Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezek szerint nem egyedi a probléma,ebben az esetben viszont a gyártó kapja be,mert nem hiszem el,hogy nem tud róla!
Ha meg nem tud,mert nem szóltak a viszonteladói (ezt kizártnak tartom),szüntesse meg ezt a hálózatot!
Nekem is ugyan ez van! Nem is tudom hànyszor ragasztottam vissza! Már szerintem levizsgàzhatnék cipészetből!
Én visszamennék pár nem annyira intelligens, de annál nagyobb barátommal, és valószínű visszafizetnék a vételárat. Sajnos itthon ez működik...
"megnéztétek, oszt megvettétek..."
Sajnos a Diadora nem épp egy csúcskategória. De ettől függetlenül persze köcsög a Parilla, hogy így viselkedik. Mondjuk én vettem már náluk bőrruhát, sisakot, féktárcsát, és nem éreztem magam átverve. Csak egy kiemelt példa: 2004-ben vettem egy Alpinestars Supertech csizmát, kb 100 ezer kilométer után is tökéletesen használható, a mai napig abban szoktam motorozni.
Szia!
Ugyan ezt a csizmát használom négy éve.Két évig semmi gondom nem volt vele,aztán tavaly egy negyven fokos pályanapon a H ringen mindkettőnek szinte az egész talpa levált .Akkor vettem észre ,h kb néy öt ponton épp hogy volt alatta ragasztó,elvittem egy Mr minitbe gondoltam egy próbát megér,azóta jobb mint új korában.
Gondolom neked ez egy új csizmánál nem vigasz de ha nem tudod kicseréltetni nekem ez bevált.
Valami 3 napig automatice csere van nem?
Ilyen esetekben kötelesek visszaadni a vételárát!
Lámpa alatt, idom elején fekete műanyag elem 2 csavarral. Levele, mehetsz alulról, nőgyogyik, nők előnyben...
sziasztok! csak pársort szeretnék írni a motoros csizmám vásárlásával kapcsolatban. a parilla nevű motoros boltban vásároltam egy diadora extrém csizmát ,amit kb. 3 órát használtam és miután hazaértem benne akkor láttam hogy mind a kettő csizma talpa levált.bosszantó! sebaj felhivtam a parillát ahol azt a választkaptam hogy esetleg nem tartottam a kocsiban mert ott a melegben leválhat a talpa.a fejem majd eldurrant,az ottani hölgy az mondta majd visszaragasztatja a talpát,erre én azt azért nem kellene! én kérek egymásikat vagy adják vissza a pénzt.a válasz azt nem lehet! ök megragasztják vagy ha nem akkor (rugjak a falba)mehetek a fogyasztóvédelemhez,aki ugyse fog vele foglalkozni vagy legalábbis 3 hónap. ez egy szemét társaság,neve PARILLA KECSKEMÉT. nevegyetek itt semmit ezt csak jóindulatból ajánlom nektek ha valakinek van tippje szivesen meghalgatom!
Sziasztok!

K8 utáni vason az első izzók (tompított/refi/helyzetjelző) cseréjéhez le kell szedni az egész orr idomot? Vagy megoldható máshogy, egyszerűbben is?
nem rak fel képet ez a rohadék
......hjajj, de szép az a narancssárga
Nekem amióta a Bódis rendszerem van és egy PC5 + tiltáskivevő Bepadolva azóta ha 10 ezeről visszaengedem a gázt de nem teljesen csak picit rajtahagyom olyan mint ha háború lenne mert a géppuska ehez képest piskóta! De ha teljesen visszaengedem akkor normális. Akkor ez sem lehet jó?
12-én ezt is majd mondom a szerelőnek,köszi
Ezektől a felszerelt cuccoktól még nem nagyon kellene olyan sokat fogyasztani, merthogy a keverékképzést csak és kizárólag az ecu szabályozza, és az szegény nem tudja, hogy valami megváltozott. Jó lenne méretned valahol egy lambda tényezőt, mert addig csak sötétben lehet tapogatózni. Sajnos ezeket a motorokat már nem lehet szemre, fülre beállítani, mint az MZ-ket.
Hétfőn megérkezik a gyári légszűrőm,kivágom a mostani sportszűrőt ami benne van meg visszarakom a gyári dobokat is próba kép.
Sajnos az ilyen jellegű átalakítás után ez jellemző, plusz emellett még az is elképzelhető, hogy valaki egy Yoshimura tuningboxxal összevissza eltekergette a gyári injektort. Láttam olyan Hayabusa dugattyút, amin egy fél centi kokszréteg volt egy kisipari dob miatt. Szóval, hangilag lehet, hogy jó a herélt meg a kisipari dob, de nem biztos, hogy a motor üzemállapota jó lesz tőle.
Szia

Gyujtás nem hiszem,hogy kihagyna mert menet közben nem rángat,gyertyát nemrég cseréltem de előtte is csinálta.
Alapjáraton is elég bántó benzinszag árad a kipufogóból és a fogyasztást sem tudtam lejebb vinni még 7.5 liternél pedig többen írták,hogy turázások alkalmával akár be éri. 5.5 literrel is.
Egy kiherélt dob van rajta,meg van csinálva úgy ha jól láttam,hogy egy perforált cső megy keresztül a dobon közte hangtompitó anyag van.
Az a kérdés, hogy gyári vagy utángyártott dobbal csinálja-e?
Szia Véregér,

teljesen normális lenne a dolog ha nem egy Hayabusáról beszélnénk.
Ha mondjuk egy V2-es motor lenne és kipufogó helyett sima átmenő cső lenne rajta és valamelyik gyertya hazudna akkor szerintem teljesen normális lenne.

Egy Busa estében ( hozzáteszem hogy NEM VAGYOK SZAKEMBER !, csak érzésre mondom ) szerintem vagy a gyújtásszabályzás, szelepvezérlés vagy valami hasonló nyalánkság a ludas, vagy valamelyik gyertya kihagy de úgy néz ki hogy valamelyik henger el nem égett anyagát robbantja be a kivezető részen az éppen kiáramló forró égett gáz.
A szakemberek valószínűleg ezek után keresztre fognak itt feszíteni a marhaságért amit írtam de legalább megtudjuk hogy mi a gond. Most már engem is érdekel egy komoly álláspont. Annyi viszont BIZTOS: egy BUSA esetében nem normális ha visszadurrog meg lángot köp.
Egy kérdés,4-5 ezres fordulaton játszva a gázzal durrog a kiröcögőm meg köpi a lángot ez normális dolog?
Lehetne aug20 felé is.