Köszi! (Tudtam, hogy rád lehet számítani!)
Hát volt három szín amit még sosem láttam, de gondolom ezek Amerikában futhattak...
De jól veszem észre hogy a második generáció színei elég ingerszegények az elsőhöz képest!?
Köszönöm!
Igen azt láttam, hogy van rajta bően láncspray! Bár a dugattyút nem szedtem ki belőle, de benyomtam teljesen és féktisztítóval elpucoltam alaposan, ahol hozzá fértem!
Úgy tűnik, hogy nekem sikerült simán légteleníteni és mintha az a hirtelen rántás sem lenne, de azt még próbálgatom!
egyszer valaki tavaly feltette ide 99-től az összes busa képét egy csoportban, minden évjárat színeit és matricázását. megtenné ismét, mert nem találom. köszi.
Sajnos a lánc pont a kuplung munkahengerre veri a dzsuvát, emiatt be szokott rozsdásodni a felülete. Szét kellene szedni, és megnézni, hogy nem ez történt-e vele. A többi kérdésre nem tudom a választ, tekintve, hogy nem értek hozzá.
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy teljes kuplungolaj cserénél, van valami trükkje a légtelenítésnek, vagy semmi extra, csak simán kell légteleníteni?
A Busás haver azt mondja, hogy asztalos szorítóval össze kell nyomni az alsó munkahengert és csak úgy lehet kilégteleníteni!
A másik kérdésem az lenne, hogy mikor az alsó kuplung munkahengert fújattam ki kompresszorral és megjárattam kézzel a dugattyúját, akkor éreztem, hogy nem simán jár ki-be a dugattyú, hanem van egy pont ahol megakad egy pillanatra és csak nagyobb erőkifejtésre megy tovább, de onnan már simán! Olyan érzés mintha a dugattyú gumigyűrűje bepattanna valahová! Ez normális, vagy lehet ez a magyarázata annak, hogy miért nem tudom simán csúsztatni végig a kuplungot elinduláskor? Mert egy darabig csúszik és egy bizonyos pont után hirtelen megfogja, így sokszor elég nehéz szépen elindulni a motorral, mert ránt egyett, vagy ha nem adok elég gázt akkor ciki módon lefulladok! Normális állórajtot szerintem nem is tudnék csinálni emiatt vele!
Előre is köszönöm a válaszokat!
Bizony bizony ez így igaz és már ki is tárgyaltuk
Csak a valóság a következő:Busán-szemét falu 80-nal kell menni!-Falu vége tábla110!-végre egyenes a következő faluig 180+.....
Ez a Pegával így néz ki-Falu de jó átpöfögök 50!-falu vége tábla gyorsítok60kmh-Már megint ez a buzi hosszú egyenes 90!
Lehet, hogy én maradtam le róla, habár folyamatosan olvasom a fórumot, de van már időpont/helyszín a Busa találkozóra? Van akármi? Vagy lesz egyáltalán? Bármi infó?
Szerintem nem!
Ha eljönnél a Busa találkozóra ezzel a fenevaddal és te lennél a felvezető motoros, akit nem lehet megelőzni, akkor a motorod tempójában az összes Busa szintén 5 litert enne, de lehet hogy kevésbé tuningoltak belevernének a 4.x-be is!
Most hétfőn főúton, olyan utazó tempóval ami a tiednek a vége, 2 személlyel, túra dobozzal volt 5,5!
Gondolod, hogy ha veszel egy 600-as sportmotort akkor spórolsz...
Nekem a kisebb köbcentis (1000-es) evett a legtöbbet mert a busákkal túráztam! Minden 150 kilométer után tele kellett, hogy vágjam! Már kurvára untam a benzinkútról benzinkútra való járkálást... Igaz volt idő amikor a busa is 17,5 litert evett 100-on...
R.I.P