantartod(rendszeres olajzás, és olajcsere kb negyedévente a jobbik fajta olajból) akkor csak a kopó alkatrészeket kellessz csak cserélni