Azon persze, hogy nem görcsölnék én sem! Csak gyanús volt a gyertyacsere utáni magasabb fogyasztás. Mikor visszaraktam a régi gyertyákat, akkor hirtelen megint normális lett!
Pedig nem volt olcsó 16e-ért a 4db Platinum gyertya, de azt a ~400 forintot 100 kilóméterenként inkább elfagyizom!
Oké Kollega igy értem hogy 100-nál eszik annyit mint 180-nál /mondjuk ilyet még nem hallottam,lehet hogy csak 3 hengered ment vagy elfelejtettél seb.-et váltani /ilyenkor csinálni kell valamit egyértelmű,de hogy 5,6-ot vagy 6,2-öt eszik azon felesleges görcsölni,mert soha nem tudsz ugyanolyan körülmények között mégegyszer ugy menni 100 km-t mint előtte,amit a computer ir ki a műszerfalra nem mérvadó,mérd le km órával és tankolással!
Örülök, hogy neked ilyen jól megy!
Nekem nem mindegy, hogy ugyan olyan körülmények között 1 literrel többet vagy kevesebbet eszik!
Az NGK Platinum gyertyával 100km/h-nál evett annyit, mint a gyári gyertyával 180km/h-nál!
Nekem ne a kipufogón füstölje ki elégetlenül az amúgy sem olcsó benzint, hanem teljesítményben adja le!
Na de Uraim kérem!Ne alacsonodjunk már le más kismotorosok szintjére hogy most 5.5 vagy 6 litert eszik a Busa! Annyit eszik amennyit húzol neki,de egy komoly Sportmotoros ilyenekkel nem foglalkozik ,csak jól menjen a GÉP!Ha a fogyasztás a lényeg akkor CBR 600-at kell venni,hétfőn 2 személlyel / 150 kg/Jászb.-Eger- Miskolc utvonalon turatempoval 150 km-en 6,8 litert evett,nem hittem el,pedig itthon teletankoltam,ott meg ennyit tudtam rátölteni.
Most hogy már megrendeltem a CR9E gyertyákat, történt valami a benne lévő Platinum gyertyákkal, mert túrázós tempónál újra 4,8-5,6L lett az átlagfogyasztás, a 6,...L-ről!
Ez is valami hasonló lehet, mint a fogfájás, hogy a fogorvosi váróteremben mindig elmúlik?!
nekem ütött a tàrcsám,most lett helyrehozva egy vadbarom gumis miatt.ha nagyon bent fig a féked( szar) akkor tárcsa,ha jó a fék akkor másfele keresd a hibát...
Féktárcsa üt,nekem yamahán volt ilyen,ha a gumi kopott akkor bizonyos sebességnél rázza az elejét,haladáskor,nálam 200-220 körül volt,utána abbahagyta.
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Ìgy még nem jártam. Januarban vettem 2004es busat, egészen jó is a kicsike. De. Fékezéskor razza az elejét. Fékbetétet mar csereltem benne és a gumik is újak jól kicentìrozva. Mitől lehet ez a jelenség? Segítséget előre is köszi.
az fasza lehetett. szerintem jó kis hely, azért a kis pénzért.
tavaly nyáron mi is voltunk bartokatosszal. én most csak a lányom kis műanyag motorjával tudnék menni.
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy K4-be mennyi fékolaj megy bele a kuplungba és a hátsó fékbe? Mekkora kiszerelést vegyek, 500ml vagy 1L? Le szeretném cserélni, mert mióta nálam van a motor, csak az első fékben cseréltem olajat (5.1-re). Érdemes a kuplungba és a hátsó fékbe is belerakni az 5.1-est, vagy oda bőségesen elegendő a DOT4 is?
A másik kérdésem, hogy gyertyát is akarok cserélni, mert hiába vettem bele NGK CR9EVX Platinum gyertyákat, csak többet eszik vele a motor közel 1 literrel és azt mondják a mögöttem lévők, hogy füstöl is vele! Ha vissza rakom a régi CR9E gyertyákat, akkor minden oké, a fogyasztás is és nem is füstöl! Érdemes a drága Irídiumost venni bele, van valami előnye a futásteljesítményen kívül, vagy tökéletesen jó bele a gyári NGK CR9E?
A válaszokat előre is köszönöm!
Pedig nem volt olcsó 16e-ért a 4db Platinum gyertya, de azt a ~400 forintot 100 kilóméterenként inkább elfagyizom!