Én meg egyszer tavasszal, hidegben lementem egy motoros esküvőre Győrbe. A motorban nem volt termosztát és a pályán 60fok alá hült mindig vissza. Megoldás: 1-ben meg 2-ben le győrig meg vissza. Lusta voltam letakarni a hűtőt...
Evett vagy 25 litert..:)))
Na akkor én nyerek!
Egyszer ismerősöm szólt, hétvégén páran elmegyünk motorozni, nem jössz? De hogy nem!
Ahhhha.... csak csopperek voltak!
Na mivel nem akartam őket azonnal ott hagyni ezért a komáromi erődig lementem velük 60-70 végig! 3,8 liter! Régi busával!
Azért a BT14 meg a Road 4 között van kb. 10 év fejlesztési idő.
A 2004-es 750-en a gyári gumi volt BT14. Nem is tudsz már venni olyat. Már a kettővel utána lévő BT16-ot sem gyártják szerintem. Csak ennyi.
Én egyszer( hangsúlyozom egyszer, soha többet) elkísértem egy lányokból álló csapatot a Balatonra 90-el, 4,2 jött ki fogyasztásnak, bár az életemet kétszer meguntam az úton
Nemrég volt itt a fórumon kérdés/beszélgetés/vita a fogyasztásról, illetve gumikról. Nemrég volt gumi cserém és voltam egy 2600km-es túrán, gondoltam megosztom veletek a tapasztalataimat, hátha valkinek segít.
Az újabb (2008 utáni) busám van. Nem pályázok, kifejezetten túrázásra használom a gépet. A fent említett túra Szlovéniában és Olaszországban történt, autópályákon, normál és hegyi utakon egyarán.
Fogyasztás:
Az eddigi tapasztalatok alapján ha egyedül megyek akkor 5,2-5,4 körül fogyaszt, utassal ez felmegy 6,1-6,3-ra. Természetesen ha városban, dugókban közlekedek többet, akkor egyedül is 6 körül fogyaszt, illetve ha néha-néha erősebben megkergetem akár autópályán, akár valahol máshol (értsd jól 2k fölött) akkor 7 körül is tud hörpinteni.
A túrán kellemes meglepetés ért. A gép utassal, csomagokkal megpakolva (tanktáska és nyeregtáskák), úgy hogy betartottam a sebességhatárokat és 4000 körül tartottam a fordulatot, 5! igen, jól látjátok ÖT litert evett. Ez szerintem nagyon jó. Ha egy kicsit jobban megkergettem, vagy bementünk valami városba nézelődni, akor természetesen visszaálltak a fent említett értékek, viszont ez alapján ki merem jelenteni, hogy igen jó fogyasztás hozható ki ha annak megfelelően vezetjük a gépet. Nem gondoltam vona én sem, hogy ilyen alacsonyra le tudom vinni.
Gumi:
Eddig Bridgestone BT014 volt fent, most Michelin Pilot Road 4 került fel, hiszen mivel én inkább túrázok, így a túragumi volt a jó választás. És azt kell, hogy mondjam, hogy nagyon jó választás. A csere óta eltelt 300km meg sem látszik rajta, mintha új lenne. Az utat kiválóan fogja. Szerencsém volt kipróbálni a túra alatt esős körül ményk között is és kiválóan vizsgázott. A Bridgestonenal il mentem esőben, az volt a tapasztalatom, hogy meg-meg csúszik, lehet kis vizen futás, viszont a Michlennel semmi ilyen nem volt. Még vizes úton is minden csúszás nélkül lehetett tolni neki a kanyarokban is. Érezni a tapadásbeli különbséget fékezéskor is, a Bridgestone sokkal könnyebben megcsúszott ebben az esetben is.
Ha valaki szintén inkább túrázós, én jószívvel ajánlom neki ezt a gumit, szerintem kitűnő választás. Tény, hogy nem egy pályagumi, de nekem nem is arra kell. Az eddigiek alapján a vezetési élmény jobb mint a Bridgestonnal és első tippre a Michelin akár a dupláját is kifogja bírni kilóméterben mint a Bridgestone. Az ára kissé borsosabb, de ha ennyire jó és ennyit bír, akkor szerintem ár/érték arányban mindenképpen jobb és megéri.
Remélem tudtam pár hasznos infót adni pár embernek!
Egy versenyen bármi lehet, és azt sem lehet tudni mindig, hogy a következő versenyre ki milyen motorral áll ki, csak egy a biztos, a következő verseny után már okosabbak vagyunk!
Úgy legyen, mivel Gabinak kijárna már a győzelem, és Gabi fasza gyerek, jó cimborám! De sajnos nem csak a fékpad eredményétől függ minden esetben egy verseny kimenetele, nagyon sok összetevője van! Orbán Jocit akár Gabinak, akár a fiamnak nehéz lesz megverniük, hiába erősebb mind kettőjük motorja a Jociétől! És ott van még Jász Krisztián akinek a motorja erősebb a Gabiétól is!
Mennyit hoztak a "Tüttéim"?
Evett vagy 25 litert..:)))
Egyszer ismerősöm szólt, hétvégén páran elmegyünk motorozni, nem jössz? De hogy nem!
Ahhhha.... csak csopperek voltak!
Na mivel nem akartam őket azonnal ott hagyni ezért a komáromi erődig lementem velük 60-70 végig! 3,8 liter! Régi busával!
A 2004-es 750-en a gyári gumi volt BT14. Nem is tudsz már venni olyat. Már a kettővel utána lévő BT16-ot sem gyártják szerintem. Csak ennyi.
Nemrég volt itt a fórumon kérdés/beszélgetés/vita a fogyasztásról, illetve gumikról. Nemrég volt gumi cserém és voltam egy 2600km-es túrán, gondoltam megosztom veletek a tapasztalataimat, hátha valkinek segít.
Az újabb (2008 utáni) busám van. Nem pályázok, kifejezetten túrázásra használom a gépet. A fent említett túra Szlovéniában és Olaszországban történt, autópályákon, normál és hegyi utakon egyarán.
Fogyasztás:
Az eddigi tapasztalatok alapján ha egyedül megyek akkor 5,2-5,4 körül fogyaszt, utassal ez felmegy 6,1-6,3-ra. Természetesen ha városban, dugókban közlekedek többet, akkor egyedül is 6 körül fogyaszt, illetve ha néha-néha erősebben megkergetem akár autópályán, akár valahol máshol (értsd jól 2k fölött) akkor 7 körül is tud hörpinteni.
A túrán kellemes meglepetés ért. A gép utassal, csomagokkal megpakolva (tanktáska és nyeregtáskák), úgy hogy betartottam a sebességhatárokat és 4000 körül tartottam a fordulatot, 5! igen, jól látjátok ÖT litert evett. Ez szerintem nagyon jó. Ha egy kicsit jobban megkergettem, vagy bementünk valami városba nézelődni, akor természetesen visszaálltak a fent említett értékek, viszont ez alapján ki merem jelenteni, hogy igen jó fogyasztás hozható ki ha annak megfelelően vezetjük a gépet. Nem gondoltam vona én sem, hogy ilyen alacsonyra le tudom vinni.
Gumi:
Eddig Bridgestone BT014 volt fent, most Michelin Pilot Road 4 került fel, hiszen mivel én inkább túrázok, így a túragumi volt a jó választás. És azt kell, hogy mondjam, hogy nagyon jó választás. A csere óta eltelt 300km meg sem látszik rajta, mintha új lenne. Az utat kiválóan fogja. Szerencsém volt kipróbálni a túra alatt esős körül ményk között is és kiválóan vizsgázott. A Bridgestonenal il mentem esőben, az volt a tapasztalatom, hogy meg-meg csúszik, lehet kis vizen futás, viszont a Michlennel semmi ilyen nem volt. Még vizes úton is minden csúszás nélkül lehetett tolni neki a kanyarokban is. Érezni a tapadásbeli különbséget fékezéskor is, a Bridgestone sokkal könnyebben megcsúszott ebben az esetben is.
Ha valaki szintén inkább túrázós, én jószívvel ajánlom neki ezt a gumit, szerintem kitűnő választás. Tény, hogy nem egy pályagumi, de nekem nem is arra kell. Az eddigiek alapján a vezetési élmény jobb mint a Bridgestonnal és első tippre a Michelin akár a dupláját is kifogja bírni kilóméterben mint a Bridgestone. Az ára kissé borsosabb, de ha ennyire jó és ennyit bír, akkor szerintem ár/érték arányban mindenképpen jobb és megéri.
Remélem tudtam pár hasznos infót adni pár embernek!
Igen csak neha olvasom
perszepersze a jana arról híres hogy gyenge ezredeseket csinál
Es ez egrymester mellett szol