Urak, nekem is lenne némi apró problémám. A kulcsom nehezen jön ki a gyújtáskapcsolóból, mindig játszadozni kell vele. Elvileg az eredeti kulcs. Van ötletetek? Műszerolaj?
Hoppá... Bocs de akkor valami keveredés van. A hűtő meg van,de hetekig leveleztem két emberkével is... Aztán egyszer csak nem írt vissza senki sem.
A hűtő nem lukas,nem javított,a lamellákat pár helyen vissza kel hajtogatni. Az egyik fel fogató füle laza kicsit,de nem vészes.
Még egyszer bocs.
Ha érdekel írj rám nyugodtan,de adjál meg "tárgyat" az e-mail cím után minden képen. Hali.
Legelőször a töltést kell ellenőrizni hidegen,melegen.
De Nekem gyanus hogy annyira leszívja az akksit hogy menet közben megáll akkor ha nincs töltve az akku nem indul be 2 nap mulva.
Segítséget szertnék kérni van-e valakinek ötlete, hogy mi okozza az alábbi meghibásodást. Egy 2009. évi Hayabusám van és már másodszor hagy cserben valami elektronikai hiba miatt. Először menet közben FI jelzés, motorral megállok, leállítom, próbáltam újra indítani semmi. Két nap múlva visszamentem érte a furgonnal, egyből indult. Levittem szervízbe, hibakód kiütve, pöccre indult a motor. Tegnap menet közben FI hibakód, továbbgurultam, hogy legalább lakott területen hagyjam a motort, ha valami lenne. Lett, összes mutató leesett nullára, fordulat, kilóméteróra, hőfokjelző, üzemanyagszint. Leálltam, a motor még járt - előző esetből okulva, mondom ha leállítom biztos nem indul - hívtam a szervízt, hogy továbbmenjek, vagy mit csináljak, a motor saját maga leállt. Kérdés megoldva, újra furgonra rakva és irány a szervíz. Ma hívtam őket reggel hidegen pöccre indult a motor. Mi lehet ez? Feszszabályzó, az új akksi (2 hónapos), töltés, injektroszenzor...? Volt valakinek hasonló tapasztalata? Eddig szerettem a motoromat, most haragszom rá, 4 éves, kevés kilóméterrel. Kezdek sóvárogni a régi levegő-olajos Banditom után.
az esőt kihagyhattad volna . ha jól emlékszem a múltkor balatonnál is bekaptad. nosza oda se neki. gondolom a feeling kárpótolt.
szombaton megyünk bartokatosszal a polgárdiba. mot tali. szép hely, jó programokkal. ebédre egészben sült kismalacok. (előre le kell foglalni az alkatrészeit, mert hamar elkél minden porcikája) ha tudsz jönni beszéljünk. üdvözlet.
Hi
Most a nyaron kicsit tobb a munka..s a bukomat is eladtam varok az ujra..
Remelem a szeptember elso szombatjan ra fox erni es eljossz a busa II. Turara. .
Aha, tényéleg király, csak szerintem az 5-600-as keretembe nem nagyon fér bele :) Egyébként az Africa Twinesek őrültek. Nem adják el őket, éppen ezért a kevés kapható k*rva drága. Drágább, mint pár éve. Egyelőre meg vagyok lőve.
Nekem az akksi jo februárban vettem Yuasa,2 fesz szabályzoval is ugyanazt produkálta,a fesz. szabályzot direktbe rákötöttem 2 szál vezetékkel az akksira akkor is azt produkálta,akármit csináltunk az akksin nem volt 13 volt töltőfesz. sem.Terhelés nélkül kijött a fesz szabályzobol 14 volt,de ha visszakötöttem ,terhelést kapott egyből leesett 13 alá.
Megmértük a haver Busáját majd 14 volt az akksin kis fordulaton is.
Na majd meglátjuk hogy mi lesz majd referálok!
A hűtő nem lukas,nem javított,a lamellákat pár helyen vissza kel hajtogatni. Az egyik fel fogató füle laza kicsit,de nem vészes.
Még egyszer bocs.
Ha érdekel írj rám nyugodtan,de adjál meg "tárgyat" az e-mail cím után minden képen. Hali.
De Nekem gyanus hogy annyira leszívja az akksit hogy menet közben megáll akkor ha nincs töltve az akku nem indul be 2 nap mulva.
Csak egy töltés visszajelző kb 300ft.
És egy ventilátor a szabályzóra 500Ft.
Segítséget szertnék kérni van-e valakinek ötlete, hogy mi okozza az alábbi meghibásodást. Egy 2009. évi Hayabusám van és már másodszor hagy cserben valami elektronikai hiba miatt. Először menet közben FI jelzés, motorral megállok, leállítom, próbáltam újra indítani semmi. Két nap múlva visszamentem érte a furgonnal, egyből indult. Levittem szervízbe, hibakód kiütve, pöccre indult a motor. Tegnap menet közben FI hibakód, továbbgurultam, hogy legalább lakott területen hagyjam a motort, ha valami lenne. Lett, összes mutató leesett nullára, fordulat, kilóméteróra, hőfokjelző, üzemanyagszint. Leálltam, a motor még járt - előző esetből okulva, mondom ha leállítom biztos nem indul - hívtam a szervízt, hogy továbbmenjek, vagy mit csináljak, a motor saját maga leállt. Kérdés megoldva, újra furgonra rakva és irány a szervíz. Ma hívtam őket reggel hidegen pöccre indult a motor. Mi lehet ez? Feszszabályzó, az új akksi (2 hónapos), töltés, injektroszenzor...? Volt valakinek hasonló tapasztalata? Eddig szerettem a motoromat, most haragszom rá, 4 éves, kevés kilóméterrel. Kezdek sóvárogni a régi levegő-olajos Banditom után.
A hétvége nagyon csábítóan hangzik meglátjuk hogyan alakul a melóm!
szombaton megyünk bartokatosszal a polgárdiba. mot tali. szép hely, jó programokkal. ebédre egészben sült kismalacok. (előre le kell foglalni az alkatrészeit, mert hamar elkél minden porcikája) ha tudsz jönni beszéljünk. üdvözlet.
Most a nyaron kicsit tobb a munka..s a bukomat is eladtam varok az ujra..
Remelem a szeptember elso szombatjan ra fox erni es eljossz a busa II. Turara. .
Kawa, mostanában nem látlak Verőcénél hekkezni, most jöttem meg, de nem volt egy Busa se'!
szevasz tesó. megleszel hétvégére? mik a hírek. én már kattogok.
Megmértük a haver Busáját majd 14 volt az akksin kis fordulaton is.
Na majd meglátjuk hogy mi lesz majd referálok!