Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A dob témához hozzászólva, valamelyik hirdetési portálon, gyári dob első szériás busához 100.000 db/dob. Az se rossz eladási ár :)
Sziasztok, ha valakinek lenne eladó 2007-es évjáratú jobb oldali kormánykapcsoló (elakadásjelző, önindító stb..) az kérem jelezze :).
Lehet kapsz hozza egy busat is
..."egy"...
Szerintem csak véletlen eg nullával többet írt....
Ha így van, akkor ez úton jelezném is, hogy 20e-ért már le is lehet háromszor kopogtatni számomra!
Nem dràga az egy kicsit. (nekem újonnan kevesebbe került)
Eladó, használt Bódis titán Tre-Tech dobok (2 db, bal és jobb oldali) Suzuki GSX1300R Hayabusa (2008-) motorra.
Ára: 200.000HUF
köszi
Üdv Tesó!Hivatalos közlemény:Találkozási pont M0-ás 37-es km Alacskai pihenő / a 4-es és az M 5-ös között van/ a Gödöllő felé vezető oldal,találkozás 9 30-tol indulás pontosan 10-kor .Utvonal: M0-M31,utána végig a 3-as főutvonal/Gödöllő,Aszod.Hatvan..../A Gyöngyösi Tesco ahogy beérsz az első körforgohoz Hatvan felől a 3-mason / jobbra Shell kut/ balra van közvetlenül,de látszik az utrol,igy jön a konvoj kiírás szerint,de szerintem gyertek magatok,jön Repelik Jozsi is vedd fel vele a kapcsolatot,én nem megyek arra mert Berényből megyünk többen egyenesen Gyöngyösre majd ott találkozunk.A Tura: Gyöngyösről rendőri felvezetéssel felmegy a banda a 24-esen Kékestetőre,ott emlékhely koszorúzás,beszédek,papi áldás zene stb....
én sem élek face-n. ha több az info egyeztessünk. sanyi, valahol találkozzunk pest megyében, aztán bartokatosszal is kellene valahol.
bartokatosz,

a túra szimpatikus és ha úgy alakul szívesen mennék, a pesti konvojjal együtt, azonban légyszi írj ide több infót, ugyanis én nem vagyok Facebookon, így nem jutok az infóhoz. Gondolom nem én vagyok ezzel így egyedül.

Köszi!
Uraim! Szombaton Kék-tura ,Gyöngyösröl a Kékestetőre az elhunyt motoros társaink emlékére,részletek a facebok-on,és az eseménynaptárban!
Köszi a sok hasznos infót még utána járok pár dolognak.
véregér,

Nekem még gyári a belseje, egyenlőre.... Nekem új busám van, az elméletileg 300LE-ig bírja... legalábbis a "szakirodalom" szerint...

Én úgy emlékszem, hoyg csak 2002-től lehet az ECU-t basztatni....
Az enyémben vagy 4-5 elektronika van, ami elég sok mindent csinál, többek között szélessévú lambda szonda alapján korrigál is....
És jelenleg a motor belseje nálad gyári?
Én max 250le re gondoltam ezt még elbírja ezek szerint.
Az enyém még a 99 es első szériás ennek lehet matatni a compiján vagy csak a 2002-től.
Be tudsz linkelni egy ilyen commandert amit használsz mit kell keresekk majd?
Ezzel a kütyüvel is lehet elvenni az előgyujtásbol ahogy emelkedik a fordulat és a nyomás esetleg az injektorok nyitási idejét növelni?
szélessávu lambda szondát figyeli és korrigál valamit?
Köszi az infokat.
véregér,

Nekem bele van nyúlva a gyáriba is - mivel kell -, de azt nem lehet igazán jól/finoman beállítani..csak közelítőleg.
Ha be is lehetne állítani, olyan sok idő lenne, hoyg nem érné meg...
Van a finom beállításhoz Power Commander benne. A kettővel együtt már belehet jól állítani.
Az injektorok gyárik... azok 350LE-ig bírják, csak másik benzinpumpa kell hozzá. Nekem van a gyári helyére való, de a 300LE felett már a külsőt rakom bele saját nyomásszabályzóval.

Nem nagyon emlékszem mennyi most a nyomás, de olyan 0,5 körül lehet... majd megnézem a 7végén, mennyi is pontosan.
Én mindenféle kép turbosat szeretnék,ha nem kerül rá valami nagy csiga akkor a turbóluk elenyésző.
Nem akarok nagy teljesítményt és a nyomás is inkább csak 0.6bar körülire gondoltam.
Van aki legyártaná nekem a leömlőt airboxot csövezést stb de az elektronikát nem tudom egyenlőre mivel lenne a legjobb megoldani.
Neked milyen elektronika van a mocin,mekkora befecsik?
Milyen nyomást tud a kompresszor?
véregér,

Nekem nem turbós, hanem egy kompresszoros Hayabusám van jelenleg. A motort előző tulajával építettük közösen, aztán egyszer csak az enyém lett.
Ez most 350LE-t is tud, bár most kicsit vissza van véve belőle, nehogy földkörüli pályára kerüljön a blokkja. Télen át lesz építve (carillo hajtókarok, JE dugattyúk, stb...), aztán vissza 350LE-re.

Nem tudom mit szeretnél, mennyit szeretnél kihozni belőle... ettől függ eléggé sok minden....

Mondjuk én a turbósról közútra lebeszélnélek (turbó luk, stb..), akkor inkább már biturbó, de azzal is lesz kisebb gondjaid...
Ezért lett inkább ez is kompresszoros, mert nem igen van ilyen jellegű hátránya...
Köszi erre még alszom akkor
"Bár nem értek hozzá"
Mindig csíptem a szerénységedet!
illetve szerény tudomásom alapján csak a 2002 utáni Busák 32 bites ECU-ját lehet hackelni.
Ja még annyit, hogy nem a Yoshimura box-os ECU írásra gondoltam, mert annak a 3 tartományra osztott +/- 15%-os tartománya nagyjából semmire se jó.
Bár nem értek hozzá, de át lehet írni a gyári ECU-t, de hogy ki csinálja meg, az jó kérdés, rengeteg idő elmenne szerintem a padozással, és nem hinném, hogy rentábilis lenne. Egyszerűbb, ha a járt utat követed egy power commanderrel, akkor viszonylag olcsón meg tudják írni hozzá a térképet. De gondolom ilyen esetben már célszerű hengerenként külön térképes beállítást csinálni, ami még több költséggel jár. Az sem árt, ha az összes csapágyat kicserélteted a motorban (és az átépítés után is jó gyakran), esetleg nem árt a dugattyúkat is kovácsoltra cserélni, illetőleg 300 lóerő felett a gyári hajtókarok sem lesznek hosszú életűek. Feneketlen kút ez, és mindig lesz egy gyenge pont a blokkban, ami megadja magát...
Sziasztok!

Valaki közületek már turbosított meg hayabusát?
Ez a perverz gondolat matat a fejemben,hogy télen neki kellene állni.
Nem mint ha nem lenne elég a mostani erő inkább a hangja meg a tudat
Nézegettem a kinti átépítéseket de egy csomón nincs cooler sem meg az olajhűtőt is leszerelik hogy elférjen én ezeket inkább nem tenném.
A gyári comp alkalmas arra hogy valamilyen módosítással chip tudja kezelni a turbos konfigot?
Map szenzor csere stb? Vagy ide is kell egy írhato comp mondjuk VEMS ami az autóimhoz eddig beváltak?
Sajnos a nyelvtudásom egyenlő egy marék tarhonyával ezért tul sok minden nem derült ki mit használnak a kinti kollégák.
pedig miután beszéltünk telón, nagyon beteg lettem és hajszál híja volt, hogy nem indultam el egyedül. na mindegy, ez is elmúlt.
nézd meg azt az útvonalat amiről beszéltünk, aztán megyek.