Nekem ez így teljesen jó! És nem kérdezek semmit sem! Még a végén úgy járok mint a legutóbbi kérdésemmel! Bárakárhogyan is néztem vissza nem látok a mondanivalómba sem sértőt sem savazós mondatot! De sokan nem így látják! Így inkább ide már nagyon fel sem járok!
Részemről lezártnak tartom a témát! Pont nem érdekel ki mit mond a motoromról a lényeg, hogy nekem megfelel!
Kedvem lenne,időm lenne.
De kicsit megrottyant a motorom,egy autó elém fordult,egy aranyos idősebb bácsika
A motor jobb oldalát lekaszálta kicsit,a lábam megúszta,de a motoron javítani kell pár dolgot!
Talán összeáll a jövő hétre
Rá se ránts Repelik Józsi, neked tettszen a Busád és kész! De ha már így megkaptad a kritikát a Busád miatt, akkor miért nem kérdeztél te is vissza, egy motorkategórián belül a jó időre, és a 402 m-es befutási sebességre?
Heló Mindenki
Egy kis szakmai véleményt kérnék. Hayabusám 2003-as elég morgós hangot hallat, de a kuplung behúzásával jelentősen halkabb. A motorban 60000 km van. Túrázásra használom, nem gyilkolom.
perszehogy,mert az ember nem csinálja fölöslegesen a Bejrútot.minek.de amikor jogtalan véleményformálás lát az ember és látja minden tényleg jó arc itt az oldalon akkor az ember nehezen tudja megfogadni a jó öreg szülői tanácsot,hogy:
"Fiam ne állj le hülyékkel vitatkozni ,mert lesülyedsz a szintjükre és ott megvernek rutinból"- főleg nem face- face!
viszont megnyugtató ,hogy Replik úr kiváló politikus!apszolút korrekt és dicsérendö volt a reggeli közleménye!komolyan.
Tök jó kis fórum ez az oldal!tele hasznos tanácsokkal,jó srácokkal...
1. A Barátom nem mondta, hogy nem volt jó a padolás!
2. Én sem mondtam! És nem is pocskandiáztam senkit! De ha már az is pocskandiázás, hogy sokallok egy padolásért 50000 ret.... Csak megjegyeztem, hogy ez szerintem nagyon sok pénz!
AGO Az, hogy miért is vert el egy széria Busa? Hát ügyesebb volt a versenyző, vagy nekem nem megy ez a dolog vagy valóban az én motorom is széria! Nem tudom igazából pont nem érdekel! A lényeg, hogy jól szórakozzam a versenyeken! Én olcsó pénzt fizettem és ezt kaptam!
Igazából nem értelek miért is akadtál így ki? Ha valami nálad ennyibe kerül akkor ennyi! Én meg nyertem egy fogadást mivel nem árulta el a Bazsi, hogy ki csinálta! De azért mielőtt bement hozzád meg kérdezhetted volna miért is hozzád ment! Mert én mondtam neki, hogy ha jó beállítást akar hozzád vigye!
De végül nem árulta el ki is volt csak most :)
Amennyiben megbántottalak AGO Elnézésed kérem! Nem volt szándékos! Ezek szerint én vagyok elmaradva az árakkal!
Azt nem értem,hogy ha nem volt ott valaki egy elvégzett munkán és nem hallotta, jelen esetben a megrendelőket(Józsi ismerőseit) mikor elmondták miért Ágohoz vitték a motort, akkor miért kell pocskondiázni valakit?
Az elmúlt 4 hónapban a motorom építése miatt, szinte minden napomat Ágo műhelyében töltöttem.10-ből 7 visszatérő és ajánlás útján beérkező ügyfél volt, 3 pedig azért ment be mert mindegy,hogy hol de nem az ő igényeinek megfelelő volt a beállított motorja.
Nem szeretnék nagyon belefolyni mert már voltak itt érdekes dolgok a Fórumon de egy dolgot meg kell érteni:
Nem lehúzásról szól Ágo munkája,számtalan esetet nevekkel el tudok mesélni, mikor nem csinált meg egy padolást, mert szar volt vmi a motorban.Számtalanszor nem kért pénzt olyan munkáért ami nem volt benne a padolás díjában.
Sőt mikor szóba kerül másik konkurens cég,elzárkózik a vélemény nyilvánítástól is.
A padolási díjai előre tájékoztatással eljut a megrendelőhöz,és senki nem kényszeríti rá,hogy ott csináltassa.
Ha meg akarsz venni valamit tőle és szerinte nem lesz jó neked,akkor nem adja el mert szar lesz vele a motorod.Sőt történt velem olyan eset is,hogy a más álltal beszerelt termék(motor vásárlásakor már benne volt) beszart,felhívta a forgalmazót és kicserélte(bár nem kellett volna) az elektronikát és az ő pénze állt benne addig amíg nem kapott helyette másikat.
Józsi,sajnos nem értek veled egyet és szerintem át kéne gondolnod mikor ilyeneket írsz ide ki úgy,hogy nem voltál ott mikor a "Hölgy és az Úr" elmondták miért Ágohoz mentek.
Az alapvető padolásbeli különbségeket el tudom mondani,hisz a kompresszor padolás miatt nem keveset volt a padon a motorom.
Voltam olyan cégnél aki 120e csinálja és vizes üveggel locsolja padolás közben a motort,még sem kérdőjelezik meg,hogy jó e(ja és nem a PT-re gondolok)?!
Az biztos,hogy miután ebből él és nem keveset fordított a pad megvételére, nem keveset fordít ma is a szoftveres oldalra nem áll jogodban úgy lefikázni a munkáját,hogy nincs összehasonlítási alapod a padolási eredmények közt!
Egyébként tegnap megnyerted Taszáron az m4 kategóriát szóval gratula. Sajnos az idő jól kibaszott velünk alig tudtam menni ötöt és leszakadt az ég. Tökölre jössz?
Mondjuk ha lehetne, engem hagyjatok ki az egészből!
1. mindenki oda viszi, ahova akarja! ha 15K-ért a PT-be, akkor oda , ha többért máshova, akkor meg máshova. Mindenkinek szíve joga.
2. szakmailag el tudnám magyarázni neked Kedves Repelik József, de felesleges lenne.
3. a haverodnak, Kedves Repelik József annyira jól volt megcsinálva a motorja, hogy 50-60% üzemanyag pótlás volt itt-ott megadva és úgy volt beszerelve a cuccos, hogy a szonda nem megfelelően mérte az értékeket. De gondolom ez se gond.. A másik három problémát le sem írom...
Azért Kedves Repelik József egy két dolgon elgondolkodnék. Ha tényleg közel 220-230LE-s a motorod, mint ahogy "terjeszted", akkor el kéne gondolkodni, hogy miért nem mész vele jó időt, miért ver el egy széria motor és miért nincs végsebességed. De persze ugyan ez a gond a többi olyan motorral is, amik ott 250-260LE voltak. Érdekes, hogy múltkor az 1999-es széria Hayabusa minden nélkül is jobb időt ment, mint a te super erős motorod. Fogalmatok sincs milyen egy 230LE-s motor, nem hogy egy 260LE-s.
Lehet nem a számok bűvöletében kellene élnetek, hanem a valóságot kéne átgondolni.
Nem nagyon értelek Kedves Repelik József, mert amikor szükséged van valamire, akkor azért megtalálsz minket kerülő úton... Legutóbb is vissza vettem azt a terméket, amit nem lett volna kötelességem, hogy SEGÍTSEK és kaptál helyette másikat. Érdekes, hogy ezeket hamar elfelejted és másnap már megint mi vagyunk a "RABLÓK".
NO COMMENT.
Tudom, hogy utálsz minket, de légyszíves szállj le rólunk. KÖSZÖNÖM!
Nekem ez így teljesen jó! És nem kérdezek semmit sem! Még a végén úgy járok mint a legutóbbi kérdésemmel! Bárakárhogyan is néztem vissza nem látok a mondanivalómba sem sértőt sem savazós mondatot! De sokan nem így látják! Így inkább ide már nagyon fel sem járok!
Részemről lezártnak tartom a témát! Pont nem érdekel ki mit mond a motoromról a lényeg, hogy nekem megfelel!
De kicsit megrottyant a motorom,egy autó elém fordult,egy aranyos idősebb bácsika
A motor jobb oldalát lekaszálta kicsit,a lábam megúszta,de a motoron javítani kell pár dolgot!
Talán összeáll a jövő hétre
Van valakinek felesleges eladó hátsó jobbos indexe régi busára.?
Köszi
Nem kell átírni hozzá az elektronikát?
Nem titeket láttalak a Makói úton múlt héten?
Határozottan gyengébbnek tűnik! létezik erre valami magyarázat?
Egy kis szakmai véleményt kérnék. Hayabusám 2003-as elég morgós hangot hallat, de a kuplung behúzásával jelentősen halkabb. A motorban 60000 km van. Túrázásra használom, nem gyilkolom.
Ezt észben fogom tartani
"Fiam ne állj le hülyékkel vitatkozni ,mert lesülyedsz a szintjükre és ott megvernek rutinból"- főleg nem face- face!
viszont megnyugtató ,hogy Replik úr kiváló politikus!apszolút korrekt és dicsérendö volt a reggeli közleménye!komolyan.
Tök jó kis fórum ez az oldal!tele hasznos tanácsokkal,jó srácokkal...
Aztán mehettem az Ágóhoz...
2. Én sem mondtam! És nem is pocskandiáztam senkit! De ha már az is pocskandiázás, hogy sokallok egy padolásért 50000 ret.... Csak megjegyeztem, hogy ez szerintem nagyon sok pénz!
AGO Az, hogy miért is vert el egy széria Busa? Hát ügyesebb volt a versenyző, vagy nekem nem megy ez a dolog vagy valóban az én motorom is széria! Nem tudom igazából pont nem érdekel! A lényeg, hogy jól szórakozzam a versenyeken! Én olcsó pénzt fizettem és ezt kaptam!
Igazából nem értelek miért is akadtál így ki? Ha valami nálad ennyibe kerül akkor ennyi! Én meg nyertem egy fogadást mivel nem árulta el a Bazsi, hogy ki csinálta! De azért mielőtt bement hozzád meg kérdezhetted volna miért is hozzád ment! Mert én mondtam neki, hogy ha jó beállítást akar hozzád vigye!
De végül nem árulta el ki is volt csak most :)
Amennyiben megbántottalak AGO Elnézésed kérem! Nem volt szándékos! Ezek szerint én vagyok elmaradva az árakkal!
Az elmúlt 4 hónapban a motorom építése miatt, szinte minden napomat Ágo műhelyében töltöttem.10-ből 7 visszatérő és ajánlás útján beérkező ügyfél volt, 3 pedig azért ment be mert mindegy,hogy hol de nem az ő igényeinek megfelelő volt a beállított motorja.
Nem szeretnék nagyon belefolyni mert már voltak itt érdekes dolgok a Fórumon de egy dolgot meg kell érteni:
Nem lehúzásról szól Ágo munkája,számtalan esetet nevekkel el tudok mesélni, mikor nem csinált meg egy padolást, mert szar volt vmi a motorban.Számtalanszor nem kért pénzt olyan munkáért ami nem volt benne a padolás díjában.
Sőt mikor szóba kerül másik konkurens cég,elzárkózik a vélemény nyilvánítástól is.
A padolási díjai előre tájékoztatással eljut a megrendelőhöz,és senki nem kényszeríti rá,hogy ott csináltassa.
Ha meg akarsz venni valamit tőle és szerinte nem lesz jó neked,akkor nem adja el mert szar lesz vele a motorod.Sőt történt velem olyan eset is,hogy a más álltal beszerelt termék(motor vásárlásakor már benne volt) beszart,felhívta a forgalmazót és kicserélte(bár nem kellett volna) az elektronikát és az ő pénze állt benne addig amíg nem kapott helyette másikat.
Józsi,sajnos nem értek veled egyet és szerintem át kéne gondolnod mikor ilyeneket írsz ide ki úgy,hogy nem voltál ott mikor a "Hölgy és az Úr" elmondták miért Ágohoz mentek.
Az alapvető padolásbeli különbségeket el tudom mondani,hisz a kompresszor padolás miatt nem keveset volt a padon a motorom.
Voltam olyan cégnél aki 120e csinálja és vizes üveggel locsolja padolás közben a motort,még sem kérdőjelezik meg,hogy jó e(ja és nem a PT-re gondolok)?!
Az biztos,hogy miután ebből él és nem keveset fordított a pad megvételére, nem keveset fordít ma is a szoftveres oldalra nem áll jogodban úgy lefikázni a munkáját,hogy nincs összehasonlítási alapod a padolási eredmények közt!
Egyébként tegnap megnyerted Taszáron az m4 kategóriát szóval gratula. Sajnos az idő jól kibaszott velünk alig tudtam menni ötöt és leszakadt az ég. Tökölre jössz?
1. mindenki oda viszi, ahova akarja! ha 15K-ért a PT-be, akkor oda , ha többért máshova, akkor meg máshova. Mindenkinek szíve joga.
2. szakmailag el tudnám magyarázni neked Kedves Repelik József, de felesleges lenne.
3. a haverodnak, Kedves Repelik József annyira jól volt megcsinálva a motorja, hogy 50-60% üzemanyag pótlás volt itt-ott megadva és úgy volt beszerelve a cuccos, hogy a szonda nem megfelelően mérte az értékeket. De gondolom ez se gond.. A másik három problémát le sem írom...
Azért Kedves Repelik József egy két dolgon elgondolkodnék. Ha tényleg közel 220-230LE-s a motorod, mint ahogy "terjeszted", akkor el kéne gondolkodni, hogy miért nem mész vele jó időt, miért ver el egy széria motor és miért nincs végsebességed. De persze ugyan ez a gond a többi olyan motorral is, amik ott 250-260LE voltak. Érdekes, hogy múltkor az 1999-es széria Hayabusa minden nélkül is jobb időt ment, mint a te super erős motorod. Fogalmatok sincs milyen egy 230LE-s motor, nem hogy egy 260LE-s.
Lehet nem a számok bűvöletében kellene élnetek, hanem a valóságot kéne átgondolni.
Nem nagyon értelek Kedves Repelik József, mert amikor szükséged van valamire, akkor azért megtalálsz minket kerülő úton... Legutóbb is vissza vettem azt a terméket, amit nem lett volna kötelességem, hogy SEGÍTSEK és kaptál helyette másikat. Érdekes, hogy ezeket hamar elfelejted és másnap már megint mi vagyunk a "RABLÓK".
NO COMMENT.
Tudom, hogy utálsz minket, de légyszíves szállj le rólunk. KÖSZÖNÖM!