Nem tudom melyik illetékes baszott át de 6-10%-ot sose mért az ziher. Stock motorba berakva 1% nem fog hozni, mert a legtöbb motor a gyári rendszerhez felső tartományban "relatíve" jól van beállítva. A PC leginkább középtartományban hoz sokat.
Ha egy Busára felraksz egy komoly kipufogórendszert, légszűrőt, PCV+ felső injektorsor vezérlőt na akkor talán jön 12-15 paci pluszba. Ami még mindig nincs 10%.
Keréken 233Le-höz elég komoly tuning kell egy Busán. Meg a zizin is.
Nos megkérdeztem az illetékest aki ezzel foglalkozik , előre soha nem tudják megmondani mennyit fog emelni a PC , de a mért adataik alapján 6-10 % . Ezek szerint egy performance zizin lazán mérhető lenne a 233 LE . Szóval dőlj hátra bátran !
Az én véleményem egyébként egy 200 lovas gépre komoly összeget költeni maréknyi lóerőért tök fölösleg ! Ha már a lóerőt tartjátok szem elött akkor turbó , de ha nem csak játéknak kell , akkor NOS . A srác akkor is szimpi és az abszolút első helyén sem változtat semi !
Mint a Pannónia ringen egy szlovák srác új bmw 1000 rr rel benevezett élete első versenyére , levette a rendszámot , leragasztotta a lámpákat , behajlította a tükröket , és tönkre verte a fél mezőnyt , az osztrák kihegyezett mocikat . Nem akarom sorolni miket gyűrt le , de sokan fogtak kezet vele futam után , szerintem nem utoljára láttam versenyezni . Az édesapja sírt , és a kezét tördelte futam alatt , na ezért érdemes ilyen helyeken előfordulni , és szeretni lehet minden motort bármilyen legyen is a típusa !
Köszi a pontos információt , ígen szímpatikus srác , beszélgettünk vele , csak felfigyeltünk rá szériában milyen könnyedén nyerte a futamokat . Niem volt szétkarmolva a zzr , de az általad leírt lóerő minimum egy power commander -ről árulkodik . A barátom zzr 1400 performance 2015 , én meg az 1100- al voltunk ott nézőként így természetes hogy neki szurkoltunk , elnézést a busásoktól ! Egyéb iránt nekem tökmindegy hogy busa vagy zizi besírok bármelyik gyorsulásán és imádom a meleg motor illatát meg halgatni ahogy pattog a tárcsa amikor hül . Nekem ez a lényeg meg hogy ne késsen sokat a tavasz ! Üdv halas motorosok !
Na!
1. Nem szólt senki mert már sajnos nem tartom senkivel innen a kapcsolatot, hisz nincs motorom. :(
2. Igaz hogy szóltál és normálisan, felnőtt motoros emberi módon megbeszéltük a dolgot, de az alufóliás sztorit itt olvastam először. Bár ez kicsit erős mert ezt nem tudom elhinni. Annyit mondtál hogy lehet volt valami adalék az olajba. Ami szintén nem lehet hisz én cseréltem motul 5100-ra.
3. a40-es hiány azt neked szánták ebben annyi volt amennyivel eladtam, ha jól emlékszem 48-49 ezer. Nyilván most nem annyi mivel blokkot cseréltél. Szerintem ezt félre értetted.
Nálam nem volt semmi gond a blokkal sem és a mocival sem. Ami tény baromi keveset használtam sajnos, ez az ok amiért eladtam. Ha nem ez lenne már rég vettem volna másikat. De akkor is mondtam a vállalkozás az első.
Összegezve nem szólt senki, én itt soha senkivel nem veszekedtem és sajnálom a történteket.
Legfőképp hogy utána összetörted, de legalább te megúsztad. Rossz ilyen állapotban látni, ez a motor volt az álmom, még az esküvői emlékek is ehhez kötnek. 3 hónap kemény munkám volt abban a fényezésben. Többet így tuti senki sem fogja megcsinálni. Az üléseket is és a kipufogók kemény sztorija van hogy kerültek a mocira. Mesébe illő. Kár érte.
Sok sikert az eladáshoz.
Üdv.: Tornyi
Azért csendben megjegyzem, hogy az a Kawa 233 le keréken és 176 nm! Sokkal nehezebb az eleje mint a Busának, így nem egy kerekezik el! A pilóta Cocó 10 éve nyomja tehát van rutin! Jó Barátom a srác ! Lehet tőle tanulni néhány motorosnak! Szerény, magabiztos, rutinos versenyző!
Na akkor még egyszer, utoljára: én NEM A TORNYIT HIBÁZTATOM! Aki ilyen igényes munkát képes végezni a motorján, biztos vagyok benne, hogy ha baj lett volna nála a blokkal, nem így javíttatta volna meg. Amikor utána beszéltünk, nem vádaskodtam vele, tisztelettudóan beszéltünk egymással, pedig vásárlás után, névre íratás után nem hiányzott egy 4 kilós számla.
Remélem, nem haragítottam magamra senkit, egyáltalán nem ez volt a célom, csak leírtam a sztorimat.
tisztázzunk valamit.. Én nem ismerem Tornyit.. a motort is csak innen... csak derengett,hogy ő fényezte mert igényes szép lett a k8 mintájára..
Az sem tudtom ki kinek adta el.. De aki ennyit áldoz (munka is az) a motor külső megjelenésére,nem hiszem,hogy a konyhában leszakított volna egy darab alufoliát és belerakja a csapágyillesztésnek..
Hmm, ezer éve nem voltál itt, most pont benéztél... Véletlenek vannak, elismerem, de szerintem szóltak, hogy gyere, védd meg magad. Nem kell, én nem téged hibáztatlak, hanem valakit én előttem... Azt meg ne mond, hogy nem beszéltünk, illetve ne mond, hogy nem mondtam, hogy beállt a blokk. Még aznap este hívtalak, hogy vajon mi lehet vele, illetve volt-e hasonló jelenség előtte. Előfordulhat, hogy nem emlékszel rá, de ha igen, akkor viszont Te tudtad, hogy valami nincs rendben a blokkal. Itt olvass vissza, egyik ismerősöd írta, hogy hiányzott már akkor belőle egy 40-es. Az nem véletlen volt. MIndegy, még egyszer mondom, nem téged hibáztatlak, hanem valakit előttem. Akkor beleestem egy hibába, remélem az esetemből tanul, aki még eddig nem tudta: nem szép motort kell venni, hanem műszakilag kifogástalant. Ez mostanra nálam megfordult, leraktam az oldalára, de nem vészes. Viszont! Így, hogy tudom, milyen műszaki állapotban van, bármikor megvenném magamtól. Na további szép napot mindenkinek. Legyen jó idő!!!
Üdv itt! Ezer éve. De látom pont jókor. Nézd Zoli ezt nekem nem is mondtad telefonba amiket itt írtál! Csak lesek! Én a motort soha nem szedtem szét. Nem vagyok motorszerelő. Fényezést én csináltam a blokkhoz sosem nyúltam még nálam volt ha hiszed ha nem. 6000 ként cseréltem olaj vagyis csak egyszer mert sajnos nem mentem vele sokat épp ezért adtam el. Sosem hazudtam. 18 évet motoroztam és soha nem vertem át senkit. Téged sem!
Csaó. Úgy is most van szezonja a karbantartásnak, és már ha autós-motoros boltom van:
Mann Filter olajszűrő: 3000.-
Hiflofiltro lev.szűrő: 10000.-
Motul 5100 1L: 3500.-
Motul 7100 1l: 5000.-
+ posta.
Ha a külméret és az Ah is megvan még nem biztos hogy könnyen teker indításkor. Mindenféle rissz-rossz akksit árulnak a piacon olcsóért. Nézd meg az indítóáram erejét is .Legalább 150 Amp legyen , különben csak nyekereg, és lemeríti az akkut. A Yuasanak van zselés akkuja 11 Ah és 210 Amp az indító áram de ez már 50-60 ezer forint. Banner 10 Ah és 175 A. A kisebb Yuasa , 11 Ah 175A ( YTZ12 S ) kb 32 ezer ft . Varta 11 Ah és 140 A indító erejű . Ezek, vígan megtekerik az 1300 ccm-t
na épp ezért nem is ugrálok motor adok veszek témában...Még a végén veszek valami szemetet a sérülésmentes gyári bontatlan motorom helyett....
Már volt kettő ilyen is.. Köszönöm elég volt..
tornyi biztos nem csinált ilyet! Autófényező,magának csinálta a farokidom átalakítást és a fényezést... még egyszer ha jól emlékszem a szelepszár szimeringeket is megcsináltatta...
Csá! Buék!!! :)
Nem tudom mi lesz az idei hosszabb motorozásokkal !
Tavaly lerobbantam vele nem messze a Francia határtól és ez miatt azért bennem van a para!
elment a töltésem! Jelen pillanatban rapityomra van szedve magam csinálom ! A szelephézag kész és már meg vannak a gyertyák , gyári légszűrő stb és kapott egy 0 km-es gyári dobot is!Bekötöm a voltmérőt is és ha kész lesz akkor jönnek a tesztek !
Ha jól vizsgázik akkor jöhetnek a kilóméterek!!
A baj akkor kezdődik, amikor egy ilyen motort megvesznek 0 befizetővel, aztán a hitel mellett csak ilyen " szervizre" futja. Inkább ne is nyúlna hozzá! Aztán a kívülről csili-vili motort megveszi valaki, és a probléma általában csak utána jelentkezik. Akkor viszont több százezer forintra rúg a helyreállítás. Na így jártam én is. Nem mondom, hogy az kókányolta össze, akitől megvettem, de a fólia a hajtókar alatt nem sokáig bírja szerintem....Mindegy, amúgy nem titok, hogy miért adom el: autószervizt nyitunk, és abba kell a pénz. Legszívesebben soha nem adnám el, és később fogok is venni helyette másikat, de most a szerviz az első. Tobábbi szép napot nektek. Csaó...
Ha egy Busára felraksz egy komoly kipufogórendszert, légszűrőt, PCV+ felső injektorsor vezérlőt na akkor talán jön 12-15 paci pluszba. Ami még mindig nincs 10%.
Keréken 233Le-höz elég komoly tuning kell egy Busán. Meg a zizin is.